Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-600-800-1000-1500 MANAT – 18 VAKANSİYA

520

VAKANSİYA 1

Azprotein Foods Group

İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Əmək haqqı: 800-1000 Azn

İş qrafiki: Həftədə 6 gün

Iş yeri: Bakı Buzovna qəsəbəsi (Yaxınlıqda yaşayanlara üstünlük verilir)

Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur

Namizədə Tələblər:

  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
  • Ali təhsil;
  • Bu sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • E-gov Elektron Hökumət Portalında mükəmməl işləmə bacarığı;
  • 1C bilikləri və 1C ilə işləmə bacarığı
  • Sənəd ilə işləmə bacarığı (aktlar, əmrlər və s.)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişləri daxil etmək, sosial sığorta kartlarının açılmasını təmin etmək;
  • İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
  • Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaqla iş qeydiyyatını aparmaq;
  • Məzuniyyətlərin verilməsi uçotunu aparmaq və məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
  • İcbari sığorta üzrə aylıq hesabatın təqdim edilməsi və nəzarətdə saxlanılması;
  • Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatları təqdim etmək;
  • İş vaxtının rejiminə riayət etmək üçün işçilərin gündəlik davamiyyət cədvəllərində qeydlərin aparılmasına nəzarət etmək və ayın 1-2-sində tam məlumatı təqdim etmək.
  • İşə Qəbul müsahibələrinin / ilkin görüşlərin keçirilməsi və dəyərləndirilməsi

Qeyd: Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.

Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 2

AGRO – WEST DC LLC

Assistant

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Əmək haqqı: 400 azn          

Namizədə olan tələblər:

  • Cins: Xanım;
  • Yaş: 20-35;
  • Dil biliyi: Rus dili- mütləqdir
  • Təhsil: Ali;
  • Kompüter biliyi: Microsoft Ofis (Excel əla səviyyədə)

 Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
  • Şirkət daxili sənədlərin hazırlanması,qeydiyyatı və müvafiq şöbələrə çatdırılması;
  • Qəbul edilmiş qərarların icrasına nəzarət;
  • Digər vəzifə təlimatları müsahibə zamanı namizədə izah olunacaq;

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Analitik düşüncə qabiliyyəti;
  • Detallara qarşı diqqətli olmaq;
  • Gördüyü işə qarşı məsuliyyətlilik;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Vaxtın düzgün idarə olunması;

Ünvan : Bakıxanov qəsəbəsi.

Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə “Assistant” yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 3

BOA Agency

Daxili Auditor

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xərclərdə israfçılığın qarşısını almaq məqsədiylə biznes proseslərdə təsdiq və nəzarət baxımından çatışmazlıqların müəyyən edilməsi, məlumatların toplanması və analiz edilməsi
  • Şirkətlərin maliyyə departamentləri tərəfindən hazırlanan aylıq, rüblük və illik hesabatların daimi auditinin aparılması, menecment üçün hesabatların etibarlılığına dair rəylərin hazırlanması
  • Şirkət büdcələrinin təhlil olunması və xərclərin büdcələrə uyğunluğunun monitorinqi
  • Risk və kontrolların müəyyən edilməsi, dəyərləndirilməsi və sənədləşdirilməsi
  • Nəğd vəsaitlərin hərəkətinə dinamik nəzarət olunması
  • İlkin sənədləşmədən son hesabatlara kimi bütün muhasibat yazılışlarının araşdırılması və səmərəli hesabatlıq sisteminin təsis olunması
  • Audit nəticələrinə dair hesabatların dövri olaraq təqdim olunması
  • Şirkətin maliyyə hesabatınız dəqiqliyini, etibarlığını, mühasibat uçotu məlumatları sisteminin düzgün tətbiqinin nəzarətdə saxlanması
  • Nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi, nöqsanların buraxılmaması üçün qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi barədə səmərəli təkliflərin verilməsi
  • Yoxlanışlar zamanı aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılmasına dair qərarların həyata keçirilməsi barədə rəhbərliyə mütəmadi məlumat verilməsi

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

  • Bank sektorunda işləyənlərə üstünlük verilir
  • Sərbəst və şəffaf şəkildə fikir izah etmə və nitq söyləmə bacarıqları;
  • Gərgin situasiyalarda  emosiyaların idarə etmə bacarıqları;
  • Yaş həddi  30-40
  • İqtisadiyyat, Maliyyə vəya Biznesin İdarə olunması sahəsində ali təhsil
  • ACA, ACCA, CİSA vəya bənzəri istiqamətlər üzrə təhsil
  • İFRS-i yaxşı bilmək
  • Maliyyə vəya mühasibatlıq sahəsində 3-4 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan, İngilis və rus dillərini bilmək
  • Statistik modelləmə və hesabatların hazırlanmasında quantitativ metodları tətbiq etmə bacarığı

Sizə nə təklif edirik?

  • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
  • Karyera və inkişaf perspektivləri.
  • Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik  komandanın bir üzvü olmaq;
  • Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
  • Əmək haqqı – 700 azn
  • Əmək müqaviləsi.
  • İş qrafiki-tam
  • İstirahət günü-həftədə 2 gün (şənbə və bazar)
  • İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər

Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.

Vakansiynın bitmə tarixi:  21.02.2022

Əlaqə nömrəsi: (012) 431-44-02

VAKANSİYA 4

Star Express

Logistik əməliyyatlar üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Əmək haqqı: müsahibə əsasında (Namizədin bilik və təcrübəsindən aslı olaraq dəyişir)

İş qrafiki : Həftəiçi 5 gün;

Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur

İş barədə məlumat:

  • Marşruta uyğun informasiyanın tam yığılması;
  • Müştərilərin müvafiq stansiyalarla əlaqələndirilməsini təşkil etmək;
  • İdxal-ixrac, tranzit və daxili daşınmalar üzrə yüklər üçün tarifləri hesablamaq;
  • Müxtəlif marşrutların tariflərinin müqayisə edilməsi məqsədilə coğrafi və digər biliklərin müntəzəm olaraq təkmilləşdirilməsi;
  • Konteyner daşınmaları üzrə dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Tarif bazasının formalaşdırılması, elektonlaşdırılması və mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək;
  • Müştərilərlə üzləşmə aparmaq, bunun üçün lazım olan daşıma informasiyasının müştərilərə çatdırılmasını təmin etmək;
  • Loqistika üzrə mütəxəssis, daxil olan və göndərilən yüklərin, sənədlərin qəbulu, emalı, daşınması, yerləşdirilməsi, saxlanması, təyin olunmuş yerlərə yola salınması və vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
  • Loqistika üzrə mütəxəssis həmçinin müştərilərlə xarici və daxili əlaqələrin yaradılması, yolasalma və çatdırılma tarixlərinin müəyyən edilməsi işlərini həyata keçirir;
  • Eyni zamanda qəbul-təhvil sənədlərinin düzgün rəsmiləşdirilməsinə, qəbul olunan malların razılaşmaya uyğun olmasına nəzarət edir;
  • Ödənişlərin vaxtında ödənilməsinə nəzarət edir;

Bilməlidir: 

  • Müəssisədə ofis işlərinin aparılması üçün normativ hüquqi aktlar, qaydalar, təlimatlar, digər rəhbər materiallar və sənədlər;
  • Vahid dövlət sənədləşmə sisteminin əsas müddəaları;
  • Vahid təşkilati və inzibati sənədlər sisteminin standartları;
  • Rəsmi sənədlərin və materialların keçməsinin monitorinq qaydası

Namizəd üçün tələblər:

  • Təhsil dərəcəsi: Bakalavr (Logistika istiqaməti üzrə üstünlük)
  • Təcrübə: Ümumi ən az 3 il , sahə üzrə ən az 2 il,
  • Məsuliyyətlilik
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Etibarlılıq
  • Detallara fikir vermək qabiliyyəti
  • Azərbaycan,Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilmək
  • Kompüter proqramları: MS Office 

Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.

Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 5

NBCO KredAqro

İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil;
  • Kredit sahəsində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi; 
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə davranış etikası. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə);
  • AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
  • Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
  • Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
  • Əmək haqqı 500 manat gross və aylıq bonus.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. 

VAKANSİYA 6

Afam Group

Baş mühasib

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri (mərkəz)

İş qrafiki: 5 günlük (normal)

Əmək haqqı: nett 1300-1500 manat (namizədə görə dəyişə bilər)

Tələblər:

  • Ali təhsil: mühasibatlıq, maliyyə, digər iqtisadiyyat ixtisasları;
  • Baş mühasib kimi minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Kompüter biliyi: 1C (8.3), MS Office (əsasən Excel) proqramlarında sərbəst;
  • Sahə üzrə yerli qanunvericiliyi mükəmməl bilməsi mütləqdir;
  • Beynəlxalq mühasibatlıq bilikləri üstünlükdür.

İş haqqında məlumat:

  • Baş verən əməliyyatların 1C mühasibat proqramında əks olunması;
  • Əmək haqqının, məzuniyyət və xəstəlik vərəqəsi üzrə ödənişlərin hesablanması, portalda işlənməsi;
  • E-qaimələrin təqdim edilməsi, gələn qaimələrin yoxlanılması və nəzarət olunması;
  • Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Vergi bəyənnamələrinin, hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması. 

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini 21.02.2022-ci il tarixinədək mövzu yerinə  “Baş mühasib” yazaraq göndərə bilər. Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 7

A+Co ASC

İxrac işləri üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

 Tələblər: 

  • Təhsil : Uyğun sahə üzrə ali təhsil ( təhsilin maliyyə, gömrük, biznesin idarə olunması sahəsində olması üstünlükdür )
  • İş təcrübəsi : Uyğun sahə üzrə minimum 2 il;
  • Kompüter bilikləri : MS Office (Excel, Word,)
  • Xarici dil bilikləri (Rus, İngilis dilləri yaxşı səviyyədə)
  • Yaş həddi : 25-35;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin məhsullarının ixracının təşkili, İxrac əməliyyatları aparılacaq ölkələrdə satış imkanlarının öyrənilməsi;
  • İxrac əməliyyatları aparılacaq ölkələrdə satışın yüksəldilməsi və prosesin nəzarət altında saxlanılması;
  • Sifarişlərin alınması və yüklərin daşınması prosesində sənədləşmə işlərinin təşkili və ixrac əməliyyatları xidmətlər üzrə müqavilələrin hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Xarici ölkələrdə təşkil olunan sərgilərdə və mühim tədbirlərdə şirkətin təmsil edilməsi;
  • Brendin fəaliyyəti ilə bağlı təqdimatlar hazırlanması;
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların həlli;

İş şəraiti: 

  • İş yeri: Xırdalan şəhəri 
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ; 
  • Nahar Şirkət tərəfindən təmin olunur; 
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun müsahibə əsasında müəyyən olunacaqdır.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ İxrac  işləri üzrə mütəxəssis “ yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.

VAKANSİYA 8

Başak Group

Satış mütəxəssisi (dağıtım)

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Ekspeditor, satış dağıtım sahəsində 2-3 il təcrübə (yanlız təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
  • Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
  • 23-30 yaş aralğı,

Öhdəliklər:

  • Aylıq satış hədəflərinə çatmaq,
  • Müəyyən edilmiş ərazi üzrə müştəri ziyarətləri və sifarişlərin alınması,
  • Dağıtım standartlarının satış nöqtələrindən icraatı.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
  • Əməkhaqqı: 600 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış mütəxəssisi-dağıtım” yazaraq göndərə bilərlər

VAKANSİYA 9

Güvənli MMC

Kontent / SMM üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

İş haqqında məlumat:

  • Təşkilatın sosial şəbəkələrdə mövcud olan korporativ səhifələrinə nəzarət etmək;
  • Kontentin hazırlanmasına nəzarət və paylaşılması;
  •  Hazırlanmış kontentin web sayt, sosial mediya və blog-a yerləşdirilməsi
  • Hazırlanmış kontentin sosial mediyada təşviq (promote) edilməsi və bu sahədə kreativ fikirlərə malik olmaq;
  • Yazıların qrammatik normalara uyğun yazılması;
  • Şirkətin ümumi marketinq fəaliyyətininin sosial mediadada tətbiqini həyata keçirmək.
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun qiymətləndirilir.
  • İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək, şənbə günü: 10:00-dan 16:00-dək.

Tələblər:

  1. Azərbaycan dilini səlis bilmək, Rus dili arzuolunandır;
  2. Marketinq, PR və ya SMM sahəsində 1 ildən artıq təcrübə;
  3. Sosial Media reklam alətlərini bilmək və doğru reklam yerləşdirməyi bacarmaq;
  4. Trendlərdən xəbərdar olmaq və kreativ baxışın olması üstünlükdür.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “SMM menecer” və başlığı ilə göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 10

Neptun Supermarket

Vebsayt CMS kontent menecer

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Təhsil: Ali.
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər.
  • Yaş : 20 – 35.
  • Stresə davamlı.
  • Komandada işləmək bacarığı.
  • Problem həll etmə bacarığı.
  • İşində məsuliyyətli,səliqəli və dəqiq olunması.
  • Punktual, xoş görünüşlü.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Azərbaycan dilində səlist yaza bilmək bacarığı
  • Mətnin üzərində işləmək bacarığı
  • Yüksək səviyyədə kompyuter bacarıqları
  • Sayt üçün şəkillərin bütün formatlartının düzgün işlənməsi
  • Sayta məsulları əlavə/redaktə etmək
  • Saytda məlumatları əlavə/redaktə etmək
  • Website developerlərlə daimi komanda işi
  • Desktop və mobil versiyada saytın optimizasiya bilikləri(website friendly  user design skills)
  • Saytın funksionallığını və səmərəliliyini artırmaq üçün developer qarşısında düzgün tapşırıqların təyin edilməsi
  • Düzgün brif verilməsi
  • Yüksək səviyyədə Google Analitycs üzrə biliklər
  • Saytı təkmilləşdirmək üçün Google Analitycs-də məlumatların təhlili
  • Saytın daimi monitorinqi
  • Saytların hazırlanma prosesində iştirak təcrübəsi
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Yüksək səviyyədə azərbaycan dili,orta səviyyədə rus və ingilis dili bilikləri

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
  • Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.
  • Həftədə 6 iş günü.
  • Nahar verilir.

Tələblərə cavab verən namizədlər mövzu yerində “ Vebsayt CMS kontent menecer ” yazaraq CV-lərini email ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 11

Optimal Electronics

Satış məsləhətçisi

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Niyə məhz Optimal?

  • Hər bir işçiyə gələcəyin meneceri kimi yanaşırıq! 
  • Pozitivlik bizim ən böyük uğurumuzdur! 
  • Kreativ ideyaları yaradırıq! 
  • İstedadlı gənclərə yol açırıq

Tələblər:

  • Təhsil: Ali və ya orta;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus və ya ingilis dillərindən birində özünü ifadə etməyi bacarmalıdır;
  • Satış təcrübəsi arzu olunandır;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Satış qabiliyyəti olmalı;
  • Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.

Əsas vəzifələr:

  • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
  • Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
  • Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və verilən tədris materiallarını öyrənmək

Biz Sizə təklif edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
  • Karyera yüksəlişi imkanı;
  • Ödənişsiz təlimlər;
  • Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər “Satış məsləhətçisi” qeyd edərək CV ilə müraciət edə bilərlər.

VAKANSİYA 12

Resant Group

Mühasib

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibinin qarşısında duran əsas vəzifələr şirkət rəhbərliyinin əmri və işə çıxma tabeli əsasında işçilərin əmək haqlarının, digər ödəmə və ödənişlərin hesablanması, müəyyən edilmiş müddətdə əmək haqqlarının verilməsinə dair cədvəllərin hazırlanmasından ibarətdir;
  • Mühasib şirkətin direktorunun əmrlərinə əsasən hər ay məzuniyyətlərin, ezamiyyətlərin, ixtisasartırma kurslarının, təhsil məzuniyyətlərinin və əmək qabiliyyəti olmamaq vərəqəsinin hesablamalarını həyata keçirir;
  • Qüvvədə olan vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq ciddi hesabat sənədləri, maliyyə-iqtisadi əməliyyatları üzrə sənədləşməni rəsmiləşdirir və icra edir;
  • Şirkətin müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərı, ciddi hesabat blankları və s. rəsmi sənədlərin doldurulmasına və hərəkətinə nəzarət edir;
  • Bütün növ ciddi hesabat sənədlərinin qeydiyyatını aparır;
  • Şirkət tərəfindən ona həvalə olunmuş elektron poçt qutusuna mütəmadi olaraq nəzarət edir və elektron yazışmaların operativ cavablandırılmasını icra edir.

Namizədə bağlı tələblər:

  • Təhsil-Ali (iqtisadiyyat, maliyyə, mühasibatlıq);
  • Microsoft Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • 1C 8.3 mühasibatlıq proqramında işləmək bacarığı;
  • Həmin sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
  • E-qaimə fakturalarının, VHF yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə və e-gov.az , e-taxes.gov.az proqramı ilə işləmə bacarığı;
  • Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı.
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

İş Şərtləri:

  • İş vaxtı: həftədə 5 gün;
  • AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • Əmək haqqı: müsahibə zamanı təyin olacaqdır.

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 13

EFC Project Management Services

Trade Finance Specialist

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Job Description:

  • Processing transactions for issuing of guarantees, amendment, cancellation, lodgment of claims, and payments within the limit as per the credit policy
  • Periodically communicating to international customers about the trade finance instruments, mainly about Bank Guarantees
  • Handling Swifts of transactions relating to bank guarantees
  • Effective communication with Operations Department whenever required
  • If requested, to write official emails in Russian, English, Turkish, and Azerbaijan language
  • Accurately processing ordinary transactions relating to advising, amendment, and cancellation of Import and Export Letters of Credit and ensure work accomplishment in strict compliance with the International Chamber of Commerce Rules and Bank’s policies and procedures
  • Dealing with a client on routing operational issues for advising of Import and Export Letters of Credit and handling of documents. Dispatching export letters of credit and related documents to clients and Banks
  • Preparing and submitting reports to the Senior Level Specialist and Senior Management when requested, Operations to monitor workflow and income in addition to the monthly and quarterly reports

Job Requirements:

  • Proficient knowledge of English, Russian, and Turkish
  • A bachelor’s degree diploma or higher.
  • Experience and knowledge in the construction/finance industry is an advantage
  • Good communication, research, organizational and negotiation skills
  • Ability to work well with a team
  • Proficient use of MS Office

Starting salary: 800 AZN 

VAKANSİYA 14

Superfon

Avans Hesabatı Üzrə Mühasib

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə min. 2 il
Təhsil: Ali (Mühasibatlıq, Maliyə)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təhtəlhesab şəxslər tərəfindən alınan avansların təyinatından asılı olaraq müəyyən olunmuş iş günləri müddətində onların xərclənməsi barədə mühasibatlığa avans hesabatı təqdim edilməsinə və xərclənməyən pul qalığının kassaya qaytarılmasına nəzarət;
  • Ezamiyyə məqsədləri üçün verilən avans məbləğləri üzrə avans hesabatları təhtəlhesab şəxs ezamiyyətdən qayıtdıqdan sonra onun tərəfindən 3 iş günü müddətində mühasibatlığa təhvil verilməsinə nəzarət;
  • Təhtəlhesab şəxsdən avans hesabatına aid xərcləri təsdiq edən bütün sənədlərin  (NKA çekləri, qaimə-fakturalar, biletlər, qəbzlər və s.). təhvil alınması;
  • Avans hesabatına əlavə edilmiş sənədlərin, avansın təyinatı üzrə xərclənməsinin və avans hesabatının özünün düzgünlüyünün yoxlanması, imza edilməsi və təsdiq edilməsi üçün baş mühasibə təqdim etmək;
  • Müvafiq əməliyyatları 1C proqramına daxil etmək;

Tələblər:

  • Ali təhsil (Mühasibat və ya maliyyə ixtisası üzrə);
  • 1C 8.3 və  LOGO TİGER 3 proqramında sərbəst işləməyi bacarmaq;
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq.

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
  • Korporativ mobil nömrə.

Əmək haqqı: Bazar rəqabətlilidir və müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.

Müraciət qaydaları:

CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “Avans Hesabatı Üzrə Mühasib” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.

Son müraciət tarixi 21.02.2022

VAKANSİYA 15

Star Express

Logistik əməliyyatlar üzrə mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Əmək haqqı: müsahibə əsasında (Namizədin bilik və təcrübəsindən aslı olaraq dəyişir)

İş qrafiki : Həftəiçi 5 gün;

Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur

İş barədə məlumat:

  • Marşruta uyğun informasiyanın tam yığılması;
  • Müştərilərin müvafiq stansiyalarla əlaqələndirilməsini təşkil etmək;
  • İdxal-ixrac, tranzit və daxili daşınmalar üzrə yüklər üçün tarifləri hesablamaq;
  • Müxtəlif marşrutların tariflərinin müqayisə edilməsi məqsədilə coğrafi və digər biliklərin müntəzəm olaraq təkmilləşdirilməsi;
  • Konteyner daşınmaları üzrə dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Tarif bazasının formalaşdırılması, elektonlaşdırılması və mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək;
  • Müştərilərlə üzləşmə aparmaq, bunun üçün lazım olan daşıma informasiyasının müştərilərə çatdırılmasını təmin etmək;
  • Loqistika üzrə mütəxəssis, daxil olan və göndərilən yüklərin, sənədlərin qəbulu, emalı, daşınması, yerləşdirilməsi, saxlanması, təyin olunmuş yerlərə yola salınması və vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
  • Loqistika üzrə mütəxəssis həmçinin müştərilərlə xarici və daxili əlaqələrin yaradılması, yolasalma və çatdırılma tarixlərinin müəyyən edilməsi işlərini həyata keçirir;
  • Eyni zamanda qəbul-təhvil sənədlərinin düzgün rəsmiləşdirilməsinə, qəbul olunan malların razılaşmaya uyğun olmasına nəzarət edir;
  • Ödənişlərin vaxtında ödənilməsinə nəzarət edir;

Bilməlidir: 

  • Müəssisədə ofis işlərinin aparılması üçün normativ hüquqi aktlar, qaydalar, təlimatlar, digər rəhbər materiallar və sənədlər;
  • Vahid dövlət sənədləşmə sisteminin əsas müddəaları;
  • Vahid təşkilati və inzibati sənədlər sisteminin standartları;
  • Rəsmi sənədlərin və materialların keçməsinin monitorinq qaydası

Namizəd üçün tələblər:

  • Təhsil dərəcəsi: Bakalavr (Logistika istiqaməti üzrə üstünlük)
  • Təcrübə: Ümumi ən az 3 il , sahə üzrə ən az 2 il,
  • Məsuliyyətlilik
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Etibarlılıq
  • Detallara fikir vermək qabiliyyəti
  • Azərbaycan,Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilmək
  • Kompüter proqramları: MS Office 

Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.

Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 16

NBCO KredAqro

Kredit Mütəxəssisi (Qazax, Quba, Sumqayıt, İsmayıllı, Tovuz və Bərdə)

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil;
  • Kredit sahəsində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi; 
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə davranış etikası. 

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə);
  • AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
  • Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
  • Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Kredit Mütəxəssisi” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. 

VAKANSİYA 17

Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi

Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis (Bakı)

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected]

Tələblər:

  • Yaş: 25-35 yaş həddi;
  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli;
  • Bank sektorunda minimum 1 illik iş təcrübəsi olmalı;
  • Borcların yığılması və problemli müştərilərlə işləmək sahəsində iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramlarında işləmək qabiliyyəti olmalı;
  • Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri olmalı; 
  • Sürücülük vəsiqəsinin olması arzu olunandır.

Vəzifələr:

  • Problemli kredit portfelinə nəzarət etmək;
  • Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə əlaqə yaratmaq, gecikmə səbəblərini araşdırmaq və portfelin sağlamlaşdırılması üçün kompleks tədbirlər həyata keçirmək;
  • Şirkətin problemli borcalanları və zaminləri ilə əlaqə yaratmaq, debitor borclarının yığımını təmin etmək;
  • Problemlərin həll olunması vəziyyətindən asılı olaraq müştəri sənədlərini müvafiq struktur bölmələrinə təqdim etmək.

Bizim kollektivimizə, həmçinin dolğun korporativ həyatımıza qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.

VAKANSİYA 18

Ferrum Capital

Tədbirlərin təşkili üzrə kiçik mütəxəssis

Son tarix 21 fev 2022 – [email protected] 

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır? 

  • Ali təhsil;
  • 21-29 yaş aralığı;
  • Yeni ideyalara təşkilatçılıq bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət qurma, təqdimetmə və komandada işləmək bacarığı;
  • Dinamik, enerjili, kreativ olmalı;
  • Məqsədyönlü və məsuliyyətli olmalı.

Tədbirlərin təşkili üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?

  • Bazarın araşdırılması, tədbirlərin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi prosesinə nəzarət edilməsi;
  • Müxtəlif korporativ tədbir və layihələrin hazırlanmasında marketinq rəhbərinə dəstək göstərilməsi;
  • Marketinq planlarının, layihələrin təşkil və inkişaf etdirilməsi barədə marketinq rəhbərinə hesabat verilməsi;
  • Şirkətdaxili kommunikasiyanın gücləndirilməsi üçün fərqli fəaliyyətlərin təşkil edilməsi.

Əlavə məlumat:

  • 5 günlük iş qrafiki: 09:30 – 18:30
  • Əmək haqqı: 300 AZN

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Tədbirlərin təşkili üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

fed.az