Azərbaycan və Avstriya transxəzər marşrutu üzrə multimodal daşımaları inkişaf etdirməyi planlaşdırır

303

Mayın 10-da Vyanada “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) törəmə şirkəti “ADY Container” və Avstriya Federal Dəmir Yollarının (ÖBB) törəməsi olan “Rail Cargo Group” (RCG) arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalanıb.

Tərəflər Avropadan Mərkəzi Asiya və Çinə, o cümlədən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə, həmçinin Rumıniyanın Konstansa limanı ilə Gürcüstanın Poti limanı arasında dəniz çiynindən istifadə etməklə multimodal daşımaları təşkil etmək niyyətindədirlər.

Memorandumun imzalanması çərçivəsində tərəflər Çin-Avropa və Mərkəzi Asiya dəmir yolu rabitəsinin inkişafı üçün Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutundan daha səmərəli istifadə etmək üçün birgə səyləri müzakirə ediblər. Tərəflər əməkdaşlıq memorandumu çərçivəsində xəttin, xüsusilə Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu və Qara dəniz hissəsinin fasiləsiz və səmərəli daşınmasını təmin etmək üçün bütün səylərini əsirgəməyəcəklərini bəyan ediblər.

ADY-nin nümayəndələri həmçinin Orta Dəhlizdə fəal iştirak edən Rail Cargo Group, METRANS və Bahnoperator şirkətlərinin nümayəndələri ilə görüşüblər. Bu şirkətlər Mərkəzi və Cənubi Avropada fəaliyyət göstərir. Nəticədə, onlar Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunda yüklərin həcmini saxlamaq üçün regionda yeni qovşağın yaradılmasına kömək edə bilərdilər”, – ADY Konteyner nümayəndəsi bildirib.

Tərəfdaşlar Mərkəzi və Cənubi Avropadan şərqə gedən trafiki inkişaf etdirmək və artırmaq məqsədi daşıyır. Bu, həm yalnız dəmir yolu ilə (Türkiyə ərazisindən keçən BTQ xətti), həm də Qara dəniz hissəsindən istifadə etməklə baş verəcək.

Bu çərçivədə “ADY Container” MMC Gürcüstanın “GR Logistics & Terminals” və “KTZ Express” şirkətləri ilə birlikdə ASCO-nun (Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi) dəstəyi ilə Poti və Konstansa limanları arasında fider gəmiləri ilə yüklərin konteyner daşınmasına başlayır. Gəmi ayda üç dəfə on gün fasilə ilə müəyyən edilmiş limanlar arasında hərəkət edəcək. Hər səfərdə gəmi iki bloklu qatar daşıyacaq”, – ADY Konteyneri vurğulayıb.

Nəzərə alsaq ki, Orta Dəhliz (Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu adlanır) üzrə daşımaların həcmi son vaxtlar kəskin şəkildə artıb, bu, çox müsbət haldır. Bölgədəki maraqlı tərəflər yavaş-yavaş başa düşürlər ki, yaxşı koordinasiya və dəhlizin müxtəlif hissələri üzrə birgə planın həyata keçirilməsi yüksək xidmət keyfiyyətini saxlamaq üçün çox vacibdir. Avropa şirkətlərinin iştirakı və onların dəhliz boyu ölkələrlə əməkdaşlığı da həyati əhəmiyyət kəsb edir, çünki Avropa perspektivi, nou-hau və bazar bilikləri çox konstruktiv ola bilər.

PRO  -LOG  artıq Orta Dəhlizdən istifadə etməklə Çin-Avropa tədarükünü həyata keçirir və Avropa şirkətlərinə Transxəzər marşrutundan istifadə etməyi təklif edir.

mənbə: https://infotrans.by/2022/05/13/azerbajdzhan-i-avstriya-planiruyut-razvivat-multimodalnye-perevozki-po-transkaspijskomu-marshrutu/