Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-700-1000-1500-2000 MANAT – 23 VAKANSİYA

467

VAKANSİYA 1

Grand Motors

Maliyyə-nəzarət üzrə mütəxəssis

Son tarix 24 fev 2022 – hr-cv@grandmotors.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Holdinq-a daxil olan şirkətlərin auditi
  • Maliyyə vəsaitlərinin hərəkətinə və maddi dəyərlilərdən istifadə olunmasına nəzarət və daxili maliyyə təftişi;
  • Maliyyə nizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati-təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmamazlıqların və digər itkilərin mühasibat balanslarından silinməsi qanununun təmin edilməsi işlərini görür.
  •  Maliyyə məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edir.
  • Qısa və uzun müddətli maliyyə proqnozları və planlaşdırma.
  • Maliyyə nəzarəti sahəsində fəaliyyət planlarının hazırlanması və icrasını təmin edilməsi;
  • Maliyyə göstəriciləri barədə hesabatların analizinin aparılması;
  • Maliyyə vəsaitlərinə olan tələbat və vəsaitlərin formalaşması arasında tarazlığın təmin edilməsi.

Namizədə dair tələblər:

  • Bəy namizədlər
  • Yaş – 25-38
  • Maliyyə və Mühasibat sahəsində ali təhsil;  
  • Mövcud sahədə – 3 il iş təcrübəsi 
  • Microsoft Excel proqramında peşəkar istifadəçi səviyyəsində işləmə bacarığı olmalı
  • Analitik düşünmə qabliyyəti
  • Mühasibatlıq və vergi sahələrində nəzəri və praktiki biliklər
  • Vergi, əmək  qanunvericilikləri üzrə məlumatlı; 
  • İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil və təzyiq altında işləməyi bacaran;
  • Ezamiyyətlərə açıq
  • Sürücülük vəsiqəsi- arzuolunandır

İş şərtləri:

  • İş yeri: Xırdalan qəs., Binəqəqdi şossesi, Mədən küç, 4
  • Bazar ertəsi – Cümə:  8:30  – 17:30
  • Ə/h: 1400-1500 azn 

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “MN” yazmaqla öz CV-lər göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 2

NBCO KredAqro

Lombard Kreditləri üzrə Mütəxəssis (Sumqayıt)

Son tarix 24 fev 2022 – recruitment@kredaqro.az

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil;
  • Lombard Kreditləri sahəsində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi; 
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə davranış etikası. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə);
  • AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
  • Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
  • Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
  • Əmək haqqı 500 manat gross və aylıq bonus.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Lombard Kreditləri üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. 

VAKANSİYA 3

Bayramlı Group

Satış meneceri

 Son tarix 24 fev 2022 –  info@bayramligroup.com

Tibb və Laborator avadanlıqlar üzrə

İş rejimi: 1-6 günlər

1-5 saat 09.00-18.00

6-cı gün 09.00-14.00

Maaş fix 600 azn + bonus

Tələblər:

  • Bu sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi.
  • Rus dili əla səviyyədə,İngilis dili yaxşi səviyyədə
  • Kompüter bilikləri yaxşi səviyyədə

Maraqlanan namizədlər şəkilli CV-lərini mail ünvanına göndərməklə müraciət edə bilərlər.

VAKANSİYA 4

Boutique Bazaar

Operator

Son tarix 24 fev 2022 – info@boutiquebazaar.az

Vəzifə təlimatları:

  • Şirkətin anbarına daxil edilən malın sənəd dövriyyəsi və uçot işini təmin etmək;
  • Anbara verilən sorğuların vaxtlı- vaxtında və tam şəkildə cavablandırılması və prosesin anbar idarəetmə sistemində əks olunmasını təmin etmək;
  • Aidiyyatı sahə üzrə qaimələrin və hesab fakturaların hazırlanmasını həyata keçirmək;
  • İşin gedişatı zamanı yarana biləcək hər hansısa müstəsna və fövqəladə vəziyyətlərin izlənilməsi və aradan qaldırılmasını təmin etmək;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırıqları əsasında funksiyaları icra etməli;

Namizəd üçün tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 1 il təcrübə;
  • Kompüter bilikləri (MS Office, Excel) yaxşı səviyyədə;
  • Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
  • Kollektivlə işləmə bacarığı;
  • Operativ, gördüyü işə cavabdehlik;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftədə 6 gün iş, 1 gün istirahət
  • İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə aparılır
  • Əmək haqqı: 500 AZN 
  • İş yeri – Bakı şəhəri
  • İş saatları: 09:00 –18:00
  • Nahar və çay fasiləsi
  • Nahar şirkət hesabına verilir .

Göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Operator” yazmaqla öz CV formalarını,  qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər. 

VAKANSİYA 5

Massi

Mühasib

Son tarix 24 fev 2022 – hrmassi2@gmail.com

İcra edəcəyi iş:

  • Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil edir 
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edir. 
  • Kassa və bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu təşkil edir
  • Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir
  • İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsini təşkil edir
  • Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin edir
  • E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi
  • Daxili hesabatların hazırlanması və təqdim olunması 
  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar
  • Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
  • E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələb olunan peşə – ixtisas səviyyəsi:

  • Ali təhsil (Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə)
  • Analoji sahə üzrə 5 il və ya daha çox iş təcrübəsi
  • Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramında işləmə bacarığı
  • Vergi məcəlləsini bilməli  
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq
  • Komandada işləmək bacarığı 
  • İFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə biliklər arzu olunandır

İş şəraiti:

  • İş rejimi: həftə içi 6 gün, 9:30-18:30 –dək 
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə – 800 azn
  • İş yeri: : Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus

Namizədlər xahiş olunur ki, CV-ni “Mühasib” başlığı ilə göndərsinlər. 

VAKANSİYA 6

Irshad Electronics

Reklam üzrə mütəxəssis

Son tarix 24 fev 2022 – hr@irtelecom.az

Tələblər:

  • Təhsil – Ali (xarici təhsili olanlara üstünlük verilir)
  • Cinsi  – bəy
  • Yaş – 25 – 35
  • Təcrübə – Reklam sahəsində minimum 2 il 
  • Dil biliyi – Azərbaycan səlis, Rus dili səlis (ingilis dili arzuolunandır)
  • Kompüter bacarığı – Ofis proqramları

Vəzifəyə tələblər:

  • Mağazalar üzrə reklam ehtiyaclarının müəyyən edilməsi
  • Mağazaların daxili və fasad reklamlarının tərtibatı üzrə təkliflərin verilməsi
  • Vizual merçendayzinq üzrə təkliflərin verilməsi
  • Mağazalarda məhsulların sərgilənməsi üçün kreativ həllərin təmin edilməsi
  • Mağazalar üzrə reklam istehsalının və təchizatının idarə edilməsi
  • Mağazalarda marketinq aksiyalarının təşkil edilməsi

Şəxsi keyfiyyətlərə tələblər:

  • Təşəbbüskar
  • Ünsiyyətcil
  • Məsuliyyətli
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Stresə davamlı

Əmək haqqı: Namizədin təcrübəsindən asılı olaraq (1200 – 1500 AZN)

Şəxsi avtomobili olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

VAKANSİYA 7

Farchitects LLC

Korporativ satış üzrə mütəxəssis

Son tarix 24 fev 2022 – İnfo@farchitects.co.uk

Namizədin vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş korporativ satış planını həyata keçirmək
  • Müştərilərlə danışıqların aparılması; müqavilələrin və digər tələb olunan sənədlərin hazırlanması
  • Şirkətin mövcud müştəriləri ilə tərəfdaşlıq əlaqələrinin dəstəklənməsi və inkişafı
  • Rəhbərliyə müəyyən edilmiş hesabat sənədlərinin hazırlanması və təqdim edilməsi

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • 1 il təcrübə
  • MS Office proqramlarında əla istifadəçi bacarığı
  • Səlis Azərbaycan dili, orta səviyyədə (intermediate) İngilis dili və Rus dili (arzu olunandr)

VAKANSİYA 8

Boutique Bazaar

Satıcı konsultant

Son tarix 24 fev 2022 – info@boutiquebazaar.az

Vəzifə təlimatları:

  • Müştərilərə məhsullar haqqında dəqiq və ətraflı məlumat vermək;
  • Müştərilərə malların çeşidləri ilə bağlı müxtəlif uyğun variantlar təklif etmək;
  • Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
  • Müştəri məmnuniyyətini maksimum səviyyədə qorumaq
  • Mağazanın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmək;
  • Vitrinlərin doldurulması və nəzarəti, satışın həyata keçirilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırıqları əsasında funksiyaların icra edilməsi;

Namizəd üçün tələblər:

  • Təhsil: Tam orta təhsil 
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 1 il təcrübə;
  • Yaş həddi : 18-40
  • Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
  • Kollektivlə işləmə bacarığı;
  • Operativ, gördüyü işə cavabdehlik;
  • Rus dili biliyi arzuolunandır;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftədə 6 gün iş, 1 gün istirahət ( Növbəli iş qrafiki )
  • İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə aparılır
  • Əmək haqqı: 400 AZN 
  • İş yeri – Bakı şəhəri
  • İş saatları: 08:00 – 23:00 ( 08:00-17:00 və 14:00-23:00 iş qrafiki )
  • Nahar və çay fasiləsi
  • Nahar şirkət hesabına verilir .

Göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Satıcı” yazmaqla öz CV formalarını,  qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər. 

VAKANSİYA 9

Universal PRO

Satış koordinatoru

Son tarix 24 fev 2022 – hr@universal-az.com

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Satış sifarişlərinin qəbul edilməsi və ERP/1C proqram təminatına işlənilməsi
  • Daxil olan sorğular əsasında qiymət təkliflərinin hazırlanaraq müştərilərə göndərilməsi
  • Müqavilə və digər sənədlərin hazırlanması üçün satış mütəxəssisi ilə birgə işlərin aparılması 
  • Müştərilər ilə mütəmadi yazışmaların aparılması
  • Sifarişlərin yerinə yetirilməsi prosesinin izlənməsi 

Namizədlərdən tələblər:

  • Dəqiqlik və məsuliyyət, sənədləşmədə diqqətli olunması və vaxtı-vaxtında işlərin təhvil vermək
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (İngilis və Rus dili biliklərinə üstünlük veriləcək)
  • 22-26 yaş (xanım namizədlərə üstünlük veriləcək)
  • ERP program təminatları ilə bağlı səthi biliklər
  • Microsoft Office (Excel, Word) proqram təminatlarını yaxşı dərəcədə bilmək.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş qrafiki – həftə içi 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı 500 AZN 

Vakansiyaya müraciət etmək istəyən şəxslər öz cv-lərini mövzu hisssəsində “Satış koordinatoru” yazıb e-mail ünvanına   göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 10

Ferrum Capital

Alternativ satış kanalları üzrə kiçik mütəxəssis (Telemarketinq)

Son tarix 24 fev 2022 – hr@ferrumcapital.az

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?

  • Ali təhsil;
  • 21-29 yaş aralığında gənclər;
  • Əla səviyyədə azərbaycan dili (rus dili üstünlükdür);
  • Komanda ilə işləməyi bacarmaq, işinə həvəsli  və özünü təkmilləşdirməyə meyilli olmaq;
  • Ünsiyyət  və inandırma bacarığının olması;
  • Analitik düşünmək, diqqətli olmaq, təşəbbüs göstərməkdən qorxmamaq;
  • Hədəf yönümlü olmaq;
  • Düzgün səs tonuna və düzgün diksiyaya malik olmaq;
  • Satış sahəsi üzrə karyera qurmağı planlamaq.

Alternativ satış kanalları üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?

  • Bazadakı müştərilərə qeyd edilmiş gün və saatlarda zənglər etmək;
  • Qoyulmuş satış hədəfləri çərçivəsində şirkətin mövcud məhsul və xidmətlərinin satışını həyata keçirmək, müştəri ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
  • Müştərinin tələb və ehtiyaclarının komanda daxilində digər bölmələrə ötürülməsini təmin etmək və yeni təkliflər yaratmaq;
  • Yerinə yetirilmiş işlər barəsində hesabatların hazırlanması və satış hədəflərinin həyata keçirilməsi.

Əlavə məlumat:

  • 5 günlük iş qrafiki: 09:30 – 18:30
  • Əmək haqqı: 300 -500 AZN + Bonus

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində Alternativ satış kanalları üzrə kiçik mütəxəssis qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 11

Auto Azerbaijan

Satış üzrə menecer

Son tarix 24 fev 2022 – hr@autoaz.az

Vəzifə öhdəlikləri: 

Aşağıdakılardan ibarətdir, lakin yalnız onlarla məhdudlaşmır:

  • Təşkilat, professionalizm və heyət nöqteyi nəzərindən ona tabe olan sahənin idarə edilməsi  və monitorinqinin (işə nəzarət edilməsi və nəticələrin təhlili) aparılması
  • Departamentin inkişafı və departamentdə baş verən qeyri-tipik hadisələr barədə müntəzəm və fövqəladə məlumatlandırma
  • Satış departamentinin strateji və əməliyyat planlarının hazırlanmasında yaxından iştirak edilməsi və strateji plan qrupunun zəruri məlumatlarla təmin edilməsi
  • Müəssisənin satış ilə əlaqəli strategiyasının və büdcəsinin işlənib hazırlanması, 
  • Daxili və xarici bazarın öyrənilməsi
  • Bazarın artım tempinin öyrənilməsi və müəyyənləşdirilməsi, bazar payının dinamikasına nəzarət
  • Bazarın tələbinə uyğun olaraq düzgün modellərin planlanması və satış siyasətinin müəyyən edilməsi
  • Satış və sifariş planlamanın həyata keçirilməsi və il boyu nəzarətdə saxlamaq
  • Qiymətləndirmə, bazar payı və rəqib markalara görə marketinq strategiyalarının hazırlanması və tətbiqi
  • Bazarın dinamikliyinin mütəmadi olaraq ölçülməsi
  • Mövsümə uyğun olaraq satış strategiyalarını hazırlamaq və icrasını təmin etmək
  • Yeni avtomobil ehtiyaclarını müəyyənləşdirilməsi, avtomobilin növlərinin artırılması üzrə strategiyalar hazırlamaq
  • Satışın stimulaşdırılması üçün tədbirlər görmək
  • Tabeliyində olan işçilərin işlərinə nəzarət və onların həvəsləndirmə (motivasiya) formalarının müəyyənləşdirilməsi və icrası
  • Stokda olan avtomobillərin yenilənməsinə davamlı nəzarət və stokda saxlama müddətini diqqətdə saxlamaq

Tələblər:

  • Biznes və ya digər əlaqədar sahələr üzrə ali təhsil;
  • Əlaqədar sahə üzrə ən azı 5 il idarəetmə təcrübəsi;
  • Xarici dil biliyi (İngilis, Rus)
  • MS Office və ERP proqramlarından istifadə 
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilə bilməsi üçün müştəri xidmət standartlarının təşkilini və nəzarətini bilməli
  • Təşəbbüskar, həlledici, yaradıcı, məqsədyönlü, idarəedici;

Əmək şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov pr. 118
  • 6 günlük iş rejimi;
  • Əmək haqqı –  Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.

Bu iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə  CV-nizi “Satış üzrə menecer” başlığı ilə göndərə bilərsiniz. 

VAKANSİYA 12

Makro 2000

Satınalma üzrə mütəxəssis

Son tarix 24 fev 2022 – hr@makro2000.com.tr

İş təcrübəsi: Sahə üzrə minimum 2-3 il

  • Satınalma üzrə tapşırıqların yerinə yetirilməsi
  • Mövcud şirkətlərlə əlaqələrin saxlanılması və inkişafı
  • Daxil olan sorğulara müvafiq satınalma təkliflərinin hazırlanıb təqdim edilməsi
  • Məhsul xarici və yerli bazarda araşdırması və nəticələrin təqdim edilməsi
  • Mövcud bazarın və rəqiblərin analizi
  • İdxal üçün lazım olan sənəd və sertifikatların alınması
  • Aylıq hesabat vermək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması üstünlükdür
  • Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel) və Şirkətin daxili sistemində işləmə bacarığı olmalı
  • Azərbaycan.Rus.İngilis dillərini bilməli
  • Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılması bacarıqları
  • Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli

Təminatlar:

  • Endirimli tibb xidməti;
  • Əmək müqaviləsi;
  • 6 günlük iş qrafiki;
  • Əmək haqqı qarşılıqı razılaşma əsasında müəəyən olunacaq;

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu yerinə “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 13

Irshad Electronics

İcraçılarla iş bölməsinə mütəxəssis

Son tarix 24 fev 2022 – hr@irtelecom.az

Quba- şimal regionu, Lənkaran, Masallı, Cəlilabad – cənub regionu, Göyçay – aran regionu, Qəbələ – şimal qərb regionu, Tovuz – qərb regionu, Yevlax – mərkəzi aran regionu, Bərdə, Ağcəbədi – regionu, Ağdam, Tər-Tər, Beyləqən regionu.

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Qüvvəyə minmiş məhkəmə orqanlarının qərarların icrası ilə bağlı icra orqanlarında şirkətin adından çıxış etmək, zəruri hallarda sorğular vermək
  • İcraatında olan icra işinin gedişatına nəzarət etmək, o cümlədən aylıq ödənişlərə nəzarət etmək, portvet üzrə hədəf qoyulmuş aylıq ödənişləri təmin etmək,lazım olan məktub və sorğular hazırlamaq, borclularla mütamadi əlaqə saxlamaq
  • Borclularla bağlı qanunvericiliyə uyğun olaraq məcburi icra  tədbirlərinin icrasına nəzarət və icrasını tələb etmək. 

 Tələblər:

  • Yaş: 25- 45 yaşarası;
  • Cinsi: Kişi;
  •  Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
  • Problemli kreditlər və məhkəmə icra oqanları ilə minimum 3 il iş təcrübəsi 
  • Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
  • Analitik zəkalı, məntiqi və riyazi hesablama aparmaq bacarıqları;
  • Güclü kommunikasiya bacarıqları;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə bacarıqları;
  • Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) iş təcrübəsi arzuolunandır  

İş şəraiti:

  • İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin;
  • İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
  • Əmək haqqı: bonus.

VAKANSİYA 14

Irshad Electronics

Kredit mütəxəssisi (Xaçmaz)

Son tarix 24 fev 2022 – hr@irtelecom.az

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumatın verilməsi;
  • Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
  • Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
  • Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər;
  • Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.

Tələblər:

  • Yaş: 23-30 arası;
  • Cinsi: Kişi;
  • Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
  • Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
  • Analitik zəkalı, məntiqi və riyazi hesablama aparmaq bacarıqları;
  • Güclü kommunikasiya bacarıqları;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə bacarıqları;
  • Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) iş təcrübəsi arzuolunandır  

İş şəraiti:

  • İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
  • Əmək haqqı: 600 AZN+ bonus.

VAKANSİYA 15

Azprotein Foods Group

Ekspeditor

Son tarix 24 fev 2022 – Azprotein.vacancy@gmail.com

İş barədə məlumat:

  • Potensial müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin göstərdiyi xidmətlər və məhsullar haqqında təqdimatlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək
  • Soyuq zənglər, görüşlər həyata keçirməklə satışın təşkili
  • Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərmək
  • Satışları vaxtında, düzgün şəkildə həyata keçirmək
  • Müştəri sifarişlərinin yığılması və qarşılanması
  • Müştəri üçün koordinator rolunu icra etmək, ortaya çıxan problemləri həll etmək
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • 1ay sınaq müddəti ( işçinin bacarığından asılı olaraq sınaq müddəti qısala bilər)
  • İş qrafiki: 1-6 gün 08:00-dan 18:00-dək.
  • Şirkət tərəfindən qoyulan planı 2 ay ərzində verməsə işçi işdən avtomatik azad ediləcək

Namizədə tələblər:

  • Yaş: 23-35
  • B və C kateqoriya sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir
  • Dil bacarıqları: Azərbaycan dili, Rus dili və İngilis dili arzuolunandır
  • MS Office proqramlarını bilmək .
  • Ət və Yarımfabrikat məhsullarını satışından anlayışı olan namizədlərə üstünlük verilir.
  • Müştəri yönümlü düşüncə tərzi
  • Özünə inam və əminlik
  • Ünsiyyət qabiliyyəti (şifahi və yazılı); email vasitəsilə ünsiyyət bacarığı

Əmək haqqı: 600 AZN + əlavə olaraq satışdan bonus. mobil telefon xərcləri şirkət tərəfindən ödəniləcək. 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində elektron ünvanına mövzu yerinə “Ekspeditor” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 16

Tekaz MMC

Satışın idarə olunması üzrə kordinator

Son tarix 24 fev 2022 – hr@tekaz.az

Tələblər: 

  • Satış göstəriciləri və məhsul qalığının əsasında satınalma büdcəsini formalaşdırmaq
  • Ümumi satış hədəfi tələblərini yerinə yetirmək
  • VİP satışları həyata keçirmək
  • Yüksək səviyyədə müştəri xidmətini təmin etmək, VİP müştərilərə şəxsən xidmət göstərmək;
  • Gündəlik, həftəlik və aylıq satış analizi aparmaq, satış hədəflərini təyin etmək və hesabat hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək
  • Marketing strategiyalarının, trendlərin analiz və nəticələrinin gəlir planının təhlilini aparmaq
  • Satış sonrası müştəri məmnuniyyətinin yüksək səviyyədə təmin olunması strategiyasını yaratmaq və nəzarət mexanizmini tətbiq etmək
  • Satış strategiyasını hazırlamaq, strateji planlaşdırmada iştirak etmək
  • Satış həcminin artırılması yönündə təkliflər vermək
  • Bazar araşdırması edib, potensial müştəriləri müəyyən və cəlb etmək.
  • Mebel və mətbəx avadanlıqları sahəsində fəaliyyət göstərən memar-dizaynerləri araşdırmaq, əlaqələr qurmaq 
  • Ali təhsil
  • Azərbaycan, Rus dili bilikləri, İngilis dili arzuolunandı.
  • MC office proqramları ilə işləmək
  • 25-45 yaş 
  • Dizaynerlik qabiliyyətinin olması.
  • Mebel satışı sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsinin olması vacibdir. (Rəhbər vəzifədə işləməsi üstünlükdür)
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və təqdim etmə bacarığı.
  • Komanda da işləmə bacarığının olması.
  • Yaranmış problemləri həll etmə bacarığı.
  • Araşdırma qabiliyyətinin olması.
  • Mebel və mətbəx avadanlıqları sahəsində müştəri bazasını formalaşdırmaq (hazır müştəri bazasının olması üstünlükdür)
  • Təşkilatçılıq və idarəetmə bacarığı

İş haqqında məlumat:

  • Əməliyyat, ödəniş və kommunikasiya sistemlərinin fasiləsiz işinə nəzarət etmək;
  • Mağazanın stok dövriyyəsinin mərkəzdən təqdim olunan prosedur və qaydalar əsasında icrasını təmin etmək;
  • Mağazanın stok ehtiyatına maddi məsuliyyət daşımaq;
  • Mağazanın stok sifarişinin vaxtında, tam və düzgün təmin olunmasını, qorunmasını, vitrində sərgilənməsini təmin etmək;
  • Mağaza heyətinin fəaliyyətini təşkil etmək və onları istiqamətləndirmək, işçiləri motivasiya etmək və mağazada komanda ruhunu qorumaq.
  • İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
  • Brendin standartlarına uyğun məhsulların sərgilənməsini təşkil edir.
  • İşçilərin iş qrafiklərini hazırlayır və davamiyyəti müvafiq olaraq idarə edir
  • İş prosedurlarına uyğun olaraq gündəlik işləri təşkil edir
  • Aparılan analitik hesabatlar vasitəsi ilə potensial müştərilər haqqında məlumatların keyfiyyətini yoxlamaq.
  • Mağazanın dizayn işlərinə nəzarətin həyata keçirilməsi
  • Yeni kolleksiyalar haqqında mağaza heyətini tanış etmək
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • 6 günlük iş qrafiki
  • Ə/H 1000-2000 (namizədin bilik və bacaqlarına uyğun olaraq müsahibə əsnasında müəyyən ediləcək) + bonus 
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir. 
  • Korporativ nömrə ilə təmin edilir. 

Uyğun namizədlər CV-lərini Satışın idarə olunması üzrə kordinator başlığı altında mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 17

Auto Azerbaijan

Marketinq üzrə menecer

Son tarix 24 fev 2022 

Vəzifə öhdəlikləri: 

Aşağıdakılardan ibarətdir, lakin yalnız onlarla məhdudlaşmır:

  • Təşkilat, professionalizm və heyət nöqteyi nəzərindən ona tabe olan sahənin idarə edilməsi  və monitorinqinin (işə nəzarət edilməsi və nəticələrin təhlili) aparılması
  • Departamentin inkişafı və departamentdə baş verən qeyri-tipik hadisələr barədə müntəzəm və fövqəladə məlumatlandırma
  • Marketinq departamentinin strateji və əməliyyat planlarının hazırlanmasında yaxından iştirak edilməsi və strateji plan qrupunun zəruri məlumatlarla təmin edilməsi
  • Müəssisənin marketinqlə əlaqəli strategiyasının və büdcəsinin işlənib hazırlanmasında, marketinq konpaniyalarınının  həyata keçirilməsi üçün əməliyyat planlarını hazırlayıb marketinq komitəsinin müzakirəsinə təqdim edilməsi
  • Müəssisənin ümumi strateji planı çərçivəsində marketinq siyasətinin icrasının təmin edilməsi
  • Marketinq üzrə bütün layihələri istiqamətləndirərək, nəzarət edilməsi və bir-biri ilə əlaqələndirilməsi
  • Rəqiblərin və bazarın günlük izlənilməsi
  • Bazarın seqmentləşdirilməsi üçün təhlilin aparılması
  • Əlavə fəaliyyətlərin (events) həyata keçirilməsinin təşkili və idarəedilməsi
  • PR və Reklam fəaliyyətinin təşkili və idarəedilməsi
  • CRM fəaliyyətinin təşkili və idarəedilməsi (Servis,Satış dep)
  • Marketinq komandası üzvlərinin bütün fəaliyyətlərini təşkil etmək və onları istiqamətləndirmək
  • Marketinq komandası ilə həftəlik və aylıq yığıncaqlar təşkil edərək marketinq strategiyalarından irəli gələn məsələləri müzakirə etmək
  • Marketinq və yeni kompaniyalar ilə əlaqədar bütün növ sənəd və müqavilələrin yoxlanılması və ilkin təstiqi
  • Təmsil olunan markanın standartları çərçivəsində fəaliyyət göstərmək

Tələblər:

  • Marketinq, biznes və ya digər əlaqədar sahələr üzrə ali təhsil;
  • Əlaqədar sahə üzrə ən azı 5 il idarəetmə təcrübəsi;
  • Xarici dil biliyi ( İngilis, Rus)
  • Marketinqin əsasları, idarəedilməsi və tədqiqat metodlarını bilməli
  • PR, CRM və reklam işinin təşkilini bilməli
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilə bilməsi üçün müştəri xidmət standartlarının təşkilini və nəzarətini bilməli
  • Təşəbbüskar, həlledici, yaradıcı, məqsədyönlü, idarəedici;

Əmək şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov pr. 118
  • 6 günlük iş rejimi;
  • Əmək haqqı – Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.

Bu iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə  CV-nizi “Marketinq üzrə menecer” başlığı ilə göndərə bilərsiniz. 

VAKANSİYA 18

Park inn by Radisson Baku

Mühasib

Son tarix 24 fev 2022 – elnara.gurbanova@parkinn.com

Öhdəliklər:

  • Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edir.
  • Bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu təşkil edir
  • E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması
  • Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir
  • İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsini təşkil edir
  • Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, vergi, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsini təşkil edir
  • Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin edir
  • Vergi sahəsilə bağlı əməliyyatlar- bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi
  • E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi
  • Daxili hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar
  • ƏDV ilə işləmə bacarığı
  • Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi
  • Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil edir
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması

Tələb olunan peşə – ixtisas səviyyəsi:

  • Ali təhsil (Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə)
  • Analoji sahə üzrə 3 il və ya daha çox iş təcrübəsi
  • Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramında işləmə bacarığı
  • Vergi məcəlləsini bilməli
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq
  • Komandada işləmək bacarığı

VAKANSİYA 19

Soyuz Aqro Kontrakt MMC

Əmək haqqı üzrə mühasib

Son tarix 24 fev 2022 – financecontract2021@gmail.com

Əmək haqqı: 700-1000 AZN.

İş yerinin ünvanı : Xırdalan şəhəri, Nəsimi küç.1

Vakansiya barədə məlumat:

  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar:
  • Vergi hesabatlarının (DSMF, ÖMV, Statistika ) hazırlanması və təqdim edilməsi:
  • Vergi orqanları ilə yazışmalar:
  • E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı.E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması:
  • Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında  vergi  və mühasibat  hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək :
  • DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi:
  • Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi :
  • BTP proramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı işlərdə birbaşa iştirak etmək:
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi –Cümə: 09:00-17:30
  • Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir 

Namizədə tələblər:

  • Yaş: 30-45
  • Təhsil: Ali İqtisadi 
  • İş təcrübəsi : 3-5 il mühasib və ya ixtisası üzrə digər vəzifələrdə 
  • Microsoft Office (Xüsusilə Excell) proqramlarını bilmək:
  • 1c7.7 və 1c 8.3 proqramlarında sərbəst işləmək (gov.az,e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığının olması)
  • Vergi və əmək qanunvericliyi üzrə biliklərinin olması, əmək haqqlarının, məzuniyyətlərin, xəstəlik vərəqələri  əsasında ödənişlərin hesablanması bacarığı,  bu sahədə iş təcrübəsinin olması  : Riyazi hesablama aparma ,analitik təhlil etmə qabiliyyətinın olması .

CV-lərinizi  foto ilə birlikdə Mühasib başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur. 

VAKANSİYA 20

Noble – N MMC

Mühasib

Son tarix 24 fev 2022 – 

Öhdəliklər:

  • Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil edir
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edir.
  • Bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu təşkil edir
  • Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir
  • İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsini təşkil edir
  • Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, vergi, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsini təşkil edir
  • Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin edir
  • Vergi sahəsilə bağlı əməliyyatlar- bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi
  • E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi
  • Daxili hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar
  • ƏDV ilə işləmə bacarığı
  • Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi
  • Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
  • E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələb olunan peşə – ixtisas səviyyəsi:

  • Ali təhsil (Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə)
  • Analoji sahə üzrə 5 il və ya daha çox iş təcrübəsi
  • Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramında işləmə bacarığı
  • Vergi məcəlləsini bilməli
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq
  • Komandada işləmək bacarığı

Müraciət üçün e-mail: natiq@noblegroup.az və hr@noblegroup.az

Əlaqə nömrəsi: 0514310151

VAKANSİYA 21

Soho Retail

Maliyyəçi

Son tarix 24 fev 2022 – kenan.dadashzade@p30.az

Öhdəliklər:

  • Bütün mühasibat əməliyyatlarını mühasibat prinsiplərinə əsasən aparmaq
  • Gömrük əməliyyatlarını bilməli
  • Vergi , DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması
  • Əmək haqqı, məzuniyyət və son haqq hesabların hazırlanması
  • E-Qaimə Fakturanın tərtib olunması və göndərilməsi
  • Vergi və mühasibat uçotunun tam sərbəst şəkildə aparılması bacarığı
  • Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı

İş Haqqında:

  • Bazar ertəsi- Cümə: 9:00-dan 18:00-dəkNamizədə tələblər- Təhsil : Ali
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla (Rus dili arzu olunandır)
  • İş təcrübəsi : 3 ildən 5 ilə qədər
  • Yaş : 24 – 40

Qeyd olunan şərtlərə uyğun namizədlər öz Cv-sini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 22

Avromak MMC

Satış nümayəndəsi

Son tarix 24 fev 2022 – ir.manager@avromak.az

İşçiyə qoyulan tələblər:

  • Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları;
  • Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri;
  • Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri;
  • Göstərilən vəzifə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalıdır;
  • 21-35 Yaş aralığı olması vacibdir;
  • Xoş görünüşlü, fiziki sağlam; 
  • Ünsiyyətcil və inandırma qabiliyyəti yüksək olmalı;
  • Qarşısına qoyulan hədəfləri və satış planını yerinə yetirməli;
  • Satış qaimələrinə və iadələrə nəzarət etməli;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qarşısına qoyulan hədəfləri və satış planını yerinə yetirməli;
  • Satış nöqtələrinə verilmiş malların pulunun yığmını vaxtında təmin etmək bacarığı;
  • Ərazidə qalan müştəri borclarına cavabdehlik daşımaq və nəzarət etmək;
  • Şirkətin məhsullarının istehlakçının diqqətini cəlb edəcək şəkildə açılış və düzülüşlərinin gerçəkləşməsini, məhsulu satışa hazırlamanmasını təmin etmək, məhsulun satış görünüşünə nəzarət etmək;
  • Mağaza anbarlarında mal ehtiyatlarının müəyyən edilməsi, ehtiyatların izlənməsi və vaxtında doldurulması;
  • Dükanlarda və mağazalarda vitrinlərin, rəflərin  reklam ləvazimatları ilə tərtib edilməsi bəzədilməsi;
  • Malların keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, qablaşdırmanın bütövlüyünün yoxlanılması, son istifadə tarixlərinə nəzarət;
  • Rəqib məhsullar haqda məlumatların əldə edilməsi.

İş şərtləri:

  • Stabil iş;
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı-Razılaşma əsasında;
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.

Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, “Satış Nümayəndəsi” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 23

Daşkəsən Dəmir Filiz MMC

Maliyyə şöbəsinin müdiri

Son tarix 24 fev 2022 – cv@ddf.azergold.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmlakın, öhdəliklərin və bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunun aparılmasına nəzarət etmək;
  • Maliyyə-uçot siyasətinin əsas istiqaməti olan likvidliyin qorunmasını təmin etmək;
  • Cəmiyyətin büdcəsinin proqnozlarının maliyyə baxımından yerinə yetirilməsini təmin etmək;
  • Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotunun təşkilini təmin etmək;
  • Maddi, əmək, maliyyə vəsaitlərinin qənaətli istifadəsi və Cəmiyyətin əmlakının qorunması  istiqamətində tədbirlər görmək;
  • Cəmiyyətin maliyyə strategiyasını və onun maliyyə sabitliyinin təməlini hazırlamaq;
  • Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin analizi və bu fəaliyyətin maliyyə göstəricilərində  təsvirini təmin etmək;
  • Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti üzrə təhlillər aparmaq;
  • Malların və xidmətlərin maya dəyəri və gəlirliliyin planlaşdırılmasını təmin etmək;
  • Gəlirlərin müəyyən olunmuş müddətlər çərçivəsində daxil olmasını təmin etmək;
  • Müqavilələr əsasında alınan malların və xidmətlərin dəyərinin vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
  • Cəmiyyətin ödəmə qabiliyyətinin təmin olunması, gəlirliliyin artırılması, xərclərin azaldılması, həmçinin istifadə olunmayan maddi sərvətlərin əmələ gəlməsinin qarşısının alınması üzrə rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • Cəmiyyətin maliyyə vəziyyəti, daxil olan pul vəsaitləri, keçirilən maliyyə əməliyyatları və debitorlar barədə məlumatları hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək.

Namizədə tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsili;
  • Maliyyə sahəsində 5-8 il, rəhbər kimi ən azı 2-3 il iş təcrübəsi; 
  • MS Excel üzrə mükəmməl işləmə bacarığı;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis və Rus dili bilikləri;
  • ACCA, CIMA, CPA və ya bunlara ekvivalent olan beynəlxalq sertifikatların olması arzuolunandır.

Digər məlumatlar:

İş yeri: Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq 2H

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə şöbəsinin müdiri” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

fed.az