Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1000-1200 manat – 26 VAKANSİYA

1999

VAKANSİYA 1 

Massi

Operator (Satış təmsilçisi)

Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

İcra edəcəyi iş:  

  • Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
  • Şirkətin xidmət və tarifləri haqqında müştəriyə düzgün məlumat vermək
  • Operativ olaraq telefon zənglərini qəbul etmək
  • Sosial şəbəkələrin mütəmadi olaraq cavablandırılması      
  • Müştərilərin qarşılanması və çay təqdim olunması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək

Tələblər:

  • Yalnız Xanım namizədlər
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • Azərbaycan dilində səlist danışmalı, qrammatik cəhətdən mükəmməl bilməli
  • Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı 
  • Xoşgörünüşlü və səliqəli olmalı
  • Aktiv, gülərüz,məsuliyyətli,həvəsli, enerjili olmalı (Qeyd olunmuş xüsusiyyətlərə malik olmayan şəxslər, xahiş olunur CV göndərməsinlər)
  • Şirkətdə daimi işləməyi özünə hədəf seçən.

İş şəraiti: 

  • Stabil iş  
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
  • Yaş həddi – 18 – 25
  • Əmək haqqı – 800 azn (fix + bonus)
  • İş rejimi: 09:30-dan 18:30-dək (həftədə 1 gün istirahət, qrafik üzrə)
  • İş yeri: : Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus

Xahiş olunur, yalnız xanım  namizədlər CV-sini “Satış təmsilçisi” başlığı ilə [email protected] göndərsinlər. 

VAKANSİYA 2

Emsa Baku

Mağaza meneceri

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • 27-45 yaş həddi;
  • Minimum 5 il satış sahəsində (2 ili rəhbər vəzifədə olmaqla) iş təcrübəsi olmalı;
  • Satış texnikalarını yaxşı bilməli, müştəri yönümlü və satışa meyilli olmalı;
  • Güclü liderlik keyfiyyətlərinə sahib olmalı və kollektivlə işləməyi bacarmalı;
  • Kooperativ idarəetmənin üsul və tətbiqi qaydalarını bilməli;
  • Analitik təhlil qabiliyyətinə sahib olmalı;
  • MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
  • Azərbaycan və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparılması, kollektiv idarə etmə bacarıqlarının olması;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış departamentinin iş prinsiplərinə uyğun olaraq mağazanın işinə nəzarət etmək;
  • Rəqiblərin, trendlərin və bazarda baş verən yeniliklərin təqib edilməsi, analiz edilməsi və nəticələrin departament rəhbərinə təqdim olunması;
  • Mağazanın satış planının icrasına nəzarət etmək və yaranacaq problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa rəhbəri ilə daimi əlaqədə olmaq;
  • Kooperativ müştərilərin cəlb edilməsi və satışın artırılması məqsədilə yeni təkliflər vermək;
  • Satış komandasına tətbiq olunan öhdəlik və tapşırıqların həyata keçirilməsi üçün işçilərin bu istiqamətdə təlimatlandırılmasını və yönəldilməsini təmin etmək;
  • Mağazanın işçilərinin işinin ilkin qiymətləndirməsini apararaq departament rəhbəri ilə müzakirə olunması;
  • Satış ilə əlaqədar qərarların verilməsi prosesində iştirak etmək;
  • Satış planına uyğun olaraq işçilər arasında iş bölgüsünün aparılması, iş qrafiklərinin və ya işçilərin iş rejiminin planlaşdırılması
  • İşçinin iş prosesinin nəzarətdə saxlanılıb izlənməsi
  • Rəhbər tərəfindən vəzifə icrası ilə bağlı digər tapşırıqlar• Bazar araşdırmaları aparılması və müştəri ehtiyaclarının məyyənləşdirilməsi;
  • Satış analizlərinin həyata keçirilməsi və rəqiblərlə müqayisəli analizlərin aparılması;
  • Satış kampaniyalarının təşkil edilməsi;
  • Rəqib şirkətlərin qiymət və satış strategiyaları barədə təhlillərin aparılması.
  • Müştərilərlə işgüzar danışıqların və satışın həyata keçirilməsi
  • Satışın inkişaf etdirilməsi üzrə təkliflər planının hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması
  • Rəhbərliyin tələb etdiyi hesabatların vaxtında hazırlanıb təhvil verilməsi

İş şəraiti:

  • İş saatı Əmək qanunvericiliyinə uyğun  tənzimlənir.
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına görə tənzimlənir.
  • İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir

Uyğun namizədlər şəkilli CV-lərini mail ünvanına mağaza meneceri başlığı ilə göndərə bilərlər.( Xahiş edirik ki, ancaq tələblərə uyğun namizədlər CV göndərsin)

VAKANSİYA 3 

Maymed- Avis MMC

Əczaçı

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Əczaçılıq ixtisası üzrə ali və ya orta tibbi təhsil (yalnız dövlət təhsil müəssisəsi üzrə)
  • Xarici dil bilikləri ( rus və ingilis dillərini bilməsi üstünlükdür)
  • Texniki bacarıqlar ( ofis proqramları)
  • Səhər və axşam smenlərinin hər ikisində çalışa bilən
  • Qeyd : iş təcrübəsi olmayan namizədlər də dəyərləndirilir
  • Şirkətdaxili praktika sistemi mövcuddur

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Aptek bölümü üzrə dərman preparatlarının satışının həyata keçirilməsi
  • Dərmanların saxlanma şəraitinə, düzülüş prinsipinin riayət olunmasına nəzarət
  • Aptek rəhbərinin işin təşkili ilə bağlı digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi

Əmək haqqı : başlanğıc – 500-700 azn

İş rejimi : tam iş qrafiki

İstirahət günü : Həftədə 1 gün

Müqavilə: Əmək müqaviləsi

Qeyd : Karyera üzrə iləriləmə və əməkhaqqı məbləğində artım imkanları mövcuddur

Müraciət üçün e-mail ünvanına elanın başlığını qeyd edərək CV göndərə bilərsiniz.

Tel: 051 731 85 55, (012) 502-47-17

Əlaqə: Ayan x

VAKANSİYA 4 

ASE Logistics

Customer service for online shopping department

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Ищем сотрудника в отдел по онлайн-покупкам, который присоединится к нашей команде для координации доставок онлайн посылок.

Знание языков:

  • Азербайджанский – Свободно
  • Русский – Свободно
  • Английский – Желательно
  • Турецкий – Желательно

Требования и общая информация:

  • Возраст кандидата от 20 до 37 лет;
  • Опыт работы в сфере общения с клиентами и предоставлении услуг не менее 1 года;
  • Обязательно знание MS Office (особенно Excel, Outlook).
  • Отличные коммуникативные навыки, навыки межличностного общения и ведения переговоров
  • Умение работать в стрессовых условиях и навыки быстрого реагирования для решения задач
  • Степень бакалавра в соответствующей сфере

Должностные обязанности:

  • Координация всех заказов, поступающих из Турции (авиаперевозки)
  • Сопровождение и информирование клиента по возникающим вопросам с доставкой груза и предложение вариантов быстрого решения
  • Предоставление Клиентам обновления статуса посылок после прибытия, организация доставки.
  • Постоянная связь с клиентом в течение рабочего дня
  • Ежедневное общение с агентами по грузоперевозкам и своевременное отслеживание отправки грузов
  • Ежедневная координация поставок с таможенным брокером
  • Подготовка ежемесячных отчетов;

График работы:

  • 5 дней в неделю 09:00 – 18:00, суббота по сменно.
  • Заработная плата: будет определена по итогам собеседования.
  • Адрес: Узеир Гаджибеков 61Б.
  • Ждем ваши резюме. Предпочтение отдается женскому полу.

Кандидаты соответствующие требованиям вакансии, могут отправить свои резюме указав в теме письма «координатор в отдел по онлайн-покупкам».

VAKANSİYA 5 

Ferrum Capital

Kiçik Hüquqşünas (korporativ sahə üzrə)

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?

  • Ali hüquq təhsil;
  • Mülki hüquq sahəsində biliklər;
  • Mükəmməl azərbaycan dili (ingilis dili arzu olunandır);
  • Yüksək ünsiyyət qurma və yazı bacarıqları;

Kiçik Hüquqşünas (korporativ sahə üzrə) nə iş görür?

  • Şirkətin hüquqi sənədlərinin və müqavilələrinin hüquqi ekspertizası;
  • Hüquqi məsələlərlə bağlı müvafiq rəylərin verilməsi;
  • Şirkətin struktur bölmələrinə hüquqi dəstəyin verilməsi;
  • Hüquqi məsələlərlə bağlı rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
  • Şirkətin müxtəlif müəssisə və təşkilatlarda, o cümlədən dövlət orqanlarında təmsil edilməsi.

Əlavə məlumat:

  • 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı: 400 AZN

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Kiçik Hüquqşünas (korporativ sahə üzrə) qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 6 

Foodcity Agropark

Baş icraçı direktorun köməkçisi

 Son tarix 13 apr 2023 Müraciət et

Təsvir:

  • Baş icraçı direktorun görüş və iclaslarının planlaşdırılması və təşkili;
  • İclaslarda iştirak etmək, müvafiq qeydlərin aparılmasını və protokollaşdırılmasını təmini;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının təyinatı üzrə yönləndirilməsi, tapşırıqların icrasına nəzarət;
  • Daxil olan məktubların, müraciətlərin müvafiq qaydada cavablandırılmasınım və təyinatı üzrə yönləndirilməsinin təmini;
  • Və s.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Qeyd olunan sahə üzrə ən azı 2 il iş stajı;
  • Azərbaycan dili (yüksək), rus dili (yaxşı), ingilis dili (üstünlükdür).

VAKANSİYA 7 

Maymed- Avis MMC

Satış Nümayəndəsi

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Yaş : 22 – 35 yaş
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • Ali təhsil
  • Prezentabelli görünüş
  • Təqdimat və prezentasiya bacarıqları
  • Xarici dil bilikləri (rus dili bilən namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
  • Texniki bilklərin orta səviyyədə olması (ofis proqramları)

 Vəzifə öhdəlikləri:

  • Distribuytor firmanın məhsulları üzrə yeni satış obyektləri tapmaq və müştəri portfoliosunu genişləndirmək
  • Məhsulların tədimatını həyata keçirmək
  • Mağazalarda məhsulların stok nizamlanmasını həyata keçirmək
  • Distribyutor rəhbərinə mütəmadi raporlar vermək

Əməkhaqqı : başlanğıc – 500-600 azn

İş rejimi : tam iş qrafiki

İstirahət günü : Həftədə 1 gün

Müqavilə: Əmək müqaviləsi

Müraciət üçün e-mail ünvanına elanın başlığını qeyd edərək CV göndərə bilərsiniz

Tel: 051 731 85 55, (012) 502-47-17

Əlaqə: Ayan x

VAKANSİYA 8 

Mazarina Trade Company

Marketoloq

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Elanın təsviri:

  • Maaş:  Namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin olunur.
  • İş təcrübəsi: 2 ildən artıq
  • Yaş: 25-40
  • İş rejimi: 5 gün iş qrafiki (B/e- Cümə)
  • Saat:09:00-dan-18:00-dək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment ixtisasları  üzrə arzuolunandır);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlist
  • İngilis dili arzu olunandır
  • FMCG sahəsində marketinq təcrübəsi olmağı üstünlükdür
  • MS Office ilə işləmə bacarığı
  • Yeni layihələr üzrə marketinq planları hazırlama bacarığı
  • Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik,riyazi biliklər və problem həll etmə, idarəetmə bacarığı
  • Müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək səviyyədə olmalıdır
  • Dəqiq, qərəzsiz olmalı və analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı

Vəzifə öhdəliklər:

  • Trade Marketinq tədbirlərinin hazırlanması, təşkili, keçirilməsinə nəzarət və aksiya effektivliyin dəyərləndirilməsi (BTL promo aksiyalar, reklam aksiyaları,təqdimatlar
  • Brendin inkişafına dəstək
  • Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və öz təkliflərininin rəhbərliyə təqdimatı
  • İllik marketinq büdcəsinin planlaşdırılması, analizi və nəzarəti
  • Bazarın monitorinq və təhlili, rəqabət mühitinin öyrənilməsi
  • Trade aktivliklər üzrə illik təqvimin hazırlanması və tətbiq edilməsi və s.)
  • Trade aktivliklər üzrə illik təqvimin hazırlanması və tətbiq edilməsi

VAKANSİYA 9 

Nazim1001

Qrafik dizayner

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə 1-3 illik iş təcrübəsi
  • Dil biliyi: Azərbaycan ( ingilis dili arzuolunandır)
  • Yaş həddi: 22-30
  • Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator,Adobe Indesign, Adobe Premiere Pro (Montaj bacarığı) proqramlarında işləmək 
  • Komandada işləmə, düzgün planlama bacarığı
  • İşində məsuliyyətli və diqqətli olması
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti

İş barədə məlumat:

  • Sosial media hesabları üçün kreativ postlar hazırlamaq
  • Promo materiallarını dizayn etmək
  • Korporativ standartlara uyğun olaraq reklam və digər dizayn materiallarını hazırlamaq 
  • Şirkətin kreativ sahədə işinin effektivliyini artırmaq məqsədi ilə təkliflər və təşəbbüslər irəli sürmək;
  • Son dizayn trendləri ilə işləmək və adaptasiya olmaq;
  • Video materialların, reklam və sosial çarxların montajlanıb hazırlanması;
  • Çəkilən şəkillərin işlənilməsi;
  • Tapşırılan işlərin vaxtında, keyfiyyətli həll olunmasını təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan dizayn işlərinin vaxtında və düzgün təhvil verilməsi

İş şəraiti:

  • Həftə içi 6 gün (bazar istirahət)
  • İş saatı 09:00-dan – 18:00-dək
  • Əmək haqqı 700AZN+ sosial şəbəkə satışlarından bonus , əmək haqqı artandır.
  • İşə qəbul AR qanunvericiliyinə uyğun olaraq aparılır

Maraqlanan namizədlər öz CV formalarını mövzu yerinə Qrafik Dizayner yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 10 

Qala Group

Avtomobillərin ehtiyat hissələri üzrə mütəxəssis

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Qala Group/ Partner şirkəti

Biz Azərbaycanda avtomobil sənayesi haqqında dərin biliyə və sektorda texniki təcrübəyə malik təcrübəli Avtomobil Ehtiyat Hissələri üzrə Mütəxəssis axtarırıq. Avtomobil Ehtiyat Hissələri Mütəxəssisi avtomobillər üçün ehtiyat hissələrinin düzgün adlarının tapılmasına cavabdeh olacaq. İdeal namizəd avtomobil hissələri, bazar tendensiyaları və istehlakçı davranışı haqqında güclü texniki biliyə malik olacaq

Əsas Məsuliyyətlər:

  • Avtomobillər üçün ehtiyat hissələrinin düzgün adlarını araşdırın və əldə edin
  • Dəqiq və aktual məlumatlarla hissələrin kataloqunu saxlamaq və yeniləmək
  • Böyümə imkanlarını müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarını və müştəri davranışlarını təhlil edin
  • Keyfiyyət, vaxtında çatdırılma və rəqabətli qiymətləri təmin etmək üçün satıcılar və təchizatçılarla əməkdaşlıq edin
  • Müştərilərə və satış heyətinə texniki dəstək və məsləhətlər verin
  • Uyğunluq və uyğunlaşmanı təmin etmək üçün inkişaf etməkdə olan texnologiyalar və sənaye qaydalarından xəbərdar olun
  • İnventarın idarə edilməsinə kömək edin və ehtiyat hissələrin optimal səviyyədə olmasını təmin edin
  • Müştəri məmnuniyyətini və sədaqətini təmin etmək üçün müştərilər və maraqlı tərəflərlə əlaqələri inkişaf etdirin və davam etdirin
  • Səmərəli və effektiv əməliyyatları təmin etmək üçün satış, marketinq və logistika kimi daxili komandalarla koordinasiya edin
  • Ehtiyat hissələrinin idarə edilməsinin səmərəliliyini və effektivliyini artırmaq üçün strategiyalar hazırlayın və həyata keçirin

Minimum 5 il iş təcrübəsi

Daha ətraflı məlumat müsahibə zamanı veriləcəkdir.

Xahiş olunur  şəkilli CV-ləri Javid Akhundov [email protected] və [email protected]  e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adını “Avtomobil Ehtiyat Hissələri üzrə Mütəxəssis” qeyd edin.

VAKANSİYA 11 

Non – Banking Credit Organization

İnsan Resursları üzrə Koordinator

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

İşin təsviri:

  • İnsan Resurslarına dair prosedurların hazırlanması və izlənilməsi;
  • İşçi ehtiyacına olan tələbin müəyyənləşdirilməsi, seçilməsi və yerləşdirilməsi üzrə işin təşkili;
  • Mükafatlandırma və motivasiya sisteminin qurulması və tətbiq olunması;
  • Kadr bazasının yaradılması və idarə edilməsi, işçilərin qeydiyyatının aparılması işinin təşkili;
  • Məzuniyyət, işəqəbul, xitam, məzuniyyət, ezamiyyə və s. əmrlərin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsi;
  • Vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
  • Optimal işçi sayının hesablanması, işçi büdcəsinə nəzarət;
  • Təşkilati strukturun hazırlanması;
  • İşə qəbul prosesində vakansiya və müsahibələrin izlənilməsi;
  • Sabit və dəyişən əmək haqqı sistemlərinin qurulması;
  • Əməyin dərəcələndirilməsi;
  • Kadr kargüzarlığı sistemlərinin qurulması;
  • Vakansiya tələbinin müəyyən edilməsi;
  • Seçilən əməkdaşların müvafiq struktur bölməyə yerləşdirilməsinə dəstək göstərmək;
  • İşə qəbul ilə bağlı digər müvafiq fəaliyyətlərin icrasına nəzarət etmək;
  • Əmək qanunvericiliyinə, nizamnaməyə, təlimatlara və direktorun əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin qəbulu, köçürülməsi və işdən azad edilmələrini vaxtında  həyata keçirilməsinə nəzarət;
  • Aylıq hesabatların hazırlanması və təqdimatı.

Əmək haqqı: 1200 AZN Net.

VAKANSİYA 12 

Kontakt Home

Texniki xidmətlərin təchizatı üzrə mütəxəssis

 Son tarix 13 apr 2023 – Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təchizatçılarla müqavilələrin hazırlanması və imzalanması;
  • Xarici və daxili bazar araşdırmasının edilməsi;
  • Xarici və daxili tədarükçülərlə danışıqların aparılması, sifarişlərin hazırlanması və logistika prosesinin izlənilməsi;
  • Sifarişlərin yerləşdirilməsi və yönləndirilməsi;
  • Maliyyə (İnvoice) və Logistika üçün (İdxal üçün lazım olan sənəd və sertifikatların alınması) lazımlı sənədlərin hazırlanması və bütün proseslərin izlənilməsi;
  • Hesabatların hazırlanması.

Tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə sahəsi üzrə);
  • Səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi;
  • Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə çalışma bacarığı (Word, Excell, Outlook);
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
  • Analitik düşüncə və problemlərin idarə edilməsi bacarıqları.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər;
  • İş saatı: 09:00-18:00.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 13

Construction Company

Smeta-mühəndisi

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Məsuliyyətlər:

  • Kommersiya qiymətlərində smetaların tərtib edilməsi;
  • Büdcə sənədlərinin işlənib hazırlanması, yoxlanılması, hazırlanması, təhlili;
  • Kommersiya (bazar) tarifləri əsasında maya dəyərinin hesablanması;
  • Podratçıların və təchizatçıların monitorinqi, qiymət monitorinqi;
  • Layihə və icra sənədləri əsasında dizaynın və işin faktiki həcminin müəyyən edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (inşaat, mühəndislik);
  • Kommersiya hesablamaları aparmaq bacarığı (üstünlük kimi);
  • Rəsmləri oxumaq, işin miqyasında naviqasiya etmək bacarığı;
  • Güclü MS Office biliyi, EXCEL/Google Sheets üzrə mükəmməl biliyi;
  • Rus və ingilis dillərini bilən şəxslərə üstünlük verilir.

Şərtlər:

  • Əmək haqqı: 800-1200 Azn 
  • İş qrafiki: 5/2 saat 09.00-dan 18.00-dək;
  • Minimal iş təcrübəsi – 1-3 il;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq qeydiyyat;

CV-ləri qeyd olunmuş elektron ünvana göndərə bilərsiniz:  [email protected] , [email protected].

Обязанности:

  • Составление смет в коммерческих расценках;
  • Разработка, проверка, подготовка, анализ сметной документации;
  • Расчет стоимости на основании коммерческих (рыночных) расценок;
  • Мониторинг подрядчиков и поставщиков, мониторинг цен;
  • Определение проектных и фактических объемов работ на основании проектной и исполнительной документации.

Требования:

  • Высшее образование (строительное, инженерное);
  • Умение составлять коммерческие сметы (как преимущество);
  • Умение читать чертежи, ориентироваться в объемах работ;
  • Уверенное владение MS Office, отличное знание EXCEL/Google Таблиц;
  • Знания русского и английского языков приветствуются;

Условия:

  • Заработная плата 800-1000 Azn;
  • График работы: 5/2 с 09.00 до 18.00;
  • Оформление согласно ТК АР;
  • Опыт работы от 1 года до 3 лет.

Отправляйте CV на ниже указанные адреса: [email protected] , [email protected]

VAKANSİYA 14

Inci Group Of Companies

Brand Manager

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin inkişaf istiqamətini müəyyən etmək üçün mövcud portfelin daimi analizi – brendlər üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, gəlirlilik faizi;
  • Sku bazinda brendlər üzrə portfelin kvartallıq optimizasiyası; 
  • İstehsalçilarla brendlərin inkişaf planı və marketinq büdcəsi üzrə danışıqların aparılması;
  • Kateqoriya və brend strategiyaların və icra planlarının hazırlanması və icra edilməsi;
  • İllik və aylıq brend satış planlarının hazırlanması və satışla birlikdə təsdiqlənməsi;
  • Yeni brendlərin gətirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması;
  • Brend plana əsasən promo planın hazırlanması;
  • Brendlər üzrə satış kanallarının müəyyən edilməsi;
  • Brendlər üzrə planoqramlarin müəyyən edilməsi;
  • Yeni brendlərin bazara girişi zamanı market tipərinə görə satış paketinin müəyyən edilməsi;
  • Aylıq əsasda brend plana əsasən və ya ehtiyac yarandıqda promo kampaniyaların hazırlanması, icrasına nəzarət;
  • Kampaniyaların effektivliyi analizinin aparılması;
  • Aylıq və illik marketinq büdcələrin brend pnl-nə təsirini nəzərə alaraq idarə edilməsi və marketinq xərcləmə hədəfinə cavabdehlik.

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil: (Marketinq sahəsində arzuolunandır);
  • Dil bilikləri:  Azərbaycan dili – Əla, Rus dili- Orta;
  • MC Offise: Yaxşı səviyyədə;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
  • Analitik, kreativ düşüncə tərzi.

Əmək şəraiti:

  • İş saatları 09:00 – 18:00;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
  • Şənbə və Bazar istirahət günü;
  • İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında);
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə ərazini və “Brand Manager” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.

Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 15

Agroline AZ MMC

Logistika və təchizat şöbəsinin mütəxəssisi

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Öhdəliklər:

  • Satınalma sifarişlərinin qəbulu və təmin olunması;
  • Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması;
  • Şirkəti mal-material, xammal və avadanlıqlarla təmin edilməsi;
  • Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqların aparılması;
  • Qiymət araşdırılması və tenderlərin həyata keçirilməsi;
  • Müqavilələrin hazırlanması və nəzarətdə saxlanılması, müqavilədə-kommersiya şərtlərinin müəyyən olunmasına nəzarət olunması;
  • PO və QMC-lərin hazırlanması və təsdiqə göndərilməsi;
  • Struktur daxili müfaviq hesabatların hazırlanması
  • 1c və Tapagro sistemindən biliklər
  • MS office bilikləri
  • Rus dili arzuolunandır
  • İngilis dili yaxşı 

Əmək haqqı 500.

VAKANSİYA 16

Matanat A

Xarici satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis (Özbəkistan üzrə)

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

İşin təsviri:

  • Şirkətin Özbəkistan Respublikasında yerləşən filialında təchizat işlərinin  həyata kecirilməsi;
  • Avadanlıq, mal-material, ehtiyat hissələri, xidmət tədarükçülərinin  axtarışı, təhlili və seçimi;
  • Logistika və nəqliyyat işlərinin təşkili və nəzarəti;
  • Alınan malların keyfiyyətinə nəzarət.

İş şəraiti:

  • İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günü;
  • Əsas iş yeri-Bakı şəhəri olmaqla, mütəmadi olaraq  Özbəkistana Respublikası ezamiyyət;
  • Ezamiyyət xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır 

Tələblər:

  • Təhsili: Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilməsi tələb olunur;
  • Kompüter biliyi: Microsoft Office;
  • Xarici Satınalma və təchizat sahəsində təcrübə (texniki biliyi olan, sənaye avadanlıq, elektrik və elektronik malların, ehtiyyat hissələrinin alışı və  beynəlxalq ticarətin əsaslarını bilməyi şərtdir) ;
  • Satınalma müqavilələrinin tərtib etməyi bilməli;
  • Gömrüklə işlərində təcrübəsi olmalı və gömrük rəsmiləşdirilməsi qaydalarını bilməli;
  • Yüksək məhsuldarlıq və iri həcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti olmalı.

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərin.

VAKANSİYA 17 

PAY Group

AutoCad operator

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Vəzifə barədə bəlumat:

  • Layihələr sifarişçinin istəyinə əsasən müxtəlif obyektlərdə, müxtəlif kateqoriyalı otaq qapıları, giriş qapıları, qapı dəstəklərinin quraşdırılmasından ibarət olacaq.
  • Qapı quraşdırılması üzrə hazırlanmış layihə sənədlərini oxumaq, materialları analiz etmək və layihələrə tətbiq üçün uyğunluğu müəyyən etmək.
  • Hazır layihələr əsasında qapı yerləri, qapı sayı və onların ölçüləri haqqında excel cədvəl tərtib etmək
  • AutoCad proqramında çertyojlar üzərində iş aparmaq, detallarda dəyişiklik və ya əlavələr etmək
  • Layihələrdə təqdim edilən qapı növlərini müəyyən edib onların say və ölçülərini fabrika sifariş vermək.
  • Sifarişçi tərəfindən təqdim olunmuş layihələri, təsdiq olunmuş qaydalara uyğun olaraq texniki dəqiqliyə görə yoxlayıb, spesifikasiyalara və müqavilə razılaşmalarına riayət olunmasını təmin etmək;
  • Razılaşdırılmış dəyişikliklər də daxil olmaqla nəticələri qeyd etmək və hesabat vermək;
  • Layihələrlə bağlı işlərin gedişini izləmək və vəzifə öhdəlikləri daxilində layihənin gedişi ilə bağlı müştəri və ya maraqlı tərəfə bərabər səviyyədə məlumat vermək.
  • İnformasiya texnologiyalarına əsaslanan sənədləşmə, simulyasiya, məlumat bazası və s. aid qaydalara əməl etmək;
  • Layihə ilə bağlı gündəlik hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Əmək funksiyasını texniki standartlar və milli qanunvericiliyin tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirmək;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Memarlıq və İnşaat sahəsində üstünlükdür)
  • Çertyojları oxumaq və başa düşmək bacarığı
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan və və rus dili biliyi, ingilis dili üstünlükdür;
  • Auto Cad, Excel və Word proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Effektiv şifahi və yazılı kommunikasiya bacarığı;
  • Gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
  • Müvafiq hesabatları yazılı və şifahi təqdim etmə bacarığı
  • İşin xarakteristikasına uyğun olaraq, xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftənin 5 günü, 10:00-dan 19:00-dək.
  • Şənbə və bazar qeyri iş günləridir.
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
  • Əmək haqqı 500AZN (əmək haqqı artandır)
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.

Vakansiyanın adını Mövzu yerində qeyd etməklə, CV-nizi göndərə bilərsiniz.

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da “Mövzu” qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan “CV” – lərə baxılmayacaq. 

VAKANSİYA 18 

Servis üzrə məsləhətçi

 Son tarix 13 apr 2023  – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan telefon zənglərinə vaxtında cavab verir.
  • Müştərilərə servis xidmətinin bütün aspektlər üzrə izahatlar verir.
  • Servis xidmətinə gələn müştəriləri qəbul edir.
  • Avtomobilləri texniki xidmət üçün qəbul edir.
  • Təmir işlərinin aparılmasının sifarişini tərtib edir.
  • Müştərilər tərəfindən göstərilən nasazlıqların qeydiyyatını aparır.
  • Cəmiyyətdə təsdiq olunmuş xidməti sənədləşməni, uçotu və hesabatı keyfiyyətlə və vaxtlı-vaxtında tərtib edir.

Namizədlərə tələblər:

  • Yaş: 22-30;
  • Ali təhsil (texniki ali təhsilə üstünlük verilir);
  • Avtomobil sahəsində iş təcrübəsi (min. 2 il);
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Rus və ingilis dillərinin bilməsi üstünlükdür;
  • Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
  • Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
  • Stres altında işləmə qabiliyyəti;
  • Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti;
  • Fəal və işə planlı yanaşma;
  • Qərarvermə qabiliyyəti.

İş qrafiki: 10:00-18:00 

Şənbə günü – qısa gün (10:00-15:00)

İstirahət günləri: hər həftənin  bazar günləri

Namizədlər email adresinə CV göndərə bilərlər.

Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıq səviyyəsinə əsasən təyin ediləcəkdir.

VAKANSİYA 19 

Başak Group

Mağaza Satış Təmsilçisi

Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Namizədə aid tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Rus dilində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti (mütləqdir),
  • Mövcud sahədə min 2-3 il təcrübə (inşaat satış),
  • Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı,
  • Korporativ ünsiyyət bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mağazaya daxil olan müştərilər ilə ünsiyyət,
  • Müştəriyə məhsul haqqında məlumatın verilməsi,
  • Satışların həyata keçirilməsi.

İş qrafiki:

  • Həftə içi 6 gün saat 09:00-18:00.
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir,
  • Korporativ nömrə,
  • Əmək haqqı: 600-700 AZN + bonus (kpi)
  • Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13..

Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Mağaza satış təmsilçisi” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 20 

Danone

Demand Planning Specialist

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Физическая локация  –  Баку    

Зона ответственности  –  Планирование    

Подчинение  –  Менеджеру по Логистике

Вид вакансии –  Замена

Планируемая дата выхода сотрудника (в соответствии с KPI по закрытию вакансии) – 17.04.2023

Условия компенсации и бенефиты:

  • Вид премии – Нет
  • Вид трудового договора – Срочный
  • Корпоративная связь – Да
  • Корпоративный автомобиль –  Нет
  • Ноутбук/планшет – Ноутбук
  • Релокационный пакет – Нет.

Условия работы:

  • Режим рабочего времени – 40-часовая рабочая неделя
  • Рабочий день –  Нормированный 
  • Наличие командировок – Да

Основные требования:

  • Образование Высшее
  • Специализация Техническое
  • Знание английского языка Intermediate/Средний
  • Навыки работы на ПК Продвинутый пользователь
  • Специальные программы ПК Microsoft Office (Excel,Word,Power Point), 1C
  • Приоритетная сфера профессиональной деятельности (предыдущие компании) FMCG сектор
  • Стаж работы на аналогичной позиции    от 1 до 3-х лет

Обязательные профессиональные знания и навыки:

  • Аналитическое мышление
  • Ответственность 
  • Умение приоритезировать задачи
  • Умение работать в команде
  • Целеустремлённость.

Личностные характеристики:

  • Коммуникабельность
  • Стрессоустойчивость
  • Позитивность

Основная (одна) задача роли:  

  • Обеспечивать оптимальный процесс прогнозирования и планирования спроса и поставок, развивая данные процессы в соответствии с требованиями бизнеса. 

“Основные обязанности (не более 5 пунктов):

(ВАЖНО!!! раскрыть потенциальным кандидатам суть их работы, обратить внимание на более существенные, значимые для компании обязанности; чтобы кандидат смог оценить свои силы и понять, подходит ли ему эта работа, справится ли он, насколько его профессиональные знания и умения соответствуют данной роли).”        

  • Краткосрочное и долгосрочное планирование деманда 
  • Анализ продаж  
  • Еженедельная проработка и направление заказов  
  • Лидирование межфункциональных встреч

Основные показатели эффективности (ключевые KPI’s):    

  • FA M-1    
  • WH PPED    
  • СSL    

VAKANSİYA 21

Garant Auto

Sosial media meneceri

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Müştərilərlə əlaqənin yaradılması və işlərin gedişatına nəzarət etmək
  • Sosial şəbəkələrdə postların paylaşılması
  • Sosial şəbəkələrdəki səhifələrimizə daxil olan sorğuların cavablandırılması
  • Sosial şəbəkələrdə reklam yerləşdirilməsi
  • Avtomobilləri təhvil verərkən video və foto çəkmək
  • Sosial şəbəkələrdə peşəkar işləmək bacarığı (Facebook ,instagram, tik-tok, shopify, etsy )
  • Bazar araşdırma qabiliyyəti, rəqiblərin analizi və dəyişən trendləri mütəmadi izləyən
  • Kreativ və yaradıcılıq qabiliyyətinə malik olmaq
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
  • Kopiraytinq, mətn yazma bacarığı
  • İngilis dili biliyi tələb olunur
  • Tələblərə cavab verən.

Əmək haqqı: 300-500 AZN və sosial şəbəkə üzərindən satışın 10% bonus. Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən əmək haqqı artırıla bilər

İş saatı : 10:00-dan – 19:00-dək

İş yeri : Ənvər Gasımzadə 68

Namizədlər e-mail ünvanına mövzu hissəsində “SMM” yazaraq müraciət edə bilərlər.

VAKANSİYA 22

H.I.Q.A

Tender üzrə mütəxəssis

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Namizədə aid tələblər:

  • Ali təhsili;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
  • Tender sahəsində iş təcrübəsi minimum 2-3 il;
  • Kompyuter bilikləri;
  • Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığır;
  • Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı;;
  • Yüksək məsuliyyət, diqqətcil.

Vəzifə təlimatları:

  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Tender üzrə tələb olunan sənədlərin, protokolların operativ şəkildə hazırlanması, sənədlərin qeydiyyatın aparılması;
  • Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması;
  • Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması;
  • Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
  • Tender proseslərinin gedişi haqqında həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;

İş qrafiki:

  • Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, 
  • Korporativ nömrə,
  • Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Tender üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 23

Başak Group

Satış mütəxəssisi-dağıtım

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Ekspeditor, satış dağıtım sahəsində 2-3 il təcrübə (yanlız təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
  • Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
  • 23-30 yaş aralğı,

Öhdəliklər:

  • Aylıq satış hədəflərinə çatmaq,
  • Müəyyən edilmiş ərazi üzrə müştəri ziyarətləri və sifarişlərin alınması,
  • Dağıtım standartlarının satış nöqtələrindən icraatı.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
  • Əməkhaqqı: 700-1000 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış mütəxəssisi-dağıtım” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 24

Qala Group

Sales and Procurement professional

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

As a Building Materials Sales and Procurement professional, your primary responsibility is to ensure that building materials are sourced and sold in an efficient and cost-effective manner. Your day-to-day tasks may include:

Sales Responsibilities:

  • Developing and executing sales strategies to achieve sales targets.
  • Identifying and pursuing new business opportunities.
  • Maintaining relationships with existing customers to ensure repeat business.
  • Negotiating prices, terms, and conditions with customers.
  • Providing technical assistance and support to customers.
  • Coordinating with marketing and product development teams to ensure effective promotion of building materials.
  • Preparing and submitting sales reports to management.

Procurement Responsibilities:

  • Identifying and evaluating potential suppliers of building materials.
  • Negotiating prices, terms, and conditions with suppliers.
  • Coordinating with internal stakeholders to understand their requirements and ensure timely delivery of materials.
  • Developing and implementing procurement policies and procedures.
  • Monitoring supplier performance and addressing any issues that arise.
  • Maintaining accurate records of procurement activities.
  • Managing inventory levels to ensure materials are available when needed.

Overall, your responsibilities will include managing the sales and procurement processes from end to end, ensuring that materials are delivered on time and at a reasonable cost, and developing and maintaining relationships with both customers and suppliers.

Xahiş olunur  şəkilli CV-ləri e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adını “Sales and Procurement professional” qeyd edin.

VAKANSİYA 25

Terra Pharm

Tibbi nümayəndə

 Son tarix 13 apr 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik olaraq tibbi müəssisələrə (klinikalar,xəstəxanalar) və apteklərə baş çəkmək,yeni müştərilərin cəlb edilməsi;
  • Şirkətin məhsullarını klinikalar və apteklərdə tanıtmaq;
  • Məhsullara tələbat yaratmaq və satışını təşkil etmək;
  • Mütəmadi olaraq görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatın təqdim edilməsi;
  • Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi.

Namizədə tələblər:

  • Yaş: 21-40
  • Təhsil: Ali və ya orta təhsil (Tibb sahəsində olması arzuolunandır)
  • Müvafiq sahə üzrə 1 ildən yuxarı iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və Rus dilləri mükəmməl, İngilis dilinin olması üstünlükdür
  • Komandada işləmək qabiliyyəti
  • Yüksək ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Effektiv təqdimat bacarığı

İş rejimi:

  • Əmək haqqı: 700-800 Azn
  • İş günləri: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
  • İstirahət günləri – Şənbə/Bazar

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində vakansiyanın adını Tibbi nümayəndə” qeyd etməyiniz xahiş edilir, əks halda müraciətə baxılmayacaq)

VAKANSİYA 26

Azericard

İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis

 Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil (texniki təhsil arzu olunandır);
  • IP şəbəkə, Cisco Avadanlıq üzrə ( Yönləndirmə protokolları, VLAN, NAT, Access-lists ) VMWare (VM və Hostların tətbiq olunması), Linux ( Şəbəkə interfeyslər, LVM, Redhat üzrə əsas conf- faylar və servislər ), Windows Server ( AD, DHCP, DNS ) üzrə başlanğıc biliklər və iş təcrübəsi;
  • İT sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • İşçilərin texniki dəstəyi;
  • İngilis və Rus dili bilikləri;
  • Texniki sənədlərin ingilis dilində oxunması və başa düşülməsi;
  • Verilmiş tapşırıqların həllinə kreativ yanaşma;
  • Komandada işləmək bacarığı, məsuliyyət, təşkilatçılıq, sərbəstlik və özünü inkişaf etdirməyə meylli;
  • Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla).

Namizədlərdən CV-lərini “IT Specialist” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur. 

Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

fed.az