Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-1000-1500-2300 manat – 12 VAKANSİYA

702

VAKANSİYA 1

AGRO – WEST DC LLC

Bölgə müdiri (Qida sahəsi)

Son tarix 01 yan 2022 

Əmək haqqı: 1800-2000+ AZN

Bölgə: Cəlilabad,Salyan,Biləsuvar,Neftçala

Namizədə olan tələblər:

  • Yaş: 25-dən yuxarı;
  • Təhsil: Ali;
  • Şəxsi avtomobilinin olması;
  • Komputer bilikləri: Word, Excel, 1C arzuolunandır;
  • Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi;
  • Minimum 1 il qida sahəsində Bölgə müdiri kimi iş təcrübəsi;
  • Əzmkar, stresə davamlı və komanda idarə etmə qabiliyyəti;
  • Dil bilikləri: Rus, İngilis – arzuolunandır.
  • Bölgələrdə yaşayan namizədlərə üstünlük verilir. 

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Merçendayzer-təmsilçi komandasının kontrolu,nəzarəti və işinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi;
  • Təhkim olunan ərazinin inkişafyönümlü və satış potensialının artırılması üzrə işlərin aparılması;
  • Yeni işçilərin adaptasiyası;
  • Ərazinin satış analitikasının analizi.

Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə “Bölgə müdiri” yazaraq göndərə bilərlər (hr@agrowestdc.az).

VAKANSİYA 2

GerLift Group LLC

Satış koordinatoru

Son tarix 01 yan 2022 

Öhdəliklər:

  • Şirkətin məhsullarının satışının təşkili
  • Mövcud müştəri bazasının genişləndirilməsi
  • Müştərilərin aktiv axtarışı və cəlb edilməsi
  • Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
  • Satış planlarının yerinə yetirilməsi
  • Kommersiya təkliflərinin verilməsi
  • Peşəkar avadanlıqların nümayişi və təqdimatlarının keçirilməsi
  • Satış nöqtələrinin vaxtlı vaxtında yoxlanılması- Satış nöqtələrinə baxış keçirilməsi yaranan çatışmamazlıqların aradan qaldırılması
  • Tabeliyində olan işçilərinin fəaliyyətlərinin düzgün yönləndirilməsi, təlimatlandırılması və s
  • Layihənin sxeminə uyğun olaraq nəzarət
  • İş qrafiki: I-V günlər, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək haqqı: 1000-1500 manat
  • İstirahət günü: şənbə və bazar

Tələblər:

  • Təhsil: Ali (mühəndislik ixtisası üzrə)
  • Kompüter biliyi: Ofis, Auto Card Adob proqramlarında işləmə bacarığı
  • Satış sahəsində təcrübə və satış bacarığı (tikinti sahəsində arzuolunandır)
  • Bazar təhlili və aktiv şəkildə korporativ müştərilərin axtarışı
  • Yüksək nitq qabiliyyəti
  • Dürüstlük
  • İşgüzarlıq
  • Məsuliyyətlilik
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
  • Yaş : 28 – 40
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (İnglis dili, rus dili arzuolunandır)
  • Üstünlüklər: CRM bilikləri, Marketing sahəsi üzrə biliklər

Göndərilən məktubun “mövzü” yerində “Satış koordinatoru” qeyd edin (hr@asprof.az).

VAKANSİYA 3

Ağ Finans

Mühasib

Son tarix 30 dek 2021 

Şəhər: Bakı

Yaş: 22 – 45 yaş

Təhsil: Ali

İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər

Elanın bitmə tarixi: Dekabr 30, 2021

Əlaqədar şəxs: Ziya bəy

Telefon: (050) 500 40 24, (055) 820 40 24

İş barədə məlumat:

  • İş vaxtı həftə içi 5 gün
  • İş saatı 09-00-dan 18-00-dək
  • Şənbə və bazar günləri istirahət günləridir

Namizədə tələblər:

  • Peşəkar təcrübə: 1-3 il;
  • Ali (iqtisadi) təhsil;
  • 1C: Mühasibatlıq 8.3 proqramı üzrə biliklər;
  • E-gov.az, e-taxes.gov.az (onlayn kargüzarlıq, e-qaimə) saytları üzrə işləmə bacarığı;
  • Maliyyə hesabatlarının və mühasibat hesabatlarının tərtibatı;
  • Vergi bəyannamələrinin, sosial, statistika hesabatlarının hazırlanması;
  • Ofis proqramları (xüsusən Excel proqramı) üzrə biliklər;
  • Vəzifəsinə tam ciddi yanaşan, punktual, tapşırıqları vaxtlı-vaxtında yerinə yetirən.

Əmək haqqı: 600-1000 manat.  Əmək haqqı artımı perspektivi yüksəkdir (hr@agfinans.az).

VAKANSİYA 4

AS Group

Baş Mühasib

Son tarix 30 dek 2021 

Sahə: İctimai iaşə obyekti (Restoran fəaliyyəti)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün əməliyyatların mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu reyestrlərində) düzgün əks etdirilməsini, ona nəzarəti, operativ məlumatların təqdim edilməsini;
  • Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi, digər bölmə və xidmət sahələri ilə birlikdə aşkara çıxarılması və səfərbər edilməsi məqsədi ilə mühasibat uçotu və hesabatının məlumatları üzrə müəssisənin maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsini təmin edir;
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin uçotunu təşkil edir;
  • Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibi, əmək haqqının ödənilməsi hesabları, dövlət büdcəsinə ödəmələr, dövlət sosial sığorta haqqı, kapital qoyuluşu vəsaitləri, banklara ssudalar üzrə borcların verilən vaxt ərzində uçotunu, tələbat fonduna və digər ehtiyat fondlarına ayrılmaları uçotunu təşkil edir;
  • İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun sərf olunmasının, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinin, əmtəə-mal qiymətlərinin və əsas fondların inventarlaşmasının, mühasibat uçotu və hesabatının təşkilinin yoxlanılması və müəssisənin bölmələrində sənədli təftişin qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edir;
  • Pul və mal-material qiymətlərinin çatışmazlıqları və mənimsənilməsi haqqında sənədlərin tərtibində iştirak edir, lazımı hallarda müvafiq işlərin hüquq-mühafizə orqanlarına verilməsinə nəzarət edir. Ştat, maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından silinməsi işlərini görür.

Tələb olunan göstəricilər:

  • Maliyyə mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
  • Mühasibatlıq sahəsində 2 ili restoran sahəsində olmaqla ən azı 5 illik iş təcrübəsi;
  • Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
  • Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
  • İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
  • Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, orta səviyyədə Rus dili biliyi;
  • MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
  • Mühasibatlıq proqramında işləmək bacarıqları 1c (8.3).

Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını – “Baş Mühasib”, qeyd etməklə CV formalarını mail ünvanına göndərə bilərlər (hr@asgroup.az).

VAKANSİYA 5

Azimut LLC

Satış meneceri

Son tarix 02 yan 2022 (info@azimut.az)

Öhdəliklər:

  • Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri bazar tələbatının öyrənilməsi və müştərilərin aşkarlanması,
  • Rəqiblərin analizi və portfellərində olan müştərilərinin araşdırılması,
  • Target list (Hədəf siyahısının) hazırlanması,  
  • Potensial müştərilərlə gündəlik görüşlər, ziyarətlər,  
  • Potensial müştərilərə təkliflərin göndərilməsi,

Tələblər:

  • Ofis proqramlarında iş qabiliyyəti
  • İnternet üzərindən axtarış və analiz bacarığı  
  • Hər hansı dil üzrə yüksək bilik səviyyəsi (danışıq/yazma/oxuma)  

İş şərtləri:  

  • Əmək haqqı start 500AZN (Adaptasiya müddəti ərzində) tam rəsmi.
  • Təcrübəli namizədlərə fərqli təklif ola bilər.  
  • Təlim və adaptasiya müddəti ödənişlidir (3 ay).
  • Əmək haqqı sonrakı 6 ay ərzində 550AZN və daha sonra müvafiq bonus sistemi təklif olunacaq.  
  • İş yeri: Bakı ş. mərkəzi – şirkətin ofisində.  
  • İş/Fəaliyyət istiqaməti – Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri  
  • İş vaxtı 9:00 – 18:00, şənbə günü 10:00 – 16:00. 

Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı  (Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).  

VAKANSİYA 6

“Tufandag” İstirahət mərkəzi 

Müştəri xidmətləri rəhbəri

Son tarix 30 dek 2021 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri xidmətləri agentlərinin işə götürülməsi, onlara təlim keçirilməsi və inkişaf etdirilməsi, həvəsləndirmə və səlahiyyət vermə yolu ilə məsul ola biləcəkləri mühitin yaradılması;
  • Müştəri xidmətləri təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi, müştərilərin cəlb edilməsi, üzvlərin artımının asanlaşdırılması;
  • Müştərilərin problemləri ilə maraqlanmaq və həllinin izlənilməsi;
  • Komanda üçün aydın olan iş vəzifələrinin təyin olunması;
  • Xidmət prosedurları, siyasətləri və standartlarının inkişaf etdirilməsi;
  • Müştəri xidmətləri üzrə sənədləşmələrin dəqiq aparılması;
  • Dəqiq statistik hesabatların aparılması;
  • Sahə üzrə inkişafın izlənilməsi, həmin inkişafa paralel inkişaf etmək, təkmil təcrübələrin sahə üzrə tətbiq olunması;
  • Kəmiyyət və keyfiyyət üzrə hədəflərə çatmaq üçün resurslara nəzarət və aktivlərdən düzgün istifadə;
  • Təsdiq olunmuş büdəyə nəzarət və idarə edilməsi;
  • Prioritetlərə uyğun olaraq nizamlı iş axının təmin edilməsi;
  • Tabeçiliyinidə olan əməkdaşlara xidmət ilə əlaqədar mütəmadi təlimlərin keçirilməsini təmin etmək;
  • Aylıq, rüblük və illik, o cümlədən müqayisəli hesabatların hazırlanması;
  • Tələb olunan hesabatları hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Vəzifəsi ilə əlaqədar birbaşa rəhbərin verdiyi tapşırıqların icra olunmasını təmin etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Müvafiq sahədə təhsil və ixtisaslı təlim-tədris müəssisələrinin sertifikatları.
  • Müvafiq sahələrdə 3 il idarəedici səviyyədə iş təcrübəsi;
  • MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi);
  • Keyfiyyətə nəzarət sistemləri, təlim prosesi və biliklərin yoxlanılması, şikayətlərin idarə olunmasının prinsipləri;
  • Yüksək işgüzarlıq qabiliyyəti və kollektivlə işləmək bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili;
  • Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Biznes düşüncəsi və analitik zəkaya sahib olmalı;
  • Müştəri fokuslu və yüksək müştəri məmnuniyyəti əldə etməyə yönümlü;
  • Diqqətli, punktual, səbirli, məsuliyyətli və ünsiyyətcil olmalı;

Qeyd: İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində işin adı (Müştəri xidmətləri rəhbəri) göstərilməklə e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız tələblərə uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 7

Music Gallery

Satış məsləhətçisi (Elektronika)

Son tarix 01 yan 2022 

  • İnqilab
  • 28 Mall
  • Bakıxanov Mall

Tələblər:

  • Təhsil: Ali və ya orta;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus və ya ingilis dillərindən birində özünü ifadə etməyi bacarmalıdır;
  • Satış təcrübəsi arzu olunandır;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Satış qabiliyyəti olmalı;
  • Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.

Əsas vəzifələr:

  • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
  • Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
  • Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və verilən tədris materiallarını öyrənmək

Biz Sizə təklif edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
  • Karyera yüksəlişi imkanı;
  • Ödənişsiz təlimlər;
  • Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.

Aşağıdakı tələblərə cavab verən namizədlər mövzu yerində “Satış məsləhətçisi – İnqilab”, “Satış məsləhətçisi – 28 Mall”, “Satış məsləhətçisi – Bakıxanov Mall” yazaraq, CV-lərini elektron ünvanına göndərər bilərlər (vacancy@mgstore.az).

VAKANSİYA 8

Baku Electronics

Planlama və satınalma üzrə mütəxəssis

Son tarix 01 yan 2022 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin satınalma, logistika əməliyyatlarının yerinə yetirilməsi və xarici əlaqələrinin təşkili;
  • Şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması;
  • Müvafiq hesabataları və təhlilləri hazırlamaq.

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan,rus və ingilis dilləri-əla səviyyədə
  • Microsoft office proqramlarında işləmək bacarığı
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Planlama və satınalma üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə göndərməyiniz xahiş olunur (hr@bakuelectronics.az).

VAKANSİYA 9

Kontakt Home

Hüquqşünas (Problemli Kreditlər şöbəsi)

Son tarix 30 dek 2021 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müxtəlif hüquqi sənədlərin hazırlanması;
  • Məhkəməyə hazırlıq işlərinin aparılması, iddia ərizələrinin hazırlanması və işlərin məhkəməyə göndərilməsi;
  • Məhkəmələrdə şirkəti nümayəndə qismində təmsil etmək;
  • Məhkəmə qərarlarının vaxtında almaq və aidiyyatı üzrə təqdim etmək;
  • Mübahisə tərəfləri ilə əlaqələr yaratmaq və danışıqlar aparmaq;
  • Müvafiq məlumat bazası yaratmaq;
  • Borclulara qarşı məhkəmə iddiası qaldırmaq və qanunun tələblərinə uyğun olaraq borcların alınmasında birbaşa iştirak etmək;
  • Məhkəmədə iddialarla bağlı qərarların icrasının təmin edilməsi ilə bağlı müvafiq tədbirlər görmək;
  • Şirkətin maraqlarınımüxtəlif müəssisə və təşkilatlarda, o cümlədən dövlət orqanlarında müdafiə etmək;
  • Şirkətdaxili sənədlərin hüquqi baxımdan yoxlanılması, hüquqi rəy verilməsi, zərurət yarandıqda dəyişdirilməsi barədə təkliflərin hazırlanması və digər.

Tələblər:

  • Təhsil: Ali (Hüquq təhsili);
  • Azərbaycan dilini səlis, rus dili orta səviyyədə bilməlidir;
  • Hüquq, problemli kreditlər sahəsində, və ya hüquq mühafizə orqanlarında iş təcrübəsi arzu olunandır;
  • Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, aktiv və çevik olmalı;
  • Məqsədyönlülük (yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı), komandada işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş vaxtı: həftənin 6 günü, istirahet günü: bazar

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 10

Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi

Kredit mütəxəssisi

Son tarix 30 dek 2021 

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 ilə yaxın iş stajı;
  • Kompüter bilikləri; 
  • Analitik təhlil, yüksək diqqət, təqdim etmə bacarığı.

Vəzifələr:

  • Kredit almaq üçün müraciət edən müştərilərə kredit məhsulunun şərtləti barədə məlumat vermək.
  • Müştərinin maliyyə təhlilini həyata keçirmək.
  • Kreditin verilməsi ilə bağlı rəsmləşmə etmək.
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət etmək.
  • Satış etmə bacarığı.
  • Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.
  • Rayonlara ezamiyyətlərə təhkim olunacaq.

Bizim kollektivimizə qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi e-mail ünvanına subject/mövzu hissəsində Kredit mütəxəssisi” yazıb göndərə bilərsiniz (mehri.mammadova@srgroupco.com).

VAKANSİYA 11

AZ Logistika

Aparıcı mühasib

Son tarix 30 dek 2021 

İş haqqında məlumat:

  • İş qrafiki: Həftəiçi 08:00 – 17:00
  • Şənbə və bazar – istirahət günləri.
  • Təhsil : Ali
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
  • 1 C Mühasibatlıq proqramında işləmək bacarıqları və məlumatları 1C proqramına işləmək.
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.
  • Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar;
  • Online kargüzarlıq və e-qaime portallardan istifadə etmə bacarığı
  • Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
  • DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
  • BTP proqramında (ƏDV,  Mənfəət, Əmlak, ÖMV) hesabatların tərtib edilməsi.

VAKANSİYA 12

Asfarma

Bölgə müdiri

Son tarix 02 yan 2022 

Namizədə olan tələblər:

  • Ali Tibbi və yaxud bioloji təhsil
  • Yaş həddi  26-40
  • BM vəzifəsində ən az 2 il iş təcrübəsi.
  • Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olan.
  • Komanda  şəklində işləməyi bacaran, punktual, yaradıcı,
  • İşə planlı yanaşma bacarığı və stresə dözümlü şəxslər əsas namizəddir
  • Ofis proqramları (Word, Excel, Power Point, Photoshop) və rus, ingilis dilləri bilgisi əlavə avantajdır. 

İş barədə məlumat:

  • Şirkətin məhsullarını tibbi müəsisələrdə tanıdılmasını təşkil etmək
  • Verilən çalışma stratejilərinin bölgədə tətbiqinə nəzarəti heyata keçirmək
  • Rəhbərliyin digər tapşırıqlarını həyata keçirmək və hesabatların hazırlanması.
  • Tibbi nümayəndələrin təlimi.
  • Tibbi nümayəndələrlə ikili vizitlərin icrası.
  • Aparıcı həkimlərlə iş görüşmələrinin keçirilməsi.

Əmək haqqı 1500-2300 AZN

İş günləri: Həftə içi 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək

Uyğun namizədlər məktubun mövzusunda “Bölgə Müdiri” göstərməklə öz şəkilli CV-lərini qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqədar şəxs: Könül İsmayılova

Telefon: ( 012)  440-12-43,563-50-15

fed.az