Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-600-1500-2500-5000 manat – 28 VAKANSİYA

665

VAKANSİYA 1

Bonamed

Satış mütəxəssisi

Son tarix 04 mar 2022 – a.abdullayev@bonamed.az

İş barədə məlumat:

  • Potensial müştərilərlə mütəmadi danışıqların aparılması və prezentasiyaların həyata keçirilməsi
  • Şirkətin məhsullarının mütəmadi tanıtımı və satışı
  • Klinika və mərkəzlərlə mütəmadi görüşlərin həyata keçirilməsi
  • Onlayn olaraq potensial müştərilərin tapılması və satışın realizasiyası
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: 09:00-dan 18:00-dək
  • Həftənin 6 günü ( Şənbə günü yarım iş günü)
  • Bayramlar qeyri iş günü
  • Mehriban və səmimi iş şəraiti və kollektiv
  • Əmək haqqı – 400-500 azn + premiya (satış həcminə görə 1000-5000 azn)
  • Perspektivli və artan vəzifə imkanı

Namizədə tələblər:

  • Yalnız xanım namizədlər
  • Gərgin və dolu iş rejimində işləmək qabiliyyəti
  • Cəld və aktiv
  • Satış etmə qabiliyyəti
  • Yaş: 23 – 30 yaş
  • Təhsil: Ali
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər

Zəhmət olmasa CV-lərinizi aşağıda qeyd olunmuş elektron ünvana göndərin. Diqqətinizə görə təşəkkürlər.

VAKANSİYA 2

Optimal Electronics

Satış məsləhətçisi (Elektronika)

Son tarix 01 mar 2022 – recruitment@optimal.az

Tələblər:

  • Təhsil: Ali və ya orta;
  • Azərbaycan dilini səlis  bilməli, rus və ya ingilis dillərindən birində özünü ifadə etməyi bacarmalıdır;
  • Satış təcrübəsi arzu olunandır;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Satış qabiliyyəti olmalı;
  • Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.

Əsas vəzifələr:

  • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək; 
  • Şirkətin satdığı məhsulların satışı həyata keçirmək;
  • Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
  • Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və verilən tədris materiallarını öyrənmək.

Biz Siz təklif edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
  • Karyera yüksəlişi imkanı;
  • Ödənişsiz təlimlər;
  • Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.

Əmək haqqı: 300-600  AZN +bonus

Müraciət  etmək istəyən namizədlər CV-lərini göndərə bilərlər. 

Son tarix: 01.03.2022

VAKANSİYA 3

Mars Overseas Baku

Satış təmsilçisi

Son tarix 04 mar 2022 – career@totalbeverage.group

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Aylıq tərtib olunmuş plana uyğun həcmdə malları satmaq, qoyulan planı icra etmək;
  • Satışa aparılan məhsulun və satışdan əldə edilmiş pul vəsaitinin dövriyyəsi barədə gündəlik və aylıq hesabatları dəqiq və ətraflı hazırlayıb şöbə müdirinə yazılı surətdə təqdim etmək;
  • Satış məntəqələrində məhsulun çeşidlər üzrə və səliqəli yerləşdirməsinə nəzarət etmək;
  • Müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək;
  • Satış müdirinə mütəmadi hesabatlar təqdim etmək.

Namizədə tələblər:

  • Səlis danışıq qabiliyyəti olmalı
  • Təqdim etmə qabiliyyəti yüksək dərəcədə olmalıdır
  • Ünsiyyətcil və gülərüz olmalıdır
  • Satış sahəsində 1-3 il təcrübəsi olmalı
  • Riyazi biliklər olmalıdır
  • Ali Təhsilin olması üstünlükdür
  • Sürücülük vəsiqəsinin və şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.

Maddi təminatlar:

  • Yanacaq sərfiyyatı
  • Amortizasiya
  • Korporativ nömrə 
  • İş saatı 09:30 – 17:30
  • Əmək haqqı – 600 AZN net (+ bonus)

Müraciət üçün CV-nizi göndərə bilərsiniz. CV-nizi göndərərkən mövzu yerinə “Satış təmsilçisi” vəzifəsini qeyd etməyiniz vacibdir.

VAKANSİYA 4

Khamsa Insurance and Reinsurance Brokers

Insurance Broker

Son tarix 04 mar 2022 – office@khamsa-insurance.com

Responsibilities:

  • Building and maintaining business relationships with clients
  • Scheduling and attending meetings
  • Discussing and assessing clients’ current and future insurance needs
  • Researching insurance policies and products
  • Negotiating policy terms and costs with re/insurance providers
  • Arranging re/insurance cover for clients with the insurance provider
  • Keeping detailed computer records
  • Renewing or amending existing policies for clients
  • Undertaking general administrative duties marketing services.
  • Preparing the insurance and reinsurance contracts.
  • Participating in regulation of premium payment processes and assistance in claim investigation process
  • Reporting

Requirements:

  • BA degree in economics/finance field;
  • Desirable 3+ year experience in Insurance.
  • Fluent Azerbaijani/Russian/English both written and spoken;
  • Confident negotiation skills
  • Reliability and honesty
  • Excellent time management
  • Decision-making
  • Analytical skills
  • Accuracy and attention to detail
  • Interpersonal skills
  • Verbal and written communication skills

Salary – 1500-2500 AZN

Interested candidates should send their CV with photo.

VAKANSİYA 5

Retailor LLC

Satış təmsilçisi

Son tarix 04 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış strategiyasının hazırlanması
  • Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
  • Şirkətin satış həcminin artırılması
  • Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
  • Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;

Tələblər:

  • Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
  • Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 3 il satış təcrübəsi.
  • Ali və Orta təhsil
  • Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
  • Xanım və Bəy namizədlər
  • Yaş həddi: 25-35
  • İş saatı: 09:00 – 18:00;
  • İş qrafiki – 6 gün
  • Əmək haqqı: 500 + bonus;
  • Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
  • Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.

VAKANSİYA 6

UniPro

Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis

Son tarix 04 mar 2022 – hr@unico.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sifarişlər əsasında düzgün bazar araşdırmasını etmək;
  • Ehtiyatların miqdarına nəzarət etmək;
  • Analiz edib uyğun satıcını seçmək;
  • Tələb olunduğu təqdirdə təklifləri qiymətləndirməyə yardım etmək üçün mütəxəssis məsləhətindən istifadə etmək;
  • Tender qiymətləndirmə planına, prosedurlarına uyğun olaraq təklifi qiymətləndirmək və seçim etmək;
  • Sifarişlərin statusunu izləmək;
  • Satınalma tələblərinə uyğun olaraq malları təhvil almaq;
  • Prosedur qaydalarına uyğun olaraq mal və ya xidmətlərin qəbul edilməsini təsdiq etmək, ödənişlər üçün hesabları emal etmək;
  • Sifarişçinin tələblərinə uyğun olaraq razılaşdırılmış vaxt qrafiki çərçivəsində satınalma prosesini yekunlaşdırmaq;
  • Alınan və göndərilən sifarişlərin sənədlərini təmin etmək;
  • Yük anbara və ya layihəyə çatana qədər sifarişi izləmək;
  • Görülən işin hesabatını təqdim etmək;
  • İş vaxtını səmərəli istifadə etmək;
  • Kollektiv arasında nizam intizam və etik qaydalara riayət etmək;
  • Yeni biliklər əldə etmək məqsədi ilə öz üzərində işləmək;
  • Hesabatı tabe olduğu şəxsə təqdim etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
  • Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office (Word, Excell, Power Point); proqramlarında işləməyi bilməli;
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Təhlil etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı.

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Satınalma üzrə baş mütəxəssis” yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur

VAKANSİYA 7

Irshad Electronics

Filial Direktoru

Son tarix 04 mar 2022 – hr@irtelecom.az

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
  • Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərini dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
  • Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
  • Mağazanın sıravi və digər personalı üzərində operativ rəhbərliyi və idarəetməni həyata keçirmək;
  • Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək.

Tələblər:

  • Yaş – 30 -40
  • İş təcrübəsi 5 – 7  il
  • Ali təhsil;
  • Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.) olmalı;
  • İşgüzar davranış etikasını;
  • Satılan məhsulun assortimentini və satış qiymətlərini;
  • Satış texnikası və prinsiplərini;
  • Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını;
  • Sanitariya, texniki və yanğın təhlükəsizliyi qaydalarını bilməlidir;
  • Kompüter bilikləri (MS Office).

VAKANSİYA 8

Avrora

Mühasib

Son tarix 04 mar 2022 – hr@avrora.az

Vəzifələr:  

  • İstehsalat əməliyyatlarının yoxlanışının həyata keçirilməsi və itki faizlərinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Aylıq istehsal sahələrinin inventarizasiyasında iştirak edilməsi , sayım nəticələrinin qiymətləndirilməsi və sistemə daxil edilməsi;
  • İstehsalata çəkilən xərclərin bölüşdürülməsi və sistemə daxil edilməsi;
  • Məhsul resepturaların sistemə daxil edilməsi;
  • İnvertarların hərəkətlərində anbar qalıqlarına edilən dəyişikliklərə nəzarət olunması;
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
  • Daxili hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;

Tələblər:

  • Maliyyə, mühasibatlıq, ixtisasları üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Maliyyə sahəsi üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • MS Office ( Excel -əla) və ERP proqramlarında işləmək bacarığı;
  • ACCA F3 (Maliyyə uçotu);
  • Diqqətli, məsuliyyətli olması və kollektivdə işləmə bacarığı olmalı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis (orta) və Rus dili (orta);

İş şərtləri:

  • Həftədə 5 iş günü;
  • İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək;
  • İş yeri: STN Business Mərkəzi;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Əmək haqqı müsahibə nəticəsinə əsasən təyin ediləcək.

Biz nə təklif edirik:

  • Karyera və peşəkar inkişaf üçün əla imkanlar;
  • Təlim və inkişaf proqramlarının geniş çeşidi;
  • Mükəmməl peşəkar komanda və mehriban mühit;

    Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Mühasib” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

VAKANSİYA 9

Royal Concierge

Mühasib

Son tarix 04 mar 2022 – NHUSEYNOV1981@HOTMAIL.COM

Ünvan: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti, 187, Ofis 120

İş haqqında:

  • Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar
  • Rəsmi hesabatları (Vergi, Statistika, Məşğulluq) müvafiq orqanlara təqdim etmək
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
  • Vergi uçotunun aparılması, vergi bəyənnamələri və hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi, vergi orqanları ilə hesablaşmaların həyata keçirilməsi, vergilərin vaxtında hesablanması və dövlət büdcəsinə ödənilməsinin təmin edilməsi
  • İstehsalatda material uçotunun aparılması
  • Mövcud material uçotun təhlil olunması və hesabatların hazırlanması
  • Material dövriyyəsinə və əməliyyatlara nəzarət
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 10:00-19:00
  • İş yeri: 5 saylı ASAN Xidmətin yanı
  • Əmək haqqı: 1000AZN
  • AR Əmək qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşdirmə

İşçiyə tələblər:

  • Təhsili: Ali və ya orta
  • İş təcrübəsi: bu sahədə 5 ildən artıq
  • Bilklər: MS Excel, MS Word, MS Outlook proqramlarını səlis bilməlidir

CV-ni azərbaycan dilində, gözlənilən maaş haqqında məlumat ilə birlikdə elektron ünvanına göndərmək lazımdır. Məktubun müvzu sahəsində Mühasib yazmağınız xahiş olunur.

VAKANSİYA 10

Debet Safety

Satış üzrə aparıcı mütəxəssis

Son tarix 04 mar 2022 – hr@debet.az

İş barədə məlumat:

  • Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması  
  • Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması;
  • İnternet və digər media kanalları üzərindən potensial müştəri və tender axtarışı
  • Potensial satış ola biləcək məntəqələrə ziyarət, ehtiyacların analizi
  • Müştəri ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
  • Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri ziyarətlərinin planlanması
  • Personal satış strategiyası yaratmaq və inkişaf etdirmək
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması
  • Müştəri şirkətlərdən rəqiblər və qiymətləri haqqında informasiyaların alınması
  • Müştəridən sifarişlərin qəbul olunması və  sifarişlərin icra olunması
  • Qiymətlər və endirim şərtləri müəyyənləşdikdən sonra müştəriyə təklifin göndərilməsi
  • Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması
  • Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
  • Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
  • Müştəri ödəmələrinin izlənilməsi
  • Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması;

Namizədə tələblər:

  • Rus və Azərbaycan dillərində səlis ünsiyyət bacarığı (İngilis dili üstünlük kimi qiymətləndirilir)
  • Müştəriyönümlü satış bacarığı
  • Hər hansı bir malın rentabellik səviyyəsini asanlıqla təyin etmək və düzgün proqnoz vermək bacarığı
  • Korporativ və B2B satış və sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi
  • Şəxsi müştəri bazası üstünlük kimi qiymətləndirilir
  • Satış texnikaları üzrə nəzəri və praktiki biliklərə malik olmalı
  • MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli
  • Verilənlər bazası ilə iş təcrübəsi 
  • Məsuliyyətli, kollektivdə işləmək və yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı
  • Məsuliyyətli və güclü analitik düşünmə bacarığı
  • Verilənlən bazası ilə (Data Base) iş bacarığının olması

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı müsahibənin nəticəsinə görə müəyyən olunacaq və həyata keçiriləcək satışa uyğun olaraq bonuslar veriləcək
  • Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təşkil olunur
  • 5 günlük iş həftəsi ( 09:00 – 18:00)
  • AR qanunvericiliyə uyğun rəsmiləşdirilməsi

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Satış üzrə aparıcı mütəxəssis ” mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 11

Retailor LLC

Layihə meneceri

Son tarix 04 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az

Vəzifə öhdəliyi:

  • Layihələrin izlənməsi, hazırlıq prosesinin təyini;
  • Layihənin basladılması və hesabatları hazırlaması;
  • Layihə sənədlərini, planlarını və hesabatlarının hazırlanması və saxlanılması;
  • Layihələrin icrasını təşkil edilməsi, 
  • Komandanın təlimi, 
  • Layihələr üzrə yeni əməkdaşların tapılması 
  • Sistemsal əməliyyatların aparılması 
  • Müştərilər ilə görüşlərin keçirilməsi.
  • Yeni layihənin büdcəsinin hazırlanması və təkliflərin verilməsi.

Tələblər:

  • Analitik bacarıqlar;
  •  Liderlik bacarıqları ilə bərabər, komanda ilə işləmə bacarığı 
  • Ofis proqramları: Microsoft Excell, Word.
  •  Layihənin idarə edilməsi, biznesin inkişafı və korporativ satışla bağlı biliklər;
  •  Müxtəlif layihələri eyni zamanada koordinasiya etmək bacarığı;
  •  Data analitikası, təhlil etməsi və analizi.
  • Stresə davamlılıq.
  • Hesabatlarlın hazırlanması
  • Yaş 24-30
  • Kişi və Qadın namizədlər
  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Rus dili vacib, İngilis dili arzu olunan
  • Təcrübə – tələb edilən vəzifə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi.

İş qrafiki: 5 gün

İş saatı : 09:00 – 18:00

Əmək haqqı – 500AZN + Bonus 

VAKANSİYA 12

Irshad Electronics

Satış təmsilçisi

Son tarix 04 mar 2022 – hr@irtelecom.az

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti; 
  • Ali təhsilə üstünlük verilir;
  • Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;

Tələblər:

  • Yaş: 23-29 arası;
  • Cinsi: kişi;
  • Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
  • Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır.

VAKANSİYA 13

Para BOKT

Kredit üzrə mütəxəssis (Bakı filialları)

Son tarix 04 mar 2022 – 

Bakı filialları üzrə (Nərimanov, Xalqlar, Nəsimi, Əhmədli və Həzi Aslanov).

Əsas vəzifələr:

  • Aktiv satış təbliğatının aparılması və potensial müştərilərin axtarışı;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
  • Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək;
  • Yeni kredit məhsulları və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlıq göstərmək;
  • Müştərilərin uzun müddətli əməkdaşlığını təmin etmək məqsədi ilə operativ xidmət göstərmək, daxil olmuş tələb və şikayətləri yerində araşdırmaq;
  • Daxil olan kredit analiz müraciətlərinin vaxtında icra olunmasını və Kreditləşdirmə üçün lazımi sənədlərin tərtibatını təmin etmək.

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil/ natamam ali təhsil;
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
  • Cins: kişi (arzuolunandır)
  • Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi) və lombardlarda işləyən namizədlərə üstünlük verilir
  • Yüksək ünsiyyətqurma və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;

İş qrafiki:

  • Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00

Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini “Kredit üzrə mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir.

VAKANSİYA 14

M Bulak BOKT MMC

Менеджер филиала (Насими, Агсу,Габала,Хачмаз)

Son tarix 04 mar 2022 – az.hr@molbulak.com

Информация о вакансии: 

  • Образование: Высшее (Финансовое/Экономическое)
  • Знание языков: Азербайджанский
  • Опыт работы:  минимум 1 (один) год банковского стажа

Цель должности:

  • Управление филиалом
  • Надзор за своевременным выполнением плана филиала
  • Анализировать качество и продуктивность кредитного портфеля и контролировать качество кредитного портфеля
  • И другие должностные обязанности, указанные в должностной инструкции

Со стороны компании:

  • Трудовой договор 
  • Время работы: 09:00- 18:00
  • Рабочие дни 5/2 
  • Зарплата по соглашению.

Vakansiya haqqında məlumat: 

  • Təhsil: Ali (Maliyyə/iqtisadi)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan
  • İş təcrübəsi:  ən azı 1 il bank stajı

Vəzifənin məqsədi:

  • Filial fəaliyyətini idarə etmək;
  • Filialın planlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək;
  • Filialın kadrlarının işə qəbulunda və təlimində iştirak etmək;
  • Vəzifə təlimatında nəzərdə tutulmuş digər vəzifələr.

Şirkət tərəfindən təklif olunlar:

  • Əmək müqaviləsi 
  • İş qrafiki: 09:00- 18:00
  • İş günləri: 5/2
  • Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.

VAKANSİYA 15

SAT Group

Kiçik və orta bizneslər (KOB) üzrə satış meneceri

Son tarix 03 mar 2022 – murad.g@satgroup.az

İş şərtləri və şəraiti.

  • İş yeri: Nərimanov ray. Əhməd Rəcəbli küç. 15
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə 
  • İş saatları: 09.00- 18.00 
  • Əmək haqqı: 800-1500 AZN 
  • Əlavə imtiyazlar: Telefon danışıq limiti (25 azn), 
  • SATGroupun təşkil etdiyi bütün təlimlərdə ödənişsiz iştirak etmək imkanı 

Tabe olduğu vəzifənin adı: Satış şöbəsinin müdiri 

Əmək funksiyaları: 

  • İsti və soyuq satış zənglərinin edilməsi 
  • Zənglər haqqında məlumatların CRM proqramında qeyd olunması 
  • Satış zəngləri üçün şablon sualların hazırlanmasında iştirak edilməsi 
  • Müştərilərə şirkətin məhsulları haqqında ətraflı məlumat verilməsi 
  • Ehtiyac halında müştəri üçün qısa təqdimatlar hazırlanması 
  • Müştəri ilə görüşlərin təyin edilməsi və görüşlərdə iştirak edilməsi 
  • Satış başa çatdıqdan sonra müqavilə hazırlanma prosesinin koordinasiya edilməsi (rekvizitlər, çatdırılma, hesab faktura, qaimə) 

Təhsil tələbləri: Bakalavr

Staja dair tələb: 2 il 

Tələb olunan bacarıqlar: 

  • Satış bacarığı 
  • Təqdimetmə bacarığı 
  • Səlis nitq qabiliyyəti 
  • Analitik düşünmə bacarığı 
  • Psixotipləri müəyyən etmə bacarığı 
  • Ünsiyyət bacarığı 
  • Pozitiv enerjili olmalı 

Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Office proqramlarından istifadə qabiliyyəti – Yaxşı səviyyədə 

Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Əla,İngilis dili – arzuolunandır.

VAKANSİYA 16

Music Gallery

Satış məsləhətçisi (Elektronika)

Son tarix 04 mar 2022 – vacancy@mgstore.az

Tələblər:

  • Təhsil: Ali və ya orta;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus və ya ingilis dillərindən birində özünü ifadə etməyi bacarmalıdır;
  • Satış təcrübəsi arzu olunandır;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Satış qabiliyyəti olmalı;
  • Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.

Əsas vəzifələr:

  • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
  • Şirkət tərəfindən satılan məhsulların satışını həyata keçirmək; 
  • Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
  • Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və verilən tədris materiallarını öyrənmək.

Biz Sizə təklif edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
  • Karyera yüksəlişi imkanı;
  • Ödənişsiz təlimlər;
  • Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində vakansiya ilə müvafiq ərazini qeyd edərək, CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Satış məsləhətçisi – Bakıxanov
Satış məsləhətçisi – İnqilab
Satış məsləhətçisi – İnşaatçılar

VAKANSİYA 17

Kontakt Home

Müqavilələr üzrə koordinator

Son tarix 04 mar 2022 

Vəzifələr:

  • Kredit müqavilələrinin departamentə təhvil verilməsinə nəzarət etmək;
  • Gün ərzində mail ünvanına yazılan mailləri oxuyub, tapşırıqları icra etmək;
  • Kargüzarlıq, zəngləri qeydə almaq və yazışmaları koordinasiya etmək;
  • Rəhbərliyin tapşırığı ilə vəzifədən irəli gələn digər işləri icra etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini şirkətin siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə həyata keçirmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli (Rus dili biliyi arzu olunandır);
  • MS Excel, MS Word, Ms Outlook biliklərinin olması;
  • İşində dəqiq və məsuliyyətli olması;
  • Əzmkar, çalışqan olması.

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş rejimi: İşçi 3 gün işləyir 1 gün istirahət edir (hər 3 gündən bir istirahət günü);
  • İş saatı: 09:00-19:00;
  • İş yeri: Binəqədi anbarı.

VAKANSİYA 18

U and R Company

Mühasib-konsultant

Son tarix 03 mar 2022 – info@urc.az

Tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, mühasibat uçotu və əlaqəli ixtisaslar üzrə təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir)
  • Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Əlaqəli sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsi
  • 1C 8.2, 8.3
  • Vergi uçotu üzrə biliklər
  • Azərbaycan dilində mükəmməl, rus və ya ingilis dilini orta səviyyədə bilmək 
  • Komandada işləmə həvəsi
  • Məntiqi-analitik qabilliyyət, riyazi biliklər
  • Araşdırma qabiliyyəti, özünü inkişaf etdirməyə meyillilik
  • Tapşırıqları müstəqil yerinə yetirmə
  • Məsuliyyətlilik, kreativlik, dəqiqlik

Vəzifələr:

  • 1C proqramında mühasibat uçotu və əmək haqqı hesablanmasının avtomatlaşdırılmasının öyrənilməsi və tətbiqi
  • 1C proqram təminatının tətbiqi zamanı maliyyə uçotu prinsiplərinin tətbiqi
  • Şirkətin xidmət göstərdiyi digər şirkətlərdən gələn sorğuların qəbul edilməsi və cavablandırılması
  • Mövcud proqram təminatları üzrə konsultasiya xidmətinin göstərilməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən mühasibatlığa dair verilən digər tapşırıqların icra edilməsi
  • İdarənin nizamnaməsi əsasında uçot işlərinin aparılması
  • Mədaxil – məxaric orderlərinin aparılması
  • Təşkilatlarla tələb olunan müqavilələrin aidiyyəti üzrə bağlanması
  • İşçilərin əmək haqlarının normativ sənədlər əsasında ödənilməsinin təmini
  • Bank hesablaşmaları üzrə əməliyyatların aparılması
  • Mühasibatlıq əməliyyatları üzrə treyninqlərin aparılması

İş şəraiti:

  • Həftədə 5 gün (09:00-18:00)
  • Təcrübə artımı imkanları 
  • 3 aylıq sınaq müddəti uğurla bitdikdən sonra daimi işlə təmin

Əmək haqqı : 800-1000 AZN

Əlaqə: Müraciət üçün CV-nizi mövzu hissəsində “Mühasib-konsultant” yazaraq göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 19

AGRO – WEST DC LLC

Mühasib (Gəlir və Xərclər üzrə)

Son tarix 03 mar 2022 – hr@agrowestdc.az

Əmək haqqı: 900 AZN

Vəzifələri:

  • Müvafiq mühasibatlıq sənədləri əsasında xərclərin uçotunu aparmaq, faktiki çəkilmiş xərcləri təhlil etmək, sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq;
  • Şirkətin daxili qaydalarına uyğun olaraq bütün departamentlərin xərclərinə nəzarət;
  • Kassa və bankdan çıxan xərcə aid olan hissələrin ödəniş tərəfinin yoxlanılması;
  • Aidiyyatı sahə üzrə rəhbər şəxslərin digər tapşırıqlarını həyata keçirməli;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin olduğu kimi qorunub saxlanmasını təmin etmə, müəyyən olunmuş qaydaya əsasən onları arxivləşdirmə;
  • Xidmət satışlarını sistemə tanıtmaq və debitor carilər üzrə qalıqların izlənilməsi;
  • Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması,sistemə tanıdılması.

Namizədə olan tələblər:

  • Аli iqtisаd təhsili
  • Yaş: 20-35;
  • İş təcrübəsi
  • Müstəqil işləməyi bacarmaq və eyni zamanda komandanın bir hissəsi olmaq;
  • Kompüterdə Windows, Word, Excel proqramlarında əməli iş vərdişləri;.

Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə ” Mühasib ” yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 20

UniPro

Kommersiya üzrə baş mütəxəssis

Son tarix 04 mar 2022 – hr@unico.az

Tabeçilik: Direktor

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sifarişlər əsasında düzgün bazar araşdırmasını etmək;
  • Ehtiyatların miqdarına nəzarət etmək;
  • Analiz edib uyğun satıcını seçmək;
  • Tələb olunduğu təqdirdə təklifləri qiymətləndirməyə yardım etmək üçün mütəxəssis məsləhətindən istifadə etmək;
  • Tender qiymətləndirmə planına, prosedurlarına uyğun olaraq təklifi qiymətləndirmək və seçim etmək;
  • Sifarişlərin statusunu izləmək;
  • Satınalma tələblərinə uyğun olaraq malları təhvil almaq;
  • Prosedur qaydalarına uyğun olaraq mal və ya xidmətlərin qəbul edilməsini təsdiq etmək, ödənişlər üçün hesabları emal etmək;
  • Sifarişçinin tələblərinə uyğun olaraq razılaşdırılmış vaxt qrafiki çərçivəsində satınalma prosesini yekunlaşdırmaq;
  • Alınan və göndərilən sifarişlərin sənədlərini təmin etmək;
  • Yük anbara və ya layihəyə çatana qədər sifarişi izləmək;
  • Görülən işin hesabatını təqdim etmək;
  • İş vaxtını səmərəli istifadə etmək;
  • Kollektiv arasın da nizam intizam və etik qaydalara riayət etək;
  • Yeni biliklər əldə etmək məqsədi ilə öz üzərində işləmək;
  • Hesabatı tabe olduğu şəxsə təqdim etmək;
  • Büdcəni yaratmaq və izləmək.

Tələblər:

  • Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
  • Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Büdcənin tərtib edilməsi və izlənməsi prosesləri üzrə iş təcrübəsi;
  • MS Office ( Word, Excell, Power Point); proqramlarında işləməyi bilməli;
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Təhlil etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Kommersiya üzrə baş mütəxəssis” yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 21

AZZA Cake House

Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi üzrə menecer

Son tarix 04 mar 2022 – hr@azza.az

Tələblər:

  • Ali texniki təhsil
  • Azərbaycan və rus dili səlis 
  • Bu sahədə minimum 5 il təcrübə
  • Ofis proqramlarının sərbəst biliyi
  • Tövsiyə məktubu mütləqdir 
  • Sağlamlıq və təhlükəsizlik qanunvericiliyini bilmək

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət olunmasına nəzarət
  • Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi ilə bağlı qaydaların, əmrlərin hazırlanması və tənzimlənməsi
  • Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyinə dair brifinqlərin, təlimlərin keçirilməsi və işçilərin biliklərinin yoxlanılması
  • Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi üzrə lazımi proqramların hazırlanması
  • Sağlamlıq və təhlükəsizlik məsələləri ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi
  • Sağlamlıq və təhlükəsizlik üzrə təlimatların hazırlanması və tənzimlənməsi

Şirkət təklif edir:

  • Əmək haqqı  razılaşma yolu ilədir
  • Şirkət hesabına nahar
  • Beş günlük iş həftəsi
  • Rəsmi qeydiyyat

Namizələrdən mövzu yerində Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi üzrə Menecer vakansiyasının adını göstərərək CV -lərini (Azərbaycan və ya rus dilində) fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 22

AS Group

Mühasib

 Son tarix 04 mar 2022 – hr@asgroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bütün maliyyə əməliyyatlarının 1C (8.3 versiyası) mühasibat proqramında əks olunması;
  • Mühasibat sənədlərinin düzgünlüyünün yoxlanılması, saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini həyata keçirmək;
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hesablanması;
  • DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi;
  • Mədaxil – məxaric orderlərinin yazılması;
  • Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
  • Elektron Qaimələrin göndərilməsi.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Maliyyə və Mühasibat sahəsində ali təhsil;
  • Mühasibatlıq üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Yaxşı səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
  • Vergi qanunvericiliyini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Detallara qarşı diqqətlilik, məsuliyyətlilik;
  • İşgüzarlıq və təzyiqə davamlılıq;
  • 1C 8.3, BTP, MS Office (xüsusilə MS Excel)
  • Online kargüzarlıq və e-qaimə portallarından istifadə etmə bacarığı;

Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını – “Mühasib”,  qeyd etməklə CV formalarını mail ünvanına göndərə bilərlər. 

VAKANSİYA 23

Para BOKT

Kredit üzrə mütəxəssis (Bölgələr üzrə)

Son tarix 04 mar 2022 – vakansiya@parabokt.az

Şəki, Ağcabədi, Tovuz, Füzuli, Gəncə, və Şirvan bölgə filialları.

Əsas vəzifələr:

  • Aktiv satış təbliğatının aparılması və potensial müştərilərin axtarışı;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
  • Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək;
  • Yeni kredit məhsulları və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlıq göstərmək;
  • Müştərilərin uzun müddətli əməkdaşlığını təmin etmək məqsədi ilə operativ xidmət göstərmək, daxil olmuş tələb və şikayətləri yerində araşdırmaq;
  • Daxil olan kredit analiz müraciətlərinin vaxtında icra olunmasını və Kreditləşdirmə üçün lazımi sənədlərin tərtibatını təmin etmək.

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil/ natamam ali təhsil;
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
  • Cins: kişi (arzuolunandır)
  • Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi) və lombardlarda işləyən namizədlərə üstünlük verilir
  • Yüksək ünsiyyətqurma və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;

İş qrafiki:

  • Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00

Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini “Kredit üzrə mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir

VAKANSİYA 24

Alfa Audit LLC

Kiçik mühasib

Son tarix 04 mar 2022 – info@alfa-audit.az

Öhdəliklər:

  • Hesabatların tərtib edilməsi üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlanması, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edilməsi, onların müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil verilməsi üçün rəsmiləşdirilməsi;
  • E-qaimə, vergi hesab fakturaların tərtib edilərək göndərilməsi;
  • E-qaiməyə əsasən qiymət razılaşdırma protokollarının tərtib edilməsi;
  • Əməliyyatların 1C sisteminə daxil edilməsi;
  • E-taxes, E-gov.az və digər portallarda əməliyyatların icra edilməsi;
  • Rəhbərlik tərəfindən mühasibatlığa dair verilən digər tapşırıqların icra edilməsi;
  • Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi.

Tələblər:

  • Dəqiqlik və məsuliyyət
  • Microsoft Office (Excel, Word) proqram təminatı biliklər
  • İnglis dilini bilmək.
  • 1 il əlaqədar sahədə təcrübə

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş qrafiki – həftə içi 09:00 – 18:00

Vakansiyaya müraciət etmək istəyən şəxslər öz cv-lərini mövzu hisssəsində “Kiçik mühasib  yazıb göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 25

AS Group

Baş Mühasib

Son tarix 04 mar 2022 – hr@asgroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün əməliyyatların mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu reyestrlərində) düzgün əks etdirilməsini, ona nəzarəti, operativ məlumatların təqdim edilməsini;
  • Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi, digər bölmə və xidmət sahələri ilə birlikdə aşkara çıxarılması və səfərbər edilməsi məqsədi ilə mühasibat uçotu və hesabatının məlumatları üzrə müəssisənin maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsini təmin edir;
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin uçotunu təşkil edir;
  • Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibi, əmək haqqının ödənilməsi hesabları, dövlət büdcəsinə ödəmələr, dövlət sosial sığorta haqqı, kapital qoyuluşu vəsaitləri, banklara ssudalar üzrə borcların verilən vaxt ərzində uçotunu, tələbat fonduna və digər ehtiyat fondlarına ayrılmaları uçotunu təşkil edir;
  • İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun sərf olunmasının, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinin, əmtəə-mal qiymətlərinin və əsas fondların inventarlaşmasının, mühasibat uçotu və hesabatının təşkilinin yoxlanılması və müəssisənin bölmələrində sənədli təftişin qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edir;
  • Pul və mal-material qiymətlərinin çatışmazlıqları və mənimsənilməsi haqqında sənədlərin tərtibində iştirak edir, lazımı hallarda müvafiq işlərin hüquq-mühafizə orqanlarına verilməsinə nəzarət edir. Ştat, maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından silinməsi işlərini görür.

Tələb olunan göstəricilər:

  • Maliyyə mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
  • Mühasibatlıq sahəsində ən azı 5 illik iş təcrübəsi;
  • Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
  • Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
  • İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
  • Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, orta səviyyədə Rus dili biliyi;
  • MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
  • Mühasibatlıq proqramında işləmək bacarıqları 1c (8.3).

Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını – “Baş  Mühasib”, qeyd etməklə CV formalarını mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 26

Rifah Group

Satış rəhbəri

Son tarix 04 mar 2022 – hr@rifahqrup.az

Vakansiya barədə: Şəbəkə marketinqi meneceri müəssisənin gəlirinin artırılması istiqamətində çox pilləli marketinq layiləri üzərində düşünür və bu layihəyə rəhbərlik edir. O, birbaşa Marketinq və satış departamentinin direktoruna hesabat verir. 

Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:

  • Şəbəkə marketinqi üzrə fəaliyyət planı hazırlamaq və hədəflər müəyyən etmək
  • Şəbəkə marketinqinin fəaliyyət və rut planın icrasına nəzarət etmək
  • Şəbəkə marketinqi partnyor şəbəkəsini genişləndirmək
  • B2B və B2C satış hədəflərinin plan üzrə artmasına nail olmaq
  • Şəbəkə marketinqi qrup üzvlərinin fəaliyyətinə rəhbərlik və nəzarət etmək, onların fəaliyyətləri üzrə bilik və bacarıqlarını daim inkişaf etdirmək
  • Şəbəkə marketinqi qrup üzvlərinin motivasiyasını idarə etmək 
  • Müştəri problemlərinin həllində aktiv iştirak etmək 

Nami̇zədə Tələblər:

  • Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi (mebel satışı sahəsi üzrə təcrübə arzu olunandır)
  • Biznes və ticarətin ümumi qaydalarından xəbərdar olmaq
  • Şəbəkə marketinqi (MLM) işinin əsaslarını bilmək
  • Hədəflərlə işləmək bacarığı
  • Güclü təşkilatçılıq bacarığı 
  • Peşəkar ünsiyyət bacarığı
  • Yüksək müştəri xidməti bacarığı
  • Marketinq və təqdimat bacarığı
  • Bazarın araşdırılması və təhlili bacrağı 
  • Şikayətlərlə iş və problem həll etmə bacarığı
  • Pozitiv və dost münasibətləri qurmağı bacarığı
  • Punktuallıq – dəqiqlik
  • Həvəsli, enerjili və işgüzarlıq
  • Ölkə ərazisində səfər etmək imkanı

Əmək haqqı: Razalaşma yolu ilə

İş yeri: Bakı şəhəri

İşin əhatə dairəsi: Ölkə ərazisisi üzrə

İş qrafiki: 6 günlük

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Şəbəkə satışı üzrə menecer” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

VAKANSİYA 27

Güvənli MMC

Lombard kreditləri üzrə mütəxəssis (Təcrübə Proqramı)

Son tarix 03 mar 2022 – hrguvenli@gmail.com

İş haqqında məlumat :

  • Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir,müştəriləri cəlb edir,birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirir;
  • Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə məlumat verir;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət edir;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək.         

Tələblər :

  • Cins: Kişi namizədlər;
  • Şəhər: Bakı,Gəncə,Lənkəran,Quba,Xaçmaz və Bərdə
  • Ali təhsil müəssisəsini yeni bitirməli;
  • Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
  • Satış bacarığına malik olmaq;

Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Təcrübəçi” başlığı ilə və regionu qeyd etməklə göndərə bilər. 

VAKANSİYA 28

Sabah Residence MTK

Satış nümayəndəsi

Son tarix 04 mar 2022 – hr@qalagroup.az

İş saatı:  09:00 – 18:00
İş yeri: Bakı şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  •  Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və mənzillərin təqdim edilməsi
  •  Müştərilərin ehtiyacının müəyyən olunması
  •  Mövcud müştərilərlə əlaqələrin saxlanılması və inkişafı 
  •  Komputer və sosial şəbəkə biliklərinin olması arzuolunandır;
  • Satış qabiliyyəti olan və təqdimat etmə qabiliyyəti olmalı
  • Müştərilərlə unsiyyət qurmağı bacarmalı
  • Fikrini aydın ifadə etmə bacarğı ;
  • Səlis nitq və təqdimat bacarığı
  • Birbaşa rəhbər və müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzqün qaydada yerinə yetirmək

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Xarici dil bilikləri: rus (səlis yazı və danışıq bacarığı) və ingilis dili bilikləri (texniki səviyyədə)
  • Xanım namizədlər üstünlük veriləcəqdir.

Digər məlumat:

  • Altı günlük iş qrafiki .Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə uyğun qeydiyyat.
  • Əmək haqqı işçinin bilik səviyyəsinə uyğun bir müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.

Xahiş olunur şəkilli CV-ləri e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adını “Satış konsultantı” qeyd edin.

fed.az