Baltik və Beynəlxalq Dəniz Şurası (BIMCO) gəmilərin Süveyş kanalına gözlənilən geri qayıdışı ilə bağlı proqnozunu yenidən nəzərdən keçirib və bildirib ki, “normal” vəziyyətə qayıdış 2026-cı ilə qədər baş verəcək.
“Seanews.az” xəbər verir ki, bu barədə “World Cargo News” məlumat yayıb.
BIMCO hesab edir ki, “2023-cü ildə çox zəif artımdan” sonra 2024-cü ilin sonunda yüklərin həcmi 5,5-6,5% artıb, 2025-ci ildə 3-4%, 2026-cı ildə isə 3,5-4,5% artım gözlənilir. İdxal həcmi Cənubi və Qərbi Asiyada, Cənubi və Mərkəzi Amerikada daha sürətlə artacaq.
Bundan əlavə, yükdaşıma tariflərinin ümumi azalmasına baxmayaraq, taym-çarter tarifləri sabit qalıb, bu qeyri-adidir. Orta hesabla, 2024-cü ilin əvvəlindən bəri taym-çarter dərəcələri 2023-cü ilə nisbətən 52% yüksək olmuşdur.
Qiymətlərə gəldikdə, 5 il əvvəl inşa edilmiş gəmilərin qiymətləri taym-çarter tarifləri ilə birlikdə artmışdır. Belə gəmilərin qiymətləri hazırda tikilməkdə olanların 80%-nə yaxınlaşır ki, bu da 2024-cü ilin əvvəlində 70%-dən aşağı olan səviyyələrdən əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşmadır.
BIMCO analitikləri işlənmiş gəmi qiymətlərinin 2025-ci ildə demək olar ki, sabit qalacağını, lakin 2026-cı ildə düşəcəyini ehtimal edirlər.