Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-600-700-800-900-1000-1200-1400-1500-1800-2000 manat – 30 VAKANSİYA

1610

VAKANSİYA 1

Operator (Satış təmsilçisi)

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

İcra edəcəyi iş:  

  • Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
  • Şirkətin xidmət və tarifləri haqqında müştəriyə düzgün məlumat vermək
  • Operativ olaraq telefon zənglərini qəbul etmək
  • Sosial şəbəkələrin mütəmadi olaraq cavablandırılması      
  • Müştərilərin qarşılanması və çay təqdim olunması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək

Tələblər:

  • Yalnız Xanım namizədlər
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • Azərbaycan dilində səlist danışmalı, qrammatik cəhətdən mükəmməl bilməli
  • Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı 
  • Xoşgörünüşlü və səliqəli olmalı
  • Aktiv, gülərüz,məsuliyyətli,həvəsli, enerjili olmalı (Qeyd olunmuş xüsusiyyətlərə malik olmayan şəxslər, xahiş olunur CV göndərməsinlər)
  • Şirkətdə daimi işləməyi özünə hədəf seçən.

İş şəraiti: 

  • Stabil iş
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
  • Yaş həddi – 18 – 25
  • Əmək haqqı – 800 azn (fix + bonus)
  • İş rejimi: 09:30-dan 18:30-dək (həftədə 1 gün istirahət, qrafik üzrə)
  • İş yeri: : Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus

Xahiş olunur, yalnız xanım namizədlər CV-sini “Satış təmsilçisi” başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərsinlər. 

VAKANSİYA 2

AGRO – WEST DC LLC

Kargüzar

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətə daxil olan sənədlərin qəbulunu, rəhbərliyin yazılı, habelə şifahi göstərişlərinə əsasən struktur bölmələri üzrə paylanmasını təşkil etmək;
  • İnzibatı və kargüzarlıq işləri ilə bağlı zəruriyyət yaranan halda işçilərə köməklik göstərmək
  • Kargüzarlıq işinin səmərəli təşkili, sənədlərin sistemləşdirilməsi və qeydiyyatını aparmaq, habelə arxiv işinin aparılmasını təmin etmək;
  • Əmrləri və protokolları skan etmək və Cəmiyyətin daxili proqram təminatında qeydiyyata salmaq;
  • Şöbələrdən digər idarə və təşkilatlara ünvanlanan sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək. Bunun üçün  poçt xidməti şirkəti ilə əlaqə saxlamaq  və sənədin vaxtında göndərilməsini və çatdırılmaya nəzarəti təmin etmək​​​​​
  • Kargüzarlığın aparılması, o cümlədən sənədlərin hazırlanması, qeydiyyatı, hərəkəti, icrası, uçotu, qaydaya (nizama) salınmasını həyata keçirir;

Namizədə Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Cins: Xanım
  • Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi;
  • Kargüzarlığın aparılmasına dair normativ aktlar üzrə biliklər;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
  • Güclü MS Office – Excel bilikləri;
  • Məsuliyyət, kreativlik, operativlik, komandada və gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Əmək haqqı: 550 manat
  • Ünvan: Bakıxanov qəs.,B.Bünyadov küç

Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə ” Kargüzar ” yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 3

Camal LTD

İşə qəbul üzə mütəxəssis

 Son tarix 15 mar 2023 [email protected] 

Əlaqədar şəxs: Rəsulzadə Elbrus 

Şəhər: Bakı 

Telefon: 994 (12) 310 10 40 daxili (227) Mobil : 994 (55) 5003209 

İş barədə məlumat: İşə qəbul sisteminin yaradılması, o cümlədən işçi say normalarının təyini, vəzifələr üzrə meyarların hazırlanması, seçim mərhələləri ilə bağlı işlərin təşkili, testləşdirmə, müsahibə komissiyaların formalaşdırılması, ehtiyac olduqda müsahibə komissiyalarının formalaşmasında iştirak etmək. İşçi tələbnamələrinə uyğun olaraq iş elanlarının yerləşdirilməsi, işçi bazasının formalaşdırılması, seçilmiş kadrları yerləşdirmək, əmək bazarını araşdırmaq, işəgötürənin əmək bazarında prestijinin artırılması üçün tədbirlər təşkil etmək, kadr məsələlərini həll  etmək üçün təhsil müəssisələri və məşğulluq idarələri (özəl, dövlət) ilə birbaşa əlaqələri formalaşdırmaq, əmək yarmarkalarının təşkili və ya belə yarmarkalarda iştirak etmək, şirkətin CV bazasını genişləndirmək və yeniləmək, uğurlu namizədlər haqqında  əvvəlki və indiki işəgötürənlərin rəyinin nəzərə alınması. 

Vəzifədən irəli gələn inzibati öhdəliklər: İş təkliflərinin hazırlanması, tələb olunan sənədlərin qəbulu və s. İşçi işə başlayarkən görülən işlərin koordinasiyası, işə qəbul prosesinə aid mövcud qanunvericilik biliklərinin daim təkmilləşdirilməsi, işçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması, işçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərini müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirmək, işçilər barədə məlumat bazasını hazırlamaq, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi, Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər oxşar tapşırıqlar.

Namizədə tələblər: 

  • Ali (bakalavr) təhsil
  • 3-5 il iş təcrübəsi
  • AR Əmək Məcəlləsinin işə qəbul sahəsinə aid maddələri haqqında məlumatlı  olmaq
  • Dil bilikləri – Azərbaycan dili, rus dili səlis, ingilis dili arzuolunandır
  • Kompyuter bacarıqları: Ofis proqramları
  • Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı
  • İşi planlaşdırma və təşkil etmə bacarığı
  • Liderlik bacarığı
  • İdarəetmə və kommunikasiya bacarığı
  • Vaxtı idarəetmə bacarığı
  • Heyətlə sağlam münasibət qurmaq və işləmək bacarığı
  • Stressə davamlılıq, müsahibə,tədqiqatçılıq və ünsiyyət bacarığı
  • Yaş: 25-40 

Əlavə məlumat: 

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
  • İşçi korporativ nömrə ilə təmin olunur.

İş saatları: Həftənin 1-6 günləri.

Əmək haqqı: 800+

VAKANSİYA 4

Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti

Arxiv üzrə mütəxəssis

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Microsoft Office və 1C proqramlarını bilməlidir;
  • Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Minimum 1 illik iş təcrübəsi.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi; 
  • Satınalma müqavilələrinin müvafiq şöbələrdən təhvil-təslimi və reyestrinin    aparılması;
  • Satış müqavilələrinin müvafiq şöbələrdən təhvil təslimi və reyestrinin aparılması;
  • Bütün növ təhvil-təslim AKT-larının müvafiq şöbələrdən qəbulu və reyestrinin aparılması;
  • DT-KT üzrə üzləşmə AKT-larının qəbulu və reyestrinin aparılması;
  • Aylıq hesabatların hazırlanıb rəhbər şəxsə təqdim edilməsi.

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 600 AZN;
  • İş qrafiki :5 gün tam;
  • İş saatları: 08:30-17:30.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Arxiv üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 5

Komando Hərbi Geyim Mağazası

Satış Təmsilçisi

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Mağazada mövcud olan hər bir məhsul çeşidi haqqında məlumatlı olmaq;
  • Müştərilərin tələbatını öyrənmək, məhsul çeşidlərini təqdim etmək və tələbata uyğun olaraq müştərilərə məhsul haqqında ətraflı və dolğun məlumat vermək, düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək;
  • Mağazada məhsulların təmiz və səliqəli şəkildə vitrinlərə yığılması, qiymət etiketlərinə, bölmələrə nəzarət etmək;
  • Mağazaya daxil olan məhsulların qəbulunda iştirak etmək, satışa hazırlamaq; 
  • Məhsulların satışında yaranmış problemləri operativ həll etmək;
  • Sosial şəbəkələrdə məhsulların reklamı və ünvanlanan sualların cavablandırılması;
  • Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim etmək;
  • Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirmək.

Tələblər:

  • Təhsil: Orta, Ali
  • İş təcrübəsi: mövcud sahə üzrə minimum 3 il təcrübə
  • Yaş: 25-40 yaş arası
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı mütləqdir

Xüsusi tələblər:

  • Kollektivdə işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə etik qaydalara riayət etməklə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq;
  • Müştəriyönümlü, ünsiyyətcil, intizamlı, nəticə üçün işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • İş saatı: 6 gün 09:00–dan 18:00–dək
  • Əməkhaqqı: 500 AZN + Bonus (KPİ)

Namizədlərdən CV-ləri qeyd olunan email ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

VAKANSİYA 6

İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Minimum 5 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
  • Sosial şəbəkələrdə professional fəaliyyət  (Linkedin və s.);
  • Microsoft Office proqramlarından sərbəst istifadə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi;
  • Şirkət üzrə işə qəbul prosesinin həyata keçirilməsi;
  • Şirkət üzrə vəzifə dəyişikliyi prosesinin həyata keçirilməsi və tənzimlənməsi;
  • Yeni mənbə metodlarından istifadə edərək işə qəbul prosesini inkişaf etdirmək;
  • İşəgötürən Brendinin gücləndirilməsində köməyin göstərilməsi;
  • Şirkət üzrə Perfomans Dəyərləndirmə prosesinin həyata keçirilməsində iştirak;
  • Siyasət və prosedurların hazırlanmasında iştirak;
  • Xidmət etdiyi müvafiq strukturun təlim-inkişaf planının hazırlanmasında iştirak;
  • İR siyasət və prosedurlarının tətbiqi və riayət olunmasına nəzarət;
  • Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması.

İş şəraiti:

  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  • Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
  • Nahar;
  • Əmək haqqı: 1400-1800 AZN.

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi  “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməklə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 7

Adentta MMC

Satış Təmsilçisi

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Mövcud müştəri bazası ilə işləmək, yeni müştəriləri cəlb etmək;
  • Satış prosesinin həyata keçirilməsi;
  • Potensial müştərilərin tapılması;
  • Satışın təlimata uyğun həyata keçirilməsi;
  • Məhsul portfelini dəqiq bilmək
  • Portfeldə olan məhsullar haqqında dərin bilgilərə sahib olmaq
  • Əmək haqqı: 2000 + bonus
  • İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-18:00, Şənbə günü 10:00-15:00

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Şəxsi avtomobil
  • Satış sahəsi üzrə təcrübə
  • Azərbaycan dillərində səlis danışıq bacarığı, Ingilis dili arzu olunandır
  • Analitik düşüncə 
  • Səliqəli və punktual olmalı;
  • Komandada işləyə bilmək və insanlarla yazılı və şifahi ünsüyyət qurma bacarığının olması;
  • Təşəbbüskar, kommunikativ;
  • Yaradıcı düşünə bilmək.
  • Hərəkətli iş rejimində işləmə bacarığı

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

VAKANSİYA 8

SRC LLC

İR meneceri

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

İş yeri: Bakı, Azərbaycan

İş qrafiki: I – V gün (10:00-18:00), VI gün (10:00-15:00), Bazar günü qeyri-iş günü

Əmək haqqı: 1200 – 1500 AZN

Namizədə qarşı tələblər:

  • Yalnız qadın namizədlər;
  • Rus dili mütləqdir, ingilis dili arzuolunandır;
  • Ali təhsil; 
  • İnsan resursları sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Əmək məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • AR qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli;
  • Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
  • Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə, təşkilatçılıq bacarığı;

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, məlumatların ƏMAS altsisteminə daxil edilməsi;
  • Vakansiyalarla bağlı iş elanlarını hazırlayıb yerləşdirmək, CV-ləri təhlil etmək, məlumat bazasında qeydləri aparmaq;
  • İşçilərin işə qəbul və yerləşdirmə prosesini təşkil etmək;Yeni işə qəbul edilən işçilərə şirkətin prosedur qaydaları haqqında, vəzifə öhdəlikləri, struktur haqqında təlimatın verilməsi;

Namizədlər CV-lərini göstərilən ünvana “İR meneceri” başlığı ilə göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 9

Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti

Marketinq üzrə kiçik mütəxəssis

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil.Marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində nəzəri biliklərə malik olması zəruridir
  • Enerjili, marketinq sahəsində karyera qurmaq istəyən namizədlər axtarılır
  • Yüksək səviyyədə kommunikasiya qura və ünsiyyət yarada bilmək, “komanda oyunçusu” olması önəmlidir
  • Məsuliyyətli və punktual olmalıdır
  • Azərbaycan və rus dilində yaxşı səviyyədə danışıq,nitqi aydın və səlis olmalıdır.
  • MS Word və MS Excel proqramlarında orta səviyyədə işləməyi bacarmalıdır
  • Minimum 1 il iş təcrübəsi olmalıdır
  • Bölgələrə ezamiyyətlərə hazır olmalıdır

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Marketinq kommunikasiyaları istiqaməti üzrə ixtisaslaşır
  • Sərgilər, yarmarkalar, təqdimat və açılış tədbirləri və s. təşkilində iştirak edir
  • POP/POS materialların hazırlanmasını təmin edir, mətbəələr və kreativ agentliklərlə işin təşkilinə məsuldur
  • Satış nöqtələrinin brendləşməsi üzrə sifarişləri icra edir
  • Marketinq anbarının işinin təşkilinə cavabdehdir
  • Kütləvi informasiya vasitələri ilə işlərin təşkilində iştirak edir

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 800 AZN
  • İş qrafiki : Tam iş günü 5 gün.
  • İş saatları: 08:30-17:30.
  • İş yeri:Çinar Park

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Marketinq üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 10

Para BOKT

Filial Müdiri

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Bazarın liderlərindən biri olan “ParaBokt”  Bakı şəhəri və bölgələrdə yerləşən  filiallar üzrə Filial Müdiri vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. Karyeranı bu sahədə görür və bu istiqamətdə bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyirsənsə, səni peşəkar komandamıza qoşulmağa dəvət edirik

Əsas vəzifələr:

  • Filialda kredit işçilərinin fəaliyyətinə, həmçinin onların nəzərdə tutulan və ya verilmiş kreditlərinə nəzarət edilməsi;
  • Yeni kredit və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlığın göstərilməsi;
  • Kreditlərin verilməsi və təsnifləşdirilməsi üzrə müvafiq normativlər və qaydalar üzrə kreditlərin komitəyə çıxarılması;
  • Verilmiş kreditlərin izlənilməsi və vaxtında ödənişlərin təmin edilməsi;
  • Mövcud məlumat bazası əsasında gecikdirilmiş ödənişlər, borclar və borcların alınması müddətləri haqqında mütəmadi məlumat verilməsi;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinin qorunmasına nəzarət edilməsi;
  • Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Filial üzrə aparılan kreditvermə prosesi zamanı hədəflərə nail olmaq üçün Baş Ofisdən lazımi və zamanında dəstək göstərilməsini təmin etmək;

Namizədə olan tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
  • Yaş həddi 25-39 (yalnız bəy namizədlər)
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;

İş qrafiki:

  • Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
  • Ə/h: 800-1500 AZN + əməkhaqqının iki misli qədər bonus əldə etmək imkanı

Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini “Filial meneceri” başlığı ilə elektron ü̈nvanına göndərməkləri xahiş olunur.

VAKANSİYA 11

AGRO – WEST DC LLC

İşə Qəbul üzrə Aparıcı Mütəxəssis

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil (İnsan resursları, İqtisadiyyat, Beynəlxalq ələqalər, Menecment istiqamətləri üzrə təhsil)
  • Yaş: 25-35;
  • Dil biliyi: Rus/İngilis; 
  • AR Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər;
  • “ƏMAS – Əmək və Məşğulluq” altsistemi üzrə biliklər;
  • MS Office proqramlarından sərbəst istifadə;
  • Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
  • İşgüzar, məsuliyyətli və analitik düşüncə tərzi.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşə Qəbul üzrə minimum 2  il təcrübəsi olmalı;
  • Bütün işə qəbul proseslərini həyata keçirtmək;
  • Vakansiyalar ilə bağlı iş elanlarını hazırlayıb yerləşdirmək, CV-ləri təhlil etmək, məlumat bazasında qeydləri aparmaq;
  • Vakansiyalar üzrə  uyğun namizədlərin seçilməsi,ilkin müsahibələrin təşkili və keçirilməsi;
  • İşçilərin işə qəbul və yerləşdirmə prosesini təşkil etmək
  • İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq;
  • İşə qəbul hesabatlarının hazırlanması;
  • İşə qəbul kanallarının idərə olunması və müasir metodların tətbiqinin həyata keçirilməsi;
  • İş analizini aparmaq;
  • Yeni işə qəbul edilən işçilərə şirkətin prosedur qaydaları haqqında, vəzifə öhdəlikləri, struktur haqqında təlimatın verilməsi
  • Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Əmək haqqı: 1000 azn;
  • Ünvan: Bakıxanov qəs.,B.Bünyadov küç.

Uyğun namizədlər mövzu hissəsində “İşə Qəbul Üzrə Aparıcı Mütəxəssis” yazaraq qeyd olunan mail ünvanına öz CV formalarını göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 12

MKT İstehsalat Kommersiya MMC

Marketinq Bölmə Rəhbəri

 Son tarix 14 mar 2023 – Müraciət et

İşiniz nələrdən ibarət olacaq?

  • Şirkətin yeni və mövcud layihələr üzrə marketinq və satış strategiyasının və büdcəsinin hazırlanması, planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Marketinqin inkişafı sahəsində daim təhlilin aparılması;
  • Şirkətin bazarda təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni məhsul, xidmətlərin reklamının təşkil edilməsi;
  • Şirkətin yeni və mövcud layihələr üzrə marketinq və satış strategiyasının hazırlanması, planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Marketinqin inkişafı sahəsində daim təhlilin aparılması;
  • Rəqəmsal Marketinq üzrə kampaniyaların hazırlanması və təşkili;
  • İstifadə edilən rəqəmsal satış və reklam kanallarının effektivliyinin artırılması istiqamətində işlərin görülməsi;
  • Şirkətin imicinin formalaşdırılması və daima nəzarətdə saxlanılması;
  • Şirkət imicinin yaxşılaşdırılması üçün layihələrin təşkili;
  • Şirkətin mövcud marketinq kampaniyalarının daima nəzarətdə saxlanılması və gedişat barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Şirkətin bazarda təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni məhsul, xidmətlərin reklamının təşkil edilməsi;
  • Yerli və xarici bazarın araşdırılması və araşdırmanın təşkili;
  • Müxtəlif testlərin və sorğuların keçirilməsi və təşkili;
  • Kütləvi informasiya və reklam vasitələri ilə əlaqələrin yaradılması və təşkili;
  • Sosial şəbəkələrdə və web səhifəmizdə cari aksiyalara dair bannerlərin və postların yerləşdirilməsinə nəzarət və səhifələrin idarəolunmasına dair büdcənin müəyyənləşdirilməsi, büdcə xərcləri hesabatının aparılmasına nəzarət edilməsi;
  • Mövcud və gələcək məhsullarla əlaqədar daxili və xarici bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
  • Potensial müştəriləri şirkətin xidmətləri haqqında məlumatlandırılması;
  • Şirkətin əməkdaşlarına, müştərilərinə və ictimaiətə təqdim olunan məlumat, reklam və digər xarakterli məhsulların keyfiyyət, marketinq siyasəti və brend kitabçası qaydalarına uyğunluğunun nəzarətdə saxlanılması.

İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?

  • Ali təhsil (marketinq, kommersiya, iqtisadiyyat üzrə);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Marketinq sahəsində peşə artırma təlimlərinə aid sertifikatlar arzuolunandır
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • MS Office proqramları;
  • Görülən işləri texniki cəhətdən sənədləşdirilməsi və planlamasını aparmaq;
  • Sərbəst araşdırmalar etməyi bacarmalı;
  • Analitik zəka.

Vakansiya haqqında əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı razılaşma əsasında;
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center.
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).

Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.

VAKANSİYA 13

Eco Product

Merçendayzer-ekspeditor

 Son tarix 15 mar 2023 [email protected]

Ərazi: Bakı şəhəri 

Maaş: 800+ bonus

İş rejimi: Tam iş günü (6 gün)

Müqavilə: Əmək müqaviləsi

Tələblər:

  • Cinsiyyət: Yalnız qadınlar
  • Yaş: 22 — 45 yaş
  • Təhsil: Orta və ya ali təhsil
  • Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
  • Ünsiyyətcil və inandırma qabiliyyəti yüksək olmalı;
  • Müvafiq sahə üzrə  minimum  1-2 il təcrübə
  • Ekspeditorun və Merçendayzer iş prinsipini bilməli

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qarşısına qoyulan hədəfləri və satış planını yerinə yetirməli;
  • Marketlərdə məhsulların rəflərdə düzülüşünə, qiymətlərinə, istehsal-son istifadə tarixlərinə nəzarət edib, məsul şəxslərə məlumat vermək, mağazalarda stoka nəzarət etmək (malın mövcudluğu);
  • Düzgün sifariş yazmaq;
  • Satış nöqtələrinə verilmiş malların pulunun yığmını vaxtında təmin etmək bacarığı;
  • Ərazidə qalan müştəri borclarına cavabdehlik daşımaq və nəzarət etmək;

İş şərtləri:

  • Stabil iş;
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
  • Korporativ nömrə
  • İstirahət günləri: Bazar günü
  • İş saatı: 09.00-17.00
  • Ünvan : Bakı şəh., Altes Plaza

Maraqlananlar öz CV formalarını mail ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, “Merçendayzer-ekspeditor” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

VAKANSİYA 14

Sirab ASC

Korporativ müştərilər üzər kiçik mütəxəssis

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Əsas tələblər:

  • Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavr;
  • Komputer bilikləri: MS Office – Excell, Word, Outlook -Orta;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan- Əla, Rus dili- yaxşı; 
  • Minimum təcrübə: 1 il;

Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

  • Dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Operativlik;
  • Nəticə yönümlü;
  • Səlis danışıq və düzgün diksiya;
  • Komandada işləmək bacarığı. 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Telefon vasitəsi ilə müştəri sifarişlərinin qəbul edilməsi;
  • Müştərilərlə əlaqə saxlanılaraq sorğuların keçirilməsi;
  • Yeni müştərilərin satış bazasına daxil edilməsi;
  • Müştəri şikayətləri və təkliflərinin qəbulu, araşdırılması və lazimi strukturlara yönləndirilməsi;
  • Ərazidən qayıdan maşınların mal qalıqlarının qaytarması prosesini həyata keçirmək;
  • Malların çatdırılmasının izlənməsi;
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması.

Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:

  • Mikro ERP proqramında işləmək bacarığı.

İş vaxtının norması:

  • 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: 550-600 AZN;
  • Yemək şirkət tərəfindən;
  • Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.

İş yeri:

  •  Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5). 

Müraciət forması:

Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Korporativ müştərilər üzər kiçik mütəxəssis” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 15

Sharaf Media

SMM direktor

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

İş haqqında məlumat:

  • SMM şöbəsinin idarə olunması
  • Şirkətlərin aylıq kontent planlarının hazırlanmasında dəstək və yönləndirmə
  • Mövcud şirkətlərlə görüşlərin keçirilməsi
  • Müştərilər istək və tələbələrini təyin edib komandaya ötürülməsi
  • Şirkətlər üçün marketing ideyaların verilməsi və strategiya yaradılması
  • Bazar və rəqib analizi
  • Əməkdaşların operativliyi və iş keyfiyyətinə nəzarət
  • Effektivliyin artırılması və yüksək nəticələr üçün əməkdaşların yönləndirilməsi və motivasiyası
  • SMM şöbəsinə ehtiyac olanda yeni əməkdaşların qəbulu
  • Reklam kampaniyalarının effektivliyinə nəzarət
  • İş keyfiyyətinin ölçülməsi və hesabatların hazırlanması.

Namizədə tələblər:

  • Smm sahəsində peşəkar biliklər
  • 3 il+ agentlik təcrübəsi
  • İdarəermə bacarığı
  • Analitik düşüncə
  • Diqqətli, punktual, operativ
  • Kreativ
  • “Problem solving”  bacarıqları
  • Ambisiyalı

Nə təklif edirik:

  • Vəzifə və maaş artımı perspektivi
  • AR Əmək məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə
  • Əmək haqqı 1200-1500 AZN
  • İş qrafiki – B.e-Cümə 10:00-18:00

VAKANSİYA 16

Gözəllik Salonu

Administrator

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Qara Qarayevdə yerləşən gözəllik salonuna təcrübəli administrator tələb olunur.

Tələblər:

  • Microsoft office proqram təminatı biliyi ( minimum orta səviyyə)
  • Komanda ilə işləmə bacarığı
  • Minimum 3 il iş təcrübəsi
  • İşə məsuliyyətli yanaşması
  • Sosial mediada işləmə bacarığı

İş vaxtı: 10.00 – 20.00

Maaş: Razılaşma yolu ilə.

050 541 14 27 Elmaya xanım

VAKANSİYA 17

MODYS MMC

Маркетинг Менеджер

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Информация о работе:

  • Подготовка и реализация предложений по рекламе и специальным компаниям
  • Способность мыслить креативно, инновационно и стратегически
  • Сотрудничество с блогерами
  • Управлять маркетинговыми коммуникациями
  • Высокий уровень письменных и устных коммуникативных навыков
  • Базовые SMM-навыки.
  • Опыт работы маркетологом не меньше 2-х лет
  • Образование: высшее
  • Пол: женский
  • Знание языков: азербайджанский и русский на высшем уровне
  • Рабочий график: 5 дней в неделю с 10:00-18:00. Суббота и воскресенье выходные
  • Зарплата: 700-1000 azn

VAKANSİYA 18

Kanatis

Mühasib

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

  • Maaş: 1500-2000
  • İş rejimi: 5gün 
  • Müqavilə: Əmək müqaviləsi
  • Tel.: 051 229 55 75

Öhdəliklər:

  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi, birdəfəlik müavinətlərin və s. lazımi hesablamalarının icra edilməsi;
  • E-gov, e-tax ilə çalışma bacarığı, debitor və kreditor hesabatlarının tərtib edilməsi;
  • E-qaimə fakturaların və kağız hesab-fakturalarının tərtib edilməsi, internet-bankinq üzrə lazımi əməliyyatların, ödənişlərin icra edilməsi;
  • Vergi (ƏDV, Mənfəət, Vahid bəyannamə və.s), statistika və dsmf hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi.

Tələblər:

  • Yaş: 25 — 35 yaş
  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə);
  • Sahə üzrə minimum 3-5 illik təcrübə;
  • Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi üzrə (vergi, əmək və.s) müvafiq biliklərə sahib olmaq;
  • Azərbaycan,ingilis və rus dili üzrə biliklər 
  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə sertifikatlar;
  • Analitik təhlil bacarığı.

Əlavə Məlumat:

  • Nahar ilə təmin olunur;
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunur.

Maraqlanan və uyğun namizədlərin CV-lərini mövzu hissəsində “mühasib” qeyd etməklə yönləndirmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırmaq istəyirik ki, yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır

VAKANSİYA 19

International Finance and Accounting Center

Maliyyə Nəzarətçisi

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və mühasibat uçotu haqqında qanuna uyğun olaraq müəssisədə aparılan mühasibat uçotuna nəzarət;
  • Yerli və Xarici təchizatçilarla ediləcək ödənişlərin icra olunmasına nəzarət, bütün Mədaxil və Məxaric ödənişlərə nəzarət;
  • ƏDV depozit hesablarının aylıq yoxlanılması ve nəzarət edilməsi; 
  • Gələn və göndərilən qaimələrə nəzarət edilməsi;
  • Bütün aparılmış əməliyyatların Maliyyə / Mühasibatlıq uçot proqramında yoxlanılması və izlənməsi;
  • Bütün aylıq hesabatların müəyyən edilmiş son tarixlərə qədər işlənib hazırlanmasını təmin etmək üçün Maliyyə şöbəsinin işçilərinin mütəşəkkil şəkildə işləmələrini təmin etmək
  • Ayın / İlin bağlanmasının təmin edilməsi;
  • Debitor və kreditor hesablaşmalarına nəzarət edilməsi;
  • Əmək haqqi hesablanmasi və uçotuna nəzarət edilməsi;
  • Aylıq üzləşmə aktlarına nəzarət;
  • Dövlət qurumları tərəfindən tələb edilən bütün ödənişlər və ya sənədləri düzgün olmasını və vaxtlı-vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək.
  • İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması.

Tələblər:

  • Yaş: 22 – 30 yaş
  • Adiyyatı sahə üzrə minimum 1 (bir) il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə, Mühasibat uçotu üzrə ali təhsil
  • Dil bilikləri – Azərbaycan dili, ( Rus,ingilis dili dili üstünlükdür)
  • Microsoft Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • AR Vergi və Əmək məcəllələri, AR Mühasibat uçotu haqqında qanun  üzrə fundamental biliklər;
  • Təhliletmə və hesabat tərtib etmə bacarığı olmalı

İş rejimi: 

  • 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 09:00-19:00, şənbə günləri saat 09:00-15:00 kimidir.
  • Əmək haqqı – 700 AZN
  • Ünvan: Nərimanov r-nu, Yusif Vəzir Çəmənzəminli, 119C, Afen Plaza

Responsibilities:

  • Control of accounting conducted in the enterprise in accordance with the law on accounting and the legislation of the Republic of Azerbaijan;
  • Control of payments made to local and foreign suppliers, control of all incoming and outgoing payments;
  • Monthly checking and monitoring of VAT deposit accounts;
  • Controlling incoming and outgoing invoices;
  •  Checking and monitoring of all transactions in the Financial / Accounting ERP system;
  • Ensuring that Finance department staff work in an organized manner to ensure all monthly reports are processed by the established deadlines;
  • Support month-end and year-end close process;
  • Controlling account payables and account receivables;
  • Payroll calculation and accounting control;
  • Ensuring all payments or documents required by government agencies are correct and submitted in a timely manner;
  • Keeping data confidential in the work process.

Requirements and skills:

  • Age: 22-30;
  • At least 1 (one) year of work experience in the relevant field;
  • Higher education in Finance, Accounting;
  • Language skills – Azerbaijani language, (English,Russian is an advantage);
  • Ability to work freely in Microsoft Office programs;
  • Fundamental knowledge of AR Tax and Labor Codes, AR Accounting Law;
  • Must have analytical and reporting skills.

Working condition:

  • 6-day work week, days 1-5 are 09:00-19:00, Saturdays are 09:00-15:00;
  • Salary – 700 AZN
  • Address: Narimanov district, Yusif Vazir Chamanzaminli, 119C, Afen Plaza

VAKANSİYA 20

TP Logistics

Ofis meneceri

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Rus və İngilis dillərini əla (C1) səviyyədə bilmək vacibdir
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel, Powerpoint) və mobile application üzrə işləmək bacarığı
  • Məlumatların araşdırılma və təhlili bacarığı
  • Sərbəst və səlis danışıq aparma qabiliyəti olmalı
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • İş prosesində diqqətli, ciddi, məsuliyyətli və verilən tapşırıqları vaxtında icra etmə bacarığı olmalı
  • Şirkətin Bizness etikası, davranış qaydalarına riayət edilməli
  • Logistika sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmalı

İş barədə məlumat:

  • Ofisə daxil olan maillərin, zənglərin cavablandırlması
  • Ofis daxili sənədlərin hazırlanması, qeydiyyatı və kordinasiyası
  • Ofis daxili inzibati işlərin pılanlaşdırılması və təşkili
  • Gələn qonaqların qarşılanması, yönləndirilməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • 20-40 yaş aralığı xanım namizədlərin müraciət etməsi xahiş olunur; 

İş vaxtı: həftə içi 5 gün, saat 10:00-19:00. Şənbə və bazar qeyri-iş günləri;

Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissesinə ”Ofis meneceri” yazaraq göndərə bilərlər.

Ünvan: Bakı şəhəri, Cəfər Cabbarlı küç.44, Caspian Plaza.

Nömrə: 012 310 31 80

VAKANSİYA 21

SWG – светодиодное освещение

Менеджера по продажам

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Что предстоит делать:

  • консультировать клиентов по светодиодному освещению и помогать им в подборе светотехнических решений;
  • оформлять заказы и быть на связи с клиентом до момента поставки;
  • работать с проектами и партнерами и выполнять план продаж;
  • поддерживать порядок в салоне.

Мы ищем именно тебя, если ты:

  • имеешь высокий уровень энергии и энтузиазма;
  • уже имеешь опыт работы в продажах, хочешь развиваться и готов к обучению;
  • обладаешь грамотной речью и доброжелательностью;
  • интересуешься дизайном и светом;
  • знаешь азербайджанский и русский;
  • не боишься брать на себя ответственность;

Мы предлагаем:

  • работу в стабильной и динамично развивающейся компании;
  • корпоративное обучение ассортименту, технике продаж, профильные курсы и тренинги;
  • помощь и поддержку на всех этапах работы;
  • возможность расти и развиваться внутри компании;
  • драйвовую и дружелюбную корпоративную культуру;
  • оформление в штат и социальные гарантии;
  • график работы 5/2, место работы – проспект Атарюрка;
  • на период испытательного срока (3 месяца) – доход 400-600 AZN (оклад + премия);
  • по окончанию испытательного срока – оклад + % от продаж, совокупный доход ~ 1500 AZN и выше

Контакты: Кира Яшина, whatsapp +7996-671-4975

VAKANSİYA 22

S.I.G.N LTD

Satış Təmsilçisi

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri
İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1-2 il
Təhsil: Ali və ya Orta
Yaş həddi: 25 və ya üzəri   

İş haqqında məlumat:

  • Şirkətlərlə telefon danışıqlarının aparılması;
  • Müştərilərlə telefonla və fərdi görüşlərin təşkil edilməsi;
  • Şirkət tərəfindən satılan məhsullar haqqında müştərilərə məlumat vermək;
  • Satışların həyata keçirilməsi;
  • Yeni müştərilər araşdırmaq;
  • Müştəri sorğularının qəbulu və zamanında cavablandırılmasını həyata keçirmək.

Əmək Haqqı: Müsahibə əsasında

İş Qrafiki: 5 günlük iş həftəsi

İş rejimi: 09:00 – 17:00

İstirahət günü: Şənbə, bazar günləri

Tələblər:

  • Cins: Bəy, Xanım namizədlər;
  • Azərbaycan dili mükəmməl,Rus dili,İngilis dili bilməsi arzu olunandır.
  • Təqdimat və satış bacarığına malik olmaq;
  • Bazar araşdırmasını bilməli;
  • Komandada işləmək bacarığı olmalı;
  • Əla ünsiyyət qura bilmək bacarığı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CVlərini elektron ünvanına  mövzu hissəsində “Satış Təmsilçisi”  qeyd etməklə göndərə bilərlərlər.

VAKANSİYA 23

Abacus Audit And Consulting

Mühasib

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Mühasibat uçotunun aparılmasının beynəlxalq standartlara uyğun aparılması
  • Vergi orqanları ilə yazışmalar, vergi qanunvericiliyi ilə bağlı əməliyyatlar, vergi hesabatlarının (Əmlak, Torpaq, ƏDV, ÖMV, Mənfəət və s.) hazırlanması və təqdim edilməsi
  • E-Qaimə və fakturalarının hazırlanması, yazılması, təqdim edilməsi
  • Gömrük orqanı ilə bağlı əməliyyatlar, bəyannamələr aid işlər
  • Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və müvafiq olaraq təqdim edilməsi
  • Statistik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Gündəlik kassa əməliyyatlarının qeydiyyatı, online bank əməliyyatlarının icra edilməsi
  • Kreditor və debitorlar ilə hesablaşmaların uçotunun aparılması
  • İşçilərin əmək haqlarının və digər ödənişlərinin hesablanması
  • AR əmək məcəlləsinə vuyğun sənədləşmə və müqavilələrin tərtib olunması 
  • İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək Haqqı 900-1200 Azn 

Namizədə tələblər:

  • Maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil (ACCA, F3 sertifikatı mütləqdir, PMS  sertifikatı arzuolunandır)
  • Mühasibatlıq və maliyyə sahəsində (consulting  sektorunda təcrübə nəzərə alınacaq) ən az 1 illik iş təcrübəsi
  • Dillər (səviyyə): Azərbaycan, Xarici dil bilikləri – Rus dili bilmək tələb olunur;
  • Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarını bilmək
  • 1C proqramında peşəkar səviyyədə işləmək bacarığı;
  • e-gov.az, .e-taxes.gov.az və digər elektron portallardan istifadə etmək bacarığı
  • Vergi, əmək qanunvericilikləri üzrə biliklərə sahib olmalı
  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə sahib olmalı
  • Mənfəət və zərər, balans hesabatının çıxarılmasını bilməli
  • Vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarmalı
  • Mühasibatlıq üzrə aidiyyatı sənədləri hazırlamalı, toplamalı, arixivləşdirməli

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Mühasib” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə 

VAKANSİYA 24

Heritus Group MMC

Satış və marketinq üzrə mütəxəssis

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Logistika İdarəetmə Sistemini bilmək;
  • Analitik və logistik planlaşdırma həyata keçirmək;
  • Bazar araşdırması aparmaq, aktual qiymət siyasətini təhlil etmək, bazar tendensiyalarını və rəqibləri təhlil etmək; müştəri tələbatlarını öyrənmək;
  • Mövcud və yeni prespektivli müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması, əlaqələrin davamlı inkişafı , müştəri ehtiyaclarının həlli;
  • Biznesin əhatə dairəsini genişləndirmək üçün potensial müştəriləri təyin etməklə izləmək;
  • Cari və gələcək müştərilərlə satış görüşləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək; təkliflər təqdim etmək, təqdimatlar hazırlamaq;
  • İşgüzar danışıqlar aparılmaqla, şirkətin xidmətlərini satmaq, müqavilələrin bağlanması; 
  • Yeni müştərilər ilə indivdual və online görüşlərin təşkili olunması və iştirak;
  • Müraciətçilərə şirkət və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun,düzgün və ətraflı məlumat verilməsi və ilkin əlaqəni qurulması;
  • Daxil olan sifarişlərin qəbulu, onların işlənməsivə informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirməsi;
  • Müştərilərə qiymətlər, ödəniş şərtləri və digər maliyyə məlumatları barədə məsləhət vermək;
  • Kommersiya təkliflərinin və təqdimatlarının hazırlanması;
  • Müştərilərin sorğularının dərhal, operativ şəkildə cavablandırılması;
  • Müştərilər ilə yaranan problemləri müəyyənləşdirib, effektiv həllini həyata keçirmək;
  • Müştərilərin məmnun qalmasını, suallarının cavablandırılmasını və ehtiyaclarının ödənilməsini təmin etmək üçün onlarla münasibətləri gücləndirmək,müştəri məmnuniyyəti sorğu anketlərini doldurtmaq;
  • Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi.Günlük , həftəlik və aylıq görüşlərin planlaması, təqdimatı;
  • Qabaqcıl satış biliklərini nümayiş etdirmək və şirkətin bütün siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq;
  • Beynalxalq daşımalarda qruppaj yüklər ürə geniş portfele sahib olmaq;
  • Tədbirlərdə, sərgilərdə və işgüzar görüşlərdə müəsisəni təmsil etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Ali 
  • Azərbaycan, Türk , Rus və İngilis dili  yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
  • MS Office biliyi yaxşı səviyyədə bilmək;

Təcrübə:

  • Beynəlxalq yükdaşımalar üzrə azı 2 il iş təcrübəsi;

Bacarıqlar:

  • Güclü iş etikasına sahib olmaq
  • Aydın və sərbəst şəkildə ünsiyyət bacarığı
  • Kommunikasiya bacarıqlarının sahib olmaq
  • Analitik düşünmə, problemi həll etmə bacarığı, diqqətli, nəticəyə yönümlük qabiliyyəti
  • Müstəqil, və komanda şəklində işləmək bacarığı
  • Stress altında işləmə və iş yükünə davamlılıq qabiliyyəti
  • Deadline ilə işləmək bacarığı
  • Yeniliklərə açıq olmaq

İş barədə məlumat:

  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə.
  • Mobil rabitə xidməti ilə təmin olunması
  • İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00 

Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “Satış və marketinq üzrə mütəxəssis” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.

VAKANSİYA 25

Azerbaijan United Carriers

Mühasib köməkçisi

 Son tarix 14 mar 2023 [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə, mühasibatlıq);
  • Müvafiq sahədə 1 ilədək iş təcrübəsi;    
  • MS Excel bilikləri (VlookUP, SumİFS, İF);
  • 1C proqramında işləmək bacarığı arzuolunandır.    

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Kreditor qalıqlarının izlənilməsi (Excel cədvəldə);
  • Bank əməliyyatlarının 1C proqramına  işlənilməsi; 
  • Vergi və elektron qaimələrə nəzarətin edilməsi və banklardan çıxarışların alınması;
  • Maliyyə vəsaitlərinin hərəkətlərinin müvafiq elektron sistemə daxil edilməsi;                         
  • Gündəlik təsdiqlənmiş ödənişlərin müvafiq elektron sistemə daxil edilməsi;                        
  • Ödəniş aktlarının yoxlanılması, təsdiqlənmiş ödənişlərin icra edilməsi;  
  • Satış aktlarının yoxlanılması;                         
  • Əməkdaşların əməkhaqqı xərclərinin qeydiyyata alınması;                         
  • Elektron qaimələrin göndərilməsi;                         
  • Mühasibatlıq şöbəsinə daxil olan sənədlərin arxivləşdirilməsi.       

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 500 AZN;
  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:30-17:30;   
  • Servis xidməti mövcüddur.  

Ünvan: Binəqədi ray., Mədən küçəsi 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz)   

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Mühasib köməkçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən  namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.     

VAKANSİYA 26

PASHA Insurance

Strategy and Budgeting Specialist

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Key responsibilities:

  • Prepare company’s budget, strategy and forecast reports;
  • Monitor strategy implementation/strategic initiatives;
  • Monitor and analyze industry trends and market change;
  • Develop financial and business models;
  • Prepare monthly, quarterly and annual reports to management.
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).

 Required skills:

  • Study: Bachelor or master degree in Finance, Economics and related fields.
  • Experience: minimum 1-2 years. 
  • Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and Russian, good English skills, and advanced use of MS Office (PowerPoint, Excel), basic knowledge of PowerBI.
  • Special Skills (speech, analytical thinking etc.): “Out of box” thinking, ability to work with big data, knowledge of IFRS.
  • Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, strong communication skills and self-discipline, deadline culture.

Additional notes: Candidates with experience in budgeting will be preferred.

Deadline for applications: 15.03.2023

Please send your CV with the title of the position you are applying for in the “Subject” section.

VAKANSİYA 27

Azimut LLC

Mühasib

 Son tarix 14 mar 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qaimələrin təqdim edilməsi.
    • E-taxes.gov.az-da EQF-ların tərtib edilməsi və göndərilməsi,
    • QRP(Qiymət Razılaşdırma Protokolu)-lərin və Hesab-Fakturaların tərtib edilməsi.
    • Müqavilələrə müştəri məlumatlarının daxil edilməsi,
  • Gələn qaimələrə nəzarət.
    • Gələn qaimələrin düzgünlüyünün yoxlanılması,
    • Gələn qaimələrin sənədlərinin(Akt, Hesab-Faktura və s.) gəlməsinə nəzarət edilməsi,
  • Debitor və kreditor lara nəzarət.
    • Müştəri tərəfindən bank hesabına daxil olan vəsaitin hesabatı,
    • Təçhizatçılara ödənilmiş vəsaitin hesabatı,
  • Logix proqramında məlumatların işlənilməsi.

İş şərtləri:

  • Əmək haqqı 500 AZN .
  • Sınaq müddəti ödənişlidir (3 ay),
  • İş yeri: Bakı ş. mərkəzi – şirkətin ofisində,
  • 5 günlük iş qrafiki,
  • Rəsmi iş qeydiyyatı,
  • İş vaxtı 9.00 – 18.00,
  • Aktiv və çalışqan, stresə davamlı, öyrənməyə həvəsli, inkişafa meyilli, işə ciddi yanaşan.
  • İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı,
  • Yalnız xanım namizədlər,
  • Yaş: 30 və 40 yaş arası,
  • Müvafiq sahədə minimum 1 (il) il iş təcrübəsi;

İşə başlama tarixi və tələb olunan sənədlər paketi:

  • İşə başlama tarixi – ilk gündən.
  • Şəxsiyyət vəsiqəsinin sürəti.
  • Ali təhsili təsdiq edən sənəd – diplomun kopyası.
  • Tərcümeyi hal.
  • Foto şəkil – 1 ədəd.
  • Əmək kitabçası.
  • Mühasibatlığın tələb edəcəyi digər sənədlər siyahısı əlavə olaraq bildiriləcək (olduğu halda).

Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı

(Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).  

CV-lər [email protected] və [email protected] emailına göndərilməlidir.

Əlaqə nömrəsi: 070 543 33 31.

VAKANSİYA 28

Nardaran İnvest

Smetaçı-Mühəndis

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Əmək haqqı: Uğurlu namizədlərin əmək haqqı gözləntiləri nəzərdən keçiriləcək.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Maliyyə-smeta sənədlərini hazırlayır;
  • Əsaslı tikinti-quraşdırma, təmir işləri üçün tərtib olunmuş və təsdiq edilmiş sənədləri, cədvəlləri analiz edir;
  • Analiz əsasında tikinti işlərinin smeta dəyərini hazırlayır;
  • Dəyişikliklər baş verərkən smeta sənədlərinə düzəlişlər aparır;
  • Digər təşkilatlar tərəfindən hazırlanan smeta sənədlərini yoxlayır və bu barədə arayış tərtib edir;
  • Tikinti- quraşdırma, təmir və digər işlərinin qiymətləndirilməsində iştirak edir;
  • Yenidən qurulan və ya təmir olunan obyektlərə titul vərəqələrinin hazırlanmasında iştirak edir;
  • Podratçı təşkilatlarla smeta sənədlərini razılaşdırır və onların normativlərə riayət etmələrini nəzarətdə saxlayır, görülən işlər barədə  aktlar hazırlayır;
  • Görülən tikinti-quraşdırma və təmir işlərinin qiymətlərinin aşağı düşməsi üçün tədbirlər görür;
  • Smeta sənədlərinin uçotunu aparır, smeta- maliyyə hesablamalarını sistemləşdirir;
  • Smeta qiymətləri haqqında arayışlar tərtib edir;

Namizədə tələblər:

  • Texniki sahədə ali təhsil;
  • Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office,  AutoCAD bilikləri;
  • İngilis, rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir;

İş yeri:

  • Nardaran qəsəbəsi, Dəmiryolçular küçəsi.
  • Nahar və nəqliyyat servisi şirkət tərəfindən təmin olunur.

İş vaxtı:  I-VI günlər 

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər, növbəti elektron ünvana CV göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 29

Baku Hotel Company

Anbardar

 Son tarix 14 mar 2023 [email protected]

Öhdəliklər:

  • Anbara qəbul edilən malların (xammal, hazır məhsul, tara) siyahı üzrə yoxlanılmasını və nəzərdə tutulan zonalara yerləşdirilməsini təşkil etmək;
  • Sifarış tələbi əsasında anbardan mal çıxışını təşkil etmək;
  • Anbarda olan məhsulların təhlükəsiz saxlanılmasının təmin etmək;
  • Saxlama rejiminə əməl olunmasına riayət etmək;
  • Daxil olan yüklərin qəbul edilməsi üçün yer hazırlamaq;
  • Anbar əməliyyatlarının uçotunun aparılmasında iştirak etmək;
  • Malların inventarizasiyasının aparılmasında iştirak etmək;
  • Anbar qalığına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Anbar sənədlərinin vaxtlı vaxtında sistemə işlənilməsi və günlük yoxlanılmasını təmin etmək;
  • Təhlükəsizlik texnikasının tələblərinə uyğun anbarın bütün sahələrində yükləmə-boşaltma işlərinin vaxtında aparılmasını təmin etmək;
  • Aylıq stok sayımınında iştirak etmək, stokda olan çatışmamazlıqları müəyyən etmək və müvafiq hesabat hazırlamaq;
  • Malın hərəkəti ilə bağlı bütün əməliyyatları prosedurlar üzrə tələb olunan sənədlər əsasında icra etmək (qaimə, aktlar və.s.) və sənədləri arxivləşdirmək;
  • Satınalma və Maliyyə şöbəsi üçün hesabatların tərtib edilməsi;

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə azı 1-2 il iş təcrübəsi;
  • Microsoft Office proqramlarını  istifadə etmək;
  • Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
  • Kollektivlə işləmə bacarığı;
  • Operativ, gördüyü işə cavabdehlik.

Gross əmək haqqı 1000 AZN. 

Vəzifəyə müraciət edən kandidatlardan CV və anket formalarını aşağıdakı e-mail ünvanına göndərərək email-in mövzu hissəsinə vəzifənin adını qeyd etmələri xahiş olunur.

Yalnız vəzifə tələblərinə cavab verən kandidatlarla əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 30

Aztrade

Satış üzrə analitik

 Son tarix 15 mar 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış komandasını gündəlik hesabatlarla təmin etmək
  • Həftəlik, aylıq, rüblük hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
  • Rəhbərlik və ya Satış komandası tərəfindən gələn tələblərə əsasən hesabatlar hazırlamaq

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (FMCG sektorunda təcrübə arzuolunandır)
  • Azərbaycan dili (mükəmməl) və Rus dili (yaxşı)
  • MS Office proqramları biliklərə sahib olmalıdır(1C 8.3 versiyasını bilənlərə üstünlük veriləcək)
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti və böyük həcmli data ilə işləmə bacarığı
  • Komanda ilə işləmə bacarığı
  • Ünsiyyət qabiliyyəti

İş rejimi:

  • İş yeri – Bakı şəh.
  • İş günləri – həftənin 5 günü, gündə 8 saatlıq iş rejimi

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satış analitiki” qeyd etməklə mail ünvanına göndərə bilərsiniz.

fed.az