VAKANSİYA 1
ASBC MMC (Торговая марка Alma Store)
Бухгалтер
Son tarix 28 yan 2022
Требования к кандидату:
Опыт работы на должности бухгалтера не менее 3-х лет.
Знание 1С (8.3)
Знание законодательства АР в областях налогового и бухгалтерского учета и отчетсности.
Требовательность к выполнению поручений.
Знание азербайджанского и руского языка
Ведение кадровой документации
Коммуникабельность и умение быстро обрабатывать большой объём информации
Пол женский
Возраст: 23-45 лет
Обязанности:
Ведение первичной документации в 1С.
Выставление электронных накладных и их контроль.
Контроль расчетов с поставщиками и заказчиками.
Контроль за приемом и хранением документации по соответствующим участкам бухгалтерского учета
Работа с дебиторами: проверки, сверка остатков
Составление актов сверки по продажам с дебиторами, на конец месяца
Ведение кассовой документации.
Оформление работников ( прием/уход с работы)
Условия работы:
Заработная плата 1000 АЗН (Гросс)
Работа с 10:00 до 18:00 (Понедельник-пятница)
Оформление по трудовому договору
Всех заинтересованных лиц просьба присылать CV с фотографией по e-mail, с указанием специальности в разделе “Subject” – info@almastore.az
VAKANSİYA 2
SAT Group
KOB üzrə satış meneceri
Son tarix 28 yan 2022
Tabe olduğu vəzifənin adı: Satış şöbəsinin müdiri
Əmək funksiyaları:
İsti və soyuq satış zənglərinin edilməsi
Zənglər haqqında məlumatların hubspot proqramınıa işlənilməsi
Satış zəngləri üçün şablon sualların hazırlanmasında iştirak edilməsi
Müştərilərə şirkətin məhsulları haqqında ətraflı məlumat verilməsi
Ehtiyac halında müştəri üçün qısa təqdimatlar hazırlanması
Müştəri ilə görüşlərin təyin edilməsi və görüşlərdə iştirak edilməsi
Satış başa çatdıqdan sonra müqavilə hazırlanma prosesinin koordinasiya edilməsi (rekvizitlər, çatdırılma, hesab faktura, qaimə)
Təhsil tələbləri: Bakalavr
Staja dair tələb: 2 il
İxtisas səriştələri:
Satış bacarığı
Təqdimetmə bacarığı
Səlis nitq qabiliyyəti
Analitik düşünmə bacarığı
Psixotipləri müəyyən etmə bacarığı
Ünsiyyət bacarığı
Pozitiv enerjili olmalı
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Office proqramlarından istifadə qabiliyyəti – Yaxşı səviyyədə
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Əla,İngilis dili – arzuolunandır
Əmək haqqı: 800 MANAT
VAKANSİYA 3
BESAN MMC
Mühasib (operator)
Son tarix 28 yan 2022
İş barədə məlumat:
Müəssisənin satış uçotunun aparılması
Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı bütün sənəd dövriyyəsinin prosedura uyğun təşkili
İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
Əmək haqqı: 350-500
Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır.
Tələblər:
Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə və digər uyğun ixtisaslarda)
Microsoft Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Xüsusilə Excel proqramı)
Mühasibatlıq proqramlarından hər hansı biri ilə işləmə bacarığı
Komanda ilə işləmə qabiliyyəti
Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətli olma bacarıqları
Yaş həddi: 20-28.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər – hr@besanmmc.com.
VAKANSİYA 4
AZZA Cake House
Менеджер по охране труда и технике безопасности
Son tarix 28 yan 2022
Требования:
Высшее техническое образование
Свободное владение азербайджанским и русским языками
Опыт работы в данной сфере минимум 5 лет
Стандартное знание офисных программ, MS Outlook
Обязательное наличие рекомендации
Знание законодательства по охране труда и технике безопасности
Обязанности:
Контроль выполнения правил и норм по охране труда и технике безопасности
Разработка и корректировка локальных нормативных актов и приказов по охране труда и технике безопасности
Проведение инструктажей, обучений и проверки знаний сотрудников по ОТ и ТБ в подразделениях организации
Подготовка необходимых программ по обучению персонала по ОТ и ТБ
Консультирование руководителей по вопросам ОТ и ТБ
Разработка и корректировка инструкций по ОТ и ТБ
Компания предлагает:
зарплата договорная
обед за счет компании
пятидневная рабочая неделя
oфициальное оформление
Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией, указав в теме письма название вакансии «Менеджер по охране труда и технике безопасности». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям – hr@azza.az.
VAKANSİYA 5
Laboratoriya Təchizatları Şirkəti
Satınalma mütəxəssisi
Son tarix 28 yan 2022
Əmək haqqı: 600 AZN
Tələblər:
Təhsil: Ali
Yaş həddi: 25 – 40
Cinsi: Xanım
İş təcrübəsi: Tender, satınalma və təchizat sahələri üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;
Dil bilikləri : Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışıq, yazmaq və oxumaq bacarığı
Əlavə tələblər: MS ofis proqramlarından istifadə;
İşgüzar danışıqları aparma qabiliyyəti;
Ünsiyyətcil, düşüncələrini hərtərəfli ifadə edə biləcək, şifahi nitq qabiliyyəti olmalı;
Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
Gündəlik e-mail ünvanına gələn sorğulara nəzarət edilməsi və vaxtında cavablandırılması;
Sifarişlərlə bağlı sənədlərin hazırlanması və müvafiq şöbələrə göndərilməsi;
Məhsul çıxışı və girişi ilə bağlı sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
Müqavilələrin hazırlanması;
Müştəriyə malın seçimində məsləhət və kömək göstərilməsi;
Müştərilərə keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
Beynəlxalq yazışma və danışıqların aparılması;
Tədarük ediləcək məhsulların haradan alınacağını, çatdırılma şərtlərini bilməli;
Bazar və xarici bazar qiymətlərinin analizi və müqayisəli hesablamanın aparılması;
Alınan məhsulların logistika fəaliyyətlərini tənzimləmək;
Tender lahiyələrinin işlənməsi və tenderlərlə bağlı sənədlərin müvafiq şöbələrə göndərilməsinə nəzarət;
İş şəraiti:
AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
İş qrafiki: bazar ertəsi – cümə; iş saatı: 09:00 – 18:00;
Karyera inkişafı
İş yeri: Demirchi Tower
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “Satınalma mütəxəssisi” qeyd edərək göndərə bilərlər – vakansiya@samadovlaw.com.
VAKANSİYA 6
Nawinia Baku
Layihələrin İnkişafı Üzrə Direktor
Son tarix 28 yan 2022
Vəzifələr:
Layihə Logistika xidmətlərinin satışı (Beynəlxalq nəqliyyat, gömrük rəsmiləşdirilməsi)
Müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi (soyuq zənglər, sərgilər, şəxsi görüşlər), həmçinin mövcud müştəri bazasında iş.
Kommersiya təkliflərinin formalaşdırılması
Daşımanın bütün mərhələlərində müştərini müşayiət etmək.
Tələblər:
Ən azı 3 il aktiv satış təcrübəsi, danışıqlar proseslərinin qurulması və aparılması bacarıqları.
Məsuliyyət, nizam-intizam, punktuallıq, stressə davamlılıq.
Beynəlxalq logistika və satış sahəsində işləmək və inkişaf etmək arzusu.
Xarici dil: İngilis dili (mütləq), Rus dili (arzu olunan)
Şərtlər:
Maliyyə şərtləri danışıq əsasında.
Sınaq müddəti 2 ay.
İş qrafiki – 5/2, 9.00-18.00.
Peşəkar və maliyyə artımı perspektivləri.
Əmək haqqı: Müsahibəyə əsasən təyin olunacaq.
Maraqlananlar CV-lərini “Layihələrin İnkişafı Üzrə Direktor” başlığı altında elektron ünvanına göndərə bilərlər – hrbaku@nawinia.com.
VAKANSİYA 7
Başak Group
B2B satış mütəxəssisi
Son tarix 28 yan 2022
Tələblər:
Ali təhsil,
Korporativ satış üzrə minimum 2-3 il təcrübə (yalnız korporativ satış təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
Supply sahəsində təcrübə,
Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
Yüksək rus və ingilis dili biliyi ( rus dili arzuolunandır),
Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmək bacarığı,
Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
23-30 yaş aralğı,
İş şəraiti:
İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək;
Əmək haqqı: Bazar rəqabətinin üstündə əməkhaqqı + Bonus (KPİ),
Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
Korporativ nömrə,
Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “B2B satış mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər – hr@bashakgroup.az.
VAKANSİYA 8
Mühasib (Tikinti)
Son tarix 28 yan 2022
İş haqqında məlumat:
Tikinti materiallarının uçotu: daxil olmalar, çıxış, yerdəyişmə, qalığın yoxlanılması;
Maliyyə uyğunsuzluqlarının yoxlanılması və aradan qaldırılması;
Sənədləri yoxlamaqla maliyyə əməliyyatlarını təsdiqləmək və ödənişləri həyata keçirmək;
Ödəmə aparılarkən köçürmə ərizələrinin, ödəmə sifarişlərinin və digər sənədlərin düzgün hazırlanmasına nəzarət etmək;
Əmək haqqının hesablanması, ödənişi və qeydiyyatı;
Ciddi hesabat blanklarının (kassa mədaxil və məxaric orderlələri, qaimə- fakturaların və s.) düzgün yazılmasına nəzarət etmək, həmçinin onların uçotunu aparmaq;
Qanunvericiliyə uyğun dövlət orqanlarının tələb etdiyi forma və müddətlərdə maliyyə vəsaitlərinin hərəkətlərinin uçotunun təşkil edilməsi və hesabatların işlənib hazırlamaq və təqdim etmək.
Namizədə olan tələblər:
Ali təhsil;
İnşaat mühasibi vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
İnşaat materiallarını bilməlidir;
Word və Excel proqramlarını bilməli;
Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli;
Analitik düşünmə qabiliyyəti.
Təminatlar:
Əmək haqqı 1500 AZN +
Nahar yeməyi təmin edilir
Maraqlanan namizədlər mövzu bölümündə “Tikintidə Mühasib” yazaraq CV-lərini göndərə bilərlər.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq – recruiters.company.hr@gmail.com.
VAKANSİYA 9
Zeta Group
Brand manager (Toys distribution)
Son tarix 28 yan 2022
Responsibilities:
Carries out sales analysis, identifies target segments of products;
Influence brand sales through the development and implementation of effective strategic marketing and branding plans;
Organizes presentation of products for potential customers, holding thematic seminars;
Develops the pricing policy of products, determines the terms of sale;
Forecasts sales volume and orders products according to forecasts;
Carries out negotiations and correspondence with business partners;
Investigates the pricing policy, market share, sales activity of competitors and prepares a report to the management on the work done;
To put forward new proposals for the development of brands
Requirements:
Brand Owners oversee the activities of workers; hire, train and evaluate new employees;
Ensure that a company or department is on track to meet its financial goals;
Financial management. Being able to effectively manage your finances is critical. Implement budgets, prepare reports for senior management and ensure the department complies with company policies;
Delegation and time management, project management and planning;
Proven ability to develop brand and marketing strategies and effectively communicate recommendations to executive management;
Strong analytical skills and data-driven thinking;
Advanced communication and interpersonal skills;
Up-to-date with latest trends and marketing best practices;
Comfortable working with numbers, metrics and spreadsheets;
Upper Intermediate written and oral communication skills in Azeri, Russian and English;
Proficiency in MS Office,1C;
Diplomas and certificates / certificates on economic/ trade profile (desirable)
3 years of experience in Retail field (Toys) as a Sales manager or similar position;
“Hard skills” abilities: analytical attitude of mind, ability to forecast, organizational skills;
Work conditions:
Work hours 09:00 – 18:00
Work days 5/2
Salary 1500 -2000 azn (based on experience)
Interested candidates can apply for the role, please email your CV by indicating the position title (Brand manager -Toys) in the subject line. Please note that only shortlisted candidates will be contacted – hrm@zeta.az.
VAKANSİYA 10
AZINTELECOM
Product development manager (Cloud products)
Son tarix 28 yan 2022
Department: Commercial department
Responsibilities:
To identify customer needs and desires by obtaining and researching market data on cloud products;
To execute in-depth research about customer needs and provide feedback to engineering teams on how to optimize products;
Develops a deep understanding of IT market dynamics and competitive insights to identify new opportunities;
Work with the product team to understand the vision and overall product roadmap, customer research, and product metrics;
To contribute to defining cloud business goals and metrics;
To develop metrics for product adoption, measuring adoption, and maintain metrics for product performance that align to business goals;
To gather requirements from key stakeholders to align them with business goals;
Consistently brief stakeholders on project statuses and consider feedback;
To lead the development of product strategies;
To form and manage the initial stage of product development, as well as the requirements and results related to the creation, management, and documentation of the product;
To create and increase products that take place in the market and allow it to be competitive;
To own the product life cycle in an agile environment by assessing opportunities, crafting solutions, and delivering valuable product features;
To launch new products and features, test their performance, and iterate quickly;
To drive product quality improvement during design and manufacturing stages;
Develop solutions to problems by collaborating across product areas and functions;
Deliver detailed use cases, workflows, and requirements well ahead of final design and engineering;
To create positioning statements, marketing, and sales training materials, product specifications;
To present training materials to internal sales force as well as externally.
Requirements:
Bachelor’s Degree in Business, Economics, Technology or Mathematics fields
Strong understanding of market trends and customer needs
Have a technical background and strong quantitative skills
Strong knowledge of SQL and non-SQL
Proficient in Microsoft Office programs
Be aware of the brands and products of cloud platforms
3+ years of product management focused on end-to-end technical solution delivery
3+ years of experience working with cross-functional tech and non-tech teams to build and launch technology products
Creative thinker, to develop new strategies and solutions
Ability to lead extended teams and meet deadlines
Strong analytical, negotiation and problem solving skills
Fluency in Azeri, Russian; English, both written and verbal.
Please indicate the name of the position “Product development manager” in the subject line of the application e-mail – career@azintelecom.az.
VAKANSİYA 11
Tax Accountant
Son tarix 28 yan 2022
Job Description:
Preparation and submission of reports to government agencies
Correspondence with tax authorities
Tax and accounting
Preparation and submission of reports to government agencies
Correspondence with tax authorities
Tax and accounting
Preparation of salary, vacation, sick leave and business trip
Knowledge of 1C program
Writing tax invoices
Banking and cash operations
Work schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00
Requirements:
Only female candidates
Responsible, accurate and professional
Knowledge of Tax and Labor Code
Knowledge of 1C, BTP, B3, MS Office programs
Knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages is mandatory
Salary by agreement
Age: 21 – 32 years
Education: High
Work experience: 1 to 3 years – hrbaku2022@gmail.com
VAKANSİYA 12
Engin
Demand Planner Specialist
Son tarix 28 yan 2022
Location: Baku
Department: Demand Planning
Subordinate: No
Inside of company: All departments
Outside of company: Suppliers
Requirements:
Education: High Education (Economics)
Experience: Minimum 1 year of relevant experience
Language: Azeri, Russian, English (all fluent)
Computer skills: Good computer literacy (MS Office)
Professional/Personal skills:
Excellent problem solving and organization skills
Self-motivated and flexible to work with negligible supervision.
Excellent written and verbal communication skills.
Good presentation skills
Good interpersonal and communication skills.
Tenacious work attitude.
Should be able to work as a team member.
Able to meet deadlines along with working under pressure.
Should be able to handle varied tasks.
Flexible to work anytime.
Willing to travel on frequent basis.
Job Description:
Prepare background information to support sales forecasting
Develop statistical forecasts
Prioritize the forecasts
Work with the Sales and Marketing teams to integrate market intelligence into the forecasts
Prepare and support the Forecast Review process
Lead root-cause analysis into major forecast variances
Lead initiatives to improve forecast accuracy
Develop and monitor the rules for “consuming the forecasts” and accepting orders
Work with the New Product Development team to forecast sales of new products
Monitor the impact of promotions, competitor activity and other events on sales
Monitor and report on significant variances between sales forecasts, budgets and business plans
Coordinate with production planners in handling exceptions
Ensure that the sales forecasting systems are used effectively
Provide input to the development of inventory policies and parameters
Develop Standard Operating Procedures for the sales forecasting processes
Deadline: 28.01.2022
Please indicate the name of the position “Demand Planner Specialist” in the subject line of the application email – CV@engin.az.
VAKANSİYA 13
NOVCO Group of Companies
Satış təmsilçisi
Son tarix 28 yan 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
Bölmənin təmizliyinə və səliqəsinə diqqət etmək
Müştərilərə mövcud kolleksiya haqında dolğun məlumat vermək
Satış texnikası və müştəri məmnuniyyəti standartlarına riayət etməklə satışı həyata keçirmək.
Tələblər:
Yaş həddi: 18-30
Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, Rus dili – arzuolunandır
Geyim mağazasında 1 ildən az olmayaraq satış təcrübəsi
Satış texnikası bilikləri
Ünsiyyətcil, gülərüz
Əmək şəraiti:
İş qrafiki: Növbəli
Stabil əmək haqqı+ satışdan %lər
Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini e-mailinə, mövzu hissəsində “ satış təmsilçisi ” qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur – hr@novco.com.
Prepare background information to support sales forecasting
Develop statistical forecasts
Prioritize the forecasts
Work with the Sales and Marketing teams to integrate market intelligence into the forecasts
Prepare and support the Forecast Review process
Lead root-cause analysis into major forecast variances
Lead initiatives to improve forecast accuracy
Develop and monitor the rules for “consuming the forecasts” and accepting orders
Work with the New Product Development team to forecast sales of new products
Monitor the impact of promotions, competitor activity and other events on sales
Monitor and report on significant variances between sales forecasts, budgets and business plans
Coordinate with production planners in handling exceptions
Ensure that the sales forecasting systems are used effectively
Provide input to the development of inventory policies and parameters
Develop Standard Operating Procedures for the sales forecasting processes
Deadline: 28.01.2022
Please indicate the name of the position “Demand Planner Specialist” in the subject line of the application email – CV@engin.az.
VAKANSİYA 14
AZINTELECOM
Reporting Specialist
Son tarix 28 yan 2022
Responsibilities:
Preparation of monthly reports under International Financial Reporting Standards (IFRS);
Coordination and collection of information provided during the external audit
Preparation of monthly reports for management;
Profitability analysis for existing / new projects, project segmentation of costs;
Analysis of income and expenses for different periods;
Analysis of new projects carried out by Commercial department
Required knowledge and skills:
Higher education in economics
Knowledge of consolidated financial statements
Analytical thinking
ACCA Financial Accounting (F3)
ACCA Financial Reporting (F7)
Work experience in one of the Big Ten audit firms is a must
Microsoft Office programs
Minimum 2 years work experience
Ability to work in a team
Azeribaijani (fluent), English(fluent), Russian(desirable)
Interested candidates can send their resume to the e-mail address by indicating the name of the vacancy in the subject line – career@azintelecom.az.
fed.az