Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-800-1000-1500 manat – 23 VAKANSİYA

604

VAKANSİYA 1

Başak Group

Korporativ satış mütəxəssisi

Son tarix 21 mar 2022 – hr@bashakgroup.az

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Korporativ satış üzrə minimum 2-3 il təcrübə,
  • Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
  • Yüksək rus və ya ingilis dili biliyi,
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmək bacarığı,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək;
  • Əmək haqqı: 1000 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Korporativ satış mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 2

Şirin Su

Product manager

 Son tarix 21 mar 2022 – hr@shirinsu.az

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil,
  • Təcrübə: 3 illik iş təcrübəsi;
  • Yaş: 20 – 30 ;
  • Şirkət tərəfindən hər gün verilən müştəri bazasına əsasən satışları həyata keçirmək;
  • Müştərilərlə hər gün əlaqə yaratmaq;
  • Korporativ şirkətlərlə görüş keçirtmək,məhsulumuzu təqdim etmək;
  • Azərbaycan və rus dillərini səlis səviyyədə bilməli;
  • Nitqi aydın və səlis olmalı;
  • Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
  • Microsoft Office proqramlarını bilməli.

Öhdəliklər:

  • Şirkət tərəfindən hər gün verilən müştəri bazasına əsasən satışları həyata keçirmək;
  • Müştərilərlə hər gün əlaqə yaratmaq;
  • Korporativ şirkətlərlə görüş keçirtmək,məhsulumuzu təqdim etmək;

Əlavə məlumatlar:

  •  Əmək haqqı: 600+bonus
  • İş qrafiki: həftənin 5 günü 09:00-dn 19:00-dək

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Product manager” sözünü qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.

VAKANSİYA 3

Trion Trade

Ekspeditor

 Son tarix 21 mar 2022 – hr.manager@trion.az

Tələblər:

  • Təhsil: Orta ixtisas (Ali təhsili olması arzu olunandır)
  • Sürücülük vəsiqəsi + şəxsi avtomobil (Məsrəflər şirkət tərəfindən ödənilir benzin+amortizasiya)
  • Şəxsi avtomobil mütləqdı.
  • Azərbaycan dilini, rus dilini səlis bilməlidir
  • İş təccürbəsi: Satış sahəsində azı 2 il iş stajı (qeyri-qida sektorunda təccürbəsi arzu olunandir)
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
  • Satış qabiliyyəti olmalı
  • Dəqiq və işinə qarşı məsuliyyətli olan
  • Ünsiyyəcil və yüksək danışıq qabiliyyəti
  • İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan

İş barədə məlumat:

  • Satışla bağlı müxtəlif qayda və prosedurlar, o cümlədən kampaniyalar haqqda məlumatı vaxtında öyrənmək və tədbiq etmək
  • Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
  • Məhsulun təqdim edilməsi.  
  • Zalda məhsulun bütün çeşidlərinin mövcudluğuna nəzarət etmək
  • Mağazada və anbarda olan malların qiymətləri, ölçüləri, miqdarı və s. barədə məlumatları bilmək.
  • Satış sonrası işin izlənməsi
  • Hesabatlar
  • Satışların müvəffəqiyyətlə aparılması üçün peşəkarlıq səviyyəsinin inkişaf etdirilməsi və bacarıqların təkmilləşdirilməsi.
  • Əmək haqqı:700-900 AZN

İş qrafiki:

  • Bazar ertəsi -Şənbə
  • Saat:09:00-dan-17:00-dək

VAKANSİYA 4

Elseo

Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisi

Son tarix 21 mar 2022 – CV@elseo.az

SEO-nu SEM-dən ayıran, Google-dan ancaq axtarış üçün istifadə etməyən, digital sözünün haqqını verən Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisləri müraciət edə bilər.

Namizədə tələblər:

  • SEO və SEM üzrə ən azı 2 illik təcrübəyə malik olsun
  • “Google Tag Menecer” ilə işləmək 
  • “Google Analytics” ilə işləmək 
  • Verilmiş reklamların daimi optimizasiyasını etmək.

İş barədə məlumat:

  • Maaş: 800-1500 AZN
  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan,18:00-dək arası 
  • İş yeri: Aynalı Plaza (Ə. Rəcəbli 56)

2 il və daha artıq təcrübəli şəxslərdən öz CV-lərini elektron poçt ünvanına “Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisi” başlığı ilə göndərmələri xahiş olunur.

Qeyd: Portfoliosu olan namizədlərə üstünlük veriləcək

VAKANSİYA 5

MidCity Hotel

Resepşn (gecə növbəsi)

Son tarix 21 mar 2022 – celalpma@gmail.com

İş haqqında məlumat:

  • İş saatları 23:00-09:00 bazar günü isə 01:00-09:00 arasıdır.
  • 2-ci gün İstirahət günüdür.
  • İngilis və rus dillərini yaxşı bilmək tələb olunur.
  • İlkin əmək haqqı 400 azn.
  • Yaş: 18-30
  • Cins: kişi.

Öhdəliklər-Qonaqların qarşılanması,otaqların qonaqlardan təhvil alınması,rezervasiya üçün istifadə olunan saytlarda işləmək.

Ünvan: Bakı şəhəri Şövkət Ələkbərova küçəsi 7, Midcity Hotel.

CV-lər aşağıda qeyd olunan e-mail ünvanına göndərilməlidir.

VAKANSİYA 6

GP Imishli Cotton

Təchizat üzrə Aparıcı Mütəxəssis

 Son tarix 21 mar 2022 – hr@delta-group.az

İş məkanı: Bakı/Abşeron 

Tələblər:

  • Təhsil səviyyəsi: Ali təhsil (iqtisadi sahələr arzuolunandır)
  • İş təcrübəsi: Təchizat sahəsində ən azı 2 il
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus (orta)
  • Kompüter bilikləri:  MS Office programları üzrə biliklər
  • Ezamiyyət: 100% ezamiyyət tələbi 

Vəzifədən gözləntilər:

  • Strukturlardan daxil olan sifarişlər əsasında təchizat prosesinin şirkət prosedurlarına uyğun olaraq aparılmasının təşkili və izlənilməsi
  • Alış tələbnamələrinin düzgünlüyünün yoxlanılması və təsdiqi
  • Alış tələbnaməsi, təklif qiymətləndirilməsi, alış sifarişi, müqavilə və digər təchizat sənədlərinin reyestrinin aparılması
  • Yerli və xarici təchizatçılardan alınmış təkliflər əsasında hazırlanmış müqayisə cədvəllərinin/təkliflərin qiymətləndirilməsi və təqdim edilməsi
  • Alış müqavilələrinin və sifariş tapşırıqlarının yoxlanılması
  • Daşıma və gömrük prosesinə nəzarət edilməsi
  • Tender və strateji alışların aparılmasının şirkət proseduruna uyğun olaraq həyata keçirilməsi
  • Keyfiyyəti saxlamaqla mütəmadi daha münasib təkliflərin verilməsi və alternativ mal-məhsulları təqdim edilməsi
  • Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi

Vəzifə üzrə səriştələr:

  • Planlama və Təşkilatçılıq
  • Bazar, rəqabət, fürsət və təhlükələri görmə
  • Qiymətləndirmə bacarığı
  • Təşkilatçılıq və koordinasiya etmə
  • Araşdırma bacarığı
  • Tədarükçülərlə iş bacarığı

İş Şərtləri:

  • Əmək haqqı: Razılaşmaya uyğun olaraq
  • İş rejimi: 5 gün (həftəiçi)
  • Servis: Var
  • Yemək: Var

Maraqlananlar e-maildə “Təchizat Aparıcı Mütəxəssis” yazaraq CV-lərini göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 7

Ziraat Bank Azərbaycan

Əməliyyat riskləri üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 21 mar 2022 – cv@ziraatbank.az

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Müvafiq istiqamətdə maliyyə, iqtisadiyyat, tətbiqi riyaziyyat və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
  • Yüksək səviyyədə MS Excel və yaxşı dərəcədə SQL  bilikləri;
  • Yüksək analitik  düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti;
  • Ünsiyyətcil olmaq və komanda ilə iş qabiliyyəti;
  • Türk və ingilis dili bilikləri arzuolunandır;
  • Bank sahəsində ən azı 3,  Əməliyyat və ya risk sahəsində 2 illik iş təcrübəsi;
  • FRM, CFA, ACCA sertifikatına malik namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

Əsas vəzifələr: 

  • Risklərin idarə edilməsi üzrə Bankın daxili qaydalarının hazırlanmasında və təkmilləşdirilməsində iştirak;
  • Əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsi metodlarının (RCSA, ssenari analizləri, risk xəritələrinin tərtibi və s.) tətbiqi;
  • Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflərin verilməsi və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə iştirak;
  • Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və analizlərin həyata keçirilməsi;
  • Bankın baş ofisi və filiallarında həyata keçirilən biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədi ilə monitorinqlərin aparılması, nəticələrinin sənədləşdirilməsi və  təkliflərin verilməsi;
  • Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində aktiv iştirak;
  • Bankın struktur bölmələrindən insidentlər barədə məlumatların toplanması və səbəblərinin araşdırılmasının təmin edilməsi;
  • Yeni məhsul və xidmətlərin risk qiymətləndirilməsində iştirak;
  • Stress-testlərin həyata keçirilməsi;
  • Risk limitlərinin müəyyənləşdirilməsi, riayyət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər Fevral ayının 20-dək öz CV formalarını elektron ünvanına təqdim etməlidirlər. Müraciət məktubunun mövzu hissəsində Əməliyyat risləri” qeyd etməyiniz vacibdir.

İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. 

VAKANSİYA 8

Gilan Tekstil Park

Əmək haqqı hesablanması üzrə təcrübəçi

 Son tarix 21 mar 2022 – hr@giltex.az

Şəhər: Sumqayıt şəhəri, Sülh küç. 2

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil və ya magistr dərəcəsi (Maliyyə, Mühasibatlıq, İqtisadi sahə) 
  • Excel proramı üzrə biliklərin orta səviyyədən yuxarı olması
  • Yüksək analitik və mütəşəkkillik düşünmə qabiliyyəti.
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
  • Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, rus dili arzuolunandır.

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir;

CV-lərinizi qeyd edilən e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

QEYD: Email-in “subject” bölməsinə, vakansiyanın adını yazmağınız xahiş olunur. Təcrübə proqramının sonunda işə qəbul nəzərdə tutulub.

VAKANSİYA 9

Palıd – 2015 MMC

Kadrlar üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 mar 2022 – natalya.aliyeva@palid.az

Tələblər: 

  • Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişləri daxil etmək, sosial sığorta kartlarının açılmasını təmin etmək;
  • İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
  • Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaqla iş qeydiyyatını aparmaq;
  • Məzuniyyətlərin verilməsi uçotunu aparmaq və məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
  • İcbari sığorta üzrə aylıq hesabatın təqdim edilməsi və nəzarətdə saxlanılması;
  • Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatları təqdim etmək;
  • İş vaxtının rejiminə riayət etmək üçün işçilərin gündəlik davamiyyət cədvəllərində qeydlərin aparılmasına nəzarət etmək və ayın 1-2-sində tam məlumatı təqdim etmək.
  • İşə Qəbul müsahibələrinin / ilkin görüşlərin keçirilməsi və dəyərləndirilməsi
  • 1 C 8.3 proqramını bilmək

İç barədə məlumat:

  • Əmək haqqı: 800 -900 Azn
  • İş qrafiki: 9:00 – 18:00. Həftədə 5 gün
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.

VAKANSİYA 10

Marka Meneceri

 Son tarix 21 mar 2022 – hrturalaliyev@gmail.com

Tələblər: 

  • Yaşı : 25 – 40
  • Marketinq sahəsi üzrə ali təhsilli olmalı;
  • Müvafiq sahədə ən az 3 illik iş təcrübəsi olmalı;
  • Rus və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
  • MS office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
  • Marketinq sahəsi ilə əlaqədər sertifikatların olması üstünlükdür;
  • Rəqib markalar və kateqoriyaların inkişaf trendlərini izləməyi bacarmalı, iqtisadi vəziyyətə görə analizetmə, daxili bazara təsir edə biləcək təhlilləri verəbilmə bacarığına sahib olmalı;
  • FMCG sektorunda təcrübəsi üstünlükdür;
  • Dizayn proqramlarını bilməsi üstünlükdür;
  • Xaricə səyahət üçün heç bir məhdudiyyətin olmaması.

İş haqqında:

  • İllik satış və marketing büdcələrinin hazırlanmasında iştirak edir;
  • Təsdiqlənən illik fəaliyyət planı çərçivəsində üzərinə düşən çalışmaları icra edir;
  • Hədəf qrupunun (target group) xüsusiyyətlərini araşdırır, onların satınalma davranışlarını izləyir, yeni istehlakçı sinfinin yaradılması istiqamətində təkliflər hazırlayır;
  • Bazar payı, satış kanallarındakı penetrasiya, bölgələrdəki satış fərqləri , mediada məhsulun və rəqiblərinin hərəkətləri sahəsində davamlı araşdırmalar aparır;
  • Bazar seqmentlərinə görə mövcud məhsulların qiymətinin dəyişdirilməsi, rəqib aktivliyinə görə yeni qiymət strategiyasının formalaşması, habelə yeni istehsal edilərək təqdim olunacaq məhsullara qiymət təkliflərini verir;
  • Yeni məhsul konseptləri hazırlamaq, bazar araşdırması vasitəsilə bu konseptlərin istehlakçı tərəfindən bəyənilib-bəyənilməməsini sınaqdan keçirir;
  • Məhsulun qablaşdırılması, reklam, çap materialları, promosyonların hazırlanmasını təmin edir, bunların məhsul strategiyasına və marka bütünlüyünə uyğun şəkildə aparılmasına nəzarət edir;
  • Reklam (TV, açıq hava, radio, mətbuat) briflərini, POP materiallarını, satış promo materialların ilkin variantlarını hazırlayır və işin gedişatına nəzarət edir.
  • Xaricdə və ölkə daxilində keçirilən şirkət tərəfindən seçilmiş sərgilərdə şirkətin iştirakı üçün bütün lazımı işləri aparır.

Biz təklif edirik:

  • Rəsmi iş.
  • Rəqabətli əmək haqqı.
  • İş qrafiki –  5/2.
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında formalaşacaqdır.

VAKANSİYA 11

Hyatt Regency Baku

Team Leader – Engineering

Son tarix 21 mar 2022 – Hyattbaku.jobs@hyatt.com

Requirements:

  • Be computer literate in the programs, which are integral to the department administration.
  • Maintain and encourage accurate record keeping and control through filing system, Maintenance Management Program and Building Management System.
  • Prepare reports associated with MEP/Operations and maintenance as appropriate.
  • Maintain accuracy and integrity of maintenance manuals and drawings.
  • Assist with preparation of critical spares and equipment inventory.
  • Be aware of the department business plan, and actively involved in the cost-effective control of the department MEP/Operations and Maintenance, contract services and spares parts inventory.
  • Monitor plant operation and utility consumption and encourage energy conservation.
  • Ensure correct calibration of energy measurement and control equipment, and respond proactively to variations.
  • Assist the Maintenance Coordinator in the control and quality of fuel deliveries.
  • Work rotating shifts as required.

Job Duties:

  • Demonstrates energy, drive, commitment to his duties and responsibilities.
  • Act in a timely and decisive manner to keep work on track.
  • Hold self-accountable for his duties and responsibilities.
  • Work effectively across teams and functions.

Interested candidates should send the CV to the following email address by indicating the position applied in the subject line.

Only short-listed candidates will be contacted.

VAKANSİYA 12

Masterlizinq QSC

Kredit mütəxəssisi

Son tarix 21 mar 2022 – elvin.ibrahimov@masterlizinq.com

İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / Bazar ertəsi – Cümə

Şəhər: Gəncə

Namizədə dair tələblər:

  • Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və hüquq sahəsində ali  təhsil;
  • Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
  • Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında təcrübə arzuolunandır;
  • Analitik zəkaya malik olmaq və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
  • Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
  • Kompüter bilikləri.

İşin təsviri:

  • Müştəriyə bankın kredit məhsullarına dair məlumatın verilməsi;
  • Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
  • Müraciətlərin  kredit komitəsində müdafiəsi;
  • Kredit sənədlərinin tərtibi;
  • Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
  • Müştəri hesablarının aparılmasına nəzarət;
  • Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.

Əmək haqqı: 500 azn

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da “Mövzu” qismində müraciət edilən vakansiyanın adı (“Kredit mütəxəssisi”  Masterlizinq QSC)  qeyd olunmayan “CV”-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində şirkətin elektron poçtuna göndərilməlidir.

Telefon: 070-891-90-01

VAKANSİYA 13

Premium Transport LLC

Mühasib

Son tarix 21 mar 2022 – hr@premiumtransport.az

Əmək haqqı : 1000 AZN
İş yeri : Şıx qəsəbəsi, Salyan şossesi 12, Grand park II

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Mühasib kimi minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Kompüter bilikləri: 1C8.2, Word, Excel, Outlook

İş öhdəlikləri:

  • Kreditorlarla hesablaşmaların aparılması.
  • Vaxt aşırı kreditorlarla üzləşmə aktlarının tərtibi
  • 1C 8.2-də işləmə bacarığı
  • ƏDV əvəzləşməsinin hazırlanması
  • ÖMV bəyannaməsinin hazırlanması və göndərilməsi
  • Baş mühasibin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

İş qrafiki:

  • 5 günlük iş norması 
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir.
  • İş yerinə çatdırılma üçün servis mövcuddur.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini elektron ünvanına (“Mühasib” başlığı ilə) göndərməyini xahiş edirik.

VAKANSİYA 14

Abşeron Taxıl MMC

Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Baş Mütəxəssis

Son tarix 21 mar 2022 – hr@delta-group.az

İş məkanı: Bakı/Abşeron 

Tələblər:

  • Təhsil səviyyəsi: Ali təhsil (Maliyyə və audit sahəsi üzrə)
  • İş təcrübəsi: İstehsalat və ya audit şirkətində əlaqədar sahə ilə bağlı minimum 2-3 il
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus dili üstünlükdür

Əlavə kvalifikasiyalar:  

  • Beynəlxalq sertifikatların olması (ACCA, Financial Reporting və ya DipİFR)
  • MS Office programları üzrə biliklər, xüsusilə exceldə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı
  • 1C 8.2 biliyi

Vəzifədən gözləntilər:

  • Aylıq, rüblük və illik maliyyə hesabatlarının dəqiq şəkildə və vaxtında hazırlanması;
  • Şirkətin aylıq(rüblük,illik) maliyyə və büdcə planlarının, balans, mənfəət və zərər, nəğd pulun hərərkəti proqnozlarının hazırlanması;
  • Müvafiq struktur bölmələrin büdcə planlamasında iştirakının və kordinasiyasının təmin edilməsi;
  • Hər bir hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisəsi, fərqlər barədə hesabatın hazırlanması
  • Əməliyyat xərcləri ilə bağlı sənədlərin Büdcə nəzarəti prosedurlarına uyğun olaraq günlük yoxlanılması və təsdiqi;
  • Aylıq və illik maliyyə yekunları əsasında MHBS-ə uyğun mühasibat düzəlişlərin verilməsi;
  • Maliyyə hesabatlarının analitik təhlilinin aylıq şəkildə həyata keçirilməsi;
  • Hesabat və təhlillər vasitəsilə idarəetmə üzrə qərarlarının qəbul edilməsi prosesini dəstəkləmək;
  • Kənar audit yoxlama prosesində iştirak edilməsi və yoxlama üçün hesabatların, açıqlamaların tərtib və təqdim edilməsi;
  • Maliyyə proseslərinin və idarəetmə hesabatlarının yaxşılaşdırılması üçün təkliflər irəli sürmək.
  • Birbaşa rəhbərin veriləcək tapşırıqlarını icrasını təmin etmək.

Vəzifə üzrə səriştələr:

  • Tapşırıqları zamanında həll edə bilmək;
  • Gərgin rejimdə işləmə bacarığı;
  • Müstəqil və Komanda şəklində işləmə bacarığı;
  • Güclü analitika və problem həll-etmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahı ünsiyyət bacarığı;
  • Dəqiqlik və yeni qəbul edilmiş informasiyanın tez zamanda emal edə bilmək bacarığı.

İş Şərtləri:

  • Əmək haqqı: Razılaşmaya uyğun olaraq
  • İş rejimi: 5 gün (həftəiçi)
  • Servis: Var
  • Yemək: Var

Maraqlananlar emaildə “Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Baş Mütəxəssis” yazaraq CV-lərini göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 15

International Organization for Migration

Consultant/ Fundraising and Resource Mobilization Expert

 Son tarix 07 mar 2022 – bakuhr@iom.int

Duty Station: Baku, Azerbaijan
Type of Appointment: Consultancy 
Duration of Consultancy: 7 months 
Closing Date: 06 March 2022.

Nature of the consultancy: Fundraising and Resource Mobilization Expert will be responsible for supporting the  IOM Mission in Azerbaijan and the SMS in developing and supporting the implementation of the  Funding-Raising  strategy for RTCM (for short and mid-term periods) actively engaging regional partners in fundraising activities, building partnerships with international, regional and national stakeholders, supporting the organization of fund-raising events, within the overall vision provided by the Road-map reaching out to potential donors, as well as initiating and developing private partnerships and private fund-raising tools for RTCM

Project Context and Scope: IOM mission to Azerbaijan and the State Migration Service (SMS) of the Republic of Azerbaijan jointly proposed an initiative which supports the establishment of a Regional Training Centre on Migration (RTCM) that could serve as a hub for knowledge sharing, research and policy dialogue with governments and a broad range of stakeholders in the field of migration in the region. While the Training Centre will be based in Baku, it is expected to serve countries in Central Asia, Eastern Partnership region and other countries including Turkey and Iran. The Centre is also expected to become a unique educational hub for specialized courses on migration, accessible to different stakeholders (government officials and practitioners, civil society representatives, researchers, students, media) working in the field of migration in Azerbaijan, target countries and beyond. 

The project has already completed two key outputs: A Regional Needs Assessment Report on migration management and capacity-building, and RTCM Roadmap, conducted by a group of international and national consultants

Project Objective: Contributing to better migration management and regional cooperation in the Region, through the establishment of a Regional Training Centre on Migration in the Republic of Azerbaijan.

Organizational Department / Unit to which the Consultant is contributing: Supporting the establishment of a Regional Training Centre on Migration in Azerbaijan (MS0023)

Tasks to be performed under this assignment :

  • Attend a half-day Workshop of the Network of Experts to design the workplan and agree on specific tasks and approaches
  • Identify key priority areas in the Regional Migration Needs Assessment Report for action and further development, as well as in the RTCM Roadmap developed within the project. The Expert will bring concrete recommendations to update the Road-Map as needed
  • Support project team and SMS with provision of strategic vision and advise in relation to fundraising for RTCM
  • Support IOM and SMS in identifying and reaching out to potential donors for activities of RTCM
  • Support IOM and SMS in organizing donors’ meetings 
  • Support project team and SMS in involving and negotiating with private stakeholders and establishing public-private partnerships for the sake of sustainability of RTCM
  • Support in mobilizing and leveraging necessary resources within regional scope for the activities of RTCM
  • Ensure mainstreaming gender and human rights in all actions to be taken
  • Ensure that strategic documents and plans include monitoring and evaluation tools and mechanisms
  • Attend regular meetings of the Network of Experts
  • Carry out research and analysis as required
  • Support to the development of M&E tools and systems.

Tangible and measurable deliverables:

  • Contribution to the workplan development at the half-day Workshop of the Network of Experts
  • Drafted of a strategic fundraising Strategy of RTCM in close cooperation with IOM, SMS and countries in the Region (one for the short-term and one for the mid/long-term)
  • Identified and established active cooperation with private stakeholders and international donors for fundraising purposes
  • Supported to the organization of Meetings/conference with relevant donors for fundraising purposes of RTCM
  • Developed fund-raising tools involving private sector 

Performance indicators for the evaluation of results: 

  • The quality of and the timely completion of the assignments
  • Positive feedback from the IOM Project Management Team, and SMS 

Education, Experience and/or skills required:

Fundraising and Resource Mobilization Expert is expected to have the following education, experience and skills:

  • Advanced university degree from an accredited academic institution in social sciences or economic science or any other related field of studies or minimum 10 years of relevant professional experience 
  • Demonstrated work experience and knowledge in migration management and all key components of migration (Irregular migration, labor migration, migration in crisis, migration and development, international cooperation on migration)
  • Demonstrated fundraising experience in the development and/or humanitarian aid field, preferably in the field of migration 
  • Knowledge of the migration debate and migration stakeholders and donors, at international and regional level
  • Demonstrated expertise of working with both private and public institutions, as well as relevant and potential donors in the region
  • Effective researching, writing, presentation skills
  • Oral and written fluency in English is required. Working knowledge of Russian is an advantage.
  • Excellent communication and negotiation skills 

Competencies:

Values

  • Inclusion and respect for diversity: respects and promotes individual and cultural differences; encourages diversity and inclusion wherever possible.
  • Integrity and transparency: maintains high ethical standards and acts in a manner consistent with organizational principles/rules and standards of conduct.
  • Professionalism: demonstrates ability to work in a composed, competent and committed manner and exercises careful judgment in meeting day-to-day challenges.

Core Competencies – behavioural indicators:

  • Teamwork: develops and promotes effective collaboration within and across units to achieve shared goals and optimize results.
  • Delivering results: produces and delivers quality results in a service-oriented and timely manner; is action-oriented and committed to achieving agreed outcomes.
  • Managing and sharing knowledge: continuously seeks to learn, share knowledge and innovate.
  • Accountability: takes ownership for achieving the Organization’s priorities and assumes responsibility for own action and delegated work.
  • Communication: encourages and contributes to clear and open communication; explains complex matters in an informative, inspiring and motivational way.

How to apply:

Interested candidates are requested to submit their application in English by indicating name of the position applied with its CFA number in the subject line of the e-mail by the end of 06 March 2022.

Application should consist of: 

  • Curriculum Vitae with Motivation Letter
  • Expected consultancy fee 

Please note that only applications with required documents will be reviewed and only shortlisted candidates will be contacted

VAKANSİYA 16

Grand Logistics Center

Kiçik mühasib

Son tarix 21 mar 2022 – hr@grandlogistics.az

Son başvurma tarixi: 21.03.2022.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ödənişlər üçün sənədlərin mövcudluğunun yoxlanılması
  • Mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edilməsi, onların müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil verilməsi üçün rəsmiləşdirilməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən mühasibatlığa dair verilən digər tapşırıqların icra edilməsi
  • Əsas vəsaitlərin invterlaşdırmasında iştirak edilməsi.
  • Debitorlar ilə işlərin aparılması.
  • Məlumatların 1C proqramına işlənməsi və analizi;
  • E-qaimələrin yazılması və ötürülməsi;
  • Bank ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması və köçürmələrin edilməsi;
  • E-Qaimələrin yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar

Tələblər:

  • Əlaqədar sahədə Ali təhsil.
  • Dəqiqlik, məsuliyyət,komandada işləmək bacarığı.
  • Microsoft Office (Excel, Word,Power Point, Outlook) və 1C proqram təminatı bilikləri
  • Dil bilikləri:Azərbaycan dili əla, Rus dili və İngilis dili arzu olunandır.
  • Əlaqədar sahədə 1 il təcrübə

Şəxsi bacarıqları:

  • İşinə qarşı məsuliyyətli olma, peşəkar yanaşma;
  • Nəzarət olmadan vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirmə;
  • Komandada işləmə bacarığı.

VAKANSİYA 17

Intercomp Outsourcing Azerbaijan

Əmək haqqı üzrə mütəxəssis

 Son tarix 16 mar 2022 – KASalakhly@intercompglobal.com

İş barədə məlumat:

  • Şirkətlərin əmək haqqı hesablamasının (əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və sair) aparılması;
  • Vergi və statistik hesabatların (Vahid Muzdlu Bəyannamə, Statistika hesabatları) hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Əmək haqqı ilə bağlı aidiyyatı orqanlara sorğuların göndərilməsi;
  • Əcnəbilər üzrə DTA formaların alınması;
  • Elektron Hökumət portalında xəstəlik vərəqələrinin işlənməsi;
  • Ezamiyyət üzrə avans hesabatlarının hazırlanması;
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə: 09:00-18:00 və ya 08:00-17:00
  • Əmək haqqı NET 1000 AZN.

Namizədə tələblər:

  • İş təcrübəsi : ən azı 2 ilədək əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis və ya əmək haqqı üzrə mühasib vəzifəsində çalışmalı;
  • Rus dilini istifadəçi, özünü ifadə edə biləcək səviyyədə bilmək (ingilis dili üstünlükdür);
  • Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarını bilmək;
  • Əmək qanunvericiliyi və vergi qanunvericiliyi üzrə aidiyyatı biliklərin olması;
  • Elektron vergi portalı və Elektron Hökumət portalında sərbəst işləmək;
  • Əmək haqqları, məzuniyyət, xəstəlik vərəqələri ödənişlərinin hesablanması üzrə iş təcrübəsinin olması. 
  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyətinın olması.

CV-ləri “Əmək haqqı üzrə mütəxəssis” başlığı altında elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. 

CV-lərin son göndərilmə tarixi 15.03.2022 tarixidir.

VAKANSİYA 18

Avromak MMC

Satış Meneceri

 Son tarix 21 mar 2022 – ir.manager.@avromak.az

İşçiyə qoyulan tələblər:

  • Ali təhsil
  • Yüksək səviyyədə excel biliyi
  • Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
  • Ünsiyyətcil və inandırma qabiliyyəti yüksək olmalı; 
  • Şəxsi avtomobili olmalıdır.
  •  Yaş həddi : 30 + 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təşkilatın məhsullarının satışına nəzarət;
  • İndiki və gələcəkdə satış planlaşdırması;
  • Təşkilatın müştəri bazasının saxlanması, idarə edilməsi və genişləndirilməsi;
  • Şöbə əməkdaşları üçün təlimlərin, kursların təşkili;
  • Şöbə işçilərinin motivasiyası, satış planlarının artırılması;
  • Rəqiblərin təhlili və şirkətlərinin cəlbediciliyini onların fonlarına görə artırmağın yolları.

İş şərtləri:

  • Stabil iş;
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı-1200 – 3000azn;
  • İcbari sığorta;
  • İş rejimi : 5 günlük
  • İstirahət günləri: Şənbə və bazar günü.

Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, “Satış Meneceri” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 19

Zakaz.az

Kassa əməliyyatlarına nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi

Son tarix 21 mar 2022 – cv@zakaz.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xəzinədarlıq, inkassasiya sənədlərinin və proseslərinin yoxlanılması;
  • Fraud hallarının aşkar edilib araşdırılması;
  • Xəzinədarlıq, inkassasiya əməliyyatlarında risklərin müəyyən olunması və minimalaşdırılması;
  • Təhlükəsizlik proseduruna riayət olunmasına nəzarət;
  • Terminal şəbəkəsində və kassa aparatlarında yaranan texniki çətinliklərin vaxtında aradan qaldırılmasına nəzarət.

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Ali təhsil
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • Təhlil etmək, risk yönümlü yoxlama aparmaq üzrə bacarıqlar
  • Problem həll etmə və analitik düşünmə qabiliyyətinin yaxşı səviyyədə olması
  • Müstəqil və komanda şəklində işləmək bacarığının olması
  • Stresə davamlı

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcəkdir

İş yeri: Bakı şəh, Xətai pr 40a.

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Kassa əməliyyatlarına nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi” yazmaqla elektron ünvana göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 20

Tarsa Kompozit Boya Makina MMC

Satış mühəndisi

Son tarix 21 mar 2022 – tarsa@tarsa.az

Tələblər:

  • Mexanika və elektronika sahəsində ali təhsilin olması;
  • Rus dili biliyi (mütləq tələb olunur);
  • MS Word və Excel proqramları üzrə biliklər;
  • Hərbi xidməti tamamlamış olmalı;
  • Səlis və işgüzar danışıq bacarığı;
  • Əlaqədar sahədə 3 il təcrübə
  • Kişi namizəd / 25-35 yaş

Vəzifələr:

  • Göstərilən xidmətlərin texniki keyfiyyətinin nəzərdən keçirilməsi;
  • Avadanlıqların iş prinsipində mövcud ola biləcək problemlərinin təsbit edilməsi   və həlli üçün tədbir görülməsi;
  • Daxil olan sorğular əsasında istehsalçı şirkətlərlə əlaqə saxlayaraq yaranmış problemlərin aradan qaldırılması yollarının tapılması;
  • Satış menecerinə aylıq hesabatın verilməsi;

İş şəraiti:

  •  Həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan,18:00-dək arası.

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini poçt ünvanına, mövzu bölməsində Sales engineer yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və “Subject” qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan “CV” – lərə baxılmayacaq.

VAKANSİYA 21

GP Stock Feed

Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Menecer

 Son tarix 21 mar 2022 – hr@delta-group.az

İş məkanı: Bakı/Abşeron 

Tələblər:

  • Təhsil səviyyəsi: Ali təhsil (Maliyyə sahələri üzrə)
  • İş təcrübəsi: Büdcə və hesabatlılıq meneceri üzrə 2 il, ümumi maliyyə, mühasibatlıq sahəsində 4 il
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (əla), rus dili üstünlükdür

Əlavə kvalifikasiyalar:  

  • Beynəlxalq sertifikatların olması (ACCA, Financial Reporting və ya DipİFR) 
  • MS Office programları üzrə biliklər, xüsusilə exceldə expert səviyyədə işləmə bacarığı
  • MİS prinsipləri üzrə biliyinin olması
  • 1C 8.2 biliyi

Vəzifədən gözləntilər:

  • Menecment üçün maliyyə hesabatlarının hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi
  • Maliyyə hesabatlarının analizinin aparılması, İFRS normalarına uyğunluqlarının yoxlanılması və mövcud uyğunsuzluqların aradan qaldırılması
  • Müəssisənin illik büdcəsininin hazırlanmasını təşkil və icrasına nəzarət
  • Büdcə siyasətinə əsasən büdcə prinsiplərinin işlənib hazırlanması
  • Büdcədən kənarlaşmaların izlənilməsi, düzəlişlərlə bağlı strukturlarla koordinasiyanın qurulması
  • Xərclərin azaldılmasına (optimallaşdırılmasına) və maliyyə intizamının gücləndirilməsinə yönəldilmiş tədbirləri hazırlamaq və icrasına nəzarət
  • Auditorlara işin əlaqələndirilməsi və audit hesabatının hazırlanmasınn koordinasiyası
  • Büdcə və MİS sistemlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərinin verilməsi

Vəzifə üzrə səriştələr:

  • Strateji yanaşma;
  • Dəyişikliyin idarə edilməsi;
  • Müştərək rəhbərlik;
  • Analitik Düşünmə, analiz etmə, diqqətcillik;
  • Risklərin idarəedilməsi Tapşırıqları zamanında həll edə bilmək;
  • Gərgin rejimdə işləmə bacarığı;
  • Müstəqil və Komanda şəklində işləmə bacarığı;
  • Güclü analitika və problem həll-etmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahı ünsiyyət bacarığı.

İş Şərtləri:

  • Əmək haqqı: Razılaşmaya uyğun olaraq
  • İş rejimi: 5 gün (həftəiçi)
  • Servis: Var
  • Yemək: Var

Maraqlananlar emaildə “Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Menecer” yazaraq CV-lərini göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 22

Grand Logistics Center

Müqavilələr üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 mar 2022 – hr@grandlogistics.az

Son başvurma tarixi: 21.03.2022.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Etibarnamələrin qeydiyyatını aparmaq
  • Məktubların tərtib edilməsi və redaktə edilməsi;
  • Tərcümə şirkətləri ilə iş aparmaq, sənədləri tərcüməyə təqdim etmək və təhvil almaq.
  • Müəssisəyə daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyatı şəxslərə, şöbələrə çatdırılması
  • Tender müqavilələrinin hazırlanması (bölmələrinin yığılması), tamlığına/bütövlüyünə nəzarət edilməsi, icra olunacaq işin predmetinə uyğunlaşdırılması;
  • Müqavilə danışıqlarının aparılması;
  • Müqaviləyə əlavələrin hazırlanması;
  • Müqavilənin icrası zamanı yaranmış problemlərin analizi və müvafiq tədbirlərin görülməsi;
  • Müqavilələrin reyestrinin aparılması
  • Müqavilə yazışmalarının aparılması
  • Müqavilələrə hüquqi rəy verilməsi
  • Logistika və Gömrük məsələlərində dəstək
  • Müqavilə sənədlərinin arxivlənməsinə nəzarət
  • Müqavilələrə əsasən ödənişlərin izlənməsi və gecikmələr barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması
  • Kontragentlərlə müqaviləyə qədər və müqavilənin icrası zamanı danışıqların aparılması.

Tələblər:

  • Humanitar (Hüquq, İqtisadiyyat, Biznesin İdarə Olunması, Beynəlxalq əlaqələr və s. ) sahələrdə ali təhsil; Hüquq bilikləri olanlara üstünlük verilir
  • Kommersiya hüququ bilikləri;
  • Kompüter biliyi: MS Office  (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
  • Azərbaycan dili, Rus dili, İnglis dili yüksək səviyyədə
  • Oxşar vəzifə öhdəlikləri üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi
  • Müqavilələrin icrası zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirməyi bilməli;
  • Satınalma müqavilələri ilə işləmə və analiz etmə bacarığı;

Şəxsi bacarıqları:

  • Yaxşı analitik və peşəkar ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
  • Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
  • Operativlik, çevik qərarvermə, eyni vaxtda çoxsaylı məsələləri idarə edə bilmə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
  • İşinə qarşı məsuliyyətli olma, peşəkar yanaşma;
  • Nəzarət olmadan vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirmə;
  • Komandada işləmə bacarığı.

VAKANSİYA 23

PARLA Pharmaceuticals

Tibbi nümayəndə

 Son tarix 16 mar 2022 

Vəzifə:

  • Şirkət məhsullarını təqdim etmək
  • Endokrinoloji və kardioloji portfel üzrə tibb müəssisələrinə baş çəkmək
  • Bazar təhlili aparmaq
  • Satış dinamikasını izləmək
  • Fəaliyyət planı tərtib  edərək həyata keçirmək və elektron sistemdə qeydiyyat aparmaq
  • Maarifləndirici tədbirlər, sosial layihələr həyata keçirmək

 Namizədə tələblər:

  • Ali tibbi və ya əczaçılıq təhsili
  • İş təcrübəsi: əczaçılıq biznesində satış sistemində ən azı 3 il
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və komandada işləmək bacarığı olan;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Microsoft Office proqramların biliyi (World, Excel, Power Point);
  • Azərbaycan dili əla, İngilis və Rus dilləri arzuolunandır;
  • Sürücülük vəsiqəsi – B kateqoriyası.

İş şəraiti:

  • I-V günlər, 8 saatlıq iş rejimi
  • Şirkət daxil təlim və inkişaf imkanları
  • Şirkət avtomobili
  • Mobil xərclərin qarşılanması
  • Sınaq müddətindən sonra könüllü tibbi sığorta

CV-lərinizi məktubun mövzu hissəsində “Tibbi nümayəndə” qeyd etməklə  15.03.2022 tarixinədək göndərməyinizi xahiş edirik.

fed.az