VAKANSİYA 1
Financial Chain Corporation LLC
Baş mühasib
Son tarix 19 fev 2022 – hr@f-chain.com
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (riyazi və ya iqtisadi sahə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir)
- Göstərilən sahə üzrə ən azı 5 il mühasibatlıq sahəsində iş təcrübəsi olan şəxs
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Komandada işləmək bacarığı
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı
- Vergi Məcəlləsini bilməli
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli
- Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması proseduralarını bilməli
- Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti
- Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili biliyi
İş barədə məlumat:
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi.
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir
- Aylıq və rüblük hesabatların tərtib edilməsi
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək.
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- AR əmək qanunvericiliyinə əsasən kadr sənədləşməsi
- Əmək haqqı: başlanğıc – 1500 AZN
Xahiş olunur namizədlər CV-sini “Baş mühasib” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 2
Retailor LLC
Bölgə müdiri
Son tarix 19 fev 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az
İşin təsviri:
- Satış strategiyasının hazırlanması
- Satış prosesinin təşkili və satış departamentinin idarə olunması
- Bazar araşdırmalarının aparılması, təkliflərin verilməsi
- Satış mütəxəssislərinin təlimatlandırılması, hədəflərin təyin olunması
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Planaqramların satış nöqtələrində uyğulanmasına nəzarət etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş 30-40
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, Rus və İngilis dili azuolunandır
- Satışın qaydaları, əsasları və strukturu barədə biliklər
- Satish sahəsində 5 il təcrübə və rehber vəzifədə min 1 il iş təcrübəsi
- Təmsil etmə qabiliyyəti, satışın psixologiyası və əsasları, insan psixologiyası üzrə biliklər
- Təzyiq altında işləmək bacarığı
- Aktiv, çalışqan və məsuliyyətli
- Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi nəqliyyat vasitəsi
İş qrafiki:
- 6 günlük iş qrafiki
- Ə.h : 1500-2000
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Satış Müdiri” yazmaqla öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Azdizayn Group
İnsan Resursları Meneceri
Son tarix 19 fev 2022 – hr@az-dizayn.az
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- İnsan Resursları sahəsində 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində şifahi və yazılı sərbəst ünsiyyət bacarığı (Rus dili üstünlükdür)
- Təşkilatçılıq;
- Dəqiqlik;
- Planlama bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
İş haqqında məlumat:
- İşə qəbul proseduruna uyğun olaraq yeni əməkdaşların işə qəbulunun həyata keçirilməsi
- Şirkət əməkdaşlarının və yeni qəbul olan əməkdaşların şəxsi işlərinin hazırlanması
- Şirkətin əmək haqqı və vəzifə dərəcələndirmə sisteminin idarə olunması;
- Əməkdaşların davamiyyətinə nəzarət olunması və iş qrafikinin tənzimlənməsi;
- Əməkdaşların xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi;
- Şirkətin təlim və inkişaf tədbirlərinin təşkili və idarə olunması;
- İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
- Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq, işçilərin məzuniyyətlərini istifadə etməsini təmin etmək;
- Aylıq tabelin hazırlanması və mühasibat şöbəsinə ötürülməsi;
- Əməyin Mühafizəsi və Texniki təhlükəsizlik qaydalarına nəzarət edilməsi, əməkdaşlara təlimatların verilməsi;
- E-Gov hökümət portalı ilə bağlı əməliyyatların (İşə qəbul,xitam,müavinətlər, xəstəlik vərəqələri və.s) vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərinin təmin edilməsi;
- Şirkətə yeni qəbul olan əməkdaşlara korporativ nömrənin verilməsi,danışıq limitinin müəyyən olunması;
- Aylıq işə qəbul, xitam hesabatlarının hazırlanması;
- İnsan Resurslarına aid digər proseslərin idarə olunması .
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Korporativ nömrə
- Əmək haqqı 800-1200 AZN
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “İnsan Resursları meneceri” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 4
AGRO – WEST DC LLC
Marketinq meneceri
Son tarix 19 fev 2022 – hr@agrowestdc.az
Əmək haqqı: 1500 azn
Namizədə olan tələblər:
- Yaş: 25-40;
- Dil biliyi: Rus,İngilis
- Təhsil: Ali
- Kompüter biliyi: Microsoft Office
Vəzifəyə olan tələblər:
- Marketinq və satış xidmətiləri üzrə informasiya dəstəyini təmin edir;
- Şöhbə üçün tələb olunan gündəlik / həftəlik / aylıq hesabatların hazırlanması;
- Marketing üzrə aktivliklərin hazırlanması, tətbiqi , aksiyanın gedişatının izlənilməsi, korrektəsi və sonluğunun tamlanması üzrə dövrünə nəzarət;
- Marketinq fəaliyyətinin səmərəliliyini qiymətləndirir və rəhbərlik üçün yekun təqdimatlar hazırlayır;
- Daddırma lahiyəsinin hazırlanması, tədbiqi, yekunda hesabatının hazırlanması;
- Marketing fəaliyyətlərini hazırlayarkən assortimentlərin analizini həyata keçirir;
- Bazar araşdırmasını aparır, məhsul təklifi üçün bazarın hədəf olan istehlakçı seqmentlərini müəyyənləşdirir;
- Məhsulun bazardakı mövqeyini (satışının gedişatını və mövcüd tələbi) izləyir, istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirir və təhlil edir;
- Bazarda rəqib məhsulların parametrlərini, , məhsula olan müştəri tələbini müəyyənləşdirir və bu barədə marketinq rəhbərinə məlumat verir;
- Qiymət siyasətini və rəqiblərin markalarına olan tələbi izləyir, rəqib məhsullara nisbətən
- Məhsulun bazardakı mövqeyini təyin edir;
- Marketinq rəhbərinə görülən işlər barədə hesabatlar hazırlayır;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
Namizədlərdən CV-lərini ” Marketinq meneceri ” mövzusu ilə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Safir Group
Satış təmsilçisi
Son tarix 19 fev 2022 – office@safir.az
Vəzifələr:
- Yeni müştərilərin axtarışı və mövcud müştərilərlə əməkdaşlığın inkişafı
- Danışıqlar, təqdimatlar, kommersiya təkliflərinin hazırlanması
- B2B, B2C seqmentləri üçün şirkət məhsul və xidmətlərinin satışı
- Satışın bütün mərhələrində iştirak.
- Müştəri portfelinin yaradılması.
- Müştərilərə satışdan sonra xidmətin göstərilməsi.
- Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
- Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması və gorüşlərin təyin olunması
- Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- iş vaxtı həftə ici 5 gün 9;00 – 18;00
- Bazar qabiliyyətli əmək haqqı.
Namizədə tələblər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar
- Komandada işləmək bacarığı
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Nitq qabiliyyəti
- Liderlik keyfiyyəti
- İnandırmaq bacarığı
- Xoş görünüş
- Ali təhsilə üstünlük verilir
VAKANSİYA 6
Xalq Sığorta
Satış üzrə agent
Son tarix 19 fev 2022 – hr@xalqsigorta.az
Namizədə dair tələblər:
- Cinsi /K;
- Yaş həddi 20-35;
- Azərbaycan dili(rus, dilini bilmək arzuolunandır);
- Kompüter bilikləri; Microsoft Office proqramları üzrə biliyə malik olmaq;
- Sürücülük vəsiqəsi (arzuolunandır);
- Sığorta təcrübəsinin olması (arzuolunandır);
Vəzifəyə dair tələblər:
- Danışıq aparmaq və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
- Müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, təmkinli,komandada işləməyi bacarmaq
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
- Yaşadığınız region haqqında məlumatlara malik olmaq
İşin təsviri:
- Müxtəlif sığorta növləri üzrə müştərilərə məsləhətlərin verilməsi
- İstənilən sığorta növü üzrə sığorta şəhadətnamələrinin tərtibi, müştəri haqqında informasiyanın məlumat bazasına daxil edilməsi
- Mövcud müştərilərlə və daxil olan müraciətlərlə aparılan işlərin hesabatının tərtib edilməsi
- Sazişlə bağlı sənədlərin tərtibi və yığılması
İş şəraiti
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00
- İstirahət günü: şənbə – bazar
Əmək haqqı: 300 AZN
VAKANSİYA 7
Viator Mikrokredit Azərbaycan
Zərgər (Şəmkir)
Son tarix 19 fev 2022 – info@viator-az.org
Viator Mikrokreditin Şəmkir filialına zərgər vəzifəsinə işçi axtarılır.
Müraciət üçün, Şəmkir şəhər, Səməd Vurğun küçəsi, 202 ünvanı və 055 300 19 39 telefon nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Həmçinin CV-lərinizi müraciət et bölməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
Oil Supply LLC
İqtisadçı, ofis meneceri
Son tarix 19 fev 2022 – cv@oilsupply.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müqavilələrin hazırlanması;
- Tenderin işləri;
- Qiymətin əmələqəlməsi işlərini yerinə yetirilməsi;
- İqtisadi hesabatların aparılması;
- Gündəlik işlərin planlaşdırılması və analizi;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
- Daxil və xaric olan informasiyanın konfedensiallığının qorunması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil – İqtisadçı, ofis meneceri
- İşində məsuliyyətli olmaq
- Azərbaycan , rus və ingilis dilləri yüksək səviyyədə olmalı (Mütləq!)
- MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti, 1C programda işləmə bacarığı;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- İşə davamiyyətə nəzarət etmək
Əmək haqqı: 500 azn
İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi 09:00-18:00 / şənbə günü 09:30-15:00
Maraqlnan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “İqtisadçi, Ofis meneceri” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 9
Nurgun Holding
Hesablaşmalar üzrə mühasib
Son tarix 19 fev 2022 – hr@nurgun.az
Tələblər:
- Ali təhsil(maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
- Mühasibatlıq və Vergi bilikləri;
- Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (1C, Excel, Elektron Hökümət Portalı);
- İş təcrübəsi min. 2 il;
- Yaş həddi: 27-35;
İş barədə:
- Vergi, Mühasibat uçotu, DSMF və Statistika ilə bağlı əməliyyatların həyata keçirilməsi;
- Bütün növ hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara müəyyən edilmiş müddət ərzində təqdim edilməsi;
- E-Qaimə və Vergi Hesab Fakturalarının yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiqişləşdirməyi bacarığına malik olmalı;
- Vergi və muhasibat uçotunun aparılması;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması;
- Aylıq,rüblük,illik vergi,DSMF və statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi;
- Əmək haqqi və məzuniyyətlərin hesablanması və uçotunun aparılması;
- Kassa və Bank əməliyyatlarının icrasınin təşkil edilməsi, uçotunun aparılması;
- Debitor və kreditor hesblaşmaların aparılması.
CV göndərərkən mövzu qismində “Hesablaşmalar üzrə Mühasib” sözünün yazılması mütləqdir
VAKANSİYA 10
Zakaz.az
Marketinq meneceri
Son tarix 19 fev 2022 – cv@zakaz.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mövcud və gələcək məhsul və xidmətlərə qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsini təşkil etmək;
- Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi;
- Yeni bazar seqmentinə çatmaq və bazar payının genişlənməsinin təmin edilməsi;
- Marka mesajının doğru kommunikasiya kanalları vasitəsi ilə hədəf kütləyə çatdırılmasının təmin edilməsi;
- PR, reklam, təqdimat işlərinin, xüsusi layihələr və tədbirlərin təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Partnyorlarla daim ünsiyyətdə olması və onlardan promo kampaniyaların keçirilməsi üçün dəstəyin əldə edilməsi;
- Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Müştəri bazası, məhsul və xidmətlərin analiz prosesində iştirak edərək, reklamların sifarişə və hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına dair layihələri təşkil və həyata keçirmək;
- Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə, daim yeni axtarışlar etmək və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
- Marketinq planının və layihələrinin məhsuldarlığının idarə edilməsi, ;
- Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi;
Tələblər:
- Marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsilin bakalavr və ya maqistr təhsilinin olması;
- Marketinq meneceri vəzifəsində isə azı minimum 2 il iş təcrübəsinin olması;
- Marketinq və bazar araşdırmaları haqqında dərin biliyə malik olması;
- Marketinq fəaliyyətində effektiv nailiyyətlərə malik olması;
- Yüksək səviyyədə komputer bilgiləri;
- Rus və ingilis dillərini sərbəst bilməli;
- Yaradıcı, məsuliyyətli, kreativ olmalı, kollektivlə işləməyi bacarmalıdır;
- Problem həlletmə, idarəetmə bacarığına, müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək əviyyədə olmalıdır;
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcəkdir.
- İş yeri: Nərimanov ray, Xətai pr 40 a
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Marketinq meneceri” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 11
Aztech and Tegeta Motors
Satış təmsilçisi/ agenti
Son tarix 19 fev 2022 – e.jafarova@aztech-tegeta.az
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Azı 1 il satış təcrübəsi
- Dil biliyi: Azərbaycan, rus dili – sərbəst (ingilis dili arzuolunardır)
- Şəxsi avtomobilinin olması mütləqdir
- Müştəri̇ bazasının olması üstünlükdür
İş barədə məlumat:
- Yeni müştəriləri cəlb etməklə şirkətin müştəri bazasını artırmaq
- Potensial müştəriləri tapmaq, onlara təkliflər vermək
- İşgüzar görüşlərdə iştirak etmək, danışıqlar aparmaq
- Mövcud müştəri bazasının genişləndirilməsi , müştəriləri şirkətin məhsulları ilə tanış etmək
- Satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 1-5 gün 09:30–dan 17:30 dək; 6-cı gün 09:30 – 15:30 (nahar vaxtı 13:30 – 14:30)
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı: 400 AZN + bonuslar (orta aylıq gəlir 900-1200 AZN təşkil edir)
- Korporativ nömrə və danışıq limiti
- Avtomobilin yanacaq və amortizasiya xərcləri
- Ünvan: Qaradağ rayonu, Səlyan şossesi 12 ci km, Şinkar holding,
VAKANSİYA 12
Inci Group Of Companies
Sürücü-Ekspeditor (Bakı şəhəri)
Son tarix 19 fev 2022 – vusala.racabova@inci.az
Namizədə dair tələblər:
- Ali və ya Orta təhsil ,
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Sürücülük vəsiqəsinin(B kategoriya) olması mütləqdir,Ford Tranzit avtomobili ilə təmin edilir;
- Müştərini qazanmaq qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcillik;
- Dəqiqlik və məsuliyyət;
- Yaş: 23-35;
İş barədə məlumat:
- Satış hədəflərinin vaxtlı vaxtında icra olunması;
- İşin başlanğıcında anbardan malların təhvil alınması və maşına yüklənilməsi;
- Təyinat məntəqələrinə vaxtında vizitlərin edilməsi;
- Öz rutu üzərində yeni müştərilərin tapılması və onlara məhsulların təklif edilməsi;
- Müştəri borc limitlərinin nəzarətdə saxlanılması;
- Müştəri borclarının vaxtlı vaxtında yığılması və həmin gün kassaya təhvil verilməsi;
- Yeni satış nöqtələri haqqında vaxtında məlumat alması;
- Öhdəliyində olan məhsul, avadanlıq, vəsait və vasitələrin tamlığına və sazlığına görə məsuliyyət daşımaq;
- Şirkəti düzgün təmsil etməyə, bu sahədəki geyim, davranış, etik qaydalar və şirkət dəyər və prinsiplərinə uyğun davranmaq;
- Satışla bağlı rəhbərliyin ona həvalə etdiyi digər vəzifələr və öhdəliklərin icra edilməsi;
- İş saatı: 09 :00-18:00
İş barədə məlumat:
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə ;
- İş yeri : Bakı şəhəri, Ulduz metrosu yaxınlığında;
Əmək haqqı fiks fond və satışdan bonuslar əsasında müəyyən olunur və əmək haqqının verilməsində heç bir halda gecikmə ola bilməz;
Müraciət etmək istəyən əməkdaşlardan CV formanızı emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı yazılmalıdır.
VAKANSİYA 13
SAF Pharma LLC
Məhsul təbliğatı üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 yan 2022
İş yeri: Bakı şəhəri
İş rejimi: 09:00-18:00
Əmək haqqı: 350-450 AZN
Vəzifənin icra ediləcəyi şirkət haqqında:
“SAF Farma” MMC – Şirkət 2004-cü ildə apteklər şəbəkəsi kimi fəaliyyət göstərməyə başlayıb, hazırda Azərbaycanla yanaşı Gürcüstan, Özbəkistan və Ukraynada da dərman bazarını yüksək keyfiyyətli məhsullarla təmin edir.
Öhdəlikləri:
- Gündəlik iş qrafikinə uyğun olaraq bölgə üzrə müştərilərin ziyarət edilməsi və məhsul təqdimatının aparılması;
- Müştərilərdən məhsullar üzrə rəy alınması;
- Həftəlik plan əsasında apteklərin ziyarət edilməsi, satılan məhsullar barədə məlumatların alınması;
- İclaslarda iştirak etmək, iş yerində yaranmış problemlər barədə birbaşa rəhbərinə məlumat vermək;
- Gün ərzində görülən fəaliyyət barədə hesabat hazırlamaq;
- Bazar araşdırması prosesində iştirak etmək;
- Yeni müştəri cəlb edilməsi və onlarla davamlı əlaqələrin yaradılmasını prosesində iştirak etmək;
- Problemli müştərilər barədə birbaşarəhbərini məlumatlandırmaq;
- Rəhbərlik və ya məsul şəxsin işlə bağlı verdiyi digər tapşırıqların icra edilməsi;
- Ona təhkim olunmuş işçi – mentor ilə birlikdə öyrənmə proqramını icra etmək;
- İş və təlim qrafikinə əməl etmək.
Vəzifəyə tələblər:
- Təcrübə – 0-1 (müvafiq sahədə)
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət
- Təqdimat bacarığı
- Öyrənməyə meyilli
- Təşəbbüskarlıq
- Məsuliyyətlilik
- Çeviklik
- Dəqiqlik
Müraciət qaydaları:
https://forms.gle/hkZ8xBU3RJHsy59U7 linki vasitəsi ilə formu doldura və ya CV-ni farida.huseynova@saffarma.az ünvanına “TN” başlığı (tema/subject) ilə göndərə bilərsiniz.
Qeyd: Hər bir müraciətə 2 həftə ərzində baxılır. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər ilə müsahibə keçirilir.
Deadline: 30.01.2022
VAKANSİYA 14
S.I.G.N LTD
Mühasib
Son tarix 11 fev 2022 – hr@signltd.az
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə)
- Mühasibatlıq sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi
- Excel və 1C proqramında işləmək bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Vergi Məcəlləsini bilməli
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin rəsmi maliyyə nəticələrinin dəqiq uçotunu təşkil etmək
- Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
- Proqram üzrə mühasibat yazılışlarının verilməsi
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi
- Mühasibat, Vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatların aparılması
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması
- Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması
- İlkin və mühasibat sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqlar vaxtında yerinə yetirilməsi.
Əmək Haqqı: Müsahibə əsasında
- İş Qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
- Iş rejimi: 09:00 – 17:00
- İstirahət günü: Şənbə, bazar günləri
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini, 11.02.2022-ci il tarixinədək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Mühasib” göstərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 15
Metal Yapı
Baş mühasib
Son tarix 19 fev 2022 – nata.ibrahimova@metalyapi.com
Namizəd üçün tələblər:
- Maliyyə-mühasibatlıq sahəsi üzrə Ali təhsil və ən az qeyd edilən vəzifə üzrə 5 il iş təcrübəsi (tikinti-quraşdırma sahəsinə üstünlük verilir) həmçinin 40-45 yaş arası xanim namizədlər CV göndərə bilər
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək
- İngilis ve rus dilini əla səviyyədə bilmək
- AR-sı Əmək və Vergi məcəlləsini, həmçinin tələb olunan digər qanunvericilik aktlarını bilmək
- Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə sahib olmalı
- Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı
İş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- BTP proqramı, 1 C 8.2 və 8.3 proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi (Istehsal və satış və s. , e-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
- Bank və kassa əməliyyatlarının düzgün aparılmasına nəzarət
- E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı
- E-portal proqramı ilə işləmək
- ƏDV,ÖMV, sadələşmiş gəlir, mənfəət, DSMF, statistika, məşğulluq və hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara göndərilməsi
- Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Gömrük işlərinin aparılması, məhsulların rəsmi sənədləşməsinə nəzarət
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nəğd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş yeri: Bakı şəh., Xətai rayonu ,Ələddin Quliyev 11/31 (Xətai metrosu yaxınlığı)
Müraciət qaydası:
Qeyd olunan tələblərə uyğun olan namizədlərdən mövzu yerində “Baş mühasib” qeyd edərək elektron ünvanına şəkilli CV göndərilmələri xahiş olunur. Sadalanan tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılıb müsahibə mərhələsinə dəvət olunacaq.
VAKANSİYA 16
City Finance BOKT
Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 fev 2022 – hr@cityfinance.az
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali və ya orta təhsil
- Yüksək təhlil bacarığı
- Sürücülük vəsiqəsinin olması
- Avtomobil idarəetmə bacarığının olması
- Qiymətləndirmə və ya avtomobil sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
- Qiymətləndirmə fəaliyyətini tənzimləyən qanun və normativ aktlar haqqında ətraflı nəzəri və praktiki biliklərinin olması
Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis nə iş görür?
- Avtomobillərə vizual baxışın keçilməsi
- Fotogörüntü qeydlərinin aparılması
- Qiymətləndirmə üçün lazım olan sənədlərin araşdırılıb, təhlil edilməsi, çatışmayan sənəd olduqda müştəridən tələb edilməsi
- Avtomobillərin dəyərinin müəyyən olunması üçün uyğun metodun təyin edilməsi
- Satışda olan avtomobillərin xüsusiyyətləri (növü, istehsal ili, motorun gücü, texniki vəziyyəti və imkanları, yürüşü, rəngi və s.) haqqında məlumatlı olub, bu göstəricilərə əsasən onların bazar və likvid dəyərinin təyin edilməsi
- Qiymətləndirməyə dair hesabat layihəsinin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:30 – 18:30
- Əmək haqqı: Sabit əmək haqqı + bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 17
Air Group
Marketinq meneceri
Son tarix 19 fev 2022 – hr@airgroup.az
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş həddi: 25-40;
- Məsuliyyətli, ciddi, punktual, işgüzar, məqsədyönlü
- Kollektivlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Stresə davamlı, kommunikasiya qabiliyyətli, özünü inkişaf etdirməyə həvəsli olmalıdır
- Səliqəli və ciddi xarici görünüş
- Azərbaycan , ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə, rus dilini yaxşı səviyyədə bilməli.
- Marketing və ya menecment sahəsində təhsil, hazırki trendlər haqqında məlumatlı olması üstünlükdür
- PC və ofis proqramlarını istifadə edə bilməli. Excel və Power Point proqramlarından yaxşı istifadə edə bilməli
- Analitik düşüncə qabiliyyəti, xüsusilə rəqəmlərlə, cədvəllərlə, məlumat bazaları ilə işləməyi bacarmalı.
- Dijital marketinq sahəsində iş təcrübəsi üstünlükdür.
- Marketinq sahəsində min 3 il təcrübə
- Xaricdə iş təcrübəsi üstünlükdür.
İş barədə məlumat:
- Şirkətin marketinq və media strategiyalarının hazırlanmasında, konseptin formalaşdırılmasında iştirak etmək;
- Bazarın təhlili, mövcud rəqabət mühitinin analizi;
- Şirkətin bazarda təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni məhsullarının xidmət reklamını təşkil etməlidir;
- Şirkətin yeni və mövcud layihələrinin inkişafı məqsədi ilə təkliflər verməli və müvafiq istiqamətlər barəsində yeni layihələri rəhbərliyə təqdim etməlidir;
- Şirkətin imicinin möhkəmləndirilməsi üçün bütün bilik və bacarıqlarını əsirgəməməlidir;
- Şirkətin marketinq ehtiyaclarını müəyyənləşdirməlidir;
- Daxili satış kanallarını (İnternet , SMS, Mobil, Web portalları və s) müəyyən edərək, strategiya və inkişaf planı layihələrini hazırlanmasında iştirak etməli, təhlillər aparmalıdır;
- Müştəri bazasını genişləndirmək, müştəri cəlb etmək tələb olunmur;
- Şirkətin marketinq və media planlarının hazırlanmasında və reallaşdırılmasında iştirak;
- Şirkətin reklam kampaniyalarının hazırlanmasıda iştirak və tədbiq edilməsinə nəzarət etməlidir;
- Öhdəliyində olan kampaniyaların hazırlanması və idarə edilmə prossesi barəsində hesabat hazırlanmalıdır;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini və portfoliosunu e-mailin mövzu hissəsində “Marketinq meneceri” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 18
Az – Granata LLC
Brand Manager
Son tarix 18 fev 2022 – cv@azgranata.az
İş barədə məlumat:
- Bazarın vəziyyəti, müştərilərin istəkləri və məhsulun təyinatına uyğun olaraq brendin bazar mövqeyini təyin etmək;
- Rəqib məhsulların təşviqi prosesini və faktiki satış dərəcəsini izləmək;
- Brendin bazar mövqeyinə və strategiyasına uyğun olaraq marketinq fəaliyyətinin planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- Brendin merç-standartlarını və rəf strategiyasını müəyyən etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Yeni məhsulların istehsalı və satışa çıxması, həmçinin bazara giriş strategiyasının planlanması və həyata keçirilməsi.
- Qablaşdırma və dizayn formalarını təklif etmək; Qablaşdırma briflərini yaratmaq;
- Bazarda rəqabətqabiliyyətli məhsul imicini formalaşdırmaq;
- Reklamların hazırlanmasında iştirak etmək, təklifləri almaq və nəticələri qabaqcadan görmək;
- Satış hədəfləri üzrə marketing fəaliyyətinin planlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Mütəmadi olaraq bazar araşdırmasını sifariş etmək, sərgilər təşkil etmək və fokus qrupların təşkilində iştirak etmək
- Brendin bazarda inkişaf strategiyasını planlaşdırmaq və həyata kecirmək;
- Rəqiblərin fəaliyyətini mütəmadi izləmək;
- Müştərilərin dəyişən istəklərini izləmək;
- Dəyişən bazar şərtlərinə cavab fəaliyyətlərini hazırlamaq və həyata keçirmək
- Must Listlərin hazırlanmasını təmin edir..
- Hər cür reklam materiallarının vaxtında sifarişini və təmin olunmasında iştirak etmək.
- PR kampaniyaları müəyyən edilmiş qaydada təşkil edir.
- Markaların PR işlərinin təşkili ilə bağlı iş aparır.
- Marka imici yaratmaq və inkişafı sahəsində fəaliyyət planlaşdırır və idarə edir.
- Mövcud və potensial müştərilərə məhsul və xidmətlərini tanıtmaq istiqamətində fəaliyyət göstərir
- Marketlərdə spesifik aksiyaların təşkili ilə bağlı təkliflər hazırlayır və reallaşdırılması üçün iş aparır.
- Satış şöbəsinin işinin qiymətləndirilməsi ilə bağlı ayın müxtəlif vaxtlarında ərazi ziyarətlərinə çıxır.
- Hazirlanmiş forcastlar və nəzərdə tutulmuş aksiya artımlarının həmin ayın planlarına uyğun olub olmamasi haqqında rəyləri hazirlayır və əlavə tədbirləri təklif edir.
- Şirkətlər üzrə ümumi stoklarin idarə edilməsinə nəzarət edir
- Anbarlararası stokların idarə edilməsinə nəzarət edir
- Qiymət analizi haqqında aylıq hesabatları trade marketingdən qəbul edir və analiz edir.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il təcrübə,
- Rus və İngilis dili tələb olunur,
- Spirtli içki istehsalı sahəsindən məlumatlı olmalı,
- Yüksək analitik düşüncə,
- Mükəmməl təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqları,
- Rəqəm və təhlillərlə rahat işləmək qabiliyyəti,
- Aktiv, məsuliyyətli və işgüzar olmaq,
Digər məlumatlar:
- 5 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı namizədin qabiliyyəti əsasında müəyyən olunacaq.
- Rabitə, nahar və yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni mövzu yerinə “Trade marketing meneceri” yazmaqla göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 19
Inci Group Of Companies
Beynəlxalq əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 fev 2022
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil / Bakalavr;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);
- SAP, ERP sahəsində təcrübə (arzu olunandır);
- İngilis və ya Rus dili biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
- 23-35 yaş aralığı;
İş barədə məlumat:
- Xarici ölkələrdən malların vaxtında alınması,ölkəyə çatdırılması (yazışma və danışıqların aparılması) ;
- Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi;
- Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi;
- İş saatı 09 :00-18:00;
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Şənbə və Bazar istirahət günü;
- İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında) ;
Təminatlar:
- Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi;
- Adekvat əmək haqqı ;
- Korporativ telefon danışıqları haqqının ödənilməsi;
- AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Müraciət etmək istəyənlər CV formanızı – vusala.racabova@inci.az və ya hr.inci@inci.az emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı mütləq yazılmalıdır.
VAKANSİYA 20
Merkuri BOKT
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 19 fev 2022 – hr@merkuri.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kredit məhsullarının satışlarını həyata keçirmək
- Kredit və lizinq məhsulları barədə müştərinin məlumatlandırılması.
- Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək
- Geri ödənişlərin normal axınını təmin etmək
- Kredit və girovların monitorinqinin həyata keçirilməsi.
- İş yeri: Bakı filialı
- İş qrafiki (I-V 09:00-dan 18:00-dək, VI 10:00-dan 15:00-dək)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş: 22 – 35
- Səlis nitq qabiliyyəti
- İnandırma qabiliyyəti və məqsədyönlülük
- İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı.
- Azərbaycan dili biliyi – əla
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
Hazır CV formalarınızı email ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 21
Agro Dairy
Operations Team Leader
Son tarix 19 fev 2022 – cv@agrodairy.az
Responsibilities:
- Manage overall operations and is responsible for the effective and successful management of labor, productivity, quality control, and safety measures as established and set for the Farm Management.
- Carry out supervisory responsibilities in accordance with the company’s policies and applicable laws.
- Develop, implement and review operational policies and procedures.
- Assist HR with recruiting when necessary.
- Support worker communication with the management team.
- Ensuring all operations are carried on in an appropriate, cost-effective way.
- Plans, schedules, and reviews workload and manpower to make sure targets are being met on a cost-effective basis.
- Makes sure the working environment maintains access to quality equipment.
Requirements:
- Education: Bachelor’s degree in operations management, business administration, or related field
- Experience: 3+ years proven experience in an operations management position
- Requıred knowledge and skılls: leadership, decision-making, reporting, planning and organizing, communication, teamwork, negotiation, adaptability, stress tolerance
- Knowledge of general business software and aptitude to learn new applications; proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- Language skills: Azerbaijani, English
Additional information:
Place of work – Hajigabul
Reports to – Field Manager
Candidates who meet the stated requirements can send their CVs.
Please indicate the name of the position you are applying for as “Operations Team Leader” in the subject line of the email.
VAKANSİYA 22
Optimal Electronics
Təftiş üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 fev 2022
Tələblər:
- İqtisadi, maliyyə, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- 2 il audit və təftiş sahəsində təcrübəsi olmalıdır;
- 1C 8.3 proqramı üzrə işləyə bilməli;
- MS Office proqramlarını (xüsusi ilə də MS Excel) yaxşı səviyyədə bilməlidir;
- Azərbaycan dilini yaxşı səviyyədə bilməlidir;
- Dəqiq, diqqətcil və məsuliyyətli olmalıdır;
- Operativ təhliletmə qabiliyyətinə sahib olmalıdır;
- Ölkədaxili ezamiyyətlərə getmək imkanı olmalıdır;
- İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparılmasını bacarmalıdır.
Vəzifələri:
- Satışda olan məhsulların sayılması;
- Əmtəə görünüşünün yoxlanılması;
- Məhsulların qəbulunda iştirak edərək, onların sayımına, keyfiyyətinə nəzarət edilməsi;
- Məhsulların istehsal keyfiyyətinin yoxlanılması;
- Təftiş şöbəsinin rəhbərliyinə müvafiq hesabatların verilməsi.
İş şəraiti:
- Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
VAKANSİYA 23
Sashera Med
Менеджер по персоналу (HR generalist)
Son tarix 19 fev 2022 – hr@sashera-med-aze.info
Должностные обязанности:
- Oпределение потребности в трудовых ресурсах и составление профиля должности и вакансии
- Aнализ рынка труда
- Поиск, привлечение, отбор и оценка кандидатов
- Работа с поступающими откликами на вакансию(посредством сообщений и звонков)
- Проведение собеседований с кандидатами
- Составление и оформление трудовых договоров, контрактов и соглашений, формирование и учет личных дел сотрудников.
- Разработка программ по развитию персонала, планированию деловой карьеры, обучению и повышению квалификации кадров, а также в оценке эффективности обучения.
- Осуществление контроля за соблюдением правил внутреннего распорядка предприятия, принятие участия в разрешении трудовых конфликтов и споров.
Требования:
- Свободное владение азербайджанским и русским языками
- Стаж работы: от 1 года
- Возраст: 25-45
- Высшее образование
- Стрессоустойчивость
- Хорошие коммуникативные навыки
- Ответственность, пунктуальность, отзывчивость
- Нацеленность на результат
Условия работы:
- График: понедельник-пятница с 09:00 до 18:00, суббота до 16:00
- Зарплата по договоренности
- Офис находится в центре города
VAKANSİYA 24
Aral Group Baku
Copywriter
Son tarix 19 fev 2022 – ehlimanhuseynov@aralgroupbaku.com
Öhdəliklər:
- Biznes, məhsul, marketinq kommunikasiya strategiyasını anlayaraq lazım olan kontent ideyaların verilməsi, mətnlərin hazırlaması;
- Unikal konseptlərin hazırlanması;
- Mövcud məzmunların monitoriqi və redaktə edilməsi;
- Xəbər və press-reliz mətnlərinin hazırlanması;
Tələblər:
- Reklam və ya sosial media sahəsində azı 1 illik iş təcrübəsi;
- Sosial media və digər marketinq kanallarında məzmun yaratmaq bacarığı;
- Sosial Media üçün kreativ post ideyaları vermək, postlar üçün mətnlər hazırlamaq;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində grammatika və yazı qaydalarının mükəmməl bilməsi;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilində səlis yazı və fikirlərini ifadə etməsi, müxtəlif ideyaların təklif edilməsi,yüksək keyfiyyətli məzmunların hazırlanması, hər üç dildə məzmunların redaktə etmə bacarığı;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə etmə bacarığı;
- İşinə qarşı diqqətli və məsuliyyətli olması;
- Komandada işləmək bacarığı;
VAKANSİYA 25
Resant Group
Kiçik hüquqşünas
Son tarix 19 fev 2022 – hr@resantgroup.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təşkilatdaxili hüquqi sənədləşmə işlərində, hüquqi rəylərin verilməsində, əməliyyatların və proseslərin qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğunun təmin edilməsində və Hüquqşünaslar tərəfindən icra edilən digər işlərin icrasında Hüquqşünaslara köməklik göstərmək;
- Təşkilatın tərəf olduğu mübahisələr üzrə iddia ərizələrinin, şikayətlərin, vəsatətlərin və digər məhkəmə sənədlərinin hazırlamasında və məhkəmə işinin aparılmasında hüquqşünaslara köməklik etmək;
- Zərurət oldğuqda Təşkilatı məhkəmələrdə və digər dövlət idarə, müəssisə və təşkilatlarda, o cümlədən hüquq mühafizə orqanlarında təmsil etmək;
- Rəhbəri tərəfindən qoyulan digər müvafiq tapşırıqları tələb edilən qaydada icra etmək.
Tələblər:
- Təhsil: Hüquq üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, rus və inglis dilləri arzu olunandır;
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək;
- Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Hüquqi nitq və yazışma qabiliyyəti;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil və komanda daxilində işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri.
Təminatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük, saat 09:00-dan 18:00-dək;
- Əmək haqqı: müsahibə zamanı təyin olacaqdır;
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Albert Aqarunov heykəlinin yanı.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “ Kiçik hüquqşünas” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 26
Biznes Partnyor MMC
Mühasib operator
Son tarix 19 fev 2022 – huseynov.x@gmail.com
Əməkdaşın görəcəyi işlər aşağıdakılardır:
- Malların ekspeditorlara təhvil verilməsi və ekspeditorlardan təhvil alınaraq anbara təhvil verilməsi
- Debitor və kreditor borcların nəzarəttə saxlanması
- Qarşılıqlı üzləşdirmə aktlarının hazırlanması
- Anbar uçotun aparılması
- Qiymətin razılaşdırma protokolunun hazırlanması
- Sənədlərlə işləmə bacarığı
- 1C(8.3 mühasibatlıq) təcrübə mütləqdir
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Baş mühasibin və rəhbərliyin tapşırdığı digər işlərin görülməsi
- İşində diqqətli, məsuliyyətli, kollektivlə işləmək bacarığı
VAKANSİYA 27
Biznes Partnyor MMC
Maliyyəçi
Son tarix 19 fev 2022 – huseynov.x@gmail.com
Əməkdaşa qarşı tələblər aşağıdakı kimidir:
- Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim etmək
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu aparmaq
- Kassa və bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu aparmaq
- Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, vergi, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsini təmin etmək
- Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin etmək
- Vergi sahəsilə bağlı əməliyyatlar- bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi
- E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar
- ƏDV ilə işləmə bacarığı
- Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi (Qrupa aid şirkətlərin aylıq hesabatlarının (Balans, mənfəət-zərər, pul axını) hazırlanması)
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- 1S (8.3 muhasibatlıq) proqramında işləmə bacarığının olması
Qeyd : Büdcə hazırlama üzrə təcrübə mütləqdir.
VAKANSİYA 28
Inci Group Of Companies
Satışa Dəstək Qrupunun Rəhbəri
Son tarix 19 fev 2022 – hr.inci@inci.az
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsilli, Xanım Namizədlər;
- Satış və ya müvafiq sahə üzrə 3 illik təcrübə;
- Azərbaycan və Rus dilini səlis bilmək mütləqdir;
- Kompüter istifadə etmək bacarığı (Outlook, MS Word), MS Excel proqramını mükəmməl bilməli;
- Güclü təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Komanda daxilində işləmə bacarığı;
- Yaş : 25-35;
İş barədə məlumat:
- Şirkətin strateji satış planının icrasını həyata keçirmək ;
- Bazara nüfuz və müqayisə etmə fəaliyyəti;
- Bazar monitorinqini həyata keçirmək,rəqiblərin qiymət təkliflərini araşdırmaq;
- Satış sahəsinin inkişafı məqsədilə yeni axtarışlar etmək və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
- Qoyulmuş hədəflərə əsasən xidmətlərin satışı və müştəri portfelinin böyüdülməsi;
- Müştərilərin qorunub saxlanılması təşəbüslərinin hazırlanması;
- Müştəri rəylərinə əsasən yeni təkliflərin hazırlanması;
Təminatlar:
- Korporativ telefon danışıq haqqının ödənilməsi;
- AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfində təmin olunur;
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- İş qrafiki : 5 gün (09:00-18:00)
- İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında)
Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılacaq və əmək haqqının verilməsində heç bir halda gecikmə ola bilməz;
Müraciət etmək istəyən əməkdaşlardan CV formanızı emailə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı yazılmalıdır.
VAKANSİYA 29
Holding
External Communications Officer
Son tarix 19 fev 2022 – recruitment@ires.az
Work schedule: 5 days per week (Monday-Friday, from 9 AM till 6 PM)
Main Requirements:
- Bachelor`s degree in Politology, International Relations or other related field
- At least 5 years’ experience in a governmental institution or commercial sector on the same or related role
- Fluency in Azerbaijani and Russian languages; English language knowledge is a plus
- Excellent IT literacy: Microsoft applications including Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- Excellent written and oral communication skills
- Accurate and quick typing skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Capable of organizing and prioritizing workloads
Responsibilities:
- Working effectively with communications colleagues outside the organization in all disciplines, including press, media, and strategic communications, so that handling plans are joined up with wider communications strategies
- Developing communications for international and domestic audiences, including members, prospective members, leaders of different organizations, collaborating societies, partners, committee members etc.
- Building and managing effective and proactive communication partnerships with priority organizations across key sectors
- Maintaining up to date, relevant stakeholder contact lists to ensure we are listening to and engaging the right people
- Preparing PowerPoint presentations, official announcement content/ press-releases and speeches
- Managing all aspects of events organized by the Organization, including oversight of relevant agencies and other stakeholders
- Writing official letters, press-releases
VAKANSİYA 30
Zakaz.az
Baş mühasib
Son tarix 19 fev 2022 – cv@zakaz.az
Namizəd üçün tələblər:
- Yaş: 25-35;
- Təcrübə: ƏDV ödəyicisi olan şirkətdə mühasib/baş mühasib kimi 2 il iş təcrübəsi;
- Təhsil: Ali (Maliyə, Mühasibat uçotu və audit);
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Offices (Word, Excel, PowerPoint);
- 1C və digər oxşar mühasibatlıq proqramlarını bilmək;
- Vergi Məcəlləsini bilmək;
- Riyazi və analitik bacarıq;
- Məsuliyyət və işində dəqiqlik;
- Diqqətcil;
- Dürüstlük;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Zəhmətkeş və bilikli əməkdaş axtarırıq.
Texniki Bacarıqlar:
- “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun tələbləri
- Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi
İş barədə məlumat:
- Mövcud olan qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin maliyyə nəticələrinin dəqiq uçotunu təşkil etmək;
- Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq mühasibat uçotunun aparılması;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Xərc smetalarin icrası, mal satışı, işlərin görülməsi və xidmətlərin görülməsinin uçotunu aparır;
- Pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətə keçirilməsinə nəzarət və iştirak
- E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi
- Vergi, DSMF, Statistika idarəsinə illik, rüblük/aylıq hesabatların hazırlanması
- Rəhbərliyin verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək
- Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət;
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması.
- Daxili təsərrüfat ehtiyatlarınının nəzarəti. Itkilərin və qeyri-istehsal xərclərinin aradan qaldırılması üçün tədbirləri həyata keçirir.
- Mühasibat uçotu sahəsində müasir texniki vasitələri və informasiya texnologiyalarını tətbiqini təmin etmək.
- Daxili nəzarət (audit)
- Vergi risklərini hesablamaq və rəhbərliyə bildirmək
- Bütün Bank əməliyyatların icra edilməsi
- Maliyyə hesabatlarını (Balans hesabatı, Mənfəət və Zərər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı) hazırlamaq;
- Məxfilik prinsiplərini pozmamaq.
İş şəraiti:
- iş qrafiki: 09:00-18:00
- əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin olunur
- iş yeri: Xətai pr 40a
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində vəzifə adını qeyd edərək e-ünvanına göndərə bilərlər.
fed.az