Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1200-1500 manat – 16 VAKANSİYA

1811

“Kontakt Home” işçi axtarır – VAKANSİYA

“AccessBank” işçi axtarır – VAKANSİYA

“Bravo” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azərbaycan şirkəti işçi axtarır – MAAŞ 3000-3500 MANAT- VAKANSİYA
“Veysəloğlu” Şirkətlər Qrupu işçilər axtarır – VAKANSİYALAR
Heydər Əliyev adına Müasir Təhsil Kompleksi işçi axtarır – MAAŞ 1127 MANAT – VAKANSİYA
Publik Hüquqi Şəxs işçi axtarır – MAAŞ 1300-1500 MANAT – VAKANSİYA
“Azersun Holding” çoxsaylı işçilər axtarır – VAKANSİYALAR
“Kapital Bank” işçi axtarır – VAKANSİYA
“Express Bank” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1200-1500 manat – 16 VAKANSİYA

VAKANSİYA 1

Zeta Group

1C Operator

 Son tarix 23 dek 2022 hrm@zeta.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
  • Qaimə-fakturaların qeydiyyatı
  • Yük Gömrük Bəyannamələrinin 1C proqramına işlənilməsi 
  • Məlumatların verilənlər bazasına daxil edilməsi

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
  • 1C və Microsoft Excel proqramlarından sərbəst şəkildə istifadə
  • Mühasibat uçotu və Vergi sahəsində praktiki biliklər
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dili (arzuolunandır)
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi
  • Problemləri həll etmə bacarığı və dəqiqlik
  • Verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək bacarığı

İş şərtləri:

  • 5 günlük iş həftəsi
  • İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
  • İstirahət günləri – Şənbə/Bazar
  • Əmək haqqı- 600 – 700 AZN ( Namizədin bilik və təcrübəsinə əsasən Ə/M müəyyənləşəcək )

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində vakansiyanın adını “1C Operator” qeyd etməyiniz xahiş edilir, əks halda müraciətə baxılmayacaq)

VAKANSİYA 2

Auto Azerbaijan

Müştərilərlə əlaqələr üzrə mütəxəssis

 Son tarix 23 dek 2022 – hr@autoaz.az

Əsas tələblər:

  • Ali təhsilli 
  • Dil bilikləri – Azərbaycan dili və Rus dilində sərbəst danışıq (İngilis dili üstünlükdür)
  • Sərbəst komputer istifadəçisi (MS Office Proqramları)
  • Əmək mədəniyyəti, xidməti işgüzar ünsiyyət etikasını bilməli
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri bazasının hazırlanması 
  • Müştərilərlə daimi əlaqələrin qurulması 
  • Servisdən xidmət alan müştəriləri ilə bir müddətdən sonra (3-7 günü arası) əlaqə yaradaraq görülən xidmətin keyfiyyətindən müştəri razılığı və ya narazılığını öyrənmək
  • Yeni müştəri cəlb etmək 
  • Koorporativ müştərilərlə əlaqələr 
  • Müştərilərlə əlaqə saxladıqca loyallıq kartı haqqında və üstünlükləri haqqında məlumat vermək
  • Zəmanət kampaniyaları üçün müştərilərin servisə dəvəti 
  • Müştəri məmuniyyət sorğularının keçirilməsi 

Əmək şəraiti:

  • İş yeri: Babək prospekti 61C Otoplaza Mall
  • 6 günlük iş rejimi;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.

Göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Müştərilərlə əlaqələr üzrə mütəxəssis” yazaraq öz şəkilli CV-lərini e-mail ünvanına yollaya bilərlər.

VAKANSİYA 3

Restaurants by Emin Agalarov

Складчик

 Son tarix 22 dek 2022 recruitment.rest@agalarovrest.com

Заработная плата – 700 АЗН.

Обязанности:

  • Опыт работы в программе Store House обязателен
  • Осуществление приема на склад, хранение и выдачи товаров со склада.
  • Ведение учета всех складских операций, а также составление и предоставление необходимой отчетности.
  • Проверка и комплектование заказов по накладным.
  • Ведение необходимой складской и иной документации (первичные документы, учетные документы, товарно-сопроводительные документы, и др.).
  • Материальная ответственность за обеспечение сохранности хранящихся на складе товарно-материальных ценностей.
  • Аналитика по остаткам и движению товаров.
  • Инвентаризация, отслеживание, заказ и пополнение товарного остатка.

Требования:

  • Умение работать в программе Store House 
  • Опыт работы в подобной сфере не менее 2 лет.
  • Знание языков: азербайджанский, русский.

Тип занятости:

Полная занятость, полный рабочий день

  • Оформление согласно ТК АР.
  • График работы 6/1
  • Компания предоставляет корпоративную мобильную связь, а также обед и сервисный автобус.

VAKANSİYA 4

Azcargo Logistics and Management Services

Dispetçer

Son tarix 23 dek 2022 – hr@188.az

Əmək haqqı:400

İş barədə məlumat:

  • Daxil olan sifarişlərə uyğun olaraq işçi heyətinin seçilməsi və sistemə işlənilməsi.
  • Sifarişə uyğun olaraq qablaşdırılma üçün lazım olan ləvazimatların verilməsi.
  • İşçilərin vaxtı vaxtında işə gəlib getməsinə nəzarət etmək.
  • Gündəlik davamiyyətin baş ofisə göndərilməsi.

Tələblər:

  • Təhsil-Ali,Orta ixtisas,Orta
  • Dil bilikləri-Azərbaycan dili (rus və ingilis dili arzuolunandır)
  • Təcrübə- 1 il
  • MS Office və digər proqram bilikləri
  • Yaş- 25-35
  • Gecə smeni, saat 20:00-08:00 aralığında
  • Yalnız bəy namizədlər

VAKANSİYA 5

International Logistics Company

Junior Operations Coordinator (night shift)

 Son tarix 23 dek 2022 saliyeva@balenaprojects.com 

Job Responsibilities:

  • Registering incoming inquiries
  • Search and compare vendors by required services
  • Negotiating with vendors on price and transportation terms 
  • Coordinate transportation projects
  • Establish and maintain vendor databases
  • Ensure proper documentation availability

Requirements for Candidate:

  • Higher Education
  • Relevant work experience – minimum 1 year
  • Self-motivated, Self-development, self-education
  • Attentiveness, diligence, responsibility, discipline
  • Good communications and negotiation skills
  • Ability to work under pressure
  • Ability to multitask and prioritize daily workload
  • Verbal and written communications skills
  • Strong knowledge (speaking, reading, writing) of English language – certified level B2 or higher
  • Computer skills – Microsoft Office proficiency
  • Business writing, negotiating, reporting and documentation skills

Work schedule:

  • Mon-Fri / 19:00-04:00 
  • Salary expectations: 800 AZN

We kindly ask candidates possessing above requirements to send CVs and state the position (Junior Operations Coordinator (night shift) )in subject line.

VAKANSİYA 6

Mars Overseas Baku

Satınalma üzrə analitik

 Son tarix 23 dek 2022 – career@totalbeverage.group

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalma üzrə hesabatların hazırlanması, verilənlər bazasının yaradılması, məlumat toplama, emal etmə
  • Təchizatçıların təhlil edilməsi, hesabatların hazırlanması
  • Bazarın təhlili, qiymət tendensiyalarının və proqnozların təhlillərinin aparılması, hesabatlılıq
  • Aidiyyatı müəssisələr üzrə eyniadlı xərclərin optimallaşdırılmasına dair təhlillər
  • İllik daxili sifarişləri təhlil edərək strategiyanın müəyyənləşdirilməsi
  • Tələblərin analiz edilərək optimallaşdırılması, istehsalat tələblərinin proqnoozlaşdırılması üçün modellərin hazırlanması

Tələb:

  • Ali təhsil (Biznes, Təchizat, Maliyyə üzrə arzu olunandır)
  • Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan dili (İngilis və Rus dilləri üzrə biliklər arzu olunandır)
  • MS office (yaxşı səviyyədə)

Əlavə tələb:

  • Məlumat modelləri və hesabatların hazırlanması üzrə təcrübə
  • Müstəqil işləmək, işlərin təşkili və prioritetləşdirmə, eyni zamanda, məlumatların təhlil edilməsi üzrə təcrübə
  • Problem həll etmə bacarığı 
  • Ünsiyyətcil olması

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
  • İş yeri : Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi, Pepsi anbarı
  • Tibbi sığorta
  • Nahar
  • Korporativ nömrə
  • Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satınalma üzrə analitik” qeyd etməklə ünvanına göndərə bilərsiniz.

VAKANSİYA 7

Performance Center Co

Sürücü (moped və minik avtomobili üzrə)

 Son tarix 23 dek 2022 cv@performance-center.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Kiçik həcmli yüklərin moped vasitəsi ilə, zərurət yarandıqda böyük həcmli yüklərin minik avtomobili vasitəsi ilə daşınması
  • Topdan və pərakəndə satış nöqtələrindən sifariş olunan ehtiyat hissələrinin təhvil alıb təyin olunan ünvana çatdırılması 
  • Təhvil alınan  ehtiyat hissəsi və digər məhsulu ətraflı yoxlamalı , təhvil alıb və təhvil verməsi
  • Müvafiq sənədlərin yoxlanılması ( qaimələrin yoxlanılması  miqdar, say və digər qeydlərin yoxlanılması )
  • İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin təmiz və səliqəli saxlanılması, dövrü təmir qulluqlarının vaxtında icra edilməsi
  • İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin istismarı üzrə təlimatların, qüvvədə olan yol hərəkəti qaydalarının bütün tələblərinə şərtsiz riayət edilməsi.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Bakı şəhərində əraziləri yaxşı səviyyədə tanımalı 
  • Sürücülük təcrübəsi- 2 ildən artıq
  • Sürücülük vəsiqəsi Minik avtomobili (B kateqoriyası) və moped idarəetmə
  • Yaş həddi – 20-35 yaşadək
  • Azərbaycan dilində səlis  danışmalı
  • Hərbi xidməti bitirmiş olsun
  • Ünsiyyət qurma bacarığı, gülərüz, səliqəli görünüş.
  • Nizam intizamlı, məsuliyyətli, işində dəqiq olmağı vacib şərtdir.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftədə 6 gün, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək haqqı: 700₼ 

Əlaqə nömrəsi: +994502913018

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini  məktubun mövzu hissəsində Sürücü(moped və minik avtomobili üzrə) ” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 8

AGRO-VEST RETAIL

Kreditor və debitor üzrə Mühasib

 Son tarix 23 dek 2022 – eyvaz.eyvazov@aplus.az

İşçiyə qoyulan tələblər:

  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Mühasibatlıq və vergi bilikləri;
  • Təhsil-Ali (maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
  • İş təcrübəsi- 2 ildən çox;
  • Yaş-25-35;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Debitor və kreditorlar haqqında hesabatlar, ƏDV hesabatlarının hazırlanmasına dəstək;
  • Şübhəli Kreditor borclarının müəyyən edilməsi;
  • Avans sahiblərinin balanslarına nəzarət etmək;
  • Kreditor balans hesabatını müvafiq maraqlı tərəflərlə təhlil etmək;
  • Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvlikləri və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
  • Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsinə dəstək verilməsi;
  • Kreditorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və Kreditorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
  • Hər bir kreditor üçün müvafiq sənədlərin fayl şəklində saxlanması;
  • Hesabatların və təchizatçı qaimə fakturaların vaxtında və səhvsiz hazırlanması;
  • Satınalma şöbəsi ilə ödəniş şərtlərinin əlaqələndrilməsi;
  • Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək.

İş şərtləri:

  • Stabil iş
  • Icbari sığorta
  • Əmək haqqı: Razılaşma əsaasında
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
  • İş vaxtı:  9.00 – 18.00
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.

Maraqlanan namizədlər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Kreditor və debitor üzrə Mühasib” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 9

Irshad Electronics

Anbardar

 Son tarix 23 dek 2022 hr@irtelecom.az

İş haqqında məlumat:

  • İş yeri: “İrşad Electronics” MMC
  • İş qrafiki: Həftədə 6 gün iş, 1 gün istirahət
  • İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə aparılır
  • Əməkhaqqı: 500 AZN
  • İş yeri – Suraxanı

Tələblər:

  • Yaş: 25-30arası
  • Cinsi:kişi
  • Azərbaycan dili səlist, rus dilini bilməsi arzu olunandı
  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Etik Davranış Məcəlləsinə(EDM) riayət etmək
  • Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti  

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçinin qarşısında duran əsas məsələ yüklərin anbara qəbulu, saxlanması və oradan təhvil verilməsini təmin etməkdir
  • İxrac anbarında olan yüklərin siyahısını tərtib etmək
  • Sənədlərində heç bir çatışmamazlıq faktı olmayan yükü göndərilmə anbarına qəbul etmək və anbarda yüklərin qabaqcadan reyslər və istiqamət üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək
  • Yükün göndərilməsi barədə kompyuter vasitəsilə «Anbar» proqramında müvafiq qeydiyyat aparmaq
  • MC office proqramlar
  • Transfer yükün qəbulu və təhvili zamanı hər bir yerin qablaşdırılmasının, plomb və möhürünün vəziyyətini, markalanmanın düzgünlüyünü yoxlamaq

VAKANSİYA 10

Badamdar Estates

Executive Chef

 Son tarix 23 dek 2022 – bes.hr@pmdhospitality.az

We are expecting Executive Chef to create new menu items, train and direct kitchen personnel, maintain quality control during meals preparation and service, manage inventory and purchasing.

Administrative duties will include recording food cots  and meeting budget targets for kitchen.

Executive Chef will be responsible for the following: 

  • Creating new recipes and design overall menu
  • Coordinating and supervising food preparation, from prep to service
  • Monitoring the quality of all food
  • Tracking, recording and maintaining inventory stock including kitchen supplies
  • Overseeing repairs of kitchen appliances
  • Hiring, training and developing new kitchen staff
  • Following all food safety and sanitation laws and guidelines

Successful candidate should have:

  • 5+ years experience in a head chef or managerial kitchen position
  • Good knowledge of ERP systems
  • Proficient in Microsoft Office
  • Excellent time management and organizational skills
  • Deep knowledge in culinary arts, including food trends
  • Proven leadership and creative abilities inside the kitchen

All interested candidates are asked to send their resume.

Only shortlisted candidates will be considered for this role.

Please indicate the vacancy name in the subject line.

VAKANSİYA 11

Zarat Yem Zavodu

Mühasib

 Son tarix 16 dek 2022 – info@zaratyem.az

Ərazi: Xızı, Siyəzən, Şabran və Sumqayıt.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin maliyyə uçotunun aparılması;
  • Şirkətdaxili pul vəsaiti hərəkəti haqqında hesabatın təqdim olunması;
  • Dövlət orqanlarına hesabatların təqdim olunması;
  • Bank, kassa əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
  • Qaimə fakturanın yazılması, vergi bəyannamələrinin hazırlanması;
  • Aylıq, rüblük, illik statistik hesabatların təqdim olunması;
  • Müqavilələrin tərtibi;
  • Əmək haqqının hesablanması:
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların həyata keçirilməsi;

Namizəddən gözləntilər:

  • Müvafiq vəzifə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil (Mühasibat uçotu, Maliyyə, İqtisadiyyat sahələri üzrə üstünlükdür);
  • MS Office (Word, Excel) və 1C proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
  • Vergi Məcəlləsini və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri yaxşı səviyyədə;
  • Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik üzrə bilikləri yaxşı səviyyədə;
  • Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim olunması proseduraları üzrə bacarığı;
  • İstehsal uçotu ilə bağlı məlumatlı olması üstünlükdür;
  • Emas.sosial.gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
  • Yüksək analitik düşünmə və təhliletmə bacarığı;
  • Planlama bacarığı;
  • Detallara qarşı diqqətli;
  • İntizamlı və məsuliyyətli;

Əlavə məlumat:

İş vaxtı: 09:00 – 18:00 (Həftə içi 5 gün)

Əmək haqqı: 1200-1500 AZN

Ünvan:  Siyəzən rayonu, Zarat qəsəbəsi

Müvafiq tələblərə  uyğun  olan namizədlər CV-lərini  mövzu  hissəsində “Mühasib”  qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Son müraciət tarixi: 15.12.2022.

VAKANSİYA 12

Blue Planet Distribution

Business Analyst

 Son tarix 23 dek 2022 – hr@blueplanet.az

Main duties: 

Offer Performance Management:

  • Monitor and control the leverages for offer performance: Sales, Margins (gross and operating and net), and sell-through before and after-sales. Follow the performance of the assortment for each price quartile, customer needs, and areas allocation (per UM):
  • Consistency with the buying budget and brand strategy.
  • Monitor the buying budgets and open to buy 
  • Control the performance of the assortment with the budgeted sales and margin.
  • Alert on risk and opportunities regarding performance and sell-through of the assortment: up to date and forecast.
  • Conduct meetings and presentations to share ideas and findings.
  • Monitor the stock and stock fluctuations (information provided by the stock controller, to be reviewed and controlled)

Reporting:

  • Review sell-through on monthly and seasonal level.
  • Perform analytics per sales categories.
  • Ensure the consistency and compliance of business processes through the analytics.

Budget & Planning:

  • Assist Committee in analytics of the Buying budgets and forecasts before the Committee meetings. 
  • Alert on risks/non-compliance and opportunities in the Budget/Forecast processes.

Requirements: 

  • Communicational skills 
  • Detail oriented
  • Source of proposals
  • Organizational skills
  • Time-management
  • Curiosity
  • Rigor
  • Bachelor Degree in Finance/Accounting
  • Minimum of 2 years of experience in data analytics
  • Retail experience is an advantage
  • Excel expertise

Please send your CV and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.

VAKANSİYA 13

Tarol DD MMC

Продавец-консультант

 Son tarix 23 dek 2022 hr@taroldd.com

Обязанности:

  • Вежливое обращение с покупателями
  • Консультирование клиента о брендах и ассортименте товара, помощь покупателям при выборе товара
  • Обеспечение высокого уровня обслуживания клиентов сети магазинов
  • Предпродажная подготовка, выкладка товара
  • Поддержание порядка в торговом зале
  • Контроль возвратов.
  • Работа на складе.

Требования:

  • Образование – среднее
  • Опыт работы на аналогичной должности приветствуется
  • Знание азербайджанского, русского языка
  • Ответственность, оперативность и внимательность,
  • Нацеленность на результат
  • Быстрая обучаемость
  • Умение работать в коллективе

Условия:

  • Работа в Интернациональной торговой сети JYSK
  • Зарплата : 550- 650 АЗН
  • Посменный рабочий график

VAKANSİYA 14

AZINTELECOM

Debitor borcları üzrə aparıcı mühasib

 Son tarix 23 dek 2022 – career@azintelecom.az

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
  • Şübhəli Debitor borclarının müəyyən edilməsi;
  • Aging hesabatlarının hazırlanması;
  • Avans balanslarına nəzarət etmək;
  • Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvlikləri və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
  • Debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
  • Gündəlik olaraq Bank və ƏDV depozit hesabının yoxlanılması və prosedura uyğun ödənilən borclarının ERP NAV sistemində bağlanılması;
  • Ayda ən azı bir dəfə problemli borclarla dair iclaslarda müzakirə etmək, təhlil etmək və sonda lazımi tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
  • Debitor borclar üzrə tələb olunan, korporativ hesabatların və digər daxili hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil
  • 4-5 il iş təcrübəsi
  • ACCA sertifikatlar üstünlükdür
  • Analitik düşüncəyə malik olmalı
  • Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək
  • Komandada işləmək, stressə davamlı olmaq və yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarıqları;
  • Detallara qarşı diqqətlilik, intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
  • Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
  • Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel) yaxşı səviyyədə bilmək 
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ya ingilis dilləri (sərbəst)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 15

AvtoExpress Baku

SMM Menecer

 Son tarix 23 dek 2022 – kenan.05@mail.ru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sosial Media hesabları və platformaları (Instagram, Facebook, Tiktok,) ilə işləmək;
  • Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və Sosial mediada paylaşmasını təmin etmək;
  • Rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin icrasını təmin etmək;
  • Şəbəkəyə gündəlik gələn şərhlərə, rəylərə, mesajlara və sorğulara cavab vermək;
  • Reklam nəticələrinin analiz olunması və aylıq hesabatların verilməsi;
  • Ümumi reklam materiallarının hazırlanması;

Tələblər:

  • SMM Menecer sferasında 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
  • Sosial media planlama və idarəetmə təcrübəsi, sosial aktivliyin olması,
  • Planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Portfolionun olması;
  • Gündəlik izləmək, analiz etmək və araşdırma aparmaq qabiliyyəti;
  • Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət;

İş şərtləri:

  • Həftə içi 5 gün : 10:00 – 18:00-dək (nahar vaxtı saat 13:00-14:00)
  • İstirahət şənbə-bazar günləri, nahar-şirkət tərəfindən verilir.
  • Əmək haqqı  500-700 AZN və əlavə bonuslar
  • İş yeri: Eldar Babayev 30/24 ( Yeganə sadlıq sarayının yaxınlığı) 
  • Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi elektron ünvanına göndərin.

Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını “SMM Menecer” qeyd edəsiniz.

VAKANSİYA 16

Zarat Yem Zavodu

Mühasib

 Son tarix 16 dek 2022 info@zaratyem.az

Ərazi: Xızı, Siyəzən, Şabran və Sumqayıt.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin maliyyə uçotunun aparılması;
  • Şirkətdaxili pul vəsaiti hərəkəti haqqında hesabatın təqdim olunması;
  • Dövlət orqanlarına hesabatların təqdim olunması;
  • Bank, kassa əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
  • Qaimə fakturanın yazılması, vergi bəyannamələrinin hazırlanması;
  • Aylıq, rüblük, illik statistik hesabatların təqdim olunması;
  • Müqavilələrin tərtibi;
  • Əmək haqqının hesablanması:
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların həyata keçirilməsi;

Namizəddən gözləntilər:

  • Müvafiq vəzifə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil (Mühasibat uçotu, Maliyyə, İqtisadiyyat sahələri üzrə üstünlükdür);
  • MS Office (Word, Excel) və 1C proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
  • Vergi Məcəlləsini və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri yaxşı səviyyədə;
  • Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik üzrə bilikləri yaxşı səviyyədə;
  • Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim olunması proseduraları üzrə bacarığı;
  • İstehsal uçotu ilə bağlı məlumatlı olması üstünlükdür;
  • Emas.sosial.gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
  • Yüksək analitik düşünmə və təhliletmə bacarığı;
  • Planlama bacarığı;
  • Detallara qarşı diqqətli;
  • İntizamlı və məsuliyyətli;

Əlavə məlumat:

İş vaxtı: 09:00 – 18:00 (Həftə içi 5 gün)

Əmək haqqı: 1200-1500 AZN

Ünvan:  Siyəzən rayonu, Zarat qəsəbəsi

Müvafiq tələblərə  uyğun  olan namizədlər CV-lərini  mövzu  hissəsində “Mühasib”  qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Son müraciət tarixi: 15.12.2022.

asco.az