“Azersun Holding” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

60

Kiçik əməliyyatçı-xəzinədar (Bakı/İmişli)

Namizədə aid tələblər:

• Ali təhsilli (iqtisadi, texniki və ya hüquqi) olmalı;
• Microsoft Office proqramlarını bilməli;
• Qrup şəklində və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti olmalı;
• Fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq bacarığı olmalı;
• Yerli və xarici valyutanın saxtalığını müəyyənetmə bacarığı olmalı;
• Analitik problem həlletmə bacarığı olmalı.

İş haqqında məlumat:

• ATM (Exchange və sairə) terminalların inkassasiyasını həyata keçirmək, aktlaşdırmaq, terminal yerləşdirilmiş və çıxarılmış nağd pul vəsaitlərini müvafiq balans hesabları ilə müqayisə etmək, doğru və düzgün müxabirləşmələri sistemə daxil etmək;
• Beynəlxalq və ölkədaxili pul köçürmələri sistemləri üzrə əməliyyatları həyata keçirmək;
• Əməliyyat gününün sonunda özü tərəfindən icra edilmiş bütün əməliyyatları yoxlamaq;
• Filialın kassasına daxil olan(inkassasiya və sairə) və göndərilən iri məbləğli nağd pulların sayılması, çeşidlənməsi və sairə işlərdə digər əmədaşlara dəstək vermək;
• Göstərilmiş xidmətlərə görə faizləri və komissiyaları təyinatı üzrə tutmaq (sistemdə onaylamaq və ya giriş etmək);
• Hesablararası bank daxili köçürmələri bank proqramında yığmaq, sənədlərdə icra haqqında öz qeydlərini aparmaq, imzalamaq və ştampla təsdiq etmək;
• Müştərilərin bank hesabları üzrə(hesab olmadan aparılan əməliyyatlar daxil) nağd və qeyri-nağd mədaxil və məxaric əməliyyatlarını aparmaq;
• Kommunal ödəniş sistemləri vasitəsi ilə müştərilərin su, qaz, işıq, telefon, cərimə, rüsum və s. ödənişlərini qəbul etmək və ya müştəri hesabından ödəmək
• Müştərilərə bank məhsulu və xidmətləri haqqında məlumat vermək, çarpaz satış etmək və müştəri məmnuniyyətini ön planda tutacaq şəkildə aparmaq, müştəri şikayətinin zamanında həll edilməsi üçün lazımi tədbirlər görmək.

İş yeri: Azərbaycan Sənaye Bankı

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına “Kiçik əməliyyatçı-xəzinədar (Bakı/İmişli) “ başlığı ilə göndərə bilərlər.

Tibbi Koordinator

Tələblər:

– Tibb sahəsi üzrə ali və ya orta ixtisas təhsilli olmalı;
– İş təcrübəsi 1 ilə qədər (sığorta sahəsində olması arzu olunandır) olması arzu olunandır;
– Microsoft Office proqramları ilə işləyə bilməli;
– Rus və ingilis dilləri bilməsi üstünlükdür;
– Diksiyası düzgün, xoş səsə, aydın nitqə malik olmalı;
– Telefonda lazımlı və effektiv ünsiyyət qabiliyyətinə sahib olmalı;
– Ünsiyyətcil, müştəri yönümlü, stressə davamlı, məsuliyyətli, nəzakətli və punktual olmalı;
– Analitik düşüncə tərzi, dəyərləndirmə qabiliyyətinə malik olmalı;
– Kollektivdə işləmək qabiliyyəti olmalı.

İş haqqında:

– Sığorta hadisələri üzrə daxil olan məlumatları yoxlamaq və hadisəni sistemə daxil etmək;
– Sığorta hadisələri üzrə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və analiz edərək doğru istiqamətdə yönləndirmək;
– Tibb müəssisəsindən müştəri ilə əlaqədar olan sorğuları araşdırmaq, sığorta təminatına uyğun olub-olmadığını müəyyən etmək;
– Müraciət edilən narazılıqları qeydə almaq və aidiyyatı struktur bölməyə yönləndirərək nəzarətdə saxlamaq;
– Müayinədən sonra təyin olunan dərman üçün müştərini apteklərə yönləndirmək, apteklərdən müraciətləri qəbul etmək və sığorta təminatına uyğun olub-olmadığını araşdırmaq;
– Sorğu və məmnuniyyətlə bağlı zəngləri həyata keçirmək. Şirkətimizin və tibb müəssisələrinin göstərdiyi xidmətdən müştərilərin razı olub-olmadıqları barədə məlumatı almaq və qeydiyyatı aparmaq. Şikayət olarsa tibb müəssisələri və həkimlərlə danışıqları apararaq şikayətin əsas səbəbini araşdırmaq;
– Müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı hesabatları hazırlamaq.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına “Tibbi Koordinator “ başlığı ilə göndərə bilərlər.

Help Desk üzrə Aparıcı Mütəxəssis

İş haqqında məlumat:

– Ali təhsilli olmalı;
– Şəbəkə strukturunun işləmə prinsipini və kompüterlərin daxili qurğularının işləmə prinsipini bilməli;
– Server əməliyyat sistemlərindən anlayışı olmalı;
– Kompüterlərin ehtiyatlarının alınması, məlumatların arxivləşdirmə və klonlama prinsiplərini bilməli;
– Kompüterin əlavə hissələrinin və qurğularının quraşdırılmasını bilməli (printer, skaner və s.);
– Kompüterlərin xırda təmirini bacarmalı (HDD, Ram və s kimi hissələrin dəyişdirilməsi);
– Viruslardan təmizləməyi bilməli və onların yaratdığı fəsadları aradan qaldırmağı bacarmalı;
– İnsanlarla qarşılıqlı ünsiyyət qurmağı və öz fikrini sərbəst ifadə etməyi bacarmalı;
– Android, Windows mobile və İOS əməliyyat sistemlərini bilməli;

Namizədə aid tələblər:

– Yeni əməkdaşların ehtiyacına uyğun proqramların qurularaq təslim edilməsi;
– Köhnə proqram təminatının yeni versiyalarla əvəzlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi;
– İT cihazlarında çıxan fiziki nasazlıqların aradan qaldırılması üçün yeni hissələrlə əvəz edilməsi;
– Printer, Scaner, Fax və s kimi avadanlıqların quraşdırılması;
– Kompüter, proqram təminatı ilə bağlı məsələlər üzrə şirkət işçilərinə dəstək və təlim işlərinin təmin edilməsi;
– PC, notebook, MS Windows əməliyyat sistemi ilə çalışan digər cihazların test edilməsi;
– Şirkət daxili proqramların inteqrasiyasına nəzarət etməli və həyata keçirməsi.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına (“Help Desk üzrə Aparıcı Mütəxəssis” başlığı ilə) göndərə bilərlər.

Baş mühasib

Namizədə aid tələblər

– Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
– Baş mühasib kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi;
– Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi;
– Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
– Beynəlxalq mühasibatlığı bilməli (ACCA sertifikatı olması əlavə üstünlükdür);
– MS Office, 1C, BTP, EVHF, B1, B3 hesabatları mükəmməl səviyyədə bilməli;
– ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli.

İş haqqında məlumat

– Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması;
– Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
– Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
– Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi;
– Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.

Mühasib

Tələblər:

– Mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə tam ali təhsil (magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
– Mühasib kimi 2-3 il iş təcrübəsi;
– Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
– MS Office, 1C, BTP, EVHF hesabatları yaxşı səviyyədə bilməli;
– ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyyə modulu ilə çalışa bilməli.

İş haqqında:

– Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması;
– Maliyyə, büdcə, maya dəyəri hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib edilməsi, düzgünlüyünün analizi və təqdim edilməsi;
– Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
– Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi.
– Gündəlik balansın və dövriyyə məlumatlarının hazirlanması

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına “Mühasib “ başlığı ilə göndərə bilərlər.

Fed.az