Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400 – 2000 manat – 27 VAKANSİYA

739

VAKANSİYA 1

Güvənli MMC

Kredit mütəxəssisi (Quba, Xaçmaz)

Son tarix 13 dek 2021 

İş haqqında məlumat:

  • Müştərilərə kredit məhsulları haqqında məlumat vermək;
  • Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
  • Mütəmadi olaraq aktiv marketinq təbliğatı həyata keçirmək;
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı: 1000 manat (artan maaş) + bonus verilir;
  • İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək, şənbə günü: 10:00-dan 16:00-dək

Namizəd üçün tələblər:

  • Şəhər: Quba, Xaçmaz
  • Ali təhsilli olmalı (iqtisadi və riyazi təhsili olanlara üstünlük verilir);
  • Riyazi hesablama aparmaq və satış bacarığına mail olmaq qabiliyyəti;
  • BOKT və ya Lombard sektorunda iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək.

Qeyd olunan tələblərə malik namizədlər CV-lərini “Kredit mütəxəssisi” və müvafiq şəhərin adını qeyd etməklə göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 2

Retailor LLC

Merçendayzer

Son tarix 12 dek 2021 

Tələblər:

  • Təhsil – Ali.
  • Dil – Azərbaycan və İngilis dilləri
  • Yaş – 24 – 30
  • Sürücülük vəsiqəsi – B – BC

Üstünlük verilir: Satış sahəsində çalışmış şəxslər.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət məhsullarının istehlakçının diqqətini cəlb edəcək şəkildə satışın artırılması məqsədi ilə açılış və düzülüşlərinin gerçəkləşməsini təmin etmək, məhsulu satışa hazırlanmasını və realizə edilməsinə təmin etmək, qiymətinin kontrol edilməsi, məhsula satış görünüşünü vermək. 
  • Rəqib məhsullardan daha yaxşı yerlərdə açılışını və düzülüşünü təmin etmək, əlavə açılış sahələri yaradaraq məhsullarımızın satış nöqtəsinin içərisindəki sahib olduğu payı artırmaq.
  • Satış nöqtəsində hərəkət istiqamətinə görə rəff başında, hərəkət istiqaməti münasib deyilsə ən çox diqqət çəkən rəflərdə açılışını və normativlərə uyğun düzülüşünü təmin etmək, məhsul qruplarının hamısını birlikdə açılışına və düzülüşünə çalışmaq.
  • Satış nöqtələri işçiləri ilə ünsiyyət quraraq rəqib firma aksiyaları və eləcə də iş yeri haqqında öyrənmək, rəff payı və penetrasiya faizlərini artırmaq üçün ziyarət etdiyi satış nöqtələrindəki əksiklikləri barəsində müdirinə məlumat vermək, məhsulların yayımını təmin etmək.
  • Şirkətin təqdim etdiyi uniformanı təmiz saxlamaq və geyim qaydasını pozmamaq.
  • Şirkətin daxili nizam-intizam qaydalarına, korporativ və etik davranış normalarına daim riayət etmək.
  • Daim şirkətin mənafeyini və imicini qorumaq.
  • Verilmiş tapşırıqların tam icrası, hədəflərin vurulması, pul yığımı və yaranmış problemlərin vaxtında rəhbərliklə paylaşılması.

İş qrafiki: Altı günlük iş həftəsi

Əmək haqqı: 700-1000 manat

Müraciət üçün qeyd edilmiş link vasitəsi ilə qeydiyyatdan keçməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 3

Millikart LLC

Pentester

Son tarix 14 dek 2021 

Vəzifələri:

  • İnformasiya sistemlərini, servislərini və şəbəkənin təhlükəsizliyini test etmək,
  • Pentestin keçirilməsi (o cümlədən manual pentestin) və boşluqların aşkarlanması üzrə skanların keçirilməsi
  • Web proqramların təhlükəsizliyin təhlili
  • Aşkarlanan boşluqların aradan qaldırılması üçün praktiki və metodik tövsiyyələrin hazırlanması
  • Hesabatların hazırlanması

Tələblər:

  • 1) Ali təhsil
  • Minimum 1 il peşəkar təcrübə
  • Pentest keçirilməsi təcrübəsi (Windows, Linux, Web, şəbəkə infrastrukturu), pentestin aparılma metodikası üzrə biliklər
  • Əsas boşluqların və onların necə aradan qaldırılması üzrə biliklərin olması
  • Windows və Linux OS-ləri ilə işləmə təcrübəsi
  • Şəbəkə protokolları və şəbəkə texnologiyaları üzrə biliklərin olması
  • Pentest alətləri ilə iş təcrübəsi: nmap, metasploit, burp suit, kali linux və s.
  • Proqramlaşdırma dilləri üzrə ilkin biliklər (Python, Java, PHP)
  • Sertifikatların olması üstünlükdür

Əmək haqqı: 2000 AZN (vergilər daxil)

Tələblərə uyğun gələn namizədlər müraciət başlığını qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 4

Nurgun Holding

Satış nümayəndəsi

Son tarix 12 dek 2021 

Əmək haqqı : 700 AZN-1000 AZN

İş haqqında məlumat:

  • Şirkətin idxal etdiyi və yerli istehsalı olan ərzaq və qeyri-ərzaq mallarının satışını təşkil etmək;
  • Təyin olunan marşrut üzrə vaxtlı-vaxtında müştəriləri ziyarət etmək və sifarişlər götürmək;
  • Təyin olunmuş satış planlarının icrası;
  • Müştərilərdən ödənişlərin toplanması;
  • Yeni məhsulların ticarət nöqtələrində təqdimatı;
  • Yeni müştərilərin tapılması və partnyor şəbəkəsinə daxil edilməsi;
  • Satışın stimullaşdırılması üçün tədbirlər görmək;
  • Gündəlik fəaliyyət haqqında satış müdirinə hesabat vermək.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobil;
  • Satış sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsi;
  • Satışları təhlil etmək bacarığı;
  • Bakı şəhərinin satış nöqtələrini yaxşı tanımalı;
  • Bakı şəhərində qeydiyyatda olmalı;
  • Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət və yaxşı təqdimat bacarıqlarına malik olmalı;
  • İnkişafa meyilli;
  • Öz üzərində işləyən;
  • Məsuliyyətli, dəqiq, ciddi, səliqəli olmalı
  • Yaş həddi 25-35 arası

Digər məlumatlar:

  • Yüksək karyera imkanları;
  • İş saatları: 09:00-dan 18:00-dək;
  • 5 günlük iş qrafiki; 

Qeyd: Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.

CV göndərərkən mövzu qismində “ Satış nümayəndəsi” sözünün yazılması mütləqdir! (hr@nurgun.az)

VAKANSİYA 5

Azprotein Foods Group

Satış Müdiri

Son tarix 12 dek 2021 

Əmək haqqı: 2000 Azn (+ bonus)

İş qrafiki: Həftədə 6 gün

Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur

Namizədə Tələblər:

  • Yüksək yazışma qabiliyyəti və müvafiq müştərilər ilə işləmək təcrübəsi
  • Sahədə minimum 5 il təcrübə
  • Yaxşı marketinq biliyi 
  • Ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığı
  • Səliqəli, intizamlı və dəqiq olmaq
  • Mükəmməl MS Office bilikləri (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Rus və ingilis dillərində səlis danışmaq arzuolunandır

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satışları artırmaq üçün bir sıra tədbirlər təşkil etmək
  • Təşkilatın satış strategiyasının hazırlanmasında iştirak etmək
  • Satışları təhlil etmək
  • Təşkilatın şöbələrindən və digər mənbələrdən alınan məlumatları təhlil etmək
  • Satış şöbəsində kadr idarəçiliyini əlaqələndirmək, işçilərin seçimində iştirak etmək
  • Strateji planlaşdırma prosedurunda iştirak etmək
  • Əlaqədar bölmələrin proqnozların hazırlanmasında iştirakını təmin etmək, məhsul satış planlarının layihələri, satılan məhsullara olan tələbatın öyrənilməsi üçün araşdırmalar, satış bazarlarının inkişaf perspektivləri.
  • Şirkətin tabeliyində olan bölmələri tərəfindən görülən işlərin taktiki planlaşdırılmasını həyata keçirmək və rəhbərliyin təsdiqinə təqdim etmək
  • Məhsulların saxlanası, marketinqi və daşınmasının təşkili üçün standartlar, habelə nəqliyyat xərclərini azaltmaq, məhsul qalıqlarını azaltmaq üçün tədbirlər hazırlamaq və tətbiq etmək
  • Tabeliyindəki bölmələrin rəhbərlərinə tapşırıqların verilməsi və şöbələr arasında vəzifə və məsuliyyət bölgüsü ilə həftəlik görüşlər keçirmək
  • Satışları yaxşılaşdırmaq və müştərilərlə işləmək üçün tabeli bölmələrin rəhbərlərinə tapşırıqlar vermək
  • Bütün nəzarət olunan şöbələrin qarşılıqlı fəaliyyətini təşkil etmək
  • Müştərilər ilə danışıqlar aparmaq
  • Təşkilat, kampaniyalar, endirimlər üçün bir qiymət siyasəti hazırlamaq
  • Uzunmüddətli müqavilələr bağlamaq

Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla göndərmələri xahiş olunur (office@azprotein.az).

VAKANSİYA 6

166 Yükdaşıma və Logistika

İnsan Resursları üzrə Baş Mütəxəssis

Son tarix 12 dek 2021 

Əmək haqqı: 800-1000

İş barədə məlumat:

  • EHP – da ştat cədvəlinin yaradılması və ləğv edilməsi,işə qəbul,işdən azadolma, əmək haqqı və vəzifə dəyişikliyinin,eyni zamanda xəstəlik vərəqələrinin,sosial və birdəfəlik müavinətlərın işlənməsi;
  • Şəxsi iş sənədlərinin toplanması və sənəd nümunələrinin hazırlanması;
  • İşə qəbul,vəzifə dəyişikliyi, əmək haqqı dəyişikliyi, xitam,məzuniyyət,ezamiyyət, sosial, avans əmrlərinin hazırlanması və sənədləşdirilməsi;
  • Ştat cədvəllərinin hazırlanması;
  • Kadrlara olan tələbatını təmin edilməsi (yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı, daxil olan CV-lərin analizi və müsahibələrin təşkil edilməsi);
  • Əmək müqavilələri, əmək müqaviləsinə əlavə, məxfilik və tam maddi məsuliyyət müqavilələrinin hazırlanması;
  • Akt, protokol, xasiyyətnamə və  arayış sənədlərinin hazırlanması;
  • Sosial müavinatlarla bağlı bütün sənədlərin hazırlanması 
  • Məzuniyyət qrafikinin hazırlanmsı və qeydiyyatının aparılması;
  • Ezamiyyətin sənədləşdirilməsi;
  • Aylıq tabellərin hazırlanması;
  • Əmək kitabçalarının açılması və doldurulması.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsilli;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsinə sahibi olmaq;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (səlis), Rus dilini (əla);
  • Elektron Hökumət Portalında işləyə bilmək;
  • Kompüter bilikləri: MS Word, MS Excel, MS Power Point;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Detallara xüsusi diqqətlilik;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: İş günləri: I-V günlər;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Karyerada inkişaf imkanları.

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV formalarını mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd edərək göndərə bilərlər (cv@166.az).

VAKANSİYA 7

Vepa Engineering

Aparıcı Mühasib

Son tarix 12 dek 2021 

Vəzifəvə öhdəlikləri:

  • Vergi orqanları ilə yazışmalar
  • E-Qaimə fakturalarının yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı.
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hesablanmalarının yoxlanılması və ödənişləri
  • Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
  • E-portal (E-Taxes,E-Gov) proqramı ilə mükəmməl işləmək bacarığı
  • Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
  • Vergi hesabatlarının (ƏDV, ÖMV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim edilməsi
  • DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
  • BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı -işlərdə birbaşa iştirak etmək.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadi)
  • Mühasibatlıq sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsi (tikinti sahəsində təcrübəsi olması arzuolunandır)
  • Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək
  • Milli mühasibat uçotu mükkəməl səviyyədə bilmək
  • MC Ofis(Excell,Word) programlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı
  • Riyazi hesablama aparma
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə sahib olmalı
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olma

İş şəraiti:

  • Həftə içi 5 gün (saat 09:00-dan 18:00-dək), şənbə bazar- istirahət günləri
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.
  • Əmək haqqı 600-800
  • Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir. 
  • Stabil iş rejimi.

Əlavə məlumat: Xanım namizədlərə daha çox üstünlük veriləcək 28-35 yaş

CV-lərinizi göndərən zaman subject bölməsində Aparıcı Mühasib yazılması mütləqdir (hr@vepaengineering.com).

VAKANSİYA 8

SM Agro MMC

Yanacaq anbardarı (Kürdəmir)

Son tarix 12 dek 2021 

İş yeri: Kürdəmir rayonu, Şilyan massivi

Əmək haqqı – 600 AZN

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mal-material qiymətlilərinin anbara qəbulu, onların mühafizəsi və buraxılması, yenidən geri alınması.
  • Anbarda olan mal-materialların, vəsaitlərin uçotunu aparmaq , 
  • Yanacaq və sürtgü materiallarının düzgün ucotu, mədaxil və məxaricinə ciddi nəzarət etmək, 
  • Rəhbərliyin göstərişinə əsasən mal-materialların, yanacaq və sürtgü materiallarının anbardan çıxışına icazə, 
  • Anbar sahəsindən səmərəli istifadə etmək üçün onların düzgün yerləşdirilməsi. 
  • Lazım olan material və inventarın təcili tapılmasının təşkili. 
  • Anbara yığılmış əmtəə-maddi sərvətlərin saxlanılmasının, mühafizə rejiminə əməl edilməsinin, əməliyyatların hesabının aparılmasının təmin edilməsi. 
  • Rəsmiləşdirilmə qaydalarına və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvilinə riayət edilməsinin təmin edilməsi, müəyyən olunmuş hesabatın tərtib edilməsi

Tələblər : 

  • Yaş -30 -40
  • Ali təhsil 
  • İş təcrübəsi – ən azı 3 il
  • Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı. 
  • Kompüterdə işləməyi bacarmaq
  • İş qrafiki:  1-6. İstirahət günü – bazar    (konul.ismayilova@smagro.az)   

VAKANSİYA 9

AzeriMed LLC

Satış məsləhətçisi

Son tarix 11 dek 2021 

Tələblər:

  • Yaş: 18-35;
  • Təhsil: Ali və ya orta ixtisas təhsili (tibbi və biomühəndis ixtisasları üzrə məzunlara üstünlük verilir);
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə iş təcrübəsi üstünlükdür;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı mütləqdir, Türk və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
  • Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür;
  • İşində dəqiq və məsuliyyətli olmaq;
  • Kommunikasiya və komanda içində işləmə bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tibbi ləvazimat, tibbi avadanlıq və tibbi sərf mallarının tanıtımının və satışının həyata keçirilməsi;
  • Şirkətin qoyduğu satış hədəflərini yerinə yetirməsi;
  • İxtisas həkimlərin müəyyənləşdirilib cəlb edilməsi, həkim bazasının formalaşdırılması, həkimlərlə və klinikanın təchizat əməkdaşları ilə  əlaqələrin qurulması;
  • İşgüzar və korporativ danışıqların aparılması;
  • Görülmüş işlər barədə gündəlik müvafiq hesabatların hazırlanması;
  • Xəstəxanada ediləcək əməliyatlarda iştrak etməsi;
  • Ölkədə və xaricdə müntəzam olaraq treninglərdə iştrak etmək və məlumatları mənimsəyərək öz bilik və bacarıq səviyyəsini artırmaq.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: I-V günlər – 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: 400-1000 AZN + bonus sistemi mövcuddur. Namizədin bilik və bacarığına əsasən fərdi yanaşma mümkündür
  • Transport və ammortizasiya xərcləri (şəxsi avtomobil olduqda) şirkət tərəfindən qarşılanır

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində  “Satış məsləhətçisi” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.

Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (cv@azerimed.com).

VAKANSİYA 10

Corn Processing Company

Satış koordinatoru

Son tarix 11 dek 2021 

İş yeri: Bakı şəhəri
İş vaxtı: I – V günlər 09:00 – 18:00
Əmək haqqı: 500 AZN-dən başlayaraq
Tabeçilik: Kommersiya və Satış şöbəsinin müdirinə

İşin təsviri:

  • Ona tapşırılmış istiqamət üzrə iş prosesinin düzgün təşkil və icra edilməsini təmin etmək, ona həvalə edilmiş vəzifələri yerinə yetirmək;
  • Öz işinin təkmilləşdirilməsi üçün təhlillər aparmaq, Satış və Marketinq departamentinin müdirinə təkliflər vermək;
  • Müştərilərə aid baza yaratmaq;
  • Müştəriləri qarşılama, prezentasiyalar təqdim etmə və s. işləri görmək;
  • Satışdan öncə və satışdan sonrakı prosedurları həyata keçirmək;
  • Müştərilərə zəng etmək və onları məlumatlandırmaq;
  • Müştəri, bazar və rəqiblərlə əlaqədar informasiyaları hesabat şəklində rəhbərliyə çatdırmaq;
  • Potensial müştərilər haqqında məlumatlar toplamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Satışla əlaqədar tələb və təklifləri hesabat şəklində təqdim etmək;
  • Bazarda olan rəqibləri mütəmadi araşdırmaq;
  • İşgüzar tədbirlərdə şirkəti təmsil etmək;

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil
  • Sahə üzrə minimum 1 il 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramları üzrə bilik;
  • Azərbaycan dilində səliş danışıq (Rus dili mütləqdir və İngilis dili bilən namizədlər arzu olunandır);

Göstərilən tələblərə cavab verən xanım namizədlər öz CV – lərini göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin) (hr@cpccom.az)

VAKANSİYA 11

Sağlam Ailə

Mal-material üzrə mühasib

Son tarix 14 dek 2021 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;
  • Daxil olan  mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda ERP proqramında əks etdirilməsini təmin etmək;
  • Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
  • Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunmasını və təqdim edilməsini təmin etmək;
  • Mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin mütəmadi  inventarizasiya işlərini aparmaq üçün təşkil edilmiş inventarizasiya komissiyasına Mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin  siyahısını özündə əks etdirən uçot cədvəllərini təqdim etmək;
  • Material anbarı və maddi məsul şəxslərin  anbarı üzrə mədaxil və məxaric, yerdəyişmə sənədlərinin müntəzəm olaraq alınması və  sistemə işlənilməsinin icra  edilməsi;
  • Cari ay başa çatdıqdan sonra anbar və maddi məsul şəxslərin material hesabatlarının qəbul edilməsi və ERP proqramına işlənilməsini təmin etmək; 
  • İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması.

Namizədə olan tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil;
  • Aidiyyətı sahədə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • MS Office və 1C proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
  • Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftənin 6 günü
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
  • Özü və ailə üzvlərinə tibbi xidmətlərdən istifadəyə güzəştlər;

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Mal-material üzrə mühasib” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 12

Forever Young

Satış təmsilçisi (Kosmetologiya sahəsi)

Son tarix 12 dek 2021 

Namizədə tələblər:

  • Kosmetoloji məhsullar üzrə satış sahəsində iş təcrübəsi və müştəri bazası olanlar (kosmetoloq və dermotoloq müştərilər);
  • Qadın namizəd;
  • Yaş həddi 22-45;
  • İşində dəqiq və məsuliyyətli olmaq;
  • Xoş və səliqəli zahiri görünüş;
  • Effektiv kommunikasiya və müştəriyönümlü satış bacarığı;
  • İşgüzar və hədəf yönlü;
  • Rus dili bilənlərə üstünlük verilir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi;
  • Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması;
  • Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi;
  • Sifarişlərin icra olunması;
  • Yeni müştərilərin tapılması və şirkətlə əməkdaşlıq etməyə cəlb edilməsi;
  • Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək;
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;

İş qrafiki: Sərbəst

Əmək haqqı satışdan əldə olunan faiz əsasında müəyyənləşəcəkdir.

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində  “Satış təmsilçisi” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur (foreveryoung.aze@gmail.com).

VAKANSİYA 13

Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi

Mağaza meneceri (Mingəçevir)

Son tarix 12 dek 2021 

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 ilə yaxın iş stajı 
  • Parakəndə Satış sahəsində təcrübə (Məişət Texnikası və Elektronika)
  • MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə işləmək qabiliyyəti 
  • Dinamiklik, inandırma və ünsiyyət bacarığı 

Vəzifələr:

  • Mağazada həyata keçirilən satış proseduruna nəzarət edilməsi
  • İşçilərin davamiyyətinə nəzarət edilməsi, əmək və icra intizamına riayət edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması 
  • Mağazalarda malların vitrinlərdə düzülüşünə, səliqəsinə nəzarət edilməsi
  • Gündəlik və aylıq hesabatların verilməsi
  • Mağazada ümumi işin təşkili və ona nəzarət edilməsi

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini elektron ünvana subject/mövzu hissəsində Mağaza meneceri ” yazıb göndərə bilərsiniz.

VAKANSİYA 14

BME SH

Satış nümayəndəsi (TS)

Son tarix 12 dek 2021 

Vəzifə Öhdəliyi:

Bazar potensialının qısa və orta müddətli nəzərdən keçirilməsi,Hilti Satış Strategiyasının nəzərə alınması,bütün şirkət siyasətlərinə və prosedurlarına riayət edilməsi

Məsuliyyət sahəsi:

  • Mövcud və yeni müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli.
  • Məhsulların satışı,yeni məhsulların tikinti sahələrində, ofislərdə və istehsal müəssisələrində tətbiqi, müştərilərə məhsullar və onların istifadəsi barəsində məlumatların verilməsi.
  • Satış direktorunun  dəstəyi ilə şirkətin strategiyası və prioritetlərinə uyğun olaraq aylıq, rüblük və illik satışların həyata keçirilməsi.
  • Şirkətin strategiyasına sadiq qalmaq,hər il verilən biznes və inkişaf məqsədləri çərçivəsində bacarıq və qabiliyyətlərinin artırılması.
  • Gündəlik hesabatları, müştəri haqqında məlumatları, həftəlik (aylıq) plan və tələb olunan hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Satışdan sonra, alacaqların toplanılmasını , göstərilən müddətlə təqib edilməsi.

Profil: 

  • Mühəndislik sahəsində təhsil almış
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı, satışda müvəffəqiyyət və hədəf yönümlü inkişaf
  • Nəticəyə istiqamətlənmiş, dinamik, energetik , ünsiyyət qurmaq və  özünü ifadə etmək bacarığı
  • Problemlərin həllində və qərarların qəbul edilməsində strateji və yaradıcı yanaşmaların olması
  • İngilis və Rus dili biliyi, MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
  • Sürücülük vəsiqəsi

Zəhmət olmasa CV-lərinizi Satış Nümayəndəsi başlığı ilə göndərin (reception@bmesh.az)

VAKANSİYA 15

BDO Azerbaijan LLC

Tax Senior

Son tarix 12 dek 2021 

Responsibilities:

  • Prepare and review tax registers and tax returns;
  • Supervise and lead tax consultants, review their work;
  • Assist the firm’s clients in resolution of their inquiries;
  • Prepare timely high quality responses to desk tax audit inquiries;
  • Lead work with field tax auditors;
  • Build tax assessment models.

Duties:

  • Represent BDO in a professional manner at all times through punctuality & appearance;
  • Maintenance of accurate records of time spent on each project;
  • Meet the employer’s expectations and project deadlines.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in finance or math;   
  • 4+ years of working experience in tax field; 
  • Good knowledge of national tax law;
  • Fluency in English and Russian;
  • Good communication, writing and time management skills;
  • Strong knowledge of Microsoft Office products and online tax system;
  • Honesty, integrity and professional ethics;

Interested candidates are requested to send their updated resumes with TX5941 mentioned in the subject of their e-mail.

VAKANSİYA 16

Buta Group

Baş aqronom

Son tarix 12 dek 2021 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  •  İstixanada yetişdirilən bitkilərin əkildiyi vaxtdan,  sağlam və keyfiyyətli şəkildə ən az itki ilə yetişdirilməsini təşkil etmək;
  •  İstixananın bitkilərin əkininə hazır hala gətirilməsini və əkilməsini təşkil etmək;
  • Əkin  üçün gigiyenik şəraitin hazırlanmasını təmin etmək;
  • İstehsalat planına uyğun olaraq, istixanada əkmə planını hazırlamaq, əkin planının və ehtiyat bitkilərin qeydə alınmasını təşkil etmək;
  • Bitkinin ehtiyacını qarşılayacaq şəkildə istixana daxilində rütubət və temperaturu nəzarət altında saxlanılmasını təmin etmək;
  • İsitmə, soyutma, kölgələndirmə, sisləməyə nəzarət edilməsi, isitmə və yanacaq istehlakının qeydiyyata alınmasını təşkil etmək;
  • Bitkinin ehtiyacını qarşılayacaq dərəcədə, münasib vaxtda və miqdarda suvarmanın və gübrələmə işlərinin yerinə yetirilməsini təmin etmək;
  • İstixanalarda pestisidlərin istifadəsini minimuma endirməklə, xəstəliklərin yayılması və zərərli həşəratların olub-olmadığının yoxlanılmasını həyata keçirmək, İstixana daxilində xəstəlik yayılması və zərərli həşəratların daxil olmasının qarşısını alacaq tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
  • Bitkilərin şəraitə uyğulaşdırılmasını, boylama proseslərinin  təlimatlara uyğun olaraq yerinə yetirilməsini həyata keçirmək;
  • Aylıq istehlak və ehtiyat məhsullarına dair məlumatların qeydə alınmasını təmin etmək;

İş şərtləri:

  • İş vaxtı 1 – 6 günlər 08:00-17:00
  • Şirkət tərəfindən nəqliyyatla təmin edilmə;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.

Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:

  • Aqronomluq üzrə ali Təhsil;
  • Uyğun sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
  • Texniki biliklərlə yanaşı idarəetmə bacarıqları;
  • Priva proqramı bilikləri üstünlükdür;
  • Ölkə xarici və rayonlara ezam getmə imkanının olması;

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi mövzu hissəsində “baş aqronom” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur (gb.orucova@butagroup.com).

VAKANSİYA 17

ASSAN-STP Panel

İstehsalat müdiri

Son tarix 12 dek 2021 

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Müəssisənin sifarişçi, tədarükçü və digər formada məsuliyyət daşıdığı orqanlar qarşısında məsuliyyətinin vaxtlı-vaxtında və səmərəli icrası üçün fəaliyyət bölgüsü və istehsal planının yerinə-yetirilməsinə nəzarət etmək;
  • İstehsal edilən məhsulların keyfiyyətinə cari və son nəzrətin edilməsi;
  • Müvafiq müddət aralığına aid (həftəlik, aylıq və s.) planlaşdırılmış və reallaşdırılmış istehsal hesabatlarını hazırlamaq;
  • Xammal stok ehtiyatını nəzarətdə saxlamaq (aidiyyatı şöbələrlə birlikdə);
  • İllik büdcələrin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • İstehsal prosesi və istehsal planlaşdırılmasında ortaya çıxan plandan yayınmalar və gecikmələri izləmək, aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək, həll yolları təklif etmək;
  • Tabeçiliyində olan istehsal, texniki qulluq, mexaniki və elektrik bölmələrinin fəaliyyətini tənzimləmək və aidiyyatı üzrə tapşırıqlar vermək;
  • İstehsalatda istifadə olunan bütün avadanlıqların düzgün istismar qaydalarına riayət edilməsi, onların təmiri və profilaktik texniki qulluq planlamasının həyata keçirilməsini təmin etmək;
  • İşçilərə əməyin təhlükəsizliyi və təhlükəsizlik texnikasına riayət etmələrinə nəzarət;
  • Planlaşdırılmış və plandan kənar təmir fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
  • Texniki nasazlıqların səbəblərini analiz edərək uzunmüddətli həll yollarını təmin etmək;
  • Texniki qulluq və istehsalat təlimatlarının yenilənməsini və həmin təlimatlara uyğun fəaliyyət göstərilməsini təmin etmək;
  • Dövlət orqanları ilə aidiyyatı sənədlərin hazırlanmasında, müvafiq danışıqların aparılmasında yaxından iştirak etmək;
  • İstehsalatın müvafiq qanunvericilik aktlarına uyğun fəaliyyətini təmin etmək;

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Aidiyyətı sahədə 5 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Texniki-mühəndis sənədlərlə (texniki şərtlər, xüsusiyyətlər və s.) işləmək bacarığı;
  • İş planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Türk dillərində səlis danışıq;
  • Yaşayış yeri Sumqayıt olanlara üstünlük verilir;
  • Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, saat 08:00-dan 17:00-dək;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
  • Nahar və servis şirkət hesabına;

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “istehsalat müdiri” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) göndərə bilərlər (infoassanstp@assanpanel.com).

VAKANSİYA 18

BOKT AzKredit MMC

Kredit mütəxəssisi

Son tarix 12 dek 2021 

Əsas vəzifə və öhdəlikləri:

  • Bazar araşdırılması və sorğuların həyata keçirilməsini təşkil etmək, yaxud köməklik göstərmək;
  • Yeni müştəriləri cəlb etmək üçün aktiv marketinq təbliğatını həyata keçirmək;
  • Kredit ərizələrini qəbul etmək, müştərilərin və zaminlərin (əgər mövcuddursa) təhlilini aparmaq;
  • Zəruri olduqda girov kimi təqdim olunan əmlakın girov qoyulmasında iştirak etmək;
  • Kredit ərizələrini hazırlamaq və kredit komitəsinə baxılmaq/təsdiq olunmaq üçün təqdim etmək;
  • Kredit ödənişlərinə yaxından nəzarət etmək və mümkün ola biləcək gecikmələrə qarşı tədbirlər görmək.

Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:

  • İqtisadiyyat, mühasibatlıq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil ;
  • Mikrokreditlərin verilməsi sahəsində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir;
  • Azərbaycan dilində şifahi və yazılı olaraq yaxşı əlaqələr qurma qabiliyyəti; İngilis dilini bilənlərə üstünlük verilir;
  • Word, Excel və Database proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı;
  • İqtisadi və maliyyə mövzuları üzrə yaxşı biliyə sahib olmaq, biznes təhlillər aparmaq bacarığı;
  • Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
  • Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarıqlı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Şirkətin missiyasına və əsas dəyərlərinə uyğun davranışlar nümayiş etdirməyə hazır olmaq;
  • Əla ünsiyyət qurma bacarıqlı, yaxşı komanda üzvü, səmimi şəxsiyyət olmalı;
  • İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;
  • Namizədlər sürücülük vəsiqəsinə sahib olmalıdır. Şəxsi avtomobili olanlara üstünlük verilir.

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini 12 dekabr 2021-ci il tarixinədək təqdim etsinlər.

E-məktubunuzun mövzu hissəsində “Kredit mütəxəssisi” qeyd edin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq (cv@azcredit.az).

VAKANSİYA 19

Embawood

Uçotçu

Son tarix 12 dek 2021 

İş qrafiki: 6 günlük / saat 10:00 – 20:00

İşin təsviri:

  • Mühasibat uçotunun aparılması və mağaza statistik və maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsini təmin etmək
  • Debitor və kreditorlarla hesablaşmalarda əməliyyatların vaxtında və düzgün aparmaq
  • Zəruri hallarda mağazanın satış prosesində iştirak etmək
  • Anbara daxil olmuş malların düzgün və vaxtında qəbul edilməsinə nəzarət etmək
  • Mağaza büdcəsinin tərtibində iştirak etmək. Mağaza büdcəsinin xərclər hissəsini optimallaşdırmaq və nəzarət etmək
  • Mal gətirənlərlə hesabat aparmaq
  • İnventarlaşmada iştirak etmək
  • Mağazanın sənədləşmə işini aparmaq, müvafiq qaydada cari əməliyyatların,  hesabatların və sənədlərin tərtibi və göndərilməsi
  • Şirkətin korporativ e-mail ünvanını mütəmadı olaraq yoxlamaq və gələn e-mailları gün ərzində cavablandırmaq
  • Mağazada işçi heyətinin əmək haqqı tabellərinin hazırlamaq.
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün və vaxtında yerinə yetirmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Ən azı 1  il iş təcrübəsi
  • MS Office, 1C biliyi
  • Qrupla işləmə bacarığı,idarəetmə bacarığı
  • Ünsiyyət qurma bacarığı

Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “ Uçotçu” qeyd edib bu ünvana göndərəsiniz (career@embawood.com).  

VAKANSİYA 20

AGRO – WEST DC LLC

İşə qəbul üzrə kiçik mütəxəssis

Son tarix 12 dek 2021 

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında formalaşacaqdır.

Tələblər:

  • Cinsi: kişi
  • Yaş: 20-30
  • Təhsil: Ali
  • İş təcrübəsi: 1 ilə qədər
  • Komputer: MS office
  • Nəqliyyat vasitəsi: Avtomobil arzu olunandır.
  • Dil bilikləri: Rus dili arzu olunandır.

Vəzifəyə olan tələblər:

  • İşə qəbul prosseslərindən məlumatlı olmalıdır.
  • Əmək Qanunvericiliyi ilə bağlı biliklərə sahib olmalıdır.
  • Mütəmadi ezamiyyətlərə getmək imkanı olmalıdır.
  • Regionlarda işə qəbul prossesini aparmalıdır.
  • Vakansiyalara uyğun namizədlərin axtarılmasını və müsahibələri təşkil etməlidir.
  • Aylıq işə qəbul hesabatlarını hazırlamalıdır.

Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə “İşə qəbul üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər (hr@agrowestdc.az).

VAKANSİYA 21

TBC Kredit

Mikro (biznes) kreditləri üzrə kiçik kredit mütəxəssisi

Son tarix 12 dek 2021 

Öhdəliklər:

  • Müştəri cəlbi, birbaşa marketinq funksiyalarını öyrənmək və mənimsəmək
  • Şirkətin prosedurlarını, təlimatlarını və daxili qaydalarını öyrənmək
  • Şirkətin daxili sistemini öyrənmək
  • Kreditləşmədə zəruri olan sənədləşməni öyrənmək və digər normativ sənədləri mənimsəmək
  • Təcrübəsi olan kredit mütəxəssisin yanında təcrübə keçərək, bu sahədə öz biliklərini əldə etmək
  • Müştəri ilə ünsiyyət, müştəri münasibəti və müştəri təhlilini öyrənmək
  • Şirkətlərdə və müəssisələrdə təqdimat və digər nümayyəndəlik funksiyaları həyata keçirilməsini öyrənmək

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti
  • Rus və ingilis dillərinin müəyyən səviyyədə biliyi arzuolunandı
  • Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı
  • Sərbəst və şəffaf şəkildə fikir izah etmə və nitq söyləmə bacarıqları
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
  • Müştərini cəlbetmə bacarığı

Əgər Siz də karyeranızı beynəlxalq təşkilatda başlama imkanını əldə etmək, kredit işini öyrənmək istəyirsizsə, xahiş olunur ki, CV-ləri 11 dekabr 2021-ci il tarixinədək e-mail vasitəsilə təqdim etsinlər.

E-məktubunuzun “mövzu” (subject) sətrində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “Mikro (biznes) kreditləri üzrə kiçik kredit mütəxəssisi” qeyd etməyiniz vacibdir. Əks təqdirdə belə müraciət edənlərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə müsahibə üçün əlaqə saxlanılacaq (hr@tbckredit.az).

VAKANSİYA 22

Nurgun Holding

Auditor-Təftiş

Son tarix 12 dek 2021 

 Tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
  • Sahə üzrə min. 2 il iş təcrübəsi;
  • Sürücülük vəsiqəsi;
  • MS Office proqramları (Excel/Word, Outlook-la praktik işləmə bacarığı)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili (İngilis dili biliyi arzuolunandır)
  • Maliyyə bilikləri;
  • Yazılı hesabat tərtib etmək təcrübəsi;
  • Təhlil və analiz etmə qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Servis üzrə maliyyə sahəsində çalışmış şəxslərə üstünlük veriləcək;
  • İşlə bağlı ölkə daxilində ezamiyyətə getməyə hazır olmaq;
  • Yaş həddi: 28-35;

İş barədə:

  • Gündəlik cari nəzarəti həyata keçirmək;
  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Anbarlarda yoxlamaların, mal (ehtiyat hissələrin) qalıqlarının və avadanlıqların inventarlaşmasının aparılmasını təmin etmək;
  • Xəzinə qalıqlarının və sənədlərinin yoxlanışlarını həyata keçirmək;
  • Debitor və kreditor borc qalıqlarının təhlilinin aparılması;
  • Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsi;
  • Yoxlanışlar zamanı aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılmasına dair qərarların həyata keçirilməsi barədə rəhbərliyə mütəmadi məlumat verilməsi;
  • Nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi, nöqsanların buraxılmaması üçün qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi barədə səmərəli təkliflərin verilməsi;

CV göndərərkən mövzu qismində “ Auditor ” sözünün yazılması mütləqdir! (hr@nurgun.az)

VAKANSİYA 23

AVT Logistics

İR Əmək haqqı üzrə mütəxəssis

Son tarix 12 dek 2021 

İş yeri: Bakı şəhəri

İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1-3 il

Təhsil: Ali

Yaş həddi: 23-28

İşin təsviri: Əmək haqqı ilə bağlı olan bütün prosesləri icra edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçilərin əmək haqqı hesablamalarının qanun və qaydalara uyğun aparılmasını təmin etmək
  • İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı sorğularını vaxtında cavablandırmaq
  • Ay ərzində işdən çıxmış əməkdaşların Son haqq-hesablarının hesablanıb mühasibatlıq şöbəsinə göndərilməsini təmin etmək;
  • Əməkdaşların avanslarının hesablanması və mühasibatlıq şöbəsinə göndərilməsini həyata keçirmək;
  • Əmək haqqı ilə bağlı tələb edilən hesabatları hazırlayıb üst rəhbərliyə təqdim etmək; 
  • Ay ərzində daxili proqram təminatına daxil edilən icazə müraciətlərinin izlənilib təsdiq edilməsini təmin etmək.

Tələblər: 

  • Əmək haqqı hesablanması qaydalarını bilmək və bu sahədə təcrübə mütləqdir;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
  • MS Office (xüsusilə Excel ) kompüter proqramlarından mükəmməl istifadə etmək bacarığı;
  • Güclü analitik və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Müxtəlif iş və tapşırıqların eyni vaxtda icra edilməsi qabiliyyəti;

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.

Təminatlar: 

  • İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Endirimli tibb xidməti;
  • Əmək müqaviləsi;
  • 5 günlük iş qrafiki.

Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “İR Əmək haqqı üzrə mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz (cv@avtlogistics.az).

VAKANSİYA 24

Star Mining LLC

Maliyyə hesabatlığı üzrə mütəxəssis

Son tarix 12 dek 2021 

Yaş həddi:28-40

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
  • 3 illik analoji iş təcrübəsi
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları və mühasibatlıq, büdcə proseslərinin idarə edilməsi və Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi üzrə müvafiq biliklər
  • Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti,
  • Səlis Azərbaycan dili, (İngilis və rus dili bilikləri arzu olunandır);
  • MS Office proqramları üzrə biliklər ;

Vəzifə təlimatı:

  • Müəssisənin əməliyyat büdcəsinin hazırlanmasını təmin etmək, büdcənin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Büdcə və maliyyə nəzarəti ilə bağlı dövri maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını və təhlil edilməsini təmin etmək;
  • Aparılan əməliyyatların Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğunluğuna nəzarət etmək;
  • Aparılan əməliyyatlar üzrə fəaliyyətlərin mütəmadi olaraq təhlil edilməsini və onların dəyərini, yaranma mənbəyini əks etdirən hesabatları hazırlayaraq şöbə müdirinə təqdim etmək;
  • Beynəlxalq Mühasibat Uçotu Standartlarına uyğun kənar auditin aparılmasında iştirak etmək;
  • Əsas vəsaitlərin, maddi-əmtəə sərvətlərinin və pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotu hesablarında vaxtında əks etdirilməsini təşkil etmək;

İş vaxtı: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək

Nahar şirkət tərəfindən verilir

İşə qəbul əmək məcəlləsinə uyğun aparılır

Uyğun namizədlər CV formalarını mövzu yerində “Maliyyə hesabatlığı üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərə bilərlər (hr@starmining.az).  

VAKANSİYA 25

Retailor LLC

Audit

Son tarix 12 dek 2021 

Tələblər:

  • Ali və orta təhsil
  • Yaş 24-35
  • Üstünlük verilir – market sahəsində çalışmış şəxslərə

Digər məlumatlar: İş qrafiki 6 günlük

Əmək haqqı – Müsahibə zamanı təyin ediləcəkdir.

İş haqqında məlumat:

  • Təhkim olunmuş ərazi üzrə super market, mini market və hiper marketlərdə sifarişçinin tələbi üzrə, Retailor sistemində yaradılmış suallarda olan brandlər üzrə, əsas kateqoriyada olan vitrin paylarının metrə (sm) və sayım vasitəsi ilə qeydiyyatının aparılması və foto şəkillərinin sisteme daxil edilməsi.
  • Market daxilində olan əlavə sərgilənmə, reklam materialları və sistemdə yaradılmış digər sualların market daxilində cavablandırılması və foto şəkillərinin sistemə daxil edilməsi.

Əlaqə nömrəsi: +994 55 226 31 35 (samir.taghiyev@retailor.az)

VAKANSİYA 26

Mover LLC

Mühasib

Son tarix 12 dek 2021 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin hazırlanması;
  • İşçilərin əmək haqlarının, digər ödəmə və ödənişlərin hesablanması, müəyyən edilmiş müddətdə əmək haqqlarının verilməsinə dair cədvəllərin hazırlanması;
  • Şirkətin müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərı, ciddi hesabat blankları və s. rəsmi sənədlərin doldurulmasına və hərəkətinə nəzarət edilməsi;
  • Şirkətin daxili və xarici bank köçürmələrinin icrası;
  • Mühasibat, vergi uçotu, DSMF və Statistika ilə bağlı əməliyyatların aparılması;
  • Online kargüzarlıq və e-qaimə portallarında işlərin görülməsi;
  • Vergilər Nazirliyi, DSMF və s. dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatları vaxtında təqdim edilməsi;
  • Hesablarda mühasibatlıqla bağlı həyata keçirilmiş bütün əməliyyatların işlənməsinin həyata keçirilməsi, bu barədə birbaşa rəhbərinə məlumat və hesabat verilməsi.

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə); 
  • İş təcrübəsi: Bu sahə üzrə 2 ildən çox iş təcrübəsi;
  • Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə biliklər;
  • MS Office (güclü səviyyədə Excel) bilikləri;, 1C 8.3 
  • Beynəlxalq daşıma və ya gömrük sahəsində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd edərək göndərə bilərlər (cv@mover.az).

VAKANSİYA 27

Shahdag Hotel Company

Qonaq qəbulu və qeydiyyat şöbəsinə qonaq xidməti agenti

Son tarix 11 dek 2021 

Öhdəliklər 

  • Bütün qonaqları qarşılamaq və salamlamaq, qeydiyyat prosesində onlara kömək etmək.
  • Otaqların açarlarına ciddi nəzarəti təmin etmək.
  • Şirkətin bütün minimal brend standartlarının həyata keçirilməsini, eləcə də müvafiq sayılan yerlərdə zəruri sayılmayan brend standartlarının həyata keçirilməsini təmin etmək .
  • İstehlak auditinin nəticələrinə cavab vermək və müvafiq dəyişikliklərin həyata keçirilməsini təmin etmək.
  • Şəhərdə və ölkədə otellər və turizm haqqında dəqiq biliklərə malik olmaq.
  • İtən və tapılan əşyalar haqqında xəbər vermək.
  • Qonaqların qəbulu şöbəsinin işçiləri ilə dəstəkləyici və çevik formada sıx fəaliyyət göstərmək, əsas diqqəti otelin ümumi uğuruna və qonaqların məmnunluğuna yönəltmək.
  • İşçilərin “Biz bir komandayıq!” ruhunda çalışmalarını dəstəkləmək və bunu qoruyub saxlamaq.
  • Gəlmələr və getmələr haqqında məlumatları yoxlamaq, baqajların boşaldılması və daşınması, habelə qonaqlar tərəfindən tələb edilən digər xidmətləri təşkil etmək.

Tələblər: 

  • Azərbaycan dilində səliş danışıq (Rus dili və İngilis dili orta səviyyədə);
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi

İş yeri: Qusar rayonu

Nəqliyyat, yerləşdirmə və qida şirkət tərəfindən təmin olunur 

Müraciət etmək üçün mövzu hissəsində “Qonaq Xidməti Agenti” qeyd etməklə CV-lərinizi göndərə bilərsiniz (careers.shahdag@absheronhotelgroup.com).

fed.az