VAKANSIYA 1
Super Toys
İT administrator
Son tarix 26 yan 2022
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Şirkətin İT infrastrukturunun (serverlər, daxili şəbəkənin VLAN) fasiləsiz işləməyinin təmin olunması
- Fərqli ünvanlarda olan ofisləri bir korparativ şəbəkədə idarə olunması. (İPsec, GRE, OpeVPN, ANyconnect)
- Nasazlıqları vaxtında aşkara çıxarmaq məqsədi ilə şəbəkə avadanlığının və kompyuterlərin montorinq və diaqnostika işlərinin yerinə yetirilməsi.
- Windows server, Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması.
- Şəbəkə avadanlıqlarla işləmə bacarığı və administrasiyası.
- İp telefoniya sisteminin idarə olunması.
- İnformasiya təhlükəsizliyinin təmin olunması.
- Yeni texniki vasitələrin təyini və tətbiqi məsələlərində iştrak edilməsi.
- Kamera avandanlıqlarının , fingerprint, qurulması.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Şirkətin İT infrastrukturunun (serverlər, daxili şəbəkənin VLAN) fasiləsiz işləməyinin təmin olunması
- Fərqli ünvanlarda olan ofisləri bir korparativ şəbəkədə idarə olunması. (İPsec, GRE, OpeVPN, ANyconnect)
- Nasazlıqları vaxtında aşkara çıxarmaq məqsədi ilə şəbəkə avadanlığının və kompyuterlərin montorinq və diaqnostika işlərinin yerinə yetirilməsi.
- Windows server, Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması.
- Şəbəkə avadanlıqlarla işləmə bacarığı və administrasiyası.
- İp telefoniya sisteminin idarə olunması.
- İnformasiya təhlükəsizliyinin təmin olunması.
- Yeni texniki vasitələrin təyini və tətbiqi məsələlərində iştrak edilməsi.
- Kamera avandanlıqlarının , fingerprint, qurulması.
Namizədə Tələblər:
- Ali təhsil (arzuolunandır)
- Şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırma və işləmə bacarığı.(VLAN, LACP, NAT, Routes, Firewall, ACL)
- Virtual platformalarla işləmə bacarığı. CİTRİX, WMVARE
- Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması (Proxy, Firewall, VPN server)
- Cloud sistemlərində işləmə bacarığı
- Şəbəkə texnologiyalarının biliyi VPN
- Bu sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Dil tələbi: – Azərbaycan dili, Rus dili (arzuolunandır)
Şirkət təklif edir:
- Əmək haqqı – 1000-1500 Azn
- Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Komandamızda olmaq istəyən maraqlı olan namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində vəzifə adını “İT administrator “ qeyd etməklə göndərə bilər – hr@supertoys.az.
VAKANSIYA 2
Başak Group
Satış təmsilçisi (Mağaza)
Son tarix 24 yan 2022
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə,
- Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- 23-30 yaş aralğı,
Öhdəliklər:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi,
- Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi,
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi,
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi,
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi,
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi,
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
- Əmək haqqı: 400 AZN + Bonus (KPİ),
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər (hr@bashakgroup.az).
VAKANSIYA 3
AzəriMed QSC
Angular Front-End Developer
Son tarix 24 yan 2022
Tələblər:
- Təhsil: Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Təcrübə: Angular 2+ framework ilə üzrə iş təcrübəsi;
- HTML5, JS, Bootstrap, Typescript programlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- GIT programlarından istifadə bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli;
- Fərdi və komandada işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni layihələrin hazırlanması;
- Hazır proqramlarda əlavələrin edilməsi və dəyişikliklərin icra olunması olunması;
- Programda yaranan xətaların aradan qaldırılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 500-900 AZN (gross)
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/11A
Qeyd: CV ilə birlikdə portfolionun göndərilməsi mütləqdir.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Angular Front-end developer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz – cv@azerimed.com
VAKANSIYA 4
Başak Group
Mağaza müdiri
Son tarix 24 yan 2022
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Premium Geyim, mebel sektorunda minimum 3-5 il təcrübə,
- Azərbaycan və rus dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı,
- MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
- Komandada işləmə bacarığı.
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağaza müştəri xidmətləri bölmələrinin fəaliyyəti ilə bağlı mərkəzlə mağaza arasında koordinasiyanı təmin etmək və izləmək,
- İşçi məmnuniyyətini və satış performansını artırmaq,
- Mağazada müştəri portfelinin yaradılması,
- Müştəri şikayət / təklif sisteminin idarə edilməsi,
- Mağazanı sərfəli və nümunəvi bir müəsissəyə çevirmək,
- Lazımi hesabatların vaxtında və dəqiq şəkildə verilməsini təmin etmək,
- Məhsulları sayaraq stok izləməsini həyata keçirmək,
- Mağazadakı lojistik tətbiqetmələri həyata keçirmək.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000 AZN (arta bilər) + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
- İş günlərinin sayı 6 gün, şənbə günü qısaldılmış.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Mağaza müdiri” yazaraq göndərə bilərlər (hr@bashakgroup.az).
VAKANSIYA 5
Бухгалтер
Son tarix 24 yan 2022
Описание работы:
- Опыт работы на должности бухгалтера от 3-х до 5 лет.
- Знание 1С (8.3)
- Знание законодательства АР в областях налогового и бухгалтерского учета и отчетности.
- Знание азербайджанского и русского языка
- Коммуникабельность и умение быстро обрабатывать большой объём информации
- Пол женский
Обязанности:
- Первичная документация
- Расчет заработной платы
- Базовые знания HR
- Переписка с налоговыми органами.
- Контроль и разнос документации в 1С.
- Контроль расчетов с поставщиками и заказчиками.
- Контроль за приемом и хранением документации по соответствующим участкам бухгалтерского учета
- Работа с дебиторами и кредиторами: проверки, сверка остатков
- Составление актов сверки по продажам с дебиторами на конец месяца
- Ведение кассовой документации.
- Отчеты в гос. Органы.(Налоговая, Пенсионный фонд, Статистика)
- Выполнение поручений руководства.
Условия работы:
- Заработная плата 600-800 азн
- Работа с 08:00 до 17:00 (Понедельник-пятница)
- Оформление по трудовому договору
Всех заинтересованных лиц просьба присылать CV с фотографией, с указанием специальности в разделе “Subject” – account@srservices.org
VAKANSIYA 6
Super Toys
Sayım mütəxəssisi
Son tarix 26 yan 2022
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Sayım keçirilmiş mağazalarda anbar tərəfindən göndərilən sənədlərin və mağaza tərəfindən işlənilən sənədlərin qarşılaşdırılmasını icra etmək;
- Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;
- Mağazalar üzrə mövcud mal və materialların sayımını həyata keçirmək;
- İnventerizasiya zamanı, sayım dövriyyəsinə aid bütün sənədlərin yoxlanılmasını təmin etmək;
- Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək.
Namizədə Tələblər:
- Müvafiq sahədə (Pərakəndə satış) azı 2 il iş təcrübəsi;
- Aktiv, məsuliyyətli və diqqətli olmalı;
- Əl terminalları ilə işləmə bacarığı olmalı;
Şirkət təklif edir:
- İş rejimi : Həftədə 6 gün;
- İş yeri : Sədərək Ticarət Mərkəzi;
- Əmək haqqı 800-1200 AZN;
- Rəsmi qeydiyyat;
Qeyd: Namizədlərdən mövzu hissəsində “ Sayım mütəxəssisi” vakansiya adını göstərməklə öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik. Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcəklər – hr@supertoys.az.
VAKANSIYA 7
Retail Company
Marketing Specialist
Son tarix 24 yan 2022
Responsibilities:
- Research and analysis of market trends and competitors
- Management of advertising projects
- Management and development of social media
- Organization and management of PR and Events
Requirements:
- Education: Higher
- Age range: 25-35
- Language skills: Must be fluent in Azerbaijani, knowledge of English is desirable
- Computer skills: MC Office Ability to work independently
- Work experience: At least 2 years of work experience in the field of marketing
- High communication and organizational skills
- Interest in the field of fashion
Salary: 1200-1500 AZN net – recruitment@ires.az
VAKANSIYA 8
Avto-Express Baku
Mühasib
Son tarix 24 yan 2022
İcra edəcəyi iş:
- Mühasibat uçotunun aparılması
Tələb olunan peşə – ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil
- Analoji sahə üzrə 1 ilə kimi
- Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramı orta səviyyədə
- Vergi məcəlləsini bilməli
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Komandada işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- İş rejimi: həftə içi 6 gün, 9:00-18:00 –dək
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə -600 azn
- İş yeri: : Bakı şəh., Yeni Yasamal 1, Dadaş Bünyatzadə 1 (Gülüstan Şadlıq Sarayının yanı)
Xahiş olunur namizədlər CV-sini “Mühasib” başlığı ilə ünvanına göndərsinlər – avtoexpressbaku@gmail.com
VAKANSIYA 9
AZZA Cake House
Anbardar
Son tarix 23 yan 2022
Namizədə tələblər:
- Anbardar vəzifəsində ən az 1 il iş təcrübəsi
- MS Office bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
- Ciddi, məsuliyyətli, punktual, diqqət, ünsiyyətcil və çalışqan
İş barədə məlumat:
- Anbara daxil olan məhsulların qəbulunu, qeydiyyatını və saxlanılmasını təmin etmək (spirtli içkilər, çay, şokolad və xammal)
- Malları anbara qəbul edərkən, müvafiq sənədlər əsasında malların faktiki miqdarının (yer sayının), qablaşdırılmanın vəziyyətini yoxlamaq
- Malların xüsusiyyətindən asılı olaraq anbarda düzgün yerləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil etmək
- Anbardan mal çıxışına nəzarət etmək
- Anbarın səmərəliliyinin artırılması və sifarişlərinin icrasını sürətləndirməyə dair işin aparmaq
- Malların yüklənilməsi/boşaldılması
- Malların yerdəyişdirilməsini təmin etmək
- Sifarişə uyğun olaraq malların yığılaması və göndərilməsi
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 450 azn
- 6 günlük iş rejimi
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Rəsmiləşdirilmə
- İş yeri: Məhəmmədli qəsəbəsi
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Anbardar” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər – hr@azza.az.
VAKANSIYA 10
Inci Group Of Companies
Beynəlxalq əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 24 yan 2022
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil / Bakalavr;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);
- SAP, ERP sahəsində təcrübə (arzu olunandır);
- İngilis və ya Rus dili biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
- 23-35 yaş aralığı;
İş barədə məlumat:
- Xarici ölkələrdən malların vaxtında alınması,ölkəyə çatdırılması (yazışma və danışıqların aparılması) ;
- Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi;
- Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi;
- İş saatı 09 :00-18:00;
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Şənbə və Bazar istirahət günü;
- İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında) ;
Təminatlar:
- Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi;
- Adekvat əmək haqqı;
- Korporativ telefon danışıqları haqqının ödənilməsi;
- AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Müraciət etmək istəyənlər CV formanızı – vusala.racabova@inci.az və ya hr.inci@inci.az emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı mütləq yazılmalıdır.
VAKANSIYA 11
Reсeptionist (female)
Son tarix 23 yan 2022 Требования к кандидату:
- Возраст 21-30 лет
- Приятной внешности
- Опыт работы более года
- Знание русского, азербайджанского и английского языков
- Пунктуальность, ответственность, улыбчивость
Мы предлагаем:
- Работу в крупном международном холдинге
- Оформление в соответствии с нормами Трудового законодательства
- График: 5 рабочих дней (Понедельник – Пятница) 09:00 до 18:00
Зарплата: 650азн – humanresourceshr031@gmail.com
VAKANSIYA 12
BDO Azerbaijan LLC
Accounting Consultant
Son tarix 24 yan 2022
Responsibilities:
- Verification and reconciliation of GL balances, including debtors’ and creditors’ ledgers
- Verification and reconciliation of general ledger’s tax balances such as sales/purchase tax account, VAT account, corporate income tax, withholding tax, etc.
- Posting of period-end journal entries
- Undertaking month-end/year-end close process
- Preparation and submission of management accounting reports, as may be required by client
- Use of 1C, Sage, SAP
- Control of cash flow and bank balances
- Maintenance of fixed asset register, including depreciation calculation
- Maintenance of inventory records
- Maintenance of spot-on trial balance and adjustment of postings if required
- Assistance with reconciliation of tax and GL balances
- Assistance with the preparation of financial statements
- Review and approval of submitted error logs
- Plan, direct and coordinate work activities of subordinates
- Plan, assign and oversee tasks carried out by accounting assistants/bookkeepers in line with established standards, internal procedures and applicable laws
- Performance of a regular check of postings made into accounting system by subordinates
- Carry out regular progress meetings with project team members as may be required
- Evaluation of subordinates’ staff performance in line with procedures and as may be required
- Liaising with clients with regard to day-to-day routine matters
- Participation in conference calls and meetings with clients
- Assistance with development of accounting policies to maintain and strengthen internal control of deliverables
- Assistance with development and documenting of business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls.
Duties:
- Represent BDO in a professional manner through punctuality and appearance
- Ability to meet project deadlines
- Keep management aware of any risks arising from mistakes and errors
- Keeping accurate records of time spent for a project
- Stay align with BDO corporate policies and procedures
- Stay align with Service Delivery Procedures
- Adhere to confidentiality of data processing
Requirements:
- Bachelor’s degree in finance, accounting or math
- 3 + years of proven experience as a financial controller, accounting supervisor, chief or senior accountant
- Familiarity with financial accounting statements
- Experience with general ledger functions and the month-end/year-end closing process
- Experience with accounting software packages like QuickBooks, 1C: Accounting, Sage 50 Accounts, SAP
- Understanding of IFRS or US GAAP
- Good communication, writing and time management skills
- Ability to work on various stages of projects
- Upper intermediate level of English
- Excellent knowledge of Excel (working with big data exploiting functions and other tools)
- Attention to detail
- Personal ethics and integrity
Interested candidates are requested to send their updated resumes with AC9187 mentioned in the subject of their e-mail (recruitment@bdo.az).
VAKANSIYA 13
Inci Group Of Companies
Bölgə Müdiri (Bakı, Şirvan)
Son tarix 24 yan 2022
Namizədə dair tələblər:
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübə
- MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarında işləmək bacarığı
- İdarəetmə, analiz və təhlil etmə, yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və inandırma bacarığı
- Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət qura bilmə bacarığı vacibdir
- Məsuliyyətli, təşəbbüskar və inkişafa meyilli olma
- Yaş həddi: 25-40
- Sürücülük vəsiqəsi (B kategoriya),
İş barədə məlumat:
- Satış kanalları üzrə ümümi iş prinsipini müəyyənləşdirilməsi, satış hədəflərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət
- Tabeliyində olan satış təmsilçilərinin satış marşrutunun müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsinə nəzarət
- Mövcud müştərilərə əlaqələrin qorunub saxlaması, mütəmadi ziyarət olunması və sifarişlərin qəbulu, yeni məhsulların onlara təqdimatı və satışı
- Müştərilərdə yaranan problemlərin həlli, avadanlığa dair təlimatlandırmaların aparılması
- Yeni müştərilərin cəlb edilməsi; mütəmadi olaraq potensial müştəriləri axtarılması, müəyyənləşdirilməsi, onlarla işgüzar əlaqələrin qurulması, məhsulların təqdimatı və satışının həyata keçirilməsi
- Mövcud bazarın vəziyyətinin təhlil edilməsi, yeni satış həmlələri ilə çıxış etmə və onların rentabeliiyinin proqnozlaşdırılması və hesablanması
- Satış və müştərilərlə əlaqədar hesabatların rəhbərliyə verilməsi
Təminatlar:
- Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi
- Adekvat əmək haqqı və satışa görə bonuslar
- Korporativ telefon danışıqları və yanacaq haqqının ödənilməsi
- Şəxsi avtomobili ilə işləyənlərin amortizasiya xərclərinin ödənilməsi
- AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Əmək haqqı fiks fond və satışdan bonuslar əsasında müəyyən olunur və əmək haqqının verilməsində heç bir halda gecikmə ola bilməz;
Müraciət etmək istəyən əməkdaşlardan CV formanızı göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı yazılmalıdır – hr.inci@inci.az
VAKANSIYA 14
Woerwag Pharma
Tibbi nümayəndə
Son tarix 23 yan 2022
Bakı; Gəncə və Qazax (və s.) zonaları; Aran zonaları (Şamaxı, Şirvan və s.) üçün.
Əmək haqqı: 1300 AZN
İş barədə məlumat:
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatı
- Təqdim edilən dərmanlara olan tələbatın öyrənilməsi
- Gündəlik tibb müəssisələrinə baş çəkmək
- Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi
- Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
- 09:00-dan dan 18:00-dək 5 günlük iş qrafiki, Şənbə və Bazar istirahət günləri, 13:00-dan 14:00-dək nahar fasiləsi
Namizədə tələblər:
- Ali Tibbi Təhsil (Ali Tibbi Təhsili olmayan şəxslərin CV-lərinə baxılmıyacaq)
- Tibbi nümayəndə vəzivəsində iş təcrübəsi (mütləqdir!)
- Azərbaycan və Rus Dili Bilikləri, İngilis dilini bilən şəxslərə üstünlük veriləcək
- Microsoft Office proqramların biliyi ( Word,Excel, Power Point)
- Səlis nitq qabiliyyəti
- Nizam-intizamlı olmaq
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məqsədəyönlülük
- Xoş xarici görkəm
- Sürücülük vəsiqəsi
Şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi:(012) 497 15 81.
Əlaqədər şəxs: Leyla xanım – info@woerwagpharma.az
VAKANSIYA 15
Kəpəz BOKT
Avtomobil krediti üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 yan 2022
- Şəhər: Bakı
- Əmək Haqqı: Razılaşma yolu ilə
- Yaş: 18 – 30 arası
- Təhsil: Ali Təhsil
- İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilədək
- Cins: Kişi
- Dil bilikləri: Rus dili, ingilis dili bilən arzu olunandır
- Komputer bilikləri: MS Office proqramları.
Tələblər:
- Gülərüz.
- Səliqəli.
- Məsuliyətli.
- Çevik.
- Dəqiq.
- İnsanlarla ünsiyyət bacarığı.
- Avtomobil kreditləri üzrə portfoliosu olanlara üstünlük veriləcək.
İş haqqında məlumat:
- Müştəriləri qarşılamaq.
- Yeni müştəriləri cəlb etmək üçün aktiv marketing təbliğatını həyata keçirtmək.
- Müştərilərə təşkilatın kredit məhsulları haqqında məsləhət vermək.
- Müştərilərin sorğularını cavablandırmaq.
- Rəhbərin verdiyi tapşırıqların vaxtında icra edilməsi.
Əlaqədar şəxs: Arzu xanım – (+994) 51 230 27 36 – info@kepez-bokt.az
fed.az