Norveç dağlıq Stad yarımadasının ensiz hissəsində dünyanın ilk dəniz naviqasiya tunelinin inşası üçün genişmiqyaslı layihə həyata keçirmək niyyətindədir. Tunel iki fjordu birləşdirəcək və gəmilərə Norveç sahillərinin bu hissəsində dəniz marşrutunun çətinliklərindən qaçmaqda kömək edəcəkdir. Buradakı keçid güclü küləklər və güclü cərəyanlar səbəbindən təhlükəlidir. Çox tez-tez gəmilər əlverişli hava şəraitini gözləyərək uzun müddət boş qalırlar.
Bir neçə il əvvəl, Stad Gəmi Tuneli layihəsi, təxminən 300 milyon ABŞ dolları həcmində hökumətin maliyyələşdirilməsi ilə Norveçin “milli nəqliyyat planı” na daxil edilmişdir.Layihənin əsas məqsədi təhlükəsiz hava şəraitində gəmilərin təhlükəsizliyini təmin etmək və iş vaxtını azaltmaqdır.
Norveç Sahil Administrasiyasının (NCA) SeaNews-a verdiyi məlumata görə, əvvəlcə 2019-cu ilə planlaşdırılsa da, tunelin tikintisi hələ başlamayıb. İddialı Stad Gəmi Tuneli layihəsi, hazırda Norveç Sahil Administrasiyasının bu il tamamlanmasını gözlədiyi xarici keyfiyyət nəzarəti altındadır.
“Layihə hələ Norveç hökuməti tərəfindən maliyyələşdirilmir”, – NCA-dan SeaNews-a bildiriblər. – Ancaq ümid edirik ki, artıq 2021-ci ildə dövlət büdcəsindən maliyyə alınacaq. Bu il ərazinin alınması və arxeoloji qazıntılar daxil olmaqla hazırlıq işləri görülür ”.
Gəmi gəmisi tunelinin əsas xüsusiyyətləri:
- ümumi uzunluğu – təxminən 1,7 km;
- hündürlüyü – 37 m;
- eni – 27 m;
- icazə verilən gəmilərin layihəsi – 12 metrədək;
- təxmini ötürmə qabiliyyəti – gündə təxminən 100 gəmi.
Tunel hündürlüyü 300 m-dən çox olan bir dağın altından keçəcəkdir.İstifadə prosesində təxminən 3 milyard kubmetr barjlarla nəql olunacaq. metr möhkəm süxurlar. Bütün tikinti təxminən dörd il çəkəcəkdir.
Stad Yarımadası gündə ən az 20 gəmi ilə gəzir və yeni bir dəniz tunelinin açılması ilə onların sayı xeyli arta bilər. Tuneldə nəqliyyat birtərəfli olacaq, nəqliyyatın hərəkəti istiqaməti hər saatda dəyişəcək və xüsusi bir gəmi nəqliyyat mərkəzi ərazidə optimal nəqliyyat hərəkətini təmin edəcəkdir.