Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-1000-1500 manat – 20 VAKANSİYA

426

VAKANSİYA 1

Retailor LLC

Satış təmsilçisi

 Son tarix 24 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış strategiyasının hazırlanması
  • Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
  • Şirkətin satış həcminin artırılması
  • Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
  • Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;

Tələblər:

  • Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
  • Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 3 il satış təcrübəsi.
  • Ali və Orta təhsil
  • Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
  • Yaş həddi: 25-35
  • İş saatı: 09:00 – 18:00;
  • İş qrafiki – 6 gün
  • Əmək haqqı: 500 + bonus;
  • Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
  • Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
  • Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.

VAKANSİYA 2

Başak Group

Satış təmsilçisi (mağaza)

Son tarix 24 mar 2022 – hr@bashakgroup.az

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə,
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
  • 23-30 yaş aralığı,

Öhdəliklər:

  • Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi,
  • Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi,
  • Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi,
  • Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi,
  • Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi,
  • Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi,

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
  • Əməkhaqqı: 400 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 3

Startup Project

Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri

 Son tarix 24 mar 2022 – ishleyirem@gmail.com

İş şəraiti: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə 

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında 

Namizədə dair tələbələr:

  • Təhsil: İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil. Biznes və ya marketinq sahəsində MBA arzuolunandır.
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə ən azı 5+ illik iş təcrübəyə malik olmaq. 
  • Dil bilikləri: Azərbaican Rus və İngilis dili. 
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
  • Məqsədyönlü, iddialı və nəticəyönümlü olmaq;
  • Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
  • Həm avtonom, həm də komandada işləməyi bacarmaq; 
  • Komandalar qurmağı və motivasiya etməyi bacarığı.
  • Stressə davamlı və irəliyə doğru düşünən qətiyyətli;
  • Strategiya, marketinq, brendinq, reklam sahəsində təcrübə.
  • Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı.
  • Vaxtın idarə olunması, yüksək səviyyədə yazı, dinləmə, tənqidi düşüncə kimi bacarıqlara sahib olmaq

Digər:

  • Biznesin genişləndirilməsi və layihənin idarə edilməsi üçün yeni ideyaların yaradılması üzrə təcrübə;
  • Yeni məhsulun daxili və xarici bazarlara çıxarılması üzrə təcrübə;
  • Vəsaitlərin planlaşdırılması, reklam büdcəsinin icrasına nəzarət üzrə təcrübə;
  • Yüksək maliyyə göstəricilərinin əldə edilməsinin təmin edilməsi üzrə təcrübə;
  • Marketinq tədqiqatları və onların effektivliyinin qiymətləndirilməsi üzrə təcrübə;
  • Keyfiyyətli müştəri dəstəyi sisteminin inkişafı üzrə təcrübə;
  • Marketinq səviyyəsində CRM sistemlərinin və Big Data texnologiyalarının tətbiqi və nəzarəti;
  • Vahid iqtisadiyyat standartlarının həyata keçirilməsi və marketinq KPI sisteminin qurulması;
  • Onlayn, oflayn və mobil platformaların və digərlərinin inkişafı.
  • Medianın planlaşdırılması və media ilə qarşılıqlı əlaqə;
  • Reklam kampaniyalarının təşkili;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması; 
  • Biznes, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
  • Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
  • Zəruri qısa və uzun müddətli fəaliyyəti planlaşdıraraq marketinqin effektivliyinə öz töhvəsini vermək;fəaliyyət növünü və istiqamətini tövsiyyə etmək; direktivləri tətbiq etmək.
  • Məhsulun marketinq planı və proqramlarını inkişaf etdirərərək bazarda pay əldə etmək. Təşviqat kampaniyasını istiqamətləndirmək.
  • Xüsusi müştəri xidmətləri proqramını təşkil və inkişaf etdirərək müştərilərlə əlaqəni təmin etmək. Konvensiyalarda, illik toplantılarda, ticarət assosiasiyalarında və seminarlarda şirkətin iştirakını təmin etmək.
  • Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatları hazırlamaq.
  • İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirməklə hazırki və gələcək məhsullara təsir göstəmək.
  • Bazarın inkişaf statistikasının analizinə uyğun olaraq mövcud olan məhsulların istfadəsinin inkişafı; məlumatı əldə etmək və analiz etmək; daxili və xarici mənbələrdən istifadə etmək.
  • Marketinq məlumatlarını əldə edərək tərtib etməklə təhqiqat bazasını təmin etmək.
  • İllik büdcəni hazırlayaraq maliyyə hədəflərinə çatmaq; xərclərin cədvəlini yaratmaq; doğru addımların atılmasında təşəbbüs göstərmək.
  • İşçilərin planlaşdırılması və təyin olunması ilə marketinq departamentinin əməliyyat tələblərini yerinə yetirmək; işin nəticələrini izləmək.
  • İşə götürmə, seçim etmə, istiqamətləndirmə və təlimatlandırmaqla marketinqdə işçi qüvvəsini təmin etmək.
  • Məlumat, təsil, təcrübə əldə etmək imkanları yaradaraq marketinq işçilərini inkişaf etdirmək.

Müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərə malik olan şəxslərdən mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız qısa siyahıya alınmış namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 4

Retailor LLC

Operator

Son tarix 24 mar 2022 – Samir.Taghiyev@retailor.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Fakturaların qəbul edilməsi
  • Qaimələrin sistemə işlənməsi
  • Satış komandasının zənglərinin cavablandırılması və komandanın sistemlə bağlı yaranmış problemlərinin həlli.
  • Depo və zavodla mütəmadi olaraq iş prosesinin aparılması
  • Sistem üzərindən sifariş və tapşırıqların yaradılması

Tələblər:

  • Ali və Orta təhsil
  • Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
  • Xanım namizədlər
  • Yaş həddi: 24-35
  • İş saatı: 09:00 – 18:00;
  • İş qrafiki – 5 gün
  • Əmək haqqı: 400-500;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
  • Excel və Word bilikleri yüksək səviyyədə
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.

VAKANSİYA 5

BOA Agency

İcra İşləri üzrə Müdir

Son tarix 24 mar 2022 – office@boa.az

Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi.

Əmək haqqını 1000-1500 AZN + bonus.

Vakansiynın bitmə tarixi:  24.03.2022.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İcra işləri üzrə Müdir (Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi)
  • Hüquqi sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi
  • Öz bacarıqları daxilində PKİ Departamentinin Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq.
  • Problemli borclar üzrə yığımın təşkili və yığım prosesinin davamlığının təmin edilməsi
  • Məhkəmə qərarlarının icra edilməsinə nəzarət və dəstəyin verilməsi
  • İcra mərhələsində ərizə və vəsatətlərin  aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi və müraciətin icra edilməsinin təmin edilməsi
  • PKİD-nin Rəhbəri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək
  • Qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi, icra məmurları ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması, icraatda olan işlərin cari vəziyyəti ilə əlaqədar məlumatların alınması, icra hərəkətlərinin aparılmasının təmin edilməsi
  • Borclulara qarşı ödəniş məqsədi ilə məcburi icra tədbirlərinin görülməsinin təmin edilməsi, borcluların əmək haqqına yönəldilməsi, borclularla ödənişin təmin edilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması
  • Şöbənin işçilərinə nəzarət 

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali hüquqi təhsili olan müvafiq iş sahəsində 5 ildən artıq iş təcrübəsi olmalı
  • AR Mülkü məcəlləsini bilməli
  • Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell və.s)
  • Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı
  • Müqavilələrlə işləmə bacarığı
  • Şirkətdaxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməli
  • Azərbaycan dilində sərbəst (rus dili arzuolunandır)

Sizə nə təklif edirik?

  • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
  • Karyera və inkişaf perspektivləri.
  • Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik  komandanın bir üzvü olmaq;
  • Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
  • Əmək haqqı – 1000-1500 AZN (+bonus)
  • Əmək müqaviləsi.
  • İş qrafiki-tam
  • İstirahət günü-həftədə 2 gün
  • İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər

Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.

VAKANSİYA 6

Heritus Logistika MMC

Satış üzrə böyük mütəxəssis

Son tarix 24 mar 2022 – bahar.aliyeva@herituslogistics.com

İş yeri: Bakı şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bazar araşdırması aparmaq, bazar tendensiyalarını və rəqibləri təhlil etmək; müştəri tələbatlarını öyrənmək;
  • Mövcud və yeni müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli.
  • Biznesin əhatə dairəsini genişləndirmək üçün potensial müştəriləri təyin etməklə izləmək;
  • Cari və gələcək müştərilərlə satış görüşləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək;təkliflər təqdim etmək,təqdimatlar hazırlamaq
  • İşgüzar danışıqlar aparılmaqla, şirkətin xidmətlərini satmaq, müqavilələrin bağlanması; 
  • Yeni müştərilər ilə indivdual və online görüşlərin təşkili olunması və iştirak
  • Müraciətçilərə şirkət və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun,düzgün və ətraflı məlumat verilməsi və ilkin əlaqəni qurulması,
  • Daxil olan sifarişlərin qəbulu, onların işlənməsivə informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirməsi,
  • Müştərilərə qiymətlər, ödəniş şərtləri və digər maliyyə məlumatları barədə məsləhət vermək;
  • Müqavilələrin bağlanması, hesab-faktura və əlavə razılaşma protokollarının tərtib edilməsi
  • Müştərilərin sorğularının dərhal, operativ şəkildə cavablandırılması
  • Müştərilər ilə yaranan problemlərin həlli
  • Satılan məhsulların vaxtında müştəriyə çatdırılmasını təşkil etmək
  • Satılmış məhsullara dair bütün sənəd və sertifikatların toplanılması və müştərilərə ötürülməsi
  • Layihələr üzrə iş;
  • Müştərilərin məmnun qalmasını, suallarının cavablandırılmasını və ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün onlarla münasibətləri gücləndirmək,müştəri məmnuniyyəti sorğu anketlərini doldurtmaq;
  • Form, sərgilərdə və işgüzar görüşlərdə müəsisəni təmsil etmək
  • Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi.Günlük , həftəlik və aylıq görüşlərin planlaması, təqdimatı.
  • Satış direktorunun  dəstəyi ilə şirkətin strategiyası və prioritetlərinə uyğun olaraq aylıq, rüblük və illik satışların həyata keçirilməsi.
  • Logistika sahəsində satış ilə bağlı biliklərə sahib olmaq və müştəriləri xidmətlərimiz haqqında məlumatlandırmaq;
  • Qabaqcıl satış biliklərini nümayiş etdirmək və şirkətin bütün siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq;
  • Beynalxalq daşımalarda qruppaj yüklər ürə geniş portfele sahib olmaq
  • Müştəri yükünün səmərəli şəkildə daşınmasını təmin etmək üçün Logistika menecerləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Ali 
  • Azərbaycan, Türk , Rus və İngilis dili  yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;

Təcrübə:

  • Bu sahədə azı 4 il iş təcrübəsi;
  • MS Office biliyi yaxşı səviyyədə bilmək;

Bacarıqlar:

  • Stress altında işləmə qabiliyyəti
  • Deadline ilə işləmək bacarığı
  • Analitik düşünmə, problemi həll etmə bacarığı, diqqətli, nəticəyə yönümlük qabiliyyəti
  • Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
  • Yeniliklərə açıq olmaq
  • Aydın və qısa şəkildə ünsiyyət bacarığı
  • Özünü intizamlı olmaq: şirkətin tələblərinə yüksək səviyyədə riayət etmək, məsələn, davranış kodeksi, geyim kodu və s.

İş barədə məlumat:

  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə.
  • Mobil rabitə xidməti ilə təmin olunması
  • İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00 

Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “ Satış üzrə böyük mütəxəssis ” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.

VAKANSİYA 7

Trion Trade

Regionlar üzrə bölgə müdiri

Son tarix 24 mar 2022 – hr.manager@trion.az

İşin təsviri:

  • Bölgə müdiri zonasındakı potensial nöqtə sayını, aktiv nöqtə sayını və aktiv nöqtələrin kateqoriyaya görə təsnifat sayını, tabeliyində olan satış nümayəndələri tərəfindən edilən effektiv vizit sayını bilməlidir
  • Tabeliyində olan satış təmsilçilərinin satış marşrutunun müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsinə nəzarət
  • Şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, müştərilərə müəssisə, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması
  • Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
  • Yeni və mövcud layihələr üzrə satış strategiyasının hazırlanması, qarşıya qoyulan hədəflərin və satış planının yerinə yetirilməsi
  • Gündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
  • İş qrafiki: həftədə 6 gün: 
  • Bazar ertəsi-Şənbə günu, Saat 09:00-dan-17:00-dək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcürbəsi
  • Yaş həddi 30-45 yaş arası
  • Müştərilərlə ilə ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Kollektiv ilə işləmə bacarığı
  • Kreativlik, analitik bacarıq
  • Satış və təqdimat bacarıqları olmalı
  • İşgüzar və məqsədyönlü
  • Şəxsi avtomobil mütləq (Məsrəflər şirkət tərəfindən ödənilir benzin+amortizasiya)
  • Ərazi biliyi
  • İdarəetmə qabiliyyəti.

VAKANSİYA 8

Startup Project

Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri

 Son tarix 24 mar 2022 – ishleyirem@gmail.com

İş şəraiti: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə 

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında 

Namizədə dair tələbələr:

  • Təhsil: İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil. Biznes və ya marketinq sahəsində MBA arzuolunandır.
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə ən azı 5+ illik iş təcrübəyə malik olmaq. 
  • Dil bilikləri: Azərbaican Rus və İngilis dili. 
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
  • Məqsədyönlü, iddialı və nəticəyönümlü olmaq;
  • Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
  • Həm avtonom, həm də komandada işləməyi bacarmaq; 
  • Komandalar qurmağı və motivasiya etməyi bacarığı.
  • Stressə davamlı və irəliyə doğru düşünən qətiyyətli;
  • Strategiya, marketinq, brendinq, reklam sahəsində təcrübə.
  • Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı.
  • Vaxtın idarə olunması, yüksək səviyyədə yazı, dinləmə, tənqidi düşüncə kimi bacarıqlara sahib olmaq

Digər:

  • Biznesin genişləndirilməsi və layihənin idarə edilməsi üçün yeni ideyaların yaradılması üzrə təcrübə;
  • Yeni məhsulun daxili və xarici bazarlara çıxarılması üzrə təcrübə;
  • Vəsaitlərin planlaşdırılması, reklam büdcəsinin icrasına nəzarət üzrə təcrübə;
  • Yüksək maliyyə göstəricilərinin əldə edilməsinin təmin edilməsi üzrə təcrübə;
  • Marketinq tədqiqatları və onların effektivliyinin qiymətləndirilməsi üzrə təcrübə;
  • Keyfiyyətli müştəri dəstəyi sisteminin inkişafı üzrə təcrübə;
  • Marketinq səviyyəsində CRM sistemlərinin və Big Data texnologiyalarının tətbiqi və nəzarəti;
  • Vahid iqtisadiyyat standartlarının həyata keçirilməsi və marketinq KPI sisteminin qurulması;
  • Onlayn, oflayn və mobil platformaların və digərlərinin inkişafı.
  • Medianın planlaşdırılması və media ilə qarşılıqlı əlaqə;
  • Reklam kampaniyalarının təşkili;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması; 
  • Biznes, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
  • Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
  • Zəruri qısa və uzun müddətli fəaliyyəti planlaşdıraraq marketinqin effektivliyinə öz töhvəsini vermək;fəaliyyət növünü və istiqamətini tövsiyyə etmək; direktivləri tətbiq etmək.
  • Məhsulun marketinq planı və proqramlarını inkişaf etdirərərək bazarda pay əldə etmək. Təşviqat kampaniyasını istiqamətləndirmək.
  • Xüsusi müştəri xidmətləri proqramını təşkil və inkişaf etdirərək müştərilərlə əlaqəni təmin etmək. Konvensiyalarda, illik toplantılarda, ticarət assosiasiyalarında və seminarlarda şirkətin iştirakını təmin etmək.
  • Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatları hazırlamaq.
  • İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirməklə hazırki və gələcək məhsullara təsir göstəmək.
  • Bazarın inkişaf statistikasının analizinə uyğun olaraq mövcud olan məhsulların istfadəsinin inkişafı; məlumatı əldə etmək və analiz etmək; daxili və xarici mənbələrdən istifadə etmək.
  • Marketinq məlumatlarını əldə edərək tərtib etməklə təhqiqat bazasını təmin etmək.
  • İllik büdcəni hazırlayaraq maliyyə hədəflərinə çatmaq; xərclərin cədvəlini yaratmaq; doğru addımların atılmasında təşəbbüs göstərmək.
  • İşçilərin planlaşdırılması və təyin olunması ilə marketinq departamentinin əməliyyat tələblərini yerinə yetirmək; işin nəticələrini izləmək.
  • İşə götürmə, seçim etmə, istiqamətləndirmə və təlimatlandırmaqla marketinqdə işçi qüvvəsini təmin etmək.
  • Məlumat, təsil, təcrübə əldə etmək imkanları yaradaraq marketinq işçilərini inkişaf etdirmək.

Müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərə malik olan şəxslərdən mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız qısa siyahıya alınmış namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 9

AzGübrə

Marketinq üzrə mütəxəssis

Son tarix 24 mar 2022 – hr@butagroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin marketinq strategiyasını müəyyən etmək, marketinq planı, marketinq büdcəsini hazırlamaq, bu plan və büdcəyə əsasən irəliləmək
  • Şirkətin ictimaiyyətlə əlaqələr strategiyasını bilmək, media əlaqlərini qurmaq, müsahibə və press-reliz mətnlərinin yazılması və onların yerləşdirilməsinə nəzarət etmək
  • Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyi ilə münasibətlərin idarə olunması
  • Düzgün reklam alətlərini seçmək, reklam kampaniyalarını yazmaq, ölçüləbilən reklam nəticələrini analiz etmək
  • Rəqəmsal sahədə alətlərin düzgün seçilməsi və idarə olunmasını təmin etmək
  • Şirkətin korporativ stili və brandbook-na uyğun dizayn vizuallarının, eskizlərinin yaradılmasına birbaşa nəzarət etmək
  • Trendləri izləmək, sosial media alətlərindən düzgün istifadə və nəzarət etmək
  • Şirkətdaxili marketinq məhsullarına (promo, reklam məhsulları və s.) yaranan tələblərə əsasən sifarişləri həyata keçirmək
  • Marketinq araşdırmalarrını həyata keçirmək və araşdırma nəticlərini düzgün analiz edib nəticə çıxarmaq
  • İllik marketinq hesabatını hazırlamaq
  • Vəzifə öhdəliyinə əsasən rəhbərlikdən daxil olan  tapşırıqları yerinə yetirmək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsilli;
  • Minimum 1 il müvafiq sahə də iş təcrübəsi;
  • Marketinq planının və strategiyasının yazılması, marketinq büdcəsinin hazırlanması və bu büdcə əsasında işlərin idarə olunmasını
  • Marketinq və menecmentin əsaslarını;
  • İctimaiyyətlə əlaqələr strategiyasının hazırlanması, media əlaqələrinin idarə edilməsi, düzgün PR alətlərinin seçilməsini
  • Reklam haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununu
  • Reklam fəaliyyətinin təşkili, online və offline reklam alətlərinin müəyyən edilməsi və idarəedilməsini
  • Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinin təşkili, tərkibinə daxil olan alətlərin kordinasiya edilməsi və istifadə edilməsini
  • Azərbaycan dilinin qrammatik normalarını
  • Marketinq araşdırmalarının aparılma nəzəriyyəsini və praktikasını;
  • Marketinq araşdırmalarının hesabatının hazırlanması qaydalarını;
  • Marketinq kampaniyalarının yazılması, hazırlanması və nəticələrinin analiz edilməsini
  • Toplanmış informasiyanı qruplaşdırıb analiz etməyi;
  • İnformasiyanın təhlili, ötürülməsi və qorunması üsullarını;
  • Daxili və xarici bazarların potensial imkanlarının və inkişaf tendensiyalarının öyrənilməsi metodlarını;
  • İşgüzar ünsiyyət etikasını;
  • Şəxsi heyətlə iş formaları və metodlarını, əməyin motivasiya edilməsini;
  • Daxili əmək intizamı qaydalarını;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Korporativ nömrə ilə təmin edlimə

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV-nizi e-mail ünvanına “Marketinq üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.

Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 10

Daşkəsən Dəmir Filiz MMC

Layihələrin idarə edilməsi və satışın təşkili üzrə mütəxəssis

 Son tarix 24 mar 2022 – cv@ddf.azergold.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətin fəaliyyətinin təşkilində iştirak etmək, zəruri olan məlumatları toplamaq və nəticələri arayış şəklində rəhbərliyə təqdim etmək;
  • İqtisadi araşdırmaların və təhlillərin nəticələrini rəhbərlik və aidiyyəti əməkdaşlara, qurumlara zamanında təqdim etmək;
  • Sahə üzrə strateji araşdırmaların aparılmasında iştirak etmək;
  • Sahənin inkişafı ilə bağlı strateji əməkdaşlıqların yaradılmasını, tərəfdaşların tapılmasını təmin etmək;
  • Dünyada fəaliyyət istiqaməti üzrə bazar məlumatlarını və qiymət trendlərini təhlil etmək;
  • Fəaliyyət istiqaməti üzrə Cəmiyyətin illik satış planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Cəmiyyətə məxsus olan bütün məhsulların satışında iştirak etmək, zəruri olan satış sənədlərini və məlumatlarını hazırlayaraq, birbaşa rəhbərinə təqdim etmək;
  • Dünyada mədən sənayesində baş verən yeniliklər və inkişaf istiqamətlərini mütəmadi izləmək və bu yeniliklərin Cəmiyyətdə tətbiqinə dair təkliflər hazırlamaq;
  • Xarici şirkətlərlə biznes əməkdaşlıqlarının qurulmasında və inkişafında iştirak etmək;
  • Cəmiyyətin fəaliyyətinin iqtisadi səmərəliliyini təhlil etmək və səmərəliliyin artırılması üçün müvafiq təkliflər vermək;
  • Layihələrlə bağlı texniki hesabatların təhlilində iştirak edərək əlaqəli fəaliyyətlərin risklərini müəyyən etmək;
  • Konsolidə edilmiş menecment hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Strategiyanın tətbiq edilməsi ilə bağlı əlavə təklif və meyarların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Strategiyanın tətbiq edilməsi ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Cəmiyyətə faydalı ola biləcək yeni innovasiyaların tətbiq olunmasını araşdırmaq, təkliflər vermək;

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsili (idarəçilik/ maliyyə/ metallurgiya sahələri arzuolunandır);
  • Layihələrin idarə edilməsində sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office üzrə biliklər;
  • Azərbaycan dilini səlis, İngilis və Rus dili bilikləri arzuolunandır;

Digər məlumatlar:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq 2H

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Layihələrin idarə edilməsi və satışın təşkili üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

VAKANSİYA 11

Chemical Company

Account Sales Manager

Son tarix 24 mar 2022 – recruitment@ires.az

Minimum Education and Experience:

  • University Degree in Chemical Engineering, Chemistry or other Life Sciences.
  • 4+ years of experience in chemical or process treatment
  • Project Management experience
  • Awareness of commercial/financial principles.
  • Experience using Microsoft products. (Strong computer skills, including Microsoft Office products, Word, Excel, Power Point and Power BI)
  • Ability analyze data and trends
  • Demonstrated understanding of Oil, Gas and water Chemical treatment and process knowledge
  • A flexible approach to working and ability to self-start projects.
  • Writes in a clear and concise manner, using appropriate grammar, style and language.
  • Speaks English clearly, fluently and in a compelling manner to both individuals and groups.

VAKANSİYA 12

Pizza Mizza

İşə qəbul üzrə mütəxəssis (Recruiter)

 Son tarix 24 mar 2022 – hr@pizzamizza.az

İş Barədə Məlumat:

  • İşə qəbul sisteminin yaradılması, o cümlədən işçi say normalarının təyini, vəzifələr üzrə meyarların hazırlanması, seçim mərhələləri ilə bağlı işlərin təşkili, testləşdirmə, müvafiq müsahibə komissiyaların formalaşdırılması, ehtiyac olduqda müsabiqə komissiyalarının formalaşdırılmasında iştirak etmək;
  • İşçi tələbnamələrinə uyğun olaraq iş elanlarının yerləşdirilməsi;
  • Vakant  ştat  vahidləri  üçün işçi axtarılması, işçi bazasının formalaşdırılması, seçilmiş kadrları yerləşdirmək;
  • Əmək bazarını araşdırmaq, işəgötürənin əmək bazarında prestijinin artırılması üçün tədbirlər təşkil etmək;
  • Kadr məsələlərini həll etmək üçün təhsil müəssisələri və məşğulluq idarələri (özəl, dövlət) ilə birbaşa əlaqələrin formalaşdırmaq, əmək yarmarkalarının təşkili və ya belə yarmarkalarda iştirak etmək;
  • Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi;
  • Uğurlu namizədlər haqqında əvvəlki və ya indiki işə götürənlərindən rəylərin alınması;
  • Vəzifədən irəli gələn inzibati öhdəliklər – iş təkliflərinin hazırlanması, tələb olunan sənədlərin qəbulu və s.;
  • İşçi işə başlayarkən görülən işlərin koordinasiyası;
  • İşə qəbul prosesinə aid mövcud qanunvericilik biliklərinin daim təkmilləşdirilməsi;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
  • İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərini müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
  • İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
  • Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər oxşar işlər;

Nami̇zədə Tələblər:

  • Təhsil: Ali (bakalavr)
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 2 il; 
  • AR-nın Əmək Məcəlləsinin işə qəbul sahəsinə aid maddələri haqqında məlumatlı olmaq;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili – səlis, İngilis – arzuolunandır;
  • Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • İşi planlaşdırma və təşkil etmə bacarığı;
  • Liderlik bacarığı;
  • İdarəetmə və kommunikasiya bacarığı;
  • Vaxt idarəetmə bacarığı;
  • Stressə davamlılıq bacarığı;
  • Müsahibə bacarığı;
  • Tədqiqatçılıq bacarığı;
  • Ünsiyyət bacarığı;

Əlavə məlumat:

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • İş saatı: 8 saat
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin təcrübəsinə əsasən razılaşdırılacaq

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərin.

VAKANSİYA 13

Heritus Logistika MMC

Satış üzrə böyük mütəxəssis

Son tarix 24 mar 2022 – bahar.aliyeva@herituslogistics.com

İş yeri: Bakı şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bazar araşdırması aparmaq, bazar tendensiyalarını və rəqibləri təhlil etmək; müştəri tələbatlarını öyrənmək;
  • Mövcud və yeni müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli.
  • Biznesin əhatə dairəsini genişləndirmək üçün potensial müştəriləri təyin etməklə izləmək;
  • Cari və gələcək müştərilərlə satış görüşləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək;təkliflər təqdim etmək,təqdimatlar hazırlamaq
  • İşgüzar danışıqlar aparılmaqla, şirkətin xidmətlərini satmaq, müqavilələrin bağlanması; 
  • Yeni müştərilər ilə indivdual və online görüşlərin təşkili olunması və iştirak
  • Müraciətçilərə şirkət və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun,düzgün və ətraflı məlumat verilməsi və ilkin əlaqəni qurulması,
  • Daxil olan sifarişlərin qəbulu, onların işlənməsivə informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirməsi,
  • Müştərilərə qiymətlər, ödəniş şərtləri və digər maliyyə məlumatları barədə məsləhət vermək;
  • Müqavilələrin bağlanması, hesab-faktura və əlavə razılaşma protokollarının tərtib edilməsi
  • Müştərilərin sorğularının dərhal, operativ şəkildə cavablandırılması
  • Müştərilər ilə yaranan problemlərin həlli
  • Satılan məhsulların vaxtında müştəriyə çatdırılmasını təşkil etmək
  • Satılmış məhsullara dair bütün sənəd və sertifikatların toplanılması və müştərilərə ötürülməsi
  • Layihələr üzrə iş;
  • Müştərilərin məmnun qalmasını, suallarının cavablandırılmasını və ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün onlarla münasibətləri gücləndirmək,müştəri məmnuniyyəti sorğu anketlərini doldurtmaq;
  • Form, sərgilərdə və işgüzar görüşlərdə müəsisəni təmsil etmək
  • Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi.Günlük , həftəlik və aylıq görüşlərin planlaması, təqdimatı.
  • Satış direktorunun  dəstəyi ilə şirkətin strategiyası və prioritetlərinə uyğun olaraq aylıq, rüblük və illik satışların həyata keçirilməsi.
  • Logistika sahəsində satış ilə bağlı biliklərə sahib olmaq və müştəriləri xidmətlərimiz haqqında məlumatlandırmaq;
  • Qabaqcıl satış biliklərini nümayiş etdirmək və şirkətin bütün siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq;
  • Beynalxalq daşımalarda qruppaj yüklər ürə geniş portfele sahib olmaq
  • Müştəri yükünün səmərəli şəkildə daşınmasını təmin etmək üçün Logistika menecerləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Ali 
  • Azərbaycan, Türk , Rus və İngilis dili  yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;

Təcrübə:

  • Bu sahədə azı 4 il iş təcrübəsi;
  • MS Office biliyi yaxşı səviyyədə bilmək;

Bacarıqlar:

  • Stress altında işləmə qabiliyyəti
  • Deadline ilə işləmək bacarığı
  • Analitik düşünmə, problemi həll etmə bacarığı, diqqətli, nəticəyə yönümlük qabiliyyəti
  • Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
  • Yeniliklərə açıq olmaq
  • Aydın və qısa şəkildə ünsiyyət bacarığı
  • Özünü intizamlı olmaq: şirkətin tələblərinə yüksək səviyyədə riayət etmək, məsələn, davranış kodeksi, geyim kodu və s.

İş barədə məlumat:

  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə.
  • Mobil rabitə xidməti ilə təmin olunması
  • İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00 

Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “ Satış üzrə böyük mütəxəssis ” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.

VAKANSİYA 14

Resant Group

Mühasib

Son tarix 25 mar 2022 – hr@resantgroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibinin qarşısında duran əsas vəzifələr şirkət rəhbərliyinin əmri və işə çıxma tabeli əsasında işçilərin əmək haqlarının, digər ödəmə və ödənişlərin hesablanması, müəyyən edilmiş müddətdə əmək haqqlarının verilməsinə dair cədvəllərin hazırlanmasından ibarətdir;
  • Mühasib şirkətin direktorunun əmrlərinə əsasən hər ay məzuniyyətlərin, ezamiyyətlərin, ixtisasartırma kurslarının, təhsil məzuniyyətlərinin və əmək qabiliyyəti olmamaq vərəqəsinin hesablamalarını həyata keçirir;
  • Qüvvədə olan vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq ciddi hesabat sənədləri, maliyyə-iqtisadi əməliyyatları üzrə sənədləşməni rəsmiləşdirir və icra edir;
  • Şirkətin müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərı, ciddi hesabat blankları və s. rəsmi sənədlərin doldurulmasına və hərəkətinə nəzarət edir;
  • Bütün növ ciddi hesabat sənədlərinin qeydiyyatını aparır;
  • Şirkət tərəfindən ona həvalə olunmuş elektron poçt qutusuna mütəmadi olaraq nəzarət edir və elektron yazışmaların operativ cavablandırılmasını icra edir.

Namizədə bağlı tələblər:

  • Təhsil-Ali;
  • 1C, Microsoft Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
  • Həmin sahədə ən azı 3  il iş təcrübəsi;
  • Vergi qanunvericiliyi üzrə bilik və təcrübəyə malik olmağı;
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
  • Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı.

İş Şərtləri:

  • İş vaxtı: həftədə 5 gün;
  • Əmək haqqı :800-1200 (nammizədin təcrübəsindən asılı olaraq).

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 15

SoWhite bridal room

Satış mütəxəssisi

 Son tarix 25 mar 2022 – sowhitebridal.co@gmail.com

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satışı həyata keçirmək və müştəri bazasını inkişaf etdirmək
  • Magazada və anbarda məhsulların mövcudluğuna və çeşidlərinə dair məlumatları bilmək
  • Müştəriləri gülərüz və nəzakətlə qarşılamaq, onlara seçim etmək üçün yardımçı olmaq və məmnuniyyəti təmin etmək
  • Müştərilərin istək və ehtiyaclarını təxmin edə bilmək, analiz edə bilmək
  • Müştəri ilə görüşmə zamanı meydana çıxan problemləri həll edə bilməyi bacarmaq
  • Mağazanın sosial şəbəkə hesablarını idarə etmək, müştərilərin suallarını online şəkildə də nəzakətlə cavablandırmaq, istiqamətləndirmək və məmnuniyyəti təmin etmək

Vəzifəyə dair tələblər:

  • 40 yaşa qədər xanım namizədlər
  • Xüsusi təhsil tələb olunmur, Ali təhsil arzuolunandır
  • Müvafiq satış sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan ve rus dili mukəmməl, ingilis dili arzuolunandır
  • Satış bacarıqları
  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Məqsədyönlülük
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
  • Satışları təhlil etmə bacarığı
  • Xoş və səliqəli zahiri görünüş
  • İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi 
  • İş saatı: 10:00-20:00
  • Əmək haqqı: 500 azn + Bonus

Vakansiyaya müraciət üçün CV’nizi “satış mütəxəssisi” mövzusu ilə email adresinə göndərməyiniz xahiş olunur.

Mobil: 050-470-24-64

Adres: Üzeyir Hacıbəyli 37\43 

VAKANSİYA 16

MKT İstehsalat Kommersiya MMC

Performansın idarəolunması üzrə mütəxəssis

Son tarix 25 mar 2022 – 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Performans İdarəolunmasına dair proqram, strategiya, siyasət, prosedur, proses, təlimat və departamentlərin performans məsələlərinin inkişafı üçün vasitələrin hazırlanmasında, tərtibatında, saxlanmasında və icrasında köməklik etmək;
  • Performans İdarəetmə prosesini hazırlamaq, həyata keçirmək və izləmək; 
  • Əsas maraqlı tərəflərlə əlaqə quraraq strateji iş məqsədləri ilə əməkdaşların gündəlik fəaliyyət və vəzifələri arasında əlaqə yaratmaq; 
  • Hədəfi təyin etməklə, yarımillik izləmə və il sonu qiymətləndirmə prosesini həyata keçirməklə fərdi, komanda və təşkilati inkişafa dəstək vermək;
  • Təşkilat səviyyəsində performansın idarəedilməsi və performasın təkmilləşdirilməsi proqramlarının idarə və koordinasiya etmək;
  • Şirkətimizin korporativ mədəniyyətinə və fəaliyyətinə müsbət təsir göstərmək üçün işçilərin və rəhbərliyin bütün səviyyələri üçün təşkilat səviyyəsində performans fəaliyyətini inkişaf etdirmək və idarə etmək;
  • Performans qiymətləndirmə sistemində əsas fəaliyyət göstəricilərinin, əsas səriştələrin və əsas dəyərlərin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Performans qiymətləndirmə sistemlərini, müxtəlif vəzifələr üçün səriştəlik modellərini, istedadların idarəolunması sahəsində təşəbbüslər üçün spesifik performans qiymətləndirmə iş planlarını, habelə işçi səriştəsinin qiymətləndirilməsi, inkişafı və təşviqi standartlarını tərtib edir;
  • Performans qiymətləndirmənin nəticələrini, performans inkişaf planlarını, mükafatlandırma, , öyrənmə və inkişaf fəaliyyətlərinə yenidən baxılması ilə bağlı müraciətlərə cavabların verilməsi ilə əlaqədar nəticələrinin icrasını bütün şöbə rəhbərləri ilə əlaqələndirir;
  • Məqsəd və vəzifələri özündə cəmləşdirən fəaliyyət modelinin yaradılmasına kömək etmək. Hər bir departament üçün Əsas İcra Göstəricilərini (KPI) təyin etmək üçün beynəlxalq meyarlardan istifadə etmək;
  •  Seçilən göstəricilərin kəmiyyət və keyfiyyət göstəriciləri arasında tarazlığı təmin etmək.

Tələblər:

  • İnsan resurslarının əmək fəaliyyətinin idarəolunması sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil (İnsan Resurslarının İdarəolunması, Sosial Elmlər, Biznes İdarəçiliyi kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
  • İnsan Resurslarının İdarəolunması və ya İş Fəaliyyətinin İdarəolunması sahəsində müvafiq sertifikatlar əlavə üstünlükdür;
  • Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
  • Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı. 
  • İşgüzar Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə (yazılı və şifahi) bilmək. İngilis dili əlavə üstünlükdür.

Səriştələr:

  • Məsuliyyətli
  • Şəxsi inkişafa meylli
  • Pozitiv
  • Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
  • Nailiyyət yönümlülük
  • Etibarlılıq
  • Dürüstlük

Əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı razılaşma əsasında; 
  • İş qrafiki:  Beş günlük iş həftəsi
  • İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

“MKT İK” MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.

Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz. 

VAKANSİYA 17

Resant Group

İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

Son tarix 25 mar 2022 – hr@resantgroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşə qəbul prosedurunun təşkili 
  • İlkin müsahibələrin aparılması 
  • İş yerinə göndərişlərin təşkili və nəzarət edilməsi 
  • Kadr bazasının qurulması 
  • Vakansiyaların təhlili, tələb olunan işçi sayının müəyyən edilməsi 
  • Vakansiyalar üzrə elanların müvafiq saytlarda, uyğun yerlərdə yerləşdirilməsi 
  • Öz bacarıqları daxilində birbaşa rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin rəhbərliyin qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq 
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin ediləcək və sınaq müddəti sonunda yenidən baxılacaq

Namizədə bağlı tələblər:

  • Cinsi: qadın 
  • Yaş həddi:27 yaşdan yuxarı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilləri 
  • Komputer bilikləri: MS office 
  • Danışıqlar aparma bacarığı, səlis danışıq qabiliyyəti  
  • Kollektivlə və işçi heyəti ilə işləmə bacarığı 
  • Təşkilatın missiyasına sadiqlik 
  • Tələb olunduqda iş saatları üçün çevik olmaq, lazım gəldikdə iş vaxtının müəyyən hissəsini şirkətlərə səfər etmək bacarığı 
  • İşə düzəltmə şirkətlərində işləyən və ya bu sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək 
  • Stres vəziyyətdə işləmə bacarığı

İş Şəraiti:

  • İş vaxtı: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
  • Əmək haqqı 800-1000 AZN
  • Şirkət tərəfindən nahar

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “ İnsan resursları üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 18

Aztech and Tegeta Motors

Satış təmsilçisi/ agenti

 Son tarix 25 mar 2022 – e.jafarova@aztech-tegeta.az

Namizədə tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • İş təcrübəsi: Azı 1 il satış təcrübəsi
  • Dil biliyi: Azərbaycan, rus dili – sərbəst (ingilis dili arzuolunardır)
  • Şəxsi avtomobilinin olması mütləqdir 
  • Müştəri̇ bazasının olması üstünlükdür

İş barədə məlumat:

  • Yeni müştəriləri cəlb etməklə şirkətin müştəri bazasını artırmaq
  • Potensial müştəriləri tapmaq, onlara təkliflər vermək
  • İşgüzar görüşlərdə iştirak etmək, danışıqlar aparmaq
  • Mövcud müştəri bazasının genişləndirilməsi , müştəriləri şirkətin məhsulları ilə tanış etmək
  • Satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 1-5 gün 09:30–dan 17:30 dək; 6-cı gün 09:30 – 15:30 (nahar vaxtı 13:30 – 14:30)
  • AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir
  • Əmək haqqı: 400 AZN + bonuslar (orta aylıq gəlir 900-1200 AZN təşkil edir)
  • Korporativ nömrə və danışıq limiti
  • Avtomobilin yanacaq və amortizasiya xərcləri
  • Ünvan: Qaradağ rayonu, Səlyan şossesi 12 ci km, Şinkar holding.

VAKANSİYA 19

AKBIS

Менеджер по продажам

Son tarix 25 mar 2022 – hr@akbis.az

Наши ценности:

  • Честность и искренность в общении;
  • Эффективность в выполнении задач;
  • Постоянное развитие и обучение;
  • Здоровые отношения в команде;
  • Благополучие.

Чем нужно заниматься:

  • Пройти обучение продажам в нашей компании;
  • Звонить по входящим заявкам;
  • Вести переговоры с клиентами на азербайджанском, английском или русском языках;
  • Закрывать сделки;
  • Вести клиентскую базу.

Что вы получите:

  • Зарплату, которая включает оклад + % с продаж;
  • Зарплату выше рынка на 25%;
  • Работа 5/2, 8-ми часовой рабочий день;
  • Трудоустройство по ТК, соц. пакет;
  • Обучающие материалы для легкого старта;
  • Возможность карьерного роста – до руководителя отдела продаж за 6 месяцев;
  • Уютный офис;
  • Удобная и простая CRM;
  • Мобильная связь от компании для звонков клиентам;
  • Сильная команда по продажам;
  • Возможны командировки зарубеж;
  • Здоровая и трезвая молодая команда;
  • Развитие и обучение за пределами компании (курсы, тренинги и т.п.);
  • Доступ к корпоративной библиотеке.

Особым преимуществом для вас будет опыт работы в CRM Битрикс24.

И теперь, если вы внимательно прочитали данную вакансию и решили, что хотите с нами работать, напишите в отклике “Я хочу работать в компании “AKBIS Group”. Так мы поймем, что вы – внимательный кандидат.

VAKANSİYA 20

Set Medical

Satınalma üzrə asistent

 Son tarix 25 mar 2022 – hr@setmedical.az

Aylıq Məvacib:  400-600 azn (Razılaşma yolu ilə) 

Tələb olunan biliklər:

  • Satış və Satınalma sahəsində Ən azı 1 il  iş  təcrübəsi
  • Ali təhsil  ( iqtisadi və ya tibbi təhsilə üstünlük verilir)
  • Kompüter biliyi :  Excel, Word  – Əla
  • Dil biliyi:  Azərbaycan, İngilis sərbəst yazı və ünsiyyət bacarığı. 

Tələb olunan yetkinliklər:

  • Pozitiv iş münasibətləri qura bilən, dəqiq və məsuliyyətli
  • Danışıq və Ünsiyyət  qabiliyyəti  
  • Təqdimat edəbilmə qabiliyyəti 
  • Operativ və punktual
  • Analitik düşünəbilmə qabiliyyəti

Əsas öhdəliklər:

  • Satınalma üzrə Direktorun tapşırıqlarının icrası 
  • Daxili  və Xarici satinalma işlərində asistentlik. 
  • Daxili satınalmaların icrası və Sənədləşmə prosesinə nəzarət.
  • Alış,satış və əlaqədar sənədlərinin sistemə işlənməsi. 
  • Korporativ satışlarda və Tender siyahılarına dəstək və müştəri tələblərinin vaxtında qarşılanması.
  • Məhsul portfeliyasının artırılmasına dair mütəmadi araşdırmalar.
  • Məhsul və müştəri üzrə bazar  araşdırılmasının aparılmasında asistentlik. 

CV lərinizi qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin. CV lərdə şəkilin olması vacibdir.

fed.az