VAKANSİYA 1
Qaraqaşlı Broyler ASC
Help Desk üzrə Mütəxəssis
Son tarix 04 fev 2022 – careers@shefabroyler.az
İşin təsviri:
- proqram təminatının diaqnostik alətlərinin işlədilməsi və hardware sistemlərinin fiziki yoxlanması
- PC, Printerlər, Serverlər və müvafiq avadanlıqlara (monitor, klaviatura, siçan,sərt disk və s.) cavabdehdir.
- tələb olunduqda təkmilləşdirmələr və konfiqurasiya daxil olmaqla istifadəçi fərdi kompüterlərini saxlamaq
- yeni istifadəçilərin işə salınmasına kömək edin
- bütün avadanlıqların, proqram təminatının və lisenziya istifadəçilərinin inventarını aparın.
- server dəstəyi və texniki xidmət göstərilməsi
- İT problemləri ilə bağlı daxil olan sorğuları izləmək və onlara tez cavab vermək
- müştəri dəstəyi sorğularına cavab vermək
- proqram təminatının diaqnostik alətlərinin işlədilməsi və hardware sistemlərinin fiziki yoxlanması
- nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
- mobil telefon danışıqları şirkət tərəfindən qarşılanır
- iş vaxtı: Bazar ertəsi-Cümə: 09:00-18:00
- əmək haqqı: 600-900 AZN
Əsas bacarıqlar:
- Help Desk dəstəyinin təmin edilməsində iş təcrübəsi tələb olunur
- kompüter sistemləri, fərdi kompüterlərin təmiri və şəbəkənin idarə edilməsi haqqında ümumi məlumat
- ortaya çıxan yeni və kritik texniki problemləri həll etmək üçün bacarıq və cəld düşünmə xarakteri
- masa üstü və mobil cihazlarda əməliyyat sistemlərini yerləşdirmək,konfiqurasiya etmək və dəstəkləmək bacarığı
- sistemlərdə və istifadəçi cihazlarında informasiya təhlükəsizliyini başa düşmək və qiymətləndirmək
- tapşırıqların, maraqlı tərəflərin, büdcənin və vaxtın prioritetləşdirilməsi barədə məlumatlılıqla əla müştəri xidməti və təcrübəsi təmin etmək üçün güclü motivasiya.
- yardım masası proqram təminatı, verilənlər bazası və uzaqdan idarə olunan ofis proqramları və əməliyyat sistemləri üzrə iş bilikləri
Əgər ölkənin lider quşçuluq müəssələrindən olan “Qaraqaşlı Broyler” ASC-də karyeranızı davam etmək istəyirsinizsə ən son yenilənmiş CV-nizi “Help Desk üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Son gün: 4 Fevral, 2022
VAKANSİYA 2
AzəriMed QSC
Satış məsləhətçisi
Son tarix 14 fev 2022 – cv@azerimed.com
Tələblər:
- Yaş: 18-35;
- Təhsil: Ali və ya orta ixtisas tibb təhsili mütləqdir (tibbi və biomühəndis ixtisasları üzrə məzunlara üstünlük verilir);
- Təcrübə: Müvafiq sahədə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı mütləqdir, Türk və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli olmaq;
- Kommunikasiya və komanda içində işləmə bacarığı:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tibbi ləvazimat, tibbi avadanlıq və tibbi sərf mallarının tanıtımının və satışının həyata keçirilməsi;
- Şirkətin qoyduğu satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi;
- İxtisas həkimlərin müəyyənləşdirilib cəlb edilməsi, həkim bazasının formalaşdırılması, həkimlərlə və klinikanın təchizat əməkdaşları ilə əlaqələrin qurulması;
- İşgüzar və korporativ danışıqların aparılması;
- Görülmüş işlər barədə gündəlik müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Xəstəxanada ediləcək əməliyatlarda iştrak etməsi;
- Ölkədə və xaricdə müntəzam olaraq treninglərdə iştrak etmək və məlumatları mənimsəyərək öz bilik və bacarıq səviyyəsini artırmaq.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: I-V günlər – 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 400-1000 AZN + bonus sistemi mövcuddur. Namizədin bilik və bacarığına əsasən fərdi yanaşma mümkündür
- Transport və ammortizasiya xərcləri (şəxsi avtomobil olduqda) şirkət tərəfindən qarşılanır
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Satış məsləhətçisi” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
VAKANSİYA 3
Zeta Group
Analyst
Son tarix 14 fev 2022 – hrm@zeta.az
Requirements:
- Higher education in technical science
- Work experience as an analyst of similar role min. 1 year
- Knowledge of Russian, English languages
- Excellent knowledge of PC (Excel, Power Point, 1C)
- Analytical and mathematical abilities
Main Responsibilities:
- Organize interaction with other structural units;
- Regularly monitor and analyze sales dynamics;
- Prepare monthly, quarterly, annual reports and provide sales forecast;
- Prepare analytical reports on the results;
- To ensure the collection and preparation of product inventory, sales team, manufacturer information in the required form of analysis;
- Calculate KPIs based on sales plans submitted to the sales team on a monthly basis;
- Monitor sales effectiveness
- Analyze the competitive environment;
Work conditions:
- Working time 09:00 – 18:00
- Working days 5/2
- Salary 700 AZN
If you are meet these requirements you are pleased to send CV with identification name of position in the subject line.
VAKANSİYA 4
Rifah Group
Debitor borclar üzrə mütəxəssis
Son tarix 16 fev 2022 – hr@rifahqrup.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
- Şübhəli Debitor borclarının müəyyən edilməsi;
- “Avans sahiblərinin balanslarına nəzarət etmək;
- Müştərilər ilə üzləşmə aktlarını/hesabatlarını hazırlamaq;
- Debitor balans hesabatını müvafiq maraqlı tərəflərlə təhlil etmək;
- Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvləri və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
- Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
- Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsinə dəstək verilməsi;
- Debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
- AR hesablarının qısa zamanda ödənilməsi və yaxud ödənişə zəmanətin alınması;
- Ayda ən azı bir dəfə problemli borclara dair iclaslarda müzakirə etmək, təhlil etmək və sonda lazımi tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
- Debitorların izlənilməsi və ödənişləri təmin etmək, hesabların yazılması, gündəlik E-qaimə tərtib edilib göndərilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
- Maliyyə sahəsində 1-3 illik təcrübə;
- İşə strukturlaşdırılmış və proses yönümlü yanaşmaya malik olmalı;
- Microsoft Word, Excel, PowerPoint komputer proqramlarını bilməli;
- Mühasibat uçotu ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli;
- Yaxşı elektron cədvəl və yazı bacarıqları olmalı;
- Stressə davamlı və sürətli qərar qəbuletmə bacarığı olmalı;
Əmək haqqı: Razalaşma yolu ilə
İş yeri: Bakı şəhəri
İşin əhatə dairəsi: Ölkə ərazisisi üzrə
İş qrafiki: 09:30-17:30 (bazar ertəsi – cümə), şənbə günü 10:00-16:00
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Debitor borclar üzrə mütəxəssis” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 5
BSC Consulting & Outsourcing Company
Mühasib
Son tarix 14 fev 2022 – hr@bsc-group.az
İş barədə məlumat:
- İnternet bank əməliyyatlarının, debitor və kreditorlarla hesablaşmaların aparılması;
- Qanunvericiliyin tələblərinə əsasən hesabatlarının hazırlanması;
- Mühasibatliq modulu üzrə 1 C əməliyyatlarının aparılması;
- Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatların icrası;
- Dövlət orqanları ilə yazışmaların aparılması.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
- Mühasibat müxabirləşmələri mükəmməl bilən
- Mühasibatlıq üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Komandada işləmə bacarığı;
Əmək haqqı: 800-1000 manat
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Mühasib ” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Technology Equipments Company
Mühasib (Material uçotu üzrə)
Son tarix 14 fev 2022 – ang.group@mail.ru
İş haqqında:
- İstehsalatda material uçotunun təşkili və aparılması
- Mövcud material uçotun təhlil olunması və hesabatların hazırlanması
- Material dövriyyəsinə və əməliyyatlara nəzarət
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 10:00-19:00
- İş yeri: H.Əliyev pr 187
- AR Əmək qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı: danışıq yolu ilə müəyyən ediləcək
İşçiyə tələblər:
- Təhsili – Ali, orta
- İş təcrübəsi – bu sahədə 5 ildən artıq
CV-ni (Şəkil olmalıdır) azərbaycan dilində, gözlənilən maaş haqqında məlumat ilə birlikdə e-mail ünvanına göndərmək lazımdır. Məktubun müvzu sahəsində Mühasib yazmağınız xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
ISTEC
SMM Menecer
Son tarix 14 fev 2022 – i.aynura@istekgroup.az
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sosial Media hesabları və platformaları (Instagram, Facebook, Youtube, Tiktok,) ilə işləmək;
- Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və Sosial mediada paylaşmasını təmin etmək;
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin icrasını təmin etmək;
- Şəbəkəyə gündəlik gələn şərhlərə, rəylərə, mesajlara və sorğulara cavab vermək;
- Reklam nəticələrinin analiz olunması və aylıq hesabatların verilməsi;
- Ümumi reklam materiallarının hazırlanması;
Tələblər:
- Qrafik Dizayn və SMM Menecer sferasında 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- Adobe Photoshop, Indesing, Illustrator, Corel Draw proqramlarında peşəkar işləmə bacarığı;
- Sosial media planlama və idarəetmə təcrübəsi, sosial aktivliyin olması,
- Planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
- Portfolionun olması;
- Gündəlik izləmək, analiz etmək və araşdırma aparmaq qabiliyyəti;
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət;
- Rus və ingilis dillərini bilmək, Marketing ixtisası olması arzuolunandır;
İş şərtləri:
- Həftə içi 5 gün : 09:00 – 18:00-dək (nahar vaxtı saat 13:00-14:00)
- İstirahət şənbə-bazar günləri, nahar-şirkət tərəfindən verilir.
- Əmək haqqı 800-1000 AZN
- İş yeri: Yasamal rayonu, Mikayıl Müşfiq küç 2, (Bakı Media Mərkəzi ilə üzbə-üz)
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi elektron ünvanına göndərin.
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını “SMM Menecer” qeyd edəsiniz.
VAKANSİYA 8
Emsa Baku
Mühafizə (Decoria/Madame Coco mağazaları)
Son tarix 14 fev 2022 – hr@emsa.az
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
İş saatı: 8 saatlıq iş rejimi
Rəsmi iş. Əmək qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə.
Namizəddə tələblər:
- Yaş həddi: 25-35
- Cins : Kişi
- İş təcrübəsi: 6 ay
- Hərbi mükəlləfiyyətli
- Mağazanın təhlükəsizliyini təmin etməli
“Tələblər” bölməsində bütün tələblərə cavab verdiyiniz halda e-mailin mövzu hissəsində “mühafizəçi” yazmaqla şəkilli tərcümeyi-halı,(CV) göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Qaraqaşlı Broyler ASC
Satınalma üzrə Mütəxəssis
Son tarix 14 fev 2022 – careers@shefabroyler.az
İşin təsviri:
- təşkilatın kəmiyyət və keyfiyyət gözləntilərinə cavab verən mal və ya xidmətlərin alınması
- satıcılarla müqavilələri qiymətləndirmək və danışıqlar aparmaq
- inventarları izləmək və lazım olduqda malları bərpa etmək
- sənaye tendensiyaları və yeni məhsullardan xəbərdar olun
- uyğun qiymətləri müəyyən etmək üçün mövcud malları sənaye meylləri ilə müqayisə edin
- nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
- mobil telefon danışıqları şirkət tərəfindən qarşılanır
- nəqliyyat vasitəsi şirkət tərəfindən verilir
- iş vaxtı: Bazar ertəsi-Cümə: 9:00-18:00
- əmək haqqı: 600-1000 AZN
Əsas bacarıqlar:
- satınalma üzrə mütəxəssis kimi iş təcrübəsi tələb olunur
- əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
- qüsursuz danışıqlar və problem həll etmə bacarığı
- zəruri hallarda satıcılar və təchizatçılarla görüşmək üçün səyahət etmək imkanı
- sürücülük vəsiqəsi tələb olunur
Əgər ölkənin lider quşçuluq müəssələrindən olan “Qaraqaşlı Broyler” ASC-də karyeranızı davam etmək istəyirsinizsə ən son yenilənmiş CV-nizi “Satınalma üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Son gün: 4 Fevral, 2022
VAKANSİYA 10
FINCA Azerbaijan
Management Board Assistant
Son tarix 27 yan 2022 – recruitment@fincaazerbaijan.com
Summary:
The Management Board Assistant (MBA) works together with the CEO and other Management Board Members of “FINCA Azerbaijan” on planning, reporting, and realization of new policy and procedures and generalization of the existing. Besides, MBA, if necessary, helps the CEO with the performance of other daily routine works. MBA works with all departments and regions. S/he participates in “FINCA Azerbaijan” Management board meetings and also prepares and stores the minutes for those meetings. MBA carries out the verbal and written translation of the Company’s documentation. MBA assists board members in all spheres on official registration of documents, preparation of conferences, and other major arrangements.
Responsibilities:
- Planning of MB members activities on a daily and long-term basis
- Preparation of reports upon written and/or oral request from “FINCA Azerbaijan” Management board members.
- Verbal and/or written translation (excluding technical materials such as policy manuals, procedures, and/or training materials) from Azerbaijani into English and vice versa upon written or verbal request from MB members. The technical translation maybe diverted to MBA in case of urgency
- Carry out written and/or verbal requests given by “FINCA Azerbaijan” Management board members;
- Providing adequate information about the performance status of the entrusted tasks and commissions, breach of deadlines;
- Carry out instructions and orders given by “FINCA Azerbaijan” Management board members;
- Keeping confidentiality ;
- Performance of other written and/or verbal duties assigned by MB members.
Requirements:
- 3 years of experience in related field
- Bachelor degree in business or related field of study.
- Fluency in Azerbaijani and English required
- Exceptional verbal, written and presentation skills.
- Ability to work effectively both independently and as part of a team.
- Experience using computers for a variety of tasks.
- Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook
- Knowledge file management, transcription, and other administrative procedures.
- Competency of using any PM tools is preferable
- Ability to work on tight deadlines.
If you are interested in this position, please send your CV to the e-mail address, indicating the Management Board Assistant in the Subject section no later than January 27, 2022.
NOTE: Only selected candidates will be contacted.
VAKANSİYA 11
TID Consulting
Baş mühasib
Son tarix 14 fev 2022 – office@tidconsulting.com
İş barədə məlumat:
- Bank hesablarıı üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi;
- Elektron Qaimə Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- BTP proqramında (ƏDV,SV, Mənfəət,Əmlak,Torpaq
- MÖMV,ÖMV,Aksiz,Mədən,) hesabatların tərtib edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli olmalı (riyazi və ya iqtisadi sahə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir)
- Göstərilən sahə üzrə min. 3 il iş təcrübəsi
- MS Office və 1C proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı
- Vergi Məcəlləsini bilməli
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli
- Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması proseduralarını bilməli
- Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti
- Azərbaycan dili biliyi (rus dili arzuolunandır)
- Ünsiyyət qura bilmə bacarığı
Əmək haqqı namizəddən asılı olaraq müəyyən ediləcəkdir.
Maraqlanan şəxslər CV-lərini göndərə bilərlər.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərin CV göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
FINCA Azerbaijan
Mərkəzləşdirilmiş kredit təsdiqetmə işçisi
Son tarix 02 fev 2022
Əsas Öhdəliklər:
- Mərkəzləşdirilmiş Kredit Satışı İşçisi tərərfindən təsdiq üçün hazırlanmış sənədlər toplusunun təşkilatın daxili kreditləşmə qaydalarına müvafiqliyinin yoxlanılması;
- Müştərilərin kredit müraciətlərinə vaxtında cavab verməsi;
- Kredit müraciətlərini qiymətləndirərkən Mərkəzləşdirilimiş Kredit Satışı heyəti ilə sıx əməkdaşlıq etməsi;
- Kredit müraciətini qiymətləndirərkən qurumun qaydalarına hörmət və riayət etməsi;
- Kredit üçün müraciət etmiş şəxslərə kredit verilməzdən əvvəl maliyyə məlumatlarını və risklərini qiymətləndirilməsi;
- Ümumi kredit prosesinin yaxşılaşdırılması üçün digər şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edilməsi.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil. Biznes, iqtisadiyyat, mühasibatlıq və ya bizneslə əlaqəli digər sahədə ixtisasa üstünlük verilir;
- MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) sahəsində biliklər;
- Səlis şifahi və yazılı Azərbaycan dili;
- Uyğun sahədə iş təcrübəsi;
- Biznes fəaliyyətlərinin gəlirlilik əmsalları haqda mövcud zamana uyğun məlumatlı olması;
- Biznes gəlirlərinin müxtəlif üsullarla yoxlama qabiliyyəti;
- Kredit risklərininin qiymətləndirmə bacarığı;
- Effektiv ünsiyyət qurma bacarığı;
- Analitik düşüncə;
- Vaxtın idarə edilməsi və sürətli iş bacarıqları, strateji düşüncə;
- Gərgin iş mühitində işləmə bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Planlama/ təşkilatçılıq.
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 2 fevral 2022–ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Mərkəzləşdirilmiş Kredit Təsdiqetmə İşçisi (Baş Ofis) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 13
EY Baku office
Audit Senior
Son tarix 14 fev 2022 – recruitment@fincaazerbaijan.com
Please refer to the link, then filter EY Office Location (Baku, Azerbaijan) in order to review available position and read detailed information about qualifications and experience required. All the interested candidates should submit their applications through the link, creating their personal profile beforehand.
Below we would like to highlight the key criteria for potential candidates:
- Graduates from Finance/Audit/Economics/Accounting
- Thorough knowledge of current auditing techniques
- 3 years of relevant work experience
- Experience of the entire audit process
- Strong knowledge of IFRS and local GAAP
- ACCA foundational papers is an advantage
- Understanding of risk-based auditing and risk and control strategies
- Understanding of Q&RM procedures
- Compliance with and understanding of regulatory requirements
- Good written and verbal knowledge of Azerbaijani, English and Russian
- Proficient IT skills (Word, Excel, Power Point) .
Apply now! Join us to build an exceptional experience for yourself, and a #BetterWorkingWorld for all!
The deadline for submission of applications is 15 February 2022.
VAKANSİYA 14
GerLift Group LLC
Hüquqşünas
Son tarix 14 fev 2022 – hr@asprof.az
Öhdəliklər:
- Sənəd və müqavilələrin hüquqi ekspertizasının həyata keçirilməsi;
- Cəmiyyətin aidiyyati struktur bölmələrinin işçilərinə etibarnamələr hazırlamaq;
- Şirkətdə daxili hüquqi sənədlərin sistemləşdirilməsi, aparılması və uçotu qaydalarını həyata keçirmək;
- Təsisçilərin Ümumi Yığıncağının, Rəhbərliyin iclas protokollarını və hüquqi ekspertizasının təşkil etmək;
- Əsasnamələrinin hazırlanmasını həyata keçirilməsinin təşkil etmək.
- Müqavilələrin hazırlanması, müqavilələrə hüquqi rəylərin verilməsi, öhdəliklərin müəyyən və analiz edilməsi, nəzarət mexanizminin həyata keçirilməsi;
- Struktur bölmələrin iş fəaliyyətində ortaya çıxan hüquqi məsələlərin qanunvericilik çərçivəsində həlli;
- Aidiyyəti məsələlərə dair rəylərin hazırlanması;
- İclaslar üzrə Protokolların hazırlanması;
- Məhkəmə və digər dövlət orqanlarına sənədlərin hazırlanması;
- Daxil olan sorğuların cavablandırılması;
- Məhkəmədə və digər dövlət orqanlarında Şirkətin maraqlarının qorunması və təmsili;
- Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların daima izlənməsi və dəyişikliklər barədə məlumatlandırma;
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə edilən digər vəzifələri icra etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (hüquq sahəsi üzrə);
- Dillər: Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst), ingilis dili (orta səviyyədə);
- Ofis proqramları (MS Word, Excel, PowerPoint,Outlook) ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Yüksək icraçılıq bacarığı;
- Korporativ hüquq üzrə təcrübə arzuolunandır.
- Əmək haqqı 800-1000 azn
- Əmək müqaviləsi.
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün (şənbə və bazar)
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Namizədlərdən CV-i “Hüquqşünas” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 15
Qaraqaşlı Broyler ASC
SƏTƏM Mütəxəssis
Son tarix 14 fev 2022 – careers@shefabroyler.az
İşin təsviri:
- əməyin mühafizəsi haqqında normativlərə və standartlara, təhlükəsizlik texnikası qaydalarına və digər normativ sənədlərə riayət olunmasına nəzərat edir
- müəssinin ərazisində xüsusi yanğından mühafizə vasitlərinin yerləşməsini müəyyən edir və onların daim hazır vəziyyətdə, istifadəyə yararlı olmasını nəzarətdə saxlayır
- ətraf mühitin mühafizəsi üzrə qanunvericiliyə, təbii ehtiyatlardan səmərəli istifadə olunması, təhlükəsizlik texnikası və əməyin mühafizəsi barədə Cəmiyyətin rəhbərliyinin əmr və sərəncamlarının yerinə yetirilməsinə nəzarət və qəbul olunmuş qərarların icrasını təmin edir
- kənd təsərrüfatı texnikasının istismarı və təmiri zamanı SƏTƏM qaydalarına əməl olunmasına nəzarət edir
- təlükəsizlik texnikası və əməyin mühafizəsi sahəsində vəziyyəti yaxşılaşdırmaq üçün planların hazırlanmasında iştirak edir
- təbii mühitin qorunması, təlükəsizlik texnikası və əməyin mühafizəsi sahəsindəki fəaliyyətini təhlil edir və müvafiq arayış və hesabatlar hazırlayır
- işçilər və bilavasitə işə rəhbərlik edən şəxslər tərəfindən əməyin mühafizəsi qaydalarına əməl edilməsinə nəzarət edir
- xüsusi geyim, ayaqqabı və digər fərdi mühafizə vasitələrinin saxlanılmasına, verilməsinə və onlardan düzgün istifadə olunmasına nəzarət edir
- iş planında və kollektiv müqavilələrdə əməyin mühafizəsi üzrə nəzərdə tutulan tədbirlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət edir
- əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikasına aid olan rüblük və illik hesabatları hazırlayır və təqdim edir
- obyektlərin səs, vibrasiya, zərərli qaz, şualanma səviyyəsinin və s. ölçülməsinə nəzarət edir
- İş paltarı, ayaqqabı və digər fərdi və kollektiv mühafizə vasitələrinin istifadəsinə nəzarət edir
- müvafiq struktur bölmələri ilə birlikdə təhlükəsizlik qaydaları və normaları üzrə
- yeni layihələrin, standartların və digər sənədlərin baxılmasını təşkil edir və
- müşavirə keçirir
- təhlükəli və zərərli istehsalat amillərinin parametrlərinin ölçülməsinin təşkilində,
- əməyin mühafizəsi tələblərinə müvafiq ış yerlərinin və istehsal avadanlıqlarının attestasiya edilməsində, sertifikatlaşdırılmasında müəssisənin bölmələrinə köməklik göstərir
- istehsalatda bədbəxt hadisə və ya peşə xəstəliyi nəticəsində əmək xəsarəti almış işçilərə dəymiş zərərin müəyyənləşdirilməsi və ödənilməsi üçün sənədlərin hazırlanmasında iştirak edir
- İstehsalatda bədbəxt hadisələrin və peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması, əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması və onları əməyin mühafizəsi üzrə normativ hцquqi aktların tələbləri səviyyəsinə çatdırılması istiqamətində tədbirlər hazırlayır, həmçinin planlaşdırılmış tədbirlərin yerinə yetirilməsinə dair təşkilati köməklik göstərir
- qurğuların, aqreqatların, dəzgəhların və digər avadanlıqların təmirdən sonra qəbul komissiyalarının işində iştirak edir
- qüvvədə olan təlimatların yenidən işlənməsini təşkil edir, işçilərə təhlükəsiz iş üsulların öyrədilməsində, iş rəhbərlərinə metodiki yardım edir
- əməyin mühafizəsi qaydalarına və normalarına əməl olunmasına nəzarət edir, aşkara çıxarılmış pozuntuların aradan qaldırılması barədə vəzifəli şəxslərə icrası məcburi olan göstərişlər verir, habelə əməyin mühafizəsi haqqında qanunvericiliyi pozan şəxslərin intizam məsuliyyətinə cəlb edilməsi barədə rəhbərliyə təqdimat verir
- iş fəaliyyətini Əmək Məcəlləsi, əməyin mühafizəsi ilə bağlı norma və qaydalar və digər əlaqəli qanunvericilik aktlarına uyğun təşkil edir
- əməyin mühafizəsi işləri üzrə işləyib hazırladığı sənədləri baş mühəndislə müvafiq qaydada razılaşdırır
- ətraf mühitin qorunması, əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarına riayət edir;
- istehsalatda bədbəxt hadisələrin araşdırılmasında iştirak edir. Müəssisə rəhbərləri ilə birlikdə
- hadisənin səbəblərini təhlil edir və bədbəxt hadisələrin qarşısının alınması üçün tədbirlər görür
- rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrası
Əsas bacarıqlar və tələblər:
- Ali təhsil
- müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi minimum 2 il
- müvafiq sahə üzrə Sertifikatlar arzuolunandır
- Azərbaycan dili səlis, İngilis və Rus dili arzuolunandır
- MS Office (Word, Excel,Outlook) bilikləri mütləq, ERP və CRM sistemləri üzrə biliklər arzuolunandır
- filialın yerləşdiyi regiona (Neftçala) davamlı gediş-gəliş və bəzi günlər orda qalma tələb oluna bilər
Səriştələr:
- məsuliyyətli
- şəxsi inkişafa meylli
- pozitiv
- etibarlılıq
- dürüstlük
- tələbkarlıq
- nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
- mobil telefon danışıqları şirkət tərəfindən qarşılanır
- iş yeri: Baş ofis (Bakı şəh.) və filiallar (Neftçala ray.)
- iş vaxtı: Bazar ertəsi-Cümə: 09:00-18:00
- əmək haqqı: 1000-1500 AZN
Əgər ölkənin lider quşçuluq müəssələrindən olan “Qaraqaşlı Broyler” ASC-də karyeranızı davam etmək istəyirsinizsə ən son yenilənmiş CV-nizi “SƏTƏM üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Son gün: 4 Fevral, 2022
fed.az