Azərbaycan şirkətləri işçilər axtarır – MAAŞ 350-400-500-600-700-800-900-1500-2000 MANAT – 25 VAKANSİYA

564

VAKANSİYA 1

AzəriMed QSCParfümeriya üzrə Satış TəmsilçisiSon tarix 18 noy 2023 cv@azerimed.comTələblər:

  • Yaş: 20-35;Təcrübə: Satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;Dil bilikləri: Rus dili biliyi mütləqdir;Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında baza bilikləri;Yüksək səviyyədə satış bacarığı.
  • Vəzifə öhdəlikləri:
  • Məhsullar barədə müştərilərə ətraflı məlumatın verilməsi; Müştərilərə məhsul seçimində köməklik göstərilməsi;Yeni malların qəbulu və yerləşdirilməsi;Sifarişin dəqiq və vaxtında yerinə yetirilməsi.
  • İş şəraiti:
  • İş qrafiki: 09:00-18:00; 10:00-19:00; 11:00-20:00Əmək haqqı: 350 AZN + Bonus sistemi mövcuddur.
  • Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində  “Parfümeriya üzrə Satış Təmsilçisi” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. VAKANSİYA 2Saffron GroupRecruitment Specialist Son tarix 19 noy 2023 hr@saffron.azWhat is expected from the candidate:
  • Ensure recruitment cycle (sourcing, screening, interviewing, onboarding) of restaurant operational staff;Communicate regularly with Functional heads on the status and progress of recruitment;Deliver a positive experience to candidates and serve as the contact person for recruitment of restaurant operational staff;Provide weekly, monthly, and quarterly progress reports on recruitment;Arrange exit interviews and prepare turnover report;Conduct recruitment related surveys and analyze the demands.
  • What qualifications the candidate need to possess: 
  • Bachelor’s degree. Education in Psychology or HR preferred;Minimum of 1 years of experience in Recruitment or in Human Resources;Good command of Microsoft Office and related software;Excellent communication and teamwork skills;Multitasking skills, ability to plan the time effectively and adhere to the tight deadlines; Language skills: Azerbaijani is must, English and Russian languages are preferable;
  • What successful candidate gets:
  • Opportunity to work in an international and diverse team;Becomes a part of Pasha Group;Membership of DəyərliSən Pasha Loyalty ProgramMedical insurance;A corporate mobile number;Remarkable Saffron discounts in more than 20 best restaurants;Competitive salary.
  • Please note that position is open for candidates possessing Azerbaijani citizenship only. Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email. Otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.Deadline for applications – November 19, 2023. VAKANSİYA 3Amazon Travel ClubCorporate Sales Coordinator Son tarix 19 noy 2023 info@amazontravelclub.azNamizədə tələblər:
  • Turizm sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;Əla səviyyədə Azərbaycan, orta səviyyədə Rus dili və İngilis dili biliyi;Amadeus, Galileo GDS sistemlərindən ən azı birində sərbəst işləmə bacarağı; Müxtəlif B2B online sistemlərdə işləmə və rezervasiya etmə bacarığı; Beynəlxalq istiqamətlər üzrə partnyorları tanımaq və onlarla iş təcrübəsi; Müxtəlif istiqamətlərdə viza dəstəyi göstərmək (Şengen, İngiltərə, Amerika); Qrup və fərdi sorğularla işləmə bacarığı;Korporativ və fərdi müştərilərlə işləmə bacarığı; Kreativlik və bazar araşdırması edə bilmə bacarığı;Ünsiyyətcil, işgüzar, səlis və aydın danışıq qabiliyyəti;
  • Vəzifə öhdəlikləri:
  • Tender sorğularının izlənməsi və proseslərin idarə olunması;Müştəri bazasının idarə olunması və saxlanılması;Rəsmi görüşlərin aparılması;Sorğuların operativ və dəqiq cavablandırılması;Yerli və xarici partnyorlarla əlaqələrin qurulması;Günlük və aylıq hesabatların hazırlanması;Partnyorlardan gələn hesabatlara nəzarət;
  • İş qrafiki:
  • Həftənin 5 günü tam iş günü, (09:00 – 18:00)Şənbə günləri yarım iş günü (09:00-14:00)
  • Əmək haqqi 900 azn və əlavə olaraq satışlardan bonus şəklində olacaqdır.Əgər siz də bizim komandaya qoşulmaq istəyirsinizsə, CV– nizi email ünvanına göndərə bilərsiniz. VAKANSİYA 4Kontakt Homeİrad zənglərinin qəbulu üzrə inzibatçı Son tarix 19 noy 2023 Müraciət etVəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
  • Tələblər:
  • Ali təhsil;Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;Xoş səs tonu;Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;Stresə davamlılıq;Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
  • İş şəraiti:
  • İş günləri: 5 iş günü, 2 gün istirahət;İş saatı: 09:00-18:00 / 12:00/21:00.
  • Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. VAKANSİYA 5Boranı restoranlar şəbəkəsiQrafik Dizayner Son tarix 18 noy 2023 – hr@borani.azVəzifə öhdəlikləri:
  • SMM postlar üzrə qrafik və motion dizaynları hazırlmaqSosial media şəbəkələri üzrə digital postları və digər məzmunları dizayn etməkSon dizayn trendləri ilə işləmək və adaptasiya olmaqÇəkilən şəkilləri kontentə uyğun olaraq hazırlamaqŞirkətin kreativ sahədə işinin effektliyini artırmaq məqsədi ilə təkliflər və təşəbbüslər irəli sürməkŞirkətin reklam materiallarının (paket,visit kart, banner,menu, və s) dizaynlarını hazırlamaq
  • Tələblər:
  • Ali təhsil Dillər : azərbaycan dili, rus dili arzu olunandır İş təcrübəsi müvafiq sahə üzrə 3 ilAdobe PhotoshopCorel drawAdobe İllustrator və Adobe Indesign Adobe After EffectsAdobe Premiere işləmək bacarığıStressə davamlılıq və komandada işləmək bacarığı;Yüksək vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları
  • Əmək haqqı 800 aznNahar şirkət tərəfindən verilir.6 günlük iş həftəsiGöstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Dizayner” qeyd edərək elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. VAKANSİYA 6Puva ConstructionDaxili satınalma üzrə mütəxəssis Son tarix 19 noy 2023 – hr@puvainsaat.comVəzifə öhdəlikləri:
  • Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması ;Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması.Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
  • Namizədə tələblər:
  • Ali təhsilMüvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;Satınalma prosedurunu bilmək;Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;Daxili bazarı tanımaq.
  • İş yeri: Bakı şəh., Təbriz küçəsi 79İş qrafiki: I -V günlərİş saatı: 09:00-dan 18:00-a Koorporativ nömrə ilə təmin olunur.Əmək haqqı: namizəddən asılı olaraq razılaşma yolu iləTələblərə cavab verən namizədlərdən  mövzu başlığına “Daxili satınalma üzrə mütəxəssis” adını qeyd edərək e-mail ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.  VAKANSİYA 7Maple TradingSatınalmalar üzrə mütəxəssis Son tarix 19 noy 2023 – hr@mapletrading.azƏmək haqqı aralığı: 800-900 NETƏsas vəzifə və öhdəliklər:
  • Sifarişlərin yerləşdirilməsiYeni şirkətlərlə əlaqələrin qurulması və güvənilir əlaqələrin saxlanmasıMalların və xidmətlərin vaxtında çatdırılmasına nəzarətAnbar və anbardara nəzarət.
  • Vakansiya üzrə tələb olunan texniki və yumşaq bacarıqlar:
  • Excel bilikləri1C bilikləriAnalitik bacarıqlarMəntiqi düşünmə bacarığıFlexibilityMəsuliyyətlilikDəqiqlik və diqqətlilik.
  • İş təcrübəsi: Minumum 6 ayTəhsili: Ali təhsil.Dil bilikləri:
  • azərbaycan dili rus dili – arzuolunandıringilis dili – arzuolunandır.
  • IT bilikləri: Microsoft bilikləri. VAKANSİYA 8LavazzaМенеджер по продажам Son tarix 19 noy 2023 – info.job.lavazza@gmail.comОсновные задачи:
  • Презентация продукта с учетом потребностей и запросов клиента и их консультация.Поиск и привлечение новых потенциальных клиентовВедение заказа на всех этапах Поддержание долгосрочных отношений с клиентами 
  • Требования:
  • Знание азербайджанского, русского и английского языка Опыт работы в сфере продаж приветствуетсяУмение грамотно выстроить диалог с клиентомВысшее образованиеОтветственный подход, коммуникабельность и точность
  • Информация о работе:
  • График работы – 5/2Местоположение: Офис находится на 28 May, Piramida Plaza
  • Резюме рассматриваются с наличием фотографии. VAKANSİYA 9AGRO-VEST RETAIL1C Admin köməkçisi Son tarix 19 noy 2023 – eyvaz.eyvazov@aplus.azİşçiyə qoyulan tələblər:
  • 1C:ERP 2.5 və 1C:Rozniça haqqında biliklər;1C:8.3 platforması haqqında biliklər;Mağaza kassaları və ona qoşulan avadanlıqlar haqqında biliklər;Mağazalarda istifadə olunan tərəzilər haqqında məlumat;1C –də yaradılan alış, satış, yerdəyişmə və s. sənədlərin işlənməsi haqqında anlayış;İş təcrübəsi-1 ilə qədər;MS Excel bilikləri yaxşı səviyyədə;Təhsil-ali (texniki təhsil üstünlükdür).
  • Vəzifə öhdəlikləri:
  • 1C hesabatların hazırlanması.Kassalarda yaranan problemləri operativ həllini etmək.Mal qəbulu terminallarının sazlanması və problemlərin aradan qaldırılması1C istifadəçilərin yaradılaması və onlara lazım olan yetkilərin verilməsi.1C istifadəçilərinə xidməti dəstək.Müdriyyətin verdiyi tapşırıqları vaxtında icra etmək.
  • İş şərtləri:
  • Stabil işİcbari sığortaƏmək haqqı: 700 AZN;Nahar şirkət tərəfindən təmin edilirİş vaxtı:  9.00 – 18.00İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
  • Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində ”1C Admin köməkçisi” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. VAKANSİYA 10Real-İnşaatSmeta üzrə mühəndis Son tarix 19 noy 2023 realinshaat.mmc@mail.ruİş qrafiki həftə içi 5 gün, hər gün 09:00-18:00.Nahar 13:00-14:00.İstirahət günləri: şənbə və bazar günləridir.İşci, AR Əmək məcəlləsinə uyğun əmək müqaviləsi əsasında işə götürüləcəkdir.Əmək haqqı danışıqlar əsasında təyin ediləcək.Ofis Bakı şəh, Ə.Qayıbov küçəsi 1222 ünvanında yerləşir.Əlaqə nömrəsi (051) 205 98 67  Öhdəliklər:
  • Maliyyə-smeta sənədlərini hazırlayır;Əsaslı tikinti-quraşdırma, təmir işləri üçün tərtib olunmuş və təsdiq edilmiş sənədləri, cədvəlləri analiz edir;Analiz əsasında tikinti işlərinin smeta dəyərini hazırlayır;Dəyişikliklər baş verərkən smeta sənədlərinə düzəlişlər aparır;Digər təşkilatlar tərəfindən hazırlanan smeta sənədlərini yoxlayır və bu barədə arayış tərtib edir;Tikinti- quraşdırma, təmir və digər işlərinin qiymətləndirilməsində iştirak edir;Yenidən qurulan və ya təmir olunan obyektlərə titul vərəqələrinin hazırlanmasında iştirak edir;Podratçı təşkilatlarla smeta sənədlərini razılaşdırır və onların normativlərə riayət etmələrini nəzarətdə saxlayır, görülən işlər barədə  aktlar hazırlayır;Görülən tikinti-quraşdırma və təmir işlərinin qiymətlərinin aşağı düşməsi üçün tədbirlər görür;Smeta sənədlərinin uçotunu aparır, smeta- maliyyə hesablamalarını sistemləşdirir;Smeta qiymətləri haqqında arayışlar tərtib edir;Smeta sənədlərinə və cədvəllərinə uyğun olaraq anbar, təchizat və tikinti sahəsinin məsul şəxsləri ilə məlumat mübadiləsi sahəsində qarşılıqlı əlaqəni qurur və idarə edir;Mal-material sifarişi və alışı, habelə istifadəsi və silinməsi proseslərinin smeta(lar)a uyğun həyata keçirilməsinə nəzarəti həyata keçirir.Forma 2 və Forma 3 –lər tərtib edir.
  • Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, və s.):
  • Texniki sahədə ali təhsil;Sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;MS Office (excell, ms project, Word mütləq),  AutoCAD bilikləri;
  •  VAKANSİYA 11Modern PharmStomatologiya üzrə Tibbi nümayəndə Son tarix 19 noy 2023 – company@modernpharm.azİş barədə məlumat:
  • Gündəlik stomatoloji klinikaların ziyarət edilməsiŞirkətin məhsulları barədə ətraflı məlumat verilməsi, təlabat yaradılması və satışının təşkil edilməsiŞirkətdə verilmiş təlimatları, tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirməkGündəlik,aylıq və illik hesabatların hazırlanmasıHəftə içi 5 gün – 09:00-dan 18:00-dəkƏmək haqqı – 600-900 AZN (iş təcrübəsindən və potensialdan asılı olaraq)Yol xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir
  • Namizədə tələblər:
  • Ali və ya orta təhsilÜnsiyyət qurmaq və təqdimat bacarıqlarına malik olmalıDəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaqHərəkətli iş rejimində və komandada işləmək bacarığıEtik davranış qaydalarına fikir verməliSəliqəli geyim.
  • Əlaqə nömrəsi:051-205-85-95 VAKANSİYA 12AzMiCon MMCKeyfiyyətə nəzarət meneceri Son tarix 19 noy 2023 – cv@azmicon.azƏmək funksiyası:
  • Layihə üçün alınan bütün materialların/avadanlığın təsdiq edilmiş müqaviləyə uyğun olduğunu, müvafiq qaydada işləndiyini, saxlanıldığını və layihədə istifadə üçün məqbul olduğunu yoxlamaq və sənədləşdirmək;Sahədə material, tikinti/quraşdırma işləri üzrə xüsusi yoxlamalar aparmaq;Armaturlanma, qəlib, betonlama işlərinin keyfiyyətinin yoxlamaq;Yol tikintisi işlərinin keyfiyyətini yoxlamaq;Bütün Keyfiyyət Sənədlərini hazırlamaq: Metod Bəyanatlar, Layihənin keyfiyyət planı, Yoxlama nəzarət planları və s.;Sahə təftişlərinin təşkili və təftiş üçün bildirişləri yazmaq;Bütün fəaliyyətlərin Metod Bəyanatlara və Yoxlama nəzarət planlarına uyğun olduğuna nəzarət etmək və əmin olmaq;Tabeliyində olan işçilərə nəzarət etmək, onların öyrədilməsini, bilik və bacarıqlarının artırılmasını təmin etmək;Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə qayda və normalarına riayət etmək;Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar rəhbəri tərəfindən verilmiş digər  tapşırıqları yerinə yetirmək.
  • Zəruri şərtlər:
  • Təhsili: Aliİxtisası: Mühəndislik, İnşaat mühəndisi, Mülki və Sənaye Tikintisi mühəndisliyi.İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayaraq iş stajıXarici dil: Rus, ingilisKompüter biliyi: MS Office proqramları, AutoCad.
  • Əlaqə nömrəsi – 055 214 02 60 VAKANSİYA 13ITech GroupKorporativ satış üzrə mütəxəssis Son tarix 19 noy 2023 vacancy@itechgroup.azTələblər:
  • İT sahəsində biliklər mütləqdirDil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri – sərbəst, İngilis dili – ortaMS Office proqramları ilə işləmək bacarığı1C proqramı üstünlükdürMüvafiq sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsiKomandada işləmək, tapşırıqları vermək, məsuliyyət sahələrini idarə etmək bacarığıSəriştəli şifahi və yazılı nitq, işgüzar yazışmalar aparmaq, kommersiya təklifləri vermək, telefon etiket qaydalarına riayət etməkAnalitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti
  • Vəzifə öhdəlikləri:
  • Yeni müştərilərin cəlb olunması, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulmasıPotensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması, mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirməsi sahəsində işlərin aparılmasıMüştəri barədə məlumatları (Müştərinin rekvizitlərini, əlaqə qaydasını, hüquqi və faktiki ünvanı) toplayıb və müştəri bazasına qeyd edilməsi;Müştərilərin şirkətimiz və tərəfdaş şirkətlərin məhsulları və həlləri ilə tanış etdirilməsiKeçirilən aksiya və kampaniyalar haqqında müştərilərin məlumatlandırılmasıMüştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirilməsi və həllərin təqdim olunmasıYeni və mövcud layihələr üzrə satış strategiyasının hazırlanması, planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;Müştərilər ilə və tərəfdaş şirkətlərin işçiləri ilə müntəzəm görüşlər aparmaq, təqdimatlar keçirmək, etirazlarla işləmək.Kommersiya təkliflərinin hazırlanmasıKorporativ sənəd dövriyyəsi və CRM sistemlərindən istifadəsiFərdi və kollektiv satış planının yerinə yetirilməsiSatış səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi, təhlili, artırılması üçün tədbirlərin formalaşdırılmasıMaliyyə hesabatları, xidmətlər üçün ödənişlərə nəzarət, layihələr üçün sənəd dövriyyəsiGündəlik, həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunmasıTərəfdaşlarımızın məhsulları və həlləri üzrə təlim və sertifikatlaşdırmaSatış və xidmətin yüksək səviyyədə təmin edilməsi
  • İş şəraiti:
  • Ölkənin qabaqçıl və aktiv inkişaf edən İT Şirkəti sayılan iTech Group şirkətinin gənc və dinamik komandasında iş təcrübəsiQanunvericiliyə uyğun sənədləşdirməƏ/h 800 – 1500 AZN + bonusDavamlı karyera inkişafı
  • Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Korporativ satış üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. VAKANSİYA 14Kontakt HomeMarketinq üzrə menecer Son tarix 19 noy 2023 Müraciət etVəzifə öhdəlikləri:
  • Brend təqdimatlarından, yeniliklərdən və məhsul funksionalından xəbərdar olması;Bazar tələbatının, rəqiblərin aktivliklərinin öyrənilməsi;Məhsulun hədəf kütləsinə uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması;Reklam kampaniyalarının effektivliyinin ölçülməsi;Partnyorlarla iş, ortaq layihələrin idarəsi;Seqment üzrə analizlərin aparılması;Məhsulların tanıtım, təqdimat kampaniyalarının təşkili.
  • Tələblər:
  • Ali təhsil;Elektronika sahəsi üzrə (əsas çeşidlər, məhsul markaları, istehsalçılar və təchizatçılar) biliklər;Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi – 1 ildən;Səlis Azərbaycan və Rus dili bilikləri, yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi;Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);Analitik düşünmə qabiliyyəti;Nəticə yönümlülük.
  • İş şəraiti:
  • İş günləri: I-V günlər;İş saatı: 09:00-18:00;Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
  • Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. VAKANSİYA 15Bafco İnvestİstehsalat Direktoru (Ayaqqabı sahəsi) Son tarix 19 noy 2023 – info@bafco.azÖhdəliklər:
  • Bütün istehsalı prosesinin səmərəli işləməsini təmin etməkKeyfiyyət standartlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün müxtəlif istehsal şöbələrinin işini əlaqələndirilməkDesma avadanlıqlarının işinə nəzarətMəhsulların təkmilləşdirilməsi üçün yeni texnologiyaların və istehsal üsullarının tətbiq etməkİstehsalatın bütün detallarının öyrənilməsi, hazır məhsulun təhvil verilməsi prosesində birbaşa iştirakİstehsal büdcələrini idarə etmək, material və avadanlıqların maya dəyərinə nəzarət olunmasıTəhlükəsizlik və keyfiyyət standartlarının təmin etməkİşçilər tərəfindən istehsalat intizamına, daxili əmək qaydalarına riayət olunmasına nəzarət və onların peşəkar inkişafının stimullaşdırılmasıBütün istehsal prosesi üçün məsuliyyət daşımasıHəftəlik hesabatların təsisçiyə təqdim edilməsi
  • Tələblər:
  • İstehsalat mühitində rəhbər vəzifədə ən azı 5 il iş təcrübəsiDesma istehsal prosesləri və avadanlıqları haqqında biliklərİstehsal proseslərini optimallaşdırmaq və məhsulun keyfiyyətini artırmaq bacarığıİstehsalat, mühəndislik və ya əlaqəli sahələrdə texniki təhsilDil biliyi : Azərbaycan, İngilis, Rus/ Türk ( arzuolunan)
  • Şirkət tərəfindən:
  • Nahar: şirkət tərəfindən verilirRabitə xərcləriTəlimlərİş yeri: Ağdam Sənaye Parkı
  • CV-lərinizi “ İstehsalat Direktoru ” başlığı ilə yönləndirə bilərsiniz. VAKANSİYA 16Middleman GroupƏsas müştərilərlə iş üzrə menecerin köməkşisi Son tarix 19 noy 2023 01recruiting.office@gmail.comVəzifə və öhdəliklər:
  • Təyin edilmiş Müştərilər üçün Əsas müştərilərlə iş üzrə meneceri ilə işləməkHəftəlik müştəri ziyarətləri, Qarşıdan gələn təqdimatların və yeni məhsulları təqdim edilməsiAlış və satış rəqəmlərinə əsaslanan satış təhlili, Fəaliyyətlərin ROI hesablanması.Rəqiblərin fəaliyyətinin, çeşidlərin, aksiyaların monitorinqiSatılan malların monitorinqi və Əsas müştərilərlə iş üzrə menecerə müvafiq tədbirlərin görülməsində köməklik.Səhmlərin izlənilməsi, vaxtında məlumatın verilməsi və satış sistemlərinin yoxlanılması ilə bağlı Distribyutorlarla sıx əməkdaşlıq.
  • Namizəd üçün tələblər:
  • Yaş həddi: 22-27Cins: QadınTəhsil: Ali / orta ixtisas təhsili Universitet dərəcəsi tələb olunur.Təcrübə: FMCG şirkətlərində işləməyi üstünlükdür.Satış və/və ya Ticarət Marketinq Departamenti təcrübəsi üstünlükdür.Xüsusi bacarıq və biliklər: Yaxşı Ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar tələb olunur.PC biliyi: MS Office istifadəsinin yüksək səviyyədə biliyiKommersiya sahəsində iş təcrübəsi: 1-3 il Satış/Ticarət Marketinq TəcrübəsiDil biliyi səviyyəsi: Rus (Advanced), Azərbaycan (Doğma), İngilis dili – Arzuolunandır
  • Şərtlər və Qaydalar:
  • Yer: Bakı / Azərbaycan5/7 iş günü – 09:00-18:00Sınaq müddəti: 3 aySosial paket: aylıq mobil telefon müavinəti, qidalanma, Tibbi sığorta
  • Əməkhaqqı müsahibə zamanı qeyd olunacaq və həyata keçirilən satış əsasında bonuslar veriləcək.Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Əsas müştərilərlə iş üzrə menecerin köməkçisi” (Assistant to Key Account Manager) qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. VAKANSİYA 17A+Co ASCİnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis Son tarix 19 noy 2023  hr@aplusco.azTələblər:
  • Ali TəhsilƏmək məcəlləsi bilikləri Insan resursları sahəsində təməl biliklərİnsan Resursları üzrə karyera hədəfli olmalıYaxşı ünsiyyət qurma qabiliyyətliMəsuliyyətli və diqqətcil olmalıÖyrənmə və inkişafa yüksək həvəsli olmalı
  • Əlavə məlumatlar:
  • İş qrafiki: 09:00-18:005 günlük iş rejimiGündəlik nahar və nəqliyyat xidmətiƏmək haqqı 400 – 500 Azn
  • Namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. VAKANSİYA 18Bilgah Beach HotelAssistant HR Manager Son tarix 19 noy 2023 – careers@absheronhotelgroup.comLocation: Pik Palace, Park Chalet (Shahdag) and Bilgah Beach Number: +994 51 201 4994Job summary:Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development. Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.Core Work Activities:Assisting in Managing the Recruitment and Hiring Process:
  • Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.Assists in monitoring candidate identification and selection process.Performs quality control on candidate identification/selection.
  •  Assisting in Administering and Educating Employee Benefits:
  • Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.Assists with unemployment claim activity reports.Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
  •  Assisting in Managing Employee Development:
  • Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programsAssists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
  •  Assisting in Maintaining Employee Relations:
  • Assists in maintaining effective employee communication channels in the property (e.g., develops daily communications and assists with regularly scheduled property-wide meetings).Reviews progressive discipline documentation for accuracy and consistency, and checks for supportive documentation and is accountable for determining appropriate action.Utilizes an “open door” policy to acknowledge employee problems or concerns in a timely mannerEnsures employee issues are referred to the Department Manager for resolution or escalated to the Director of Human Resources/Multi-Property Director of Human Resources.Partners with Loss Prevention to conduct employee accident investigations, as necessary.Communicates performance expectations in accordance with job descriptions for each position.
  •  Assisting in Managing Legal and Compliance Practices:
  • Assists with ensuring employee files contain required employment paperwork, proper performance management and compensation documentation, are properly maintained and secured for the required length of time.Assists with ensuring compliance with procedure for accessing, reviewing, and auditing employee files and ensure compliance with the Privacy Act.Assists with ensuring medical records are maintained in a separate, secure and confidential medical file.Facilitates random, reasonable belief and post accident drug testing process (in properties where applicable).Communicates property rules and regulations via the employee handbook.Assists with ensuring all safety and security policies (e.g., property removal, lost and found items, blood borne pathogens, accident reporting, and hygiene) are communicated to employees on a regular basis through orientation, property meetings, bulletin boards, etc.Assists with periodic claims reviews with Regional Claims office to ensure claims are closed in a timely manner and reserve levels are appropriate for open claims.Assists with managing Workers Compensation claims to ensure appropriate employee care and manage costs.
  • Requirements:
  • Bachelor’s degree Good knowledge of labor legislation Language skills; English and Russian Working experience in HR min 4-5 years Hospitality experience preferable 
  •  VAKANSİYA 19PRİME Accessories Mağazalar ŞəbəkəsiHR Generalist Son tarix 19 noy 2023 hr@prime-accessories.comİş barədə məlumat:
  • Təlim və İnkişaf prosesinin təşkili, idarə edilməsi və keçirilməsi, illik təlim planının hazırlanması;İşçilərin bilik səviyyəsini ölçmək üçün sorğular keçirilməsi və qiymətləndirmə prosesinin təşkil edilməsi;Şirkət əməkdaşlarına KPİ və bonus sistemi hazırlamaq;Kadr kargüzarlığının aparılması;Şirkətin proses və prosedurlarının yazılması;Yeni işçilərin rəsmiləşdirilməsi;Məzuniyyət cədvəlinin təmin edilməsi ;Açıq vakansiyaların təhlil edilməsi, şirkətdaxili və şirkətxarici elanları hazırlnması və yerləşdirilməsi;Müsahibələrin təşkil edilməsi, keçirilməsi və namizədin yerləşdirilməsi;Namizədlər üçün imtahanların və test yoxlanışlarının təşkiliMüsahibə nəticələrinin database-nin aparılmasıMütəmadi olaraq işçilərin davamiyyət cədvəlinin tutulması, tabelin hazırlanmasıİşəqəbul və xitam proseslərinin təşkili
  • Namizədə tələblər:
  • Ali təhsil İnsan Resursları sahəsində iş təcrübəsi – 3 ildən artıqƏmək Qanunvericiliyi biliyiMS Office (Word, Excel), 1C proqramları biliyiAzərbaycan,rus dilləri səlis , ingilis dili B2Səlis nitq bacarığı, ünsiyyətcil, gülərüzKomanda ilə işləmə bacarığı Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətiStres altında işləmək bacarığı
  • İş qrafiki: 09:00-18:00 , 5 iş günü, 2 gün istirahətİş yeri: Azure BMAR Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşməƏmək haqqı: Min: 1500 azn + bonus. VAKANSİYA 20Shahbulag MiningTəchizat üzrə mütəxəssis Son tarix 19 noy 2023 gunel.mammadova@shahbulagmining.azVəzifə öhdəlikləri:
  • Bazar araşdırması edərək yeni potensial təchizatçıların tapılması;Tələb olunan malların və xidmətlərin alışı istiqamətində şirkətin mənafeyinə uyğun tədarükçülərlə danışıqların aparılması, sorğuların göndərilməsi və əlverişli qiymət təkliflərinin əldə olunması;Mal-material və xidmət müqavilələrin hazırlanması;Müqavilə və digər təchizat sənədlərinin arxiv olunması;Tələb olunan mal-material və xidmətlərin vaxtında çatdırılmasının izlənilməsi;Ödəniş sənədlərinin maliyyə şöbəsinə ötürülməsi;Beynəlxalq təchizatçılardan alınmış malların çatdırılmasını və gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün lazımi sənədlərin təqdim edilməsi;Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən hesabatların (bazar araşdırılması nəticələri, tələbnamələrin statusu və s.) hazırlanması.
  • Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil;Müvafiq sahə üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;Word və Excel proqramlarını yaxşı bilmək;Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək (İngilis dili biliyi üstünlükdür);Verilən tapşırıqları təyin olunmuş müddətdə icra etmək;Problemlərin operativ həlli istiqamətində təkliflər vermək;Yüksək ünsiyyət bacarığı;Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti;Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması bacarıqları.
  • İş barədə məlumat:
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;İş rejimi – Beş günlük; (istirahət vaxtı – şənbə və bazar günü)Nahar – Şirkət tərəfindən təmin edilir;Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur. 
  • Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Təchizat üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərilməsi xahiş olunur.  VAKANSİYA 21BSC Consulting & Outsourcing CompanyAparıcı mühasib Son tarix 19 noy 2023 – hr@bsc-group.azÖhdəliklər:
  • Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;Ödəmə hesablarının hazırlanması və müştərilərə təqdim edilməsi;İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin icra edilməsinə nəzarət sisteminin qurulması.
  • Tələblər:
  • İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə ali təhsil;Mühasibat müxabirləşmələrini mükəmməl bilən;Mühasibatlıq sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi;MS Office, 1C proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;Komandada işləmə bacarığı;Analitik düşünmə qabiliyyəti;İşi planlamaq bacarığı;Gündəlik iş prosesində bilikləri müstəqil tətbiq etmək bacarığı.
  • Əmək haqqı: 1500-2000 AZN Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Aparıcı mühasib” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.Əlaqə nömrəsi: 070 493 32 03. VAKANSİYA 22Merkuri BOKTKredit mütəxəssisi Son tarix 19 noy 2023 – hr@merkuri.az“Merkuri” Bank Olmayan Kredit Təşkilatı lombard kreditləri və lizinq üzrə iş təcrübəsi olan kredit mütəxəssisi və menecerləri yüksək əmək haqqı ilə müsabiqəyə dəvət edir.İş barədə məlumat:
  • Kredit və lizinq məhsullarının satışlarını həyata keçirməkKredit və lizinq məhsulları barədə müştərinin məlumatlandırılması.Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirməkGeri ödənişlərin normal axınını təmin etməkKredit və girovların monitorinqinin həyata keçirilməsi.İş yeri: Bakı filialıİş qrafiki (I-V 09:00-dan 18:00-dək, VI 10:00-dan 15:00-dək)
  • Namizədə tələblər:
  • Ali təhsilYaş: 22 – 35Səlis nitq qabiliyyətiİnandırma qabiliyyəti və məqsədyönlülükİnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı.Azərbaycan dili biliyi – əlaMS Office proqramlarında işləmək bacarığı
  • Hazır CV formalarınızı hr@merkuri.az email ünvanına və yaxud 0502718432 Whatsapp nömrəsinə göndərə bilərsiniz. VAKANSİYA 23Hyper ServisTəchizatçı Son tarix 18 noy 2023 hr@hyper.azÖhdəliklər:
  • Şirkətin daxili təchizat üzrə sifarişlərin  qebul edib təmin etmək;Şirkətin inzibati bina, mebel, ofis texnikası, rabitə vasitələri, kargüzarlıq ləvazimatları, kompüter, təsərrüfat inventarı, idarəetmənin texniki vasitələri və digər zəruri avadanlıqlar ilə təmin edilməsi üçün tədbirlər görmək;Digər şirkətlərdən alınan yağ, təkər, akkumulyator və s. məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;Proqram üzrə sifarişlərin sistemə daxil olunması;Mütəmadi olaraq anbar sayımının həyata keçirilməsi;Alınmış mallar və görülmüş işlər barədə hesabatların hazırlanması.
  • Tələblər:
  • Ali təhsil,Müvafiq sahədə 1-2 il iş təcrübəsi,Satınalma prosesləri və ümumi prinsipləri anlamaq,Yüksək kommunikasiya bacarığı,Bazarı təhlil etmək bacarığı,Məsuliyyətli, diqqətli və dəqiq,MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.Rus dili arzu olunandır.
  • Əmək haqqı: 600-800 AZNİş rejimi: həftənin 6 günü, 09:00-18:00Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Təchizatçı” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

    fed.az