VAKANSİYA 1
Retailor LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 24 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış strategiyasının hazırlanması
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin satış həcminin artırılması
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 3 il satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 – 18:00;
- İş qrafiki – 6 gün
- Əmək haqqı: 500 + bonus;
- Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.
VAKANSİYA 2
Başak Group
Satış təmsilçisi (mağaza)
Son tarix 24 mar 2022 – hr@bashakgroup.az
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə,
- Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- 23-30 yaş aralığı,
Öhdəliklər:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi,
- Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi,
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi,
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi,
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi,
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi,
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
- Əməkhaqqı: 400 AZN + Bonus (KPİ),
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Startup Project
Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 24 mar 2022 – ishleyirem@gmail.com
İş şəraiti: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
Namizədə dair tələbələr:
- Təhsil: İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil. Biznes və ya marketinq sahəsində MBA arzuolunandır.
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə ən azı 5+ illik iş təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bilikləri: Azərbaican Rus və İngilis dili.
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
- Məqsədyönlü, iddialı və nəticəyönümlü olmaq;
- Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
- Həm avtonom, həm də komandada işləməyi bacarmaq;
- Komandalar qurmağı və motivasiya etməyi bacarığı.
- Stressə davamlı və irəliyə doğru düşünən qətiyyətli;
- Strategiya, marketinq, brendinq, reklam sahəsində təcrübə.
- Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı.
- Vaxtın idarə olunması, yüksək səviyyədə yazı, dinləmə, tənqidi düşüncə kimi bacarıqlara sahib olmaq
Digər:
- Biznesin genişləndirilməsi və layihənin idarə edilməsi üçün yeni ideyaların yaradılması üzrə təcrübə;
- Yeni məhsulun daxili və xarici bazarlara çıxarılması üzrə təcrübə;
- Vəsaitlərin planlaşdırılması, reklam büdcəsinin icrasına nəzarət üzrə təcrübə;
- Yüksək maliyyə göstəricilərinin əldə edilməsinin təmin edilməsi üzrə təcrübə;
- Marketinq tədqiqatları və onların effektivliyinin qiymətləndirilməsi üzrə təcrübə;
- Keyfiyyətli müştəri dəstəyi sisteminin inkişafı üzrə təcrübə;
- Marketinq səviyyəsində CRM sistemlərinin və Big Data texnologiyalarının tətbiqi və nəzarəti;
- Vahid iqtisadiyyat standartlarının həyata keçirilməsi və marketinq KPI sisteminin qurulması;
- Onlayn, oflayn və mobil platformaların və digərlərinin inkişafı.
- Medianın planlaşdırılması və media ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Reklam kampaniyalarının təşkili;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması;
- Biznes, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
- Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
- Zəruri qısa və uzun müddətli fəaliyyəti planlaşdıraraq marketinqin effektivliyinə öz töhvəsini vermək;fəaliyyət növünü və istiqamətini tövsiyyə etmək; direktivləri tətbiq etmək.
- Məhsulun marketinq planı və proqramlarını inkişaf etdirərərək bazarda pay əldə etmək. Təşviqat kampaniyasını istiqamətləndirmək.
- Xüsusi müştəri xidmətləri proqramını təşkil və inkişaf etdirərək müştərilərlə əlaqəni təmin etmək. Konvensiyalarda, illik toplantılarda, ticarət assosiasiyalarında və seminarlarda şirkətin iştirakını təmin etmək.
- Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatları hazırlamaq.
- İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirməklə hazırki və gələcək məhsullara təsir göstəmək.
- Bazarın inkişaf statistikasının analizinə uyğun olaraq mövcud olan məhsulların istfadəsinin inkişafı; məlumatı əldə etmək və analiz etmək; daxili və xarici mənbələrdən istifadə etmək.
- Marketinq məlumatlarını əldə edərək tərtib etməklə təhqiqat bazasını təmin etmək.
- İllik büdcəni hazırlayaraq maliyyə hədəflərinə çatmaq; xərclərin cədvəlini yaratmaq; doğru addımların atılmasında təşəbbüs göstərmək.
- İşçilərin planlaşdırılması və təyin olunması ilə marketinq departamentinin əməliyyat tələblərini yerinə yetirmək; işin nəticələrini izləmək.
- İşə götürmə, seçim etmə, istiqamətləndirmə və təlimatlandırmaqla marketinqdə işçi qüvvəsini təmin etmək.
- Məlumat, təsil, təcrübə əldə etmək imkanları yaradaraq marketinq işçilərini inkişaf etdirmək.
Müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərə malik olan şəxslərdən mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız qısa siyahıya alınmış namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 4
Retailor LLC
Operator
Son tarix 24 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Fakturaların qəbul edilməsi
- Qaimələrin sistemə işlənməsi
- Satış komandasının zənglərinin cavablandırılması və komandanın sistemlə bağlı yaranmış problemlərinin həlli.
- Depo və zavodla mütəmadi olaraq iş prosesinin aparılması
- Sistem üzərindən sifariş və tapşırıqların yaradılması
Tələblər:
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Xanım namizədlər
- Yaş həddi: 24-35
- İş saatı: 09:00 – 18:00;
- İş qrafiki – 5 gün
- Əmək haqqı: 400-500;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Excel və Word bilikleri yüksək səviyyədə
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.
VAKANSİYA 5
BOA Agency
İcra İşləri üzrə Müdir
Son tarix 24 mar 2022 – office@boa.az
Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi.
Əmək haqqını 1000-1500 AZN + bonus.
Vakansiynın bitmə tarixi: 24.03.2022.
Vəzifə öhdəlikləri:
- İcra işləri üzrə Müdir (Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi)
- Hüquqi sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi
- Öz bacarıqları daxilində PKİ Departamentinin Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq.
- Problemli borclar üzrə yığımın təşkili və yığım prosesinin davamlığının təmin edilməsi
- Məhkəmə qərarlarının icra edilməsinə nəzarət və dəstəyin verilməsi
- İcra mərhələsində ərizə və vəsatətlərin aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi və müraciətin icra edilməsinin təmin edilməsi
- PKİD-nin Rəhbəri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək
- Qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi, icra məmurları ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması, icraatda olan işlərin cari vəziyyəti ilə əlaqədar məlumatların alınması, icra hərəkətlərinin aparılmasının təmin edilməsi
- Borclulara qarşı ödəniş məqsədi ilə məcburi icra tədbirlərinin görülməsinin təmin edilməsi, borcluların əmək haqqına yönəldilməsi, borclularla ödənişin təmin edilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması
- Şöbənin işçilərinə nəzarət
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali hüquqi təhsili olan müvafiq iş sahəsində 5 ildən artıq iş təcrübəsi olmalı
- AR Mülkü məcəlləsini bilməli
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell və.s)
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı
- Müqavilələrlə işləmə bacarığı
- Şirkətdaxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməli
- Azərbaycan dilində sərbəst (rus dili arzuolunandır)
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Karyera və inkişaf perspektivləri.
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək haqqı – 1000-1500 AZN (+bonus)
- Əmək müqaviləsi.
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.
VAKANSİYA 6
Heritus Logistika MMC
Satış üzrə böyük mütəxəssis
Son tarix 24 mar 2022 – bahar.aliyeva@herituslogistics.com
İş yeri: Bakı şəhəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazar araşdırması aparmaq, bazar tendensiyalarını və rəqibləri təhlil etmək; müştəri tələbatlarını öyrənmək;
- Mövcud və yeni müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli.
- Biznesin əhatə dairəsini genişləndirmək üçün potensial müştəriləri təyin etməklə izləmək;
- Cari və gələcək müştərilərlə satış görüşləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək;təkliflər təqdim etmək,təqdimatlar hazırlamaq
- İşgüzar danışıqlar aparılmaqla, şirkətin xidmətlərini satmaq, müqavilələrin bağlanması;
- Yeni müştərilər ilə indivdual və online görüşlərin təşkili olunması və iştirak
- Müraciətçilərə şirkət və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun,düzgün və ətraflı məlumat verilməsi və ilkin əlaqəni qurulması,
- Daxil olan sifarişlərin qəbulu, onların işlənməsivə informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirməsi,
- Müştərilərə qiymətlər, ödəniş şərtləri və digər maliyyə məlumatları barədə məsləhət vermək;
- Müqavilələrin bağlanması, hesab-faktura və əlavə razılaşma protokollarının tərtib edilməsi
- Müştərilərin sorğularının dərhal, operativ şəkildə cavablandırılması
- Müştərilər ilə yaranan problemlərin həlli
- Satılan məhsulların vaxtında müştəriyə çatdırılmasını təşkil etmək
- Satılmış məhsullara dair bütün sənəd və sertifikatların toplanılması və müştərilərə ötürülməsi
- Layihələr üzrə iş;
- Müştərilərin məmnun qalmasını, suallarının cavablandırılmasını və ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün onlarla münasibətləri gücləndirmək,müştəri məmnuniyyəti sorğu anketlərini doldurtmaq;
- Form, sərgilərdə və işgüzar görüşlərdə müəsisəni təmsil etmək
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi.Günlük , həftəlik və aylıq görüşlərin planlaması, təqdimatı.
- Satış direktorunun dəstəyi ilə şirkətin strategiyası və prioritetlərinə uyğun olaraq aylıq, rüblük və illik satışların həyata keçirilməsi.
- Logistika sahəsində satış ilə bağlı biliklərə sahib olmaq və müştəriləri xidmətlərimiz haqqında məlumatlandırmaq;
- Qabaqcıl satış biliklərini nümayiş etdirmək və şirkətin bütün siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq;
- Beynalxalq daşımalarda qruppaj yüklər ürə geniş portfele sahib olmaq
- Müştəri yükünün səmərəli şəkildə daşınmasını təmin etmək üçün Logistika menecerləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Təhsil: Ali
- Azərbaycan, Türk , Rus və İngilis dili yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
Təcrübə:
- Bu sahədə azı 4 il iş təcrübəsi;
- MS Office biliyi yaxşı səviyyədə bilmək;
Bacarıqlar:
- Stress altında işləmə qabiliyyəti
- Deadline ilə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə, problemi həll etmə bacarığı, diqqətli, nəticəyə yönümlük qabiliyyəti
- Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
- Yeniliklərə açıq olmaq
- Aydın və qısa şəkildə ünsiyyət bacarığı
- Özünü intizamlı olmaq: şirkətin tələblərinə yüksək səviyyədə riayət etmək, məsələn, davranış kodeksi, geyim kodu və s.
İş barədə məlumat:
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə.
- Mobil rabitə xidməti ilə təmin olunması
- İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “ Satış üzrə böyük mütəxəssis ” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.
VAKANSİYA 7
Trion Trade
Regionlar üzrə bölgə müdiri
Son tarix 24 mar 2022 – hr.manager@trion.az
İşin təsviri:
- Bölgə müdiri zonasındakı potensial nöqtə sayını, aktiv nöqtə sayını və aktiv nöqtələrin kateqoriyaya görə təsnifat sayını, tabeliyində olan satış nümayəndələri tərəfindən edilən effektiv vizit sayını bilməlidir
- Tabeliyində olan satış təmsilçilərinin satış marşrutunun müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsinə nəzarət
- Şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, müştərilərə müəssisə, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Yeni və mövcud layihələr üzrə satış strategiyasının hazırlanması, qarşıya qoyulan hədəflərin və satış planının yerinə yetirilməsi
- Gündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
- İş qrafiki: həftədə 6 gün:
- Bazar ertəsi-Şənbə günu, Saat 09:00-dan-17:00-dək
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcürbəsi
- Yaş həddi 30-45 yaş arası
- Müştərilərlə ilə ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
- Kreativlik, analitik bacarıq
- Satış və təqdimat bacarıqları olmalı
- İşgüzar və məqsədyönlü
- Şəxsi avtomobil mütləq (Məsrəflər şirkət tərəfindən ödənilir benzin+amortizasiya)
- Ərazi biliyi
- İdarəetmə qabiliyyəti.
VAKANSİYA 8
Startup Project
Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 24 mar 2022 – ishleyirem@gmail.com
İş şəraiti: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
Namizədə dair tələbələr:
- Təhsil: İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil. Biznes və ya marketinq sahəsində MBA arzuolunandır.
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə ən azı 5+ illik iş təcrübəyə malik olmaq.
- Dil bilikləri: Azərbaican Rus və İngilis dili.
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
- Məqsədyönlü, iddialı və nəticəyönümlü olmaq;
- Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
- Həm avtonom, həm də komandada işləməyi bacarmaq;
- Komandalar qurmağı və motivasiya etməyi bacarığı.
- Stressə davamlı və irəliyə doğru düşünən qətiyyətli;
- Strategiya, marketinq, brendinq, reklam sahəsində təcrübə.
- Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı.
- Vaxtın idarə olunması, yüksək səviyyədə yazı, dinləmə, tənqidi düşüncə kimi bacarıqlara sahib olmaq
Digər:
- Biznesin genişləndirilməsi və layihənin idarə edilməsi üçün yeni ideyaların yaradılması üzrə təcrübə;
- Yeni məhsulun daxili və xarici bazarlara çıxarılması üzrə təcrübə;
- Vəsaitlərin planlaşdırılması, reklam büdcəsinin icrasına nəzarət üzrə təcrübə;
- Yüksək maliyyə göstəricilərinin əldə edilməsinin təmin edilməsi üzrə təcrübə;
- Marketinq tədqiqatları və onların effektivliyinin qiymətləndirilməsi üzrə təcrübə;
- Keyfiyyətli müştəri dəstəyi sisteminin inkişafı üzrə təcrübə;
- Marketinq səviyyəsində CRM sistemlərinin və Big Data texnologiyalarının tətbiqi və nəzarəti;
- Vahid iqtisadiyyat standartlarının həyata keçirilməsi və marketinq KPI sisteminin qurulması;
- Onlayn, oflayn və mobil platformaların və digərlərinin inkişafı.
- Medianın planlaşdırılması və media ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Reklam kampaniyalarının təşkili;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması;
- Biznes, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
- Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
- Zəruri qısa və uzun müddətli fəaliyyəti planlaşdıraraq marketinqin effektivliyinə öz töhvəsini vermək;fəaliyyət növünü və istiqamətini tövsiyyə etmək; direktivləri tətbiq etmək.
- Məhsulun marketinq planı və proqramlarını inkişaf etdirərərək bazarda pay əldə etmək. Təşviqat kampaniyasını istiqamətləndirmək.
- Xüsusi müştəri xidmətləri proqramını təşkil və inkişaf etdirərək müştərilərlə əlaqəni təmin etmək. Konvensiyalarda, illik toplantılarda, ticarət assosiasiyalarında və seminarlarda şirkətin iştirakını təmin etmək.
- Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatları hazırlamaq.
- İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirməklə hazırki və gələcək məhsullara təsir göstəmək.
- Bazarın inkişaf statistikasının analizinə uyğun olaraq mövcud olan məhsulların istfadəsinin inkişafı; məlumatı əldə etmək və analiz etmək; daxili və xarici mənbələrdən istifadə etmək.
- Marketinq məlumatlarını əldə edərək tərtib etməklə təhqiqat bazasını təmin etmək.
- İllik büdcəni hazırlayaraq maliyyə hədəflərinə çatmaq; xərclərin cədvəlini yaratmaq; doğru addımların atılmasında təşəbbüs göstərmək.
- İşçilərin planlaşdırılması və təyin olunması ilə marketinq departamentinin əməliyyat tələblərini yerinə yetirmək; işin nəticələrini izləmək.
- İşə götürmə, seçim etmə, istiqamətləndirmə və təlimatlandırmaqla marketinqdə işçi qüvvəsini təmin etmək.
- Məlumat, təsil, təcrübə əldə etmək imkanları yaradaraq marketinq işçilərini inkişaf etdirmək.
Müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərə malik olan şəxslərdən mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız qısa siyahıya alınmış namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 9
AzGübrə
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 24 mar 2022 – hr@butagroup.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin marketinq strategiyasını müəyyən etmək, marketinq planı, marketinq büdcəsini hazırlamaq, bu plan və büdcəyə əsasən irəliləmək
- Şirkətin ictimaiyyətlə əlaqələr strategiyasını bilmək, media əlaqlərini qurmaq, müsahibə və press-reliz mətnlərinin yazılması və onların yerləşdirilməsinə nəzarət etmək
- Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyi ilə münasibətlərin idarə olunması
- Düzgün reklam alətlərini seçmək, reklam kampaniyalarını yazmaq, ölçüləbilən reklam nəticələrini analiz etmək
- Rəqəmsal sahədə alətlərin düzgün seçilməsi və idarə olunmasını təmin etmək
- Şirkətin korporativ stili və brandbook-na uyğun dizayn vizuallarının, eskizlərinin yaradılmasına birbaşa nəzarət etmək
- Trendləri izləmək, sosial media alətlərindən düzgün istifadə və nəzarət etmək
- Şirkətdaxili marketinq məhsullarına (promo, reklam məhsulları və s.) yaranan tələblərə əsasən sifarişləri həyata keçirmək
- Marketinq araşdırmalarrını həyata keçirmək və araşdırma nəticlərini düzgün analiz edib nəticə çıxarmaq
- İllik marketinq hesabatını hazırlamaq
- Vəzifə öhdəliyinə əsasən rəhbərlikdən daxil olan tapşırıqları yerinə yetirmək
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli;
- Minimum 1 il müvafiq sahə də iş təcrübəsi;
- Marketinq planının və strategiyasının yazılması, marketinq büdcəsinin hazırlanması və bu büdcə əsasında işlərin idarə olunmasını
- Marketinq və menecmentin əsaslarını;
- İctimaiyyətlə əlaqələr strategiyasının hazırlanması, media əlaqələrinin idarə edilməsi, düzgün PR alətlərinin seçilməsini
- Reklam haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununu
- Reklam fəaliyyətinin təşkili, online və offline reklam alətlərinin müəyyən edilməsi və idarəedilməsini
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinin təşkili, tərkibinə daxil olan alətlərin kordinasiya edilməsi və istifadə edilməsini
- Azərbaycan dilinin qrammatik normalarını
- Marketinq araşdırmalarının aparılma nəzəriyyəsini və praktikasını;
- Marketinq araşdırmalarının hesabatının hazırlanması qaydalarını;
- Marketinq kampaniyalarının yazılması, hazırlanması və nəticələrinin analiz edilməsini
- Toplanmış informasiyanı qruplaşdırıb analiz etməyi;
- İnformasiyanın təhlili, ötürülməsi və qorunması üsullarını;
- Daxili və xarici bazarların potensial imkanlarının və inkişaf tendensiyalarının öyrənilməsi metodlarını;
- İşgüzar ünsiyyət etikasını;
- Şəxsi heyətlə iş formaları və metodlarını, əməyin motivasiya edilməsini;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Korporativ nömrə ilə təmin edlimə
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV-nizi e-mail ünvanına “Marketinq üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 10
Daşkəsən Dəmir Filiz MMC
Layihələrin idarə edilməsi və satışın təşkili üzrə mütəxəssis
Son tarix 24 mar 2022 – cv@ddf.azergold.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətin fəaliyyətinin təşkilində iştirak etmək, zəruri olan məlumatları toplamaq və nəticələri arayış şəklində rəhbərliyə təqdim etmək;
- İqtisadi araşdırmaların və təhlillərin nəticələrini rəhbərlik və aidiyyəti əməkdaşlara, qurumlara zamanında təqdim etmək;
- Sahə üzrə strateji araşdırmaların aparılmasında iştirak etmək;
- Sahənin inkişafı ilə bağlı strateji əməkdaşlıqların yaradılmasını, tərəfdaşların tapılmasını təmin etmək;
- Dünyada fəaliyyət istiqaməti üzrə bazar məlumatlarını və qiymət trendlərini təhlil etmək;
- Fəaliyyət istiqaməti üzrə Cəmiyyətin illik satış planının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Cəmiyyətə məxsus olan bütün məhsulların satışında iştirak etmək, zəruri olan satış sənədlərini və məlumatlarını hazırlayaraq, birbaşa rəhbərinə təqdim etmək;
- Dünyada mədən sənayesində baş verən yeniliklər və inkişaf istiqamətlərini mütəmadi izləmək və bu yeniliklərin Cəmiyyətdə tətbiqinə dair təkliflər hazırlamaq;
- Xarici şirkətlərlə biznes əməkdaşlıqlarının qurulmasında və inkişafında iştirak etmək;
- Cəmiyyətin fəaliyyətinin iqtisadi səmərəliliyini təhlil etmək və səmərəliliyin artırılması üçün müvafiq təkliflər vermək;
- Layihələrlə bağlı texniki hesabatların təhlilində iştirak edərək əlaqəli fəaliyyətlərin risklərini müəyyən etmək;
- Konsolidə edilmiş menecment hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Strategiyanın tətbiq edilməsi ilə bağlı əlavə təklif və meyarların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Strategiyanın tətbiq edilməsi ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Cəmiyyətə faydalı ola biləcək yeni innovasiyaların tətbiq olunmasını araşdırmaq, təkliflər vermək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsili (idarəçilik/ maliyyə/ metallurgiya sahələri arzuolunandır);
- Layihələrin idarə edilməsində sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
- MS Office üzrə biliklər;
- Azərbaycan dilini səlis, İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;
Digər məlumatlar:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq 2H
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Layihələrin idarə edilməsi və satışın təşkili üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 11
Chemical Company
Account Sales Manager
Son tarix 24 mar 2022 – recruitment@ires.az
Minimum Education and Experience:
- University Degree in Chemical Engineering, Chemistry or other Life Sciences.
- 4+ years of experience in chemical or process treatment
- Project Management experience
- Awareness of commercial/financial principles.
- Experience using Microsoft products. (Strong computer skills, including Microsoft Office products, Word, Excel, Power Point and Power BI)
- Ability analyze data and trends
- Demonstrated understanding of Oil, Gas and water Chemical treatment and process knowledge
- A flexible approach to working and ability to self-start projects.
- Writes in a clear and concise manner, using appropriate grammar, style and language.
- Speaks English clearly, fluently and in a compelling manner to both individuals and groups.
VAKANSİYA 12
Pizza Mizza
İşə qəbul üzrə mütəxəssis (Recruiter)
Son tarix 24 mar 2022 – hr@pizzamizza.az
İş Barədə Məlumat:
- İşə qəbul sisteminin yaradılması, o cümlədən işçi say normalarının təyini, vəzifələr üzrə meyarların hazırlanması, seçim mərhələləri ilə bağlı işlərin təşkili, testləşdirmə, müvafiq müsahibə komissiyaların formalaşdırılması, ehtiyac olduqda müsabiqə komissiyalarının formalaşdırılmasında iştirak etmək;
- İşçi tələbnamələrinə uyğun olaraq iş elanlarının yerləşdirilməsi;
- Vakant ştat vahidləri üçün işçi axtarılması, işçi bazasının formalaşdırılması, seçilmiş kadrları yerləşdirmək;
- Əmək bazarını araşdırmaq, işəgötürənin əmək bazarında prestijinin artırılması üçün tədbirlər təşkil etmək;
- Kadr məsələlərini həll etmək üçün təhsil müəssisələri və məşğulluq idarələri (özəl, dövlət) ilə birbaşa əlaqələrin formalaşdırmaq, əmək yarmarkalarının təşkili və ya belə yarmarkalarda iştirak etmək;
- Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi;
- Uğurlu namizədlər haqqında əvvəlki və ya indiki işə götürənlərindən rəylərin alınması;
- Vəzifədən irəli gələn inzibati öhdəliklər – iş təkliflərinin hazırlanması, tələb olunan sənədlərin qəbulu və s.;
- İşçi işə başlayarkən görülən işlərin koordinasiyası;
- İşə qəbul prosesinə aid mövcud qanunvericilik biliklərinin daim təkmilləşdirilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
- İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərini müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər oxşar işlər;
Nami̇zədə Tələblər:
- Təhsil: Ali (bakalavr)
- İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 2 il;
- AR-nın Əmək Məcəlləsinin işə qəbul sahəsinə aid maddələri haqqında məlumatlı olmaq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili – səlis, İngilis – arzuolunandır;
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşi planlaşdırma və təşkil etmə bacarığı;
- Liderlik bacarığı;
- İdarəetmə və kommunikasiya bacarığı;
- Vaxt idarəetmə bacarığı;
- Stressə davamlılıq bacarığı;
- Müsahibə bacarığı;
- Tədqiqatçılıq bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
Əlavə məlumat:
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş saatı: 8 saat
- Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin təcrübəsinə əsasən razılaşdırılacaq
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərin.
VAKANSİYA 13
Heritus Logistika MMC
Satış üzrə böyük mütəxəssis
Son tarix 24 mar 2022 – bahar.aliyeva@herituslogistics.com
İş yeri: Bakı şəhəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazar araşdırması aparmaq, bazar tendensiyalarını və rəqibləri təhlil etmək; müştəri tələbatlarını öyrənmək;
- Mövcud və yeni müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli.
- Biznesin əhatə dairəsini genişləndirmək üçün potensial müştəriləri təyin etməklə izləmək;
- Cari və gələcək müştərilərlə satış görüşləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək;təkliflər təqdim etmək,təqdimatlar hazırlamaq
- İşgüzar danışıqlar aparılmaqla, şirkətin xidmətlərini satmaq, müqavilələrin bağlanması;
- Yeni müştərilər ilə indivdual və online görüşlərin təşkili olunması və iştirak
- Müraciətçilərə şirkət və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun,düzgün və ətraflı məlumat verilməsi və ilkin əlaqəni qurulması,
- Daxil olan sifarişlərin qəbulu, onların işlənməsivə informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirməsi,
- Müştərilərə qiymətlər, ödəniş şərtləri və digər maliyyə məlumatları barədə məsləhət vermək;
- Müqavilələrin bağlanması, hesab-faktura və əlavə razılaşma protokollarının tərtib edilməsi
- Müştərilərin sorğularının dərhal, operativ şəkildə cavablandırılması
- Müştərilər ilə yaranan problemlərin həlli
- Satılan məhsulların vaxtında müştəriyə çatdırılmasını təşkil etmək
- Satılmış məhsullara dair bütün sənəd və sertifikatların toplanılması və müştərilərə ötürülməsi
- Layihələr üzrə iş;
- Müştərilərin məmnun qalmasını, suallarının cavablandırılmasını və ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün onlarla münasibətləri gücləndirmək,müştəri məmnuniyyəti sorğu anketlərini doldurtmaq;
- Form, sərgilərdə və işgüzar görüşlərdə müəsisəni təmsil etmək
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi.Günlük , həftəlik və aylıq görüşlərin planlaması, təqdimatı.
- Satış direktorunun dəstəyi ilə şirkətin strategiyası və prioritetlərinə uyğun olaraq aylıq, rüblük və illik satışların həyata keçirilməsi.
- Logistika sahəsində satış ilə bağlı biliklərə sahib olmaq və müştəriləri xidmətlərimiz haqqında məlumatlandırmaq;
- Qabaqcıl satış biliklərini nümayiş etdirmək və şirkətin bütün siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq;
- Beynalxalq daşımalarda qruppaj yüklər ürə geniş portfele sahib olmaq
- Müştəri yükünün səmərəli şəkildə daşınmasını təmin etmək üçün Logistika menecerləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Təhsil: Ali
- Azərbaycan, Türk , Rus və İngilis dili yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
Təcrübə:
- Bu sahədə azı 4 il iş təcrübəsi;
- MS Office biliyi yaxşı səviyyədə bilmək;
Bacarıqlar:
- Stress altında işləmə qabiliyyəti
- Deadline ilə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə, problemi həll etmə bacarığı, diqqətli, nəticəyə yönümlük qabiliyyəti
- Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
- Yeniliklərə açıq olmaq
- Aydın və qısa şəkildə ünsiyyət bacarığı
- Özünü intizamlı olmaq: şirkətin tələblərinə yüksək səviyyədə riayət etmək, məsələn, davranış kodeksi, geyim kodu və s.
İş barədə məlumat:
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə.
- Mobil rabitə xidməti ilə təmin olunması
- İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “ Satış üzrə böyük mütəxəssis ” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.
fed.az