Bu şirkətlər işçilər axtarır – MAAŞ 400-500-700-800-1000-1200-1400-1500-2000 MANAT – 37 VAKANSİYA

663

VAKANSİYA 1

Accountant (female)

Son tarix 22 okt 2023 [email protected]

Salary range: net 1 500 azn.

Requirements:

  • 1C program,
  • Work with invoices ( and invoice back up ) ,
  • Issue online invoices
  • Reporting credit and debit info regarding suppliers and clients,
  • Reporting Statistic report ,
  • Online Payments ( internet banking)
  • Payment (calculation) of sick leave notes
  • To prepare pay slips
  • To prepare time sheets and check time sheets.

VAKANSİYA 2

Selhome Group

Anbar işçisi (Bakı)

 Son tarix 29 okt 2023 –[email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyini və salamatlığını, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvili qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək.
  • Anbarda mal və materialların müvafiq sistem və ardıcıllıqla və səliqə ilə yığılması və yerləşdirilməsini təmin etmək.
  • Bütün mal dövriyyəsinin yalnız təsdiq edilmiş sənədlər əsasında olmasını təmin etmək.
  • Mal və materialın inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və iştirak etmək.
  • Köhnəlmiş, zərər görmüş və xarab olmuş mal və materialları təyin etmək və onlar barədə müvafiq izahatı təqdim etmək.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Cinsi: Kişi
  • Yaş həddi: 25-35 yaş aralığı
  • Təhsil: Orta ixtisas
  • Staj: Ən az 2 il
  • Dilbilikləri: Azərbaycandili 
  • İşrejimi: Həftədə 6 gün
  • Ə/H – 450 AZN net
  • Yemək verelir.

VAKANSİYA 3

eTopaz

Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Xanımlar/Bəylər
  • Ali təhsil;
  • Yaş: 18 – 26
  • Azərbaycan dili səlis, Rus dili arzuolunandır;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonu;
  • Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
  • Stresə davamlılıq;
  • Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
  • Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Daxil olan telefon zənglərinin və məktubların cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.

İmtiyazlar:

  • Həftədə 5 gün 
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
  • Qrafik: Dəyişkən iş qrafiki
  • Tibbi sığorta
  • Şirkət hesabına nahar yeməyi
  • Əmək haqqı – 700 AZN

VAKANSİYA 4

Mazarina Trade Company

Maliyyə üzrə təcrübəçi

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil (Texniki və ya iqtisadi ixtisaslara üstünlük verilir )
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • Yaş 21-27
  • MS Office (xüsusən excel) bilikləri
  • Riyazi analiz bacarığı
  • Orta səviyyədə rus və ingilis dili bilikləri
  • Gərgin iş tempində işləmək bacarığı, əzmkarlıq, problem həll etmə qabiliyyəti

Vəzifə öhdəliklər:

  • Maliyyə direktorunun tapşırıqlarını yerinə yetirmək
  • Məlumatların sistemə daxil edilməsi və s.
  • Maya dəyərinin hesablanmasında iştirak

İş şəraiti:

  • Maaş : 350 AZN  (ilk 3 ay) 
  • Təcrübə müddətini uğurla başa vuran şəxslər işlə təmin olunacaq
  • İş vaxtı: 09:00–dan 18:00 dək;
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar;

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mail ünvanına mövzu hissəsinə “Maliyyə üzrə təcrübəçi”qeyd edərək göndərə  bilərsiniz

 Ünvan: Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace)

Yaxınlıqda yerləşən obyektlər :Rich Hotel ,Caspian Bussines Hotel,EuroHome Tikinti materialları bazarı və CONNECT.

VAKANSİYA 5

Soliton

Təlim koordinatoru

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

İşin təsviri:

  • Şirkət üzrə təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Şirkətin daxili və xarici təlimlərin təşkil olunması;
  • İşə qəbul edilən yeni əməkdaşların təlimə cəlb edilməsi,
  • Sorğu anketləri vasitəsilə təlim prosessinin monitorinq və təhlil edilməsi;
  • Təlim şirkətləri ilə əməkdaşlıq etməklə təlimlərin keçirilməsini təşkil edilməsi;
  • İşçilərin səriştə və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi;
  • Təlimlərlə bağlı müvafiq məlumat bazalarının hazırlanması;
  • Tədris materiallarının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Təlimlə bağlı digər funksiyaların həyata keçirilməsi;
  • Lazım olduğu təqdirdə işçilər üçün bilavasitə təlimlər keçirilməsi.

Tələblər:

  • Cinsi : Qadın
  • Təhsili: Ali təhsilli olmalı
  • İş təcrübəsi: 1-2 il
  • MS Office və Google Sheets-də işləmə bacarığı;
  • Yenilikçi, aktiv, məsuliyyətli və nəticəyönümlü olmalı;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı;
  • Stresə davamlı və öyrənməyə maraqlı, problem həlletmə bacarıqları;
  • Elektronika üzrə satış təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək. 

İş şəraiti:

  • İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
  • İş rejimi: Tam
  • İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
  • Əmək haqqı: 600- 900 AZN
  • Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.

VAKANSİYA 6

Xırman

Komputer Operatoru

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

İş haqqında ümumi məlumat:

  • Yaşı: 21-35
  • Təhsil: ali
  • Təcrübəli
  • 1C bilməsi mütləqdir
  • Biləcəri ərazisində yaşaması mütləqdir
  • Satış və Anbar və digər əməliyyatlarının 1C proqramına daxil edilməsi
  • Gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi
  • 6 günlük iş qrafiki
  • Saat 09:00-dan 18:00 a kimi
  • İş yeri Binəqədi rayonu, Biləcəri qəsəbəsində yerləşir
  • Əmək haqqı ilkin 450 AZN bilik və bacarıqlara əsasən staj müddətindən sonra dəyişəcək.
  • AR əmək məcəlləsinə uyğun işə götürüləcək.

VAKANSİYA 7

Baku City Academy

Xaricdə Təhsil üzrə Mütəxəssis

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

İş haqqında:

  • Universitetlərin araşdırılması və müraciət olunması
  • Təqaüd proqramlarının araşdırılması
  • Viza müraciətlərinin olunması

Tələblər:

  • B1+ ingilis dili
  • Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi
  • MC Office proqramlarında işləmə bacarığı

Əmək haqqı – 400azn

Həftəiçi 5 gün, 10:00-19:00

Uyğun namizədlər müraciət üçün CV-lərini “Xaricdə təhsil üzrə mütəxəssis” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 8

Umico (Competo MMC)

Оператор колл-центра

 Son tarix 29 okt 2023 – [email protected]

Должностные обязанности:

  • Осуществление консультаций клиентов по товарам и товарным категориям в Umico market в различных каналах связи (телефон, вотсап, телеграм, почта, фейбук и т.д.) 
  • Исходящие звонки по существующей базе и продажа релевантного товара для клиента (Телемаркетинг)
  • Информирование клиентов об услугах и инновационных проектах компании
  • Регистрация звонков в системе CRM
  • Приём входящих звонков от клиентов с целью консультации по товарам Umico Market 
  • Проактивность и способность специалиста рассматривать, разрешать сложные ситуации клиентов и находить для них решения

Требования к кандидатам:

  • Свободное владение азербайджанским и русским языками
  • Знания и опыт работы с непродовольственными товарами (характеристики, описание, детали) в розничных магазинах (техника, косметика, парфюмерия, товары для дома и т.д.) 
  • Знание офисных программ
  • Умение работать в коллективе
  • Хорошая грамматика и умение излагать мысли в деловой переписке
  • Способность говорить свободно, четко и с интонацией
  • Умение общаться с клиентами
  • Умение продавать и разбираться в деталях и описаниях товарных позиций

Зарплата: 700 азн ( 350 фикс + 350 KPI)

График работы:

  • Скользящий (посменный) график работы – 5/2

Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Оператор колл-центра» на английском или русском языках.

VAKANSİYA 9

Fortis Facility Management

Elektrik

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Elektrik birləşmələr sxemlərinin oxuma bacarığı
  • Texniki İstismar və Texniki Təhlükəsizlik Qaydalarına və Elektrik Qurğularının Quraşdırma Qaydalarının tələblərinə riayət etmək
  • Kabellərin və kabel konstruksiyalarının quraşdırılması
  • Kabel ucluqların bağlanması
  • Elektrik təhlükələrin və kənarlaşma hallarının müəyyən edilməsi
  • Elektrik sistemdə olan nasazlıqların və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması
  • Müvafiq elektrik cizgilərin oxunması, cizgilərə uyğun olaraq avadanlıqların və xətlərin müəyyən edilməsi
  • Aşınmış avadanlıqların təmiri və bərpa edilməsi
  • Yaşayış binalarında quraşdırılan elektrik xətlərini, Şitlərini və s. anlamaq

İş barədə məlumat:

  • İş yeri Ağ Şəhərdə yerləşən yaşayış kompleksi
  • Həftədə 6 iş günü
  • Əmək haqqı 800 azn + premiyalar

Xahiş olunur ki, CV göndərəsiniz, tel: +994502772716

VAKANSİYA 10

189 Taxi

Sürücü

Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Mercedes Viano markalı  şəxsi avtomobilin olması
  • Sürücülük  təcrübəsi- 3-5 il
  • Azərbaycan-səlis, rus – yaxşı ,ingilis dili –yaxşı 
  • Şəhəri yaxşı bilməli
  • Sürücülük vəsiqəsi və s. sənədlərin qaydasında olmalı
  • Avtomobilin düzgün idarə olunmasını və təhlükəsizliyi  maksimum dərəcədə təmin etməsi
  • Xoş görünüşlü , punktual və  məsuliyyətli olması

Öhdəliklər:

  • Vəzifəsi üzrə rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların dəqiq və vaxtında həyata keçirilməsi

İş barədə məlumat:

  • Dəyişkən iş qrafıkı
  • Əmək haqqı 1000+ AZN 
  • Yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır
  • Telefon danışığı xərci şirkət tərəfindən qarşılanır

Əlaqə:

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər  öz CV-lərini “Sürücü Viano qeyd etməklə göndərsinlər.

VAKANSİYA 11

Prior Leasing

İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə ən azı 1-3 illik iş təcrübəsinə malik olmalı;
  • AR Əmək Məcəlləsi və mövcud əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər;
  • MS Office proqramları ilə sərbəst işləməyi bacarmalı;
  • Komandada işləməyi bacarmalı, stressə davamlı olmalı

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin etmək;
  • İşçilərin əmək müqavilələrini hazırlamaq, onlarla bağlanmış müqavilələrə xitam vermək, vəzifə dəyişikliyi barədə sənədləşməni AR Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq düzgün və vaxtında tərtib etmək;
  • İşçilərin şəxsi işlərini  formalaşdırmaq və sistemləşdirmək;
  • İşçilər barədə məlumatları özündə cəmləşdirən məlumat bazasını (data baza) hazırlamaq, lazımi dəyişiklikləri oraya daxil etmək;
  • Əməkdaşların daxili intizam qaydalarına və davamiyyətinə nəzarət edərək rəhbərliyə müvafiq hesabatları mütəmadi olaraq təqdim etmək;
  • İşçilərin təlim kurslarında, seminar və konfranslarda iştirakını təşkil etmək;
  • Əməkdaşlara lazım olan arayışları tərtib etmək;
  • Dövlət Məşğulluq İdarəsinə aylıq hesabatların  təqdim edilməsi ilə bağlı maliyyəyə müvafiq məlumatları təqdim etmək;
  • Cəmiyyətin tərəfdaşlıq etdiyi rabitə şirkətinin kuratoru olaraq bütün cari işləri yerinə yetirmək;
  • Şöbənin fəaliyyəti barəsində aylıq və illik hesabatları hazırlamaq və öz rəhbərinə təqdim etmək

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 970-1274 AZN;
  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:30-17:30.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 12

İnvestel Group

Sürücü

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Təsvir:

  • Şirkətin yük avtomobilini təmiz və səliqəli saxlanılmasına nəzarət etmək
  • Yol hərəkəti qaydaları biliyi yüksək səvviyədə
  • Rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək.
  • Maaş- 500 manat.

Tələblər:

  • Təhsil : Orta
  • İş təcrübəsi : 3 ildən yuxarı 
  • Yaş : 35 – 45
  • Cins : Kişi
  • Sürücülük kateqoriyası BC
  • İş vaxtı:09:00-18:00.

Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.

İş yeri: Bakı şəhəri, Abşeron rayonu, Hökməli,Atyalı.

Müraciət üçün CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur. Xahiş edirik müraciət zamanı mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd edəsiniz.

VAKANSİYA 13

Autopegasus

Satış meneceri

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?

  • Orta və ya ali təhsil
  • Sürücülük vəsiqəsinin olması
  • Avtomobil satışı sahəsində təcrübəsinin olması
  • Avtomobil idarə etmə bacarığının olması
  • Satış qabiliyyətinin olması
  • Çevik və ünsiyyətcil olması
  • Stress altında işləmə qabiliyyəti

Satış meneceri nə iş görür?

  • Təyin olunmuş ticarət nöqtələrində şirkətimizə məxsus olan məhsulların satışını təmin etmək
  • Satış mərkəzinə daxil olan müştərilərin rahat bir şəkildə seçim etmələrinə şərait yaratmaq
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmini üçün şirkətin bu barədə olan siyasətinə uyğunlaşmaq
  • Müştərilərin suallarını cavablandırmaq
  • Satışın icrasını təmin etmək

Əlavə məlumat:

  • I-V günlər 09:00 – 18:00; VI gün 09:00 – 13:00
  • İstirahət günü: Həftədə 1 dəfə
  • Əmək haqqı: Sabit əmək haqqı 600 AZN + bonus 

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Satış meneceri (Avtomobil satışı sahəsində)” qeyd etməklə göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 14

POS.az

Satış üzrə menecer

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

Əmək haqqı: 750+faiz 

Tələblər:

  • 23-45 yaş;
  • İş təcrübəsi: 3 il
  • Ali texniki və ya iqtisadi təhsil;
  • Dillər: azərbaycan, rus dilləri (yüksək səviyyədə)
  • Ofis proqramlarını bilmək
  • Satış və marketinq sahəsində iş təcrübəsi 3 ildən az olmayaraq
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Kollektivdə işləmək bacarığı

Vəzifə təlimatı:

  • İşgüzar danışıqların aparılması, müqavilələrin bağlanması.
  • Yeni müştərilərin axtarışı və cəlb olunması.
  • Proyektlər üzrə iş.
  • Rəqiblərin öyrənilməsi və şirkətin strateqiyasını işləyib hazırlanması.
  • İşgüzar tədbirlərdə şirkətin təqdim olunması.
  • İşgüzar görüşlərin təşkili və aparılması.
  • Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatı.

VAKANSİYA 15

Performance Center Co

Qəbuledici

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Servisə daxil olan avtomobillərin qəbulu və müştərinin müraciətinə uyğun olaraq müvafiq təmir bölməsinə yönləndirilməsi;
  • Servisə qəbul olunmuş avtomobillərdə texniki nasazlığın müəyyənləşdirilməsi;
  • Avtomobilin təmirinin icrasına nəzarət;
  • Təmirdən sonra avtomobilə son texniki baxışın keçirilməsi, avtomobilin müştəriyə təhvil verilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil ( ali texniki təhsil);
  • Yaş: 23-35;
  • Müvafiq sahədə  3 illik iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini səlis (rus və ingilis dillərini bilənə üstünlük veriləcəkdir);
  • Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Əməyin mühafizəsinin qayda və normalarını bilmək;
  • Avtonəqliyyat vasitələrinin və təmir avadanlıqlarının texniki xarakteristikası, konstruktiv xüsusiyyətləri və istismarı qaydaları haqda geniş bilgiyə malik olmaq.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək haqqı: Xidmət göstərilmiş avtomobillərə görə bonuslarla birlikdə 800-1500 AZN

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini  məktubun mövzu hissəsində “Qəbuledici” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır

VAKANSİYA 16

Makro 2000

İş icraçısı

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

İş yeri:  Ağdam 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təmir, tikinti, texniki xidmətlə bağlı tapşırılan işlərin vaxtında, keyfiyyətli və təhlükəsiz şəkildə həll olunmasını təmin edir və nəzarət edir.
  • Alınan iş tapşırıqlarını təhlil edir, problemin həll yolunun ardıcıllığını düzgün müəyyən edir və işçilə görəcəyi işlər barəsində ətraflı məlumat verir.
  • Təmir və tikinti işləri üçün lazım olan materialları müəyyənləşdirir və sifariş edir.
  • İşçilərə, iş tapşırıqlarını düzgün izah edir və gördükləri işə nəzarət edir.
  • İşçiləri lazım olan material, alət və ehtiyat hissələri ilə təmin edir.
  • İşçilərin iş fəaliyyəti üçün şirkət tərəfindən təmin edilmiş ləvazimat, texnika, nəqliyyat və digər vasitələri qorumaq və istismar qaydalarına riayət edir.
  • İşçilərə əmək mühafizə qaydaları haqqında təlimatlar verir və işçilərə bu qaydalara riayət edymələrini tələb edir.
  • Tikinti üçün lazım olan materialların siyahısını müəyyən edir, sifariş edir və istifadə edilmiş materialların aktlar və müvafiq sənədlər əsasında silinməsini aparır.

Tələblər:

  • Müvafiq sahədə Ali təhsil (İnşaat fakultəsi/ İnşaat mühəndisi)
  • Azərbaycan dilində əla yazmaq, oxumaq və fikrini ifadə etmək qabiliyyəti 
  • Yüksək kompüter bacarıqları (Microsoft Office, AutoCAD, Tekla)
  • Komandada işləmək bacarığı sahib olmalı
  • Yaş həddi 25-45

Təminatlar:

  • Endirimli tibb xidməti
  • Əmək müqaviləsi
  • Korporativ nömrə
  • Qidalanma 
  • Yaşamaq üçün yer
  • Əmək haqqı  (1000-1400 Azn)

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu yerinə “İş icraçısı” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 17

Wentto

Qrafik dizayner

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik dizayn işləri ilə bağlı tapşırıqların yerinə yetirilməsi:
  • Sosial şəbəkə paylaşım postlarının dizayn edilməsi; 
  • Buklet, flayer, broşür və outdoor çap dizaynların hazırlanması.

Namizədə tələblər:

  • Aidiyyatı sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Sürətli işləmək bacarığı;
  • Adobe Photoshop, Adobe İllustrator bilikləri;
  • Adobe Premiere, Adobe After Effects proqram bilikləri üstünlükdür.
  • Müstəqil çalışma bacarığı;
  • Dizayn trendlərindən xəbərdar olması, yaradıcı düşüncə, dizayn zövqü, minimalist yanaşma;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Əmək haqqı 600-800 AZN

Müraciət etmək üçün CV formasını mövzu hissəsində – “Qrafik Dizayner” başlığı ilə göndərə bilərsiniz. Yalnız portfoliolu müraciətlərə baxılır və yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılır.

VAKANSİYA 18

Kontakt Home

İnzibatçı

 Son tarix 28 okt 2023 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müxtəlif hüquqi sənədlərin hazırlanması;
  • Müvafiq məlumat bazasının yaradılması;
  • Şirkətdaxili sənədlərin hüquqi baxımdan yoxlanılması, zərurət yarandıqda dəyişdirilməsi barədə təkliflərin hazırlanması.

Tələblər:

  • Ali təhsil (hüquq təhsili üstünlükdür);
  • Səlis Azərbaycan dili biliyi, Rus dili biliyi üstünlükdür;
  • Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
  • Hüquq, problemli kreditlər sahəsində, və ya hüquq mühafizə orqanlarında iş təcrübəsi arzu olunandır;
  • Tələbkarlıq, obyektivlik, məsuliyyətlilik;
  • Məqsədyönlülük (yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı);
  • Komandada işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər tam iş günü, şənbə günü qısa iş günü;
  • Əmək haqqı 700 AZN

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 19

CETA Project Logistics

Strategy Implementation Specialist

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Strategy implementation specialist (IS) in logistics is responsible for overseeing the successful implementation of logistics solutions for Balena Projects clients. IS work with a variety of stakeholders, including senior management, project managers, and sales, operational and marketing staff, to ensure that solutions are delivered on time, within budget, and meet Balena Projects corporate strategy.

The job description for an implementation specialist in logistics include the following responsibilities but not limited to:

  • Collaborating with senior management of Balena Projects to develop logistics strategies that support the company’s goals and objectives.
  • Collaborate with operational, sales and marketing teams of Balena Projects to fulfill project scope, objectives, and timelines.
  • Conducting market research and analysis to identify new opportunities and emerging trends in the logistics industry.
  • Developing and presenting proposals for new logistics initiatives to senior management, outlining the expected benefits and costs.
  • Providing regular updates on the progress of logistics initiatives to senior management, highlighting any issues or areas for improvement.
  • Evaluating the success of logistics initiatives and recommending changes to improve their effectiveness.
  • Communicating with operations, marketing and sales teams and external partners to ensure that logistics strategies are aligned with their needs and requirements.
  • Other duties as required.
  • Strong knowledge (speaking, reading, writing) of English language – certified IELTS 6.5 or higher and advanced knowledge of Russian language.

Work schedule:

  • Mon-Fri / 08:30-17:30 
  • Salary expectations: 1200 AZN

We kindly ask candidates possessing above requirements to send CVs and state the position (Strategy implementation Specialist) in subject line.

VAKANSİYA 20

USG MMC

Mühasib

Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə)
  • Mühasibatlıq sahəsində 5 ildən artıq iş təcrübəsi
  • Excel və 1C 8.3 proqramında işləmək bacarığı.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq
  • Yaş həddi: 25-40
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq
  • Vergi Məcəlləsini bilməli

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin rəsmi maliyyə nəticələrinin dəqiq uçotunu təşkil etmək
  • Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
  • Proqram üzrə mühasibat yazılışlarının verilməsi
  • Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək
  • Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi
  • Mühasibat, Vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatların aparılması
  • Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması
  • Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
  • Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması
  • İlkin və mühasibat sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi 
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqlar vaxtında yerinə yetirilməsi.
  • Əmək Haqqı: 1500 – 2000 AZN
  • İş Qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
  • Iş rejimi: 09:00 – 18:00
  • İstirahət günü: Şənbə, bazar günləri

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini,  göndərə bilərlər. 

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Mühasib” göstərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 21

CETA Project Logistics

Strategy Implementation Specialist

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

Strategy implementation specialist (IS) in logistics is responsible for overseeing the successful implementation of logistics solutions for Balena Projects clients. IS work with a variety of stakeholders, including senior management, project managers, and sales, operational and marketing staff, to ensure that solutions are delivered on time, within budget, and meet Balena Projects corporate strategy.

The job description for an implementation specialist in logistics include the following responsibilities but not limited to:

  • Collaborating with senior management of Balena Projects to develop logistics strategies that support the company’s goals and objectives.
  • Collaborate with operational, sales and marketing teams of Balena Projects to fulfill project scope, objectives, and timelines.
  • Conducting market research and analysis to identify new opportunities and emerging trends in the logistics industry.
  • Developing and presenting proposals for new logistics initiatives to senior management, outlining the expected benefits and costs.
  • Providing regular updates on the progress of logistics initiatives to senior management, highlighting any issues or areas for improvement.
  • Evaluating the success of logistics initiatives and recommending changes to improve their effectiveness.
  • Communicating with operations, marketing and sales teams and external partners to ensure that logistics strategies are aligned with their needs and requirements.
  • Other duties as required.
  • Strong knowledge (speaking, reading, writing) of English language – certified IELTS 6.5 or higher and advanced knowledge of Russian language.

Work schedule:

  • Mon-Fri / 08:30-17:30 
  • Salary expectations: 1200 AZN

We kindly ask candidates possessing above requirements to send CVs and state the position (Strategy implementation Specialist) in subject line.

VAKANSİYA 22

AKBIS

1С Аналитик

 Son tarix 29 okt 2023 [email protected]

Мы помогаем нашему заказчику построить отдел по поддержке и развитию 1С. В связи с этим ищем 1С Аналитика для трудоустройства к нашему заказчику.

Чем нужно заниматься:

  • Пройти обучение бизнес-процессам заказчика в нашей компании;
  • Обучать пользователей заказчика работе в системе учета;
  • Контроль введенных пользователями заказчика данных;
  • Формулировка задач на пользовательском уровне и идеального результата как решения;
  • Согласование стоимости работ по 1С от партнера;
  • Приемка работ по 1С внутри команды и от партнера;
  • Анализ данных в 1С базах по указанной от руководителя участка учета, сравнение с прошлым периодом или эталонными данными.

Что вы получите:

  • Зарплату, которая включает оклад + премию;
  • Работа 5/2, 8-ми часовой рабочий день;
  • Трудоустройство по ТК;
  • Сильная команда по проектам.

Требования:

  • Уверенный пользователь 1С 8
  • Опыт работы с УТ10.3
  • Сертификат 1С будет преимуществом

Зарплата от 1 000 до 1 500 на руки.

И теперь, если вы внимательно прочитали данную вакансию и решили, что хотите с нами работать, напишите в отклике “Я хочу работать 1С Аналитиком”. Так мы поймем, что вы – внимательный кандидат.

VAKANSİYA 23

Nardaran İnvest

Юрист

 Son tarix 29 okt 2023 – [email protected]

Заработная плата –2000 АЗН

Обязанности:

  • Юридическое сопровождение деятельности по оформлению зданий и сооружений.
  • Регистрация прав собственности, сопровождение сделок с имуществом.
  • Решение вопросов в области земельно-правовых отношений.
  • Судебное и исполнительное производство.
  • Представление интересов юридического лица при проведении проверок государственных органов, обжалование решений государственных органов.

Требования к кандидату:

  • Знание земельного, градостроительного, гражданского, административного, налогового права.
  • Свободное владение русским, азербайджанскими языками (английский приветствуется)
  • Высшее юридическое образование.
  • Стаж работы по специальности не менее 3х лет.
  • Владение компьютером (MS Office).

Тип занятости:

Полная занятость, полный рабочий день 

  • Оформление согласно ТК АР.
  •  График работы 5/2.
  • Транспортный сервис и питание обеспечивается со стороны компании. 

 CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.

VAKANSİYA 24

Government Organisation

Lawyer

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

NET Salary: 1700-2000 AZN

Quarterly bonuses (up to 100% of salary) depending on the quality of work.

Position overview:

The lawyer is responsible for analyzing, drafting, and interpreting different local and international agreements, as well as laws, by-laws, rulings and regulations, managing the case files for each violation of the law and the rules related to anti-doping.  

Key responsibilities:

  • draft and review different contracts (commercial, procurement, logistics etc.) and other legal documents;
  • interpret laws, rulings and regulations;
  • conduct legal research and gather evidence;
  • prepare notices, minutes and other relevant procedural documentation;
  • prepare personal case files of each person suspected in the commission of anti-doping rule violations;
  • manage proceedings initiated against them in a due and timely manner;
  • analyze the probable outcomes of cases, using knowledge of legal precedents;
  • follow compliance with international regulations;
  • implement other tasks requested by the Head of the Legal Department.

Required skills, knowledge and experience:

  • university degree in law (LL.M degree is preferred);
  • minimum one (3) years of experience;
  • essential soft skills (good communication skills);
  • good legal analysis skills;
  • ability to prioritize and manage time efficiently;
  • good problem-solving skills;
  • good legal writing skills;
  • good understanding of and compliance with internal rules (professional code, ethics, conflict of interest etc.)
  • good command of Azerbaijani and English languages (advanced)

VAKANSİYA 25

VMF

Satış məsləhətçisi

Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Salona daxil olan müştəriləri qarşılamaq və tələbatlarına uyğun olaraq düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək və satış prosesi sona çatana qədər müştəriləri müşayət etmək. 
  • Məhsullar haqqında, zəmanət şərtləri ve servis xidməti haqqında tam, hərtərəfli məlumatlar vermək.
  • Təqdim olunan məhsullar haqqında texniki biliyə sahib olmaq .
  • Həftə içi 1 gün istirahət günü.
  • Əmək haqqı: 450 azn fiks  + Bonus.

Namizədə aid tələblər:

  • Aydın nitq, xoş görünüş və təqdimat qabiliyyəti.
  • Ünsiyyətcil , gülərüz .
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, Rus dili – əla.
  • Satış sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi.
  • Satış texnikası bilikləri.
  • Ofis proqramlarından və sosial şəbəkələrdən istifadə bacarığı.
  • 23 – 40 yaş 

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi məktubun mövzusunu qeyd etməklə göndərə bilərsiniz .

VAKANSİYA 26

SRC LLC

Rezervasiya Agenti

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil, bakalavr dərəcəsi
  • Təcrübə: Müştəri xidmətləri, satış üzrə 1 ildək
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili ,  İngilis  və Rus dili
  • Yaş həddi: 25-30
  • Bacarıqlar: Effektiv ünsiyyət qurma, problem həll etmə, təşəbbüskar,komandada işləmək bacarığı, müştəri məmnuniyyətinə fokuslanan, nəticəyə fokuslanan, çevik, operativ.

İş şəraiti və şərtlər:

  • İş və istirahət vaxtı üzrə: 3 növbəli iş qrafiki
  • Vəzifə maaşı: 600 -700 AZN + bonus
  • İş yeri: Heydər Əliyev Adına Hava Limanı
  • Nahar: Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır
  • Nəqliyyat xəcləri: Bakı kart təqdim olunur
  • Əlavə imtiyazlar: Korporativ sim nömrə.

Vəzifə funksiyaları:

  • Müştərilərin  müraciətlərinə əsasən SIXT -in icarə xidmətləri haqqında  məlumat verir,  avtomobillərlə əlaqədar sualları ətraflı cavablandırır, taariflərin və xidmət haqqlarının tam başa düşülməsini təmin edir
  • Daxil olan rezervasiyaları qəbul edir, mümkün sualları cavablandırmaq üçün müştərilərlə əlaqə saxlayır
  • Müştərilərin ehtiyaclarına uyğun olaraq, kirayə və ya alqı -satqı müqavilələrini hazırlayır
  • Müştərilərlə telefonla və yaxud elektron yazışma vasitəsi ilə  nəzakətli ünsiyyət qurur 
  • Daxili proqramda icarə sorğuları  üzrə əməliyyatları   tamamlayır
  • Gündəlik ödənişlər üzrə hesabat hazırlayır, əlaqədar şöbələrə təqdim edir
  • Müştərilərə istiqamətlər, xəritələr, yerli ərazi məlumatları, müvafiq xidmətlər barədə  və s. ilə məlumatları verməklə köməklik göstərmək;
  • İcarədən qayıdan nəqliyyat vasitələrinin  ödənişlərini qəbul etməli
  • Müştərilərlə bağlı bütün problemləri effektiv həll etmək
  • Avtomobillərin icarəsi , təhvil təslimi və s., sənədləri, icarə müqavilələrini hazırlayır,  əlaqədar şöbələrlə qarşılıqlı əməkdaşlıq edir, məlumat mübadiləsi aparır
  • Vəzifəsindən irəli gələn digər tapşırıqları yerinə yetirir, müştəri xidməti qaydalarına ciddi riayyət edir 
  • SIXT Azərbaycanı yüksək səviyyədə təmsil edir, müştərilərlə bütün vəziyyətlərdə yüksək xidməti göstərir, şirkətin maddı və mənəvi maraqlarını qoruyur
  • Satış hədəflərini yerinə yetirir.

Namizədlər elektron ünvanına Rezervasiya Agenti yazmaqla mürəciətlər edə bilərlər.

VAKANSİYA 27

Performance Center Co

Nəzarət buraxılış məntəqəsinin operatoru

 Son tarix 28 okt 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Servis mərkəzinə gələn müştəriləri qarşılamaq və onları müvafiq xidmət şöbəsinə yönəltmək;
  • Müştərinin nəqliyyat vasitəsinin texniki pasportunda olan məlumatları yoxlamaq və qeyd olunan məlumatlara əsasən 1C proqramında giriş sənədi yaratmaq;
  • Təmiri yekunlaşmış nəqliyyat vasitəsini yola salmazdan əvvəl giriş sənədində qeyd olunan məlumatların proqramda olan məlumatlarla (müştərinin imzası, servis kartlarının bağlanması, xidmətə görə ödənişin edilib-edilməməsi və s.) uyğunluğunun yoxlanılması.

Tələblər:

  • Ali texniki təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
  • Yaş: 21-25;
  • Avtomobilin quruluşu və istismarı üzrə bilgiyə malik olmalı;
  • Kompüter və ofis texnikasından istifadə etmə bacarığı.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək haqqı: 400-600 ₼

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini  məktubun mövzu hissəsində “Nəzarət buraxılış məntəqəsinin operatoru” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 28

ENGINET

İmtinaların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Əsas tələblər:

  • Minimum təhsil dərəcəsi: Orta-ixtisas; 
  • Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook)-  Orta;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan – Yaxşı;
  • Cinsi: Qadın.

Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

  • İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Aydın və səlist niqt qabliyyəti;
  • Müştəri yönümlülük;
  • Nəticə yönümlü;
  • Komandada işləmək bacarığı.

İş barədə: 

  • Xidmətdən imtina edən abunəçilərin avadanlığının geri təhvil alınması üçün tiketlərin ərazi bölgüsünə uyğun olaraq məsul kollektora yönləndirilməsi;
  • Gündəlik faliyyətlərin 1C sistemində işlənilərək hesabat cədvəlinə doldurulması və aylıq hesabatın hazırlanması (kollektorların gündəlik fəaliyyəti haqqında).
  • Bazada olan abunəçilərin (GPON), imtinadan sonra (Status Ironleg) bölməsini Former edilməsi üçün tiketlərin səlahiyyətli əməkdaşlara yönləndirilməsi.
  • Kollektorlar tərəfindən təhvil alinan avadanlıqların İnteqrasiya və İnkişaf şöbəsinə təhvil verilməsinə nəzarət.

İş vaxtının norması:

  • 6 günlük iş rejimi;
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi-cümə saat 09:00-17:00, şənbə 09:00-13:00;
  • İstirahət günü: Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Əmək haqqı: 550 AZN
  • Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.

İş yeri:

Müraciət forması:

Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “İmtinaların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. 

Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 29

Suyum AZ

Менеджер-магазина

 Son tarix 28 okt 2023 [email protected]

Должностные обязанности:

  • Грамотное предоставление необходимой информации о продукции
  • Изучение рынка и понимание предоставленных товаров в своем секторе
  • Регистрировать заказы и быть осведомленный о произведении работ
  • Поддержание чистоты и аккуратный вид витрин и продукции
  • Изучение и приготовление предложений для клиентов

Требования к сотруднику:

  • 20-35 лет
  • Свободное владение азербайджанским и русским языками (обязательно)
  • Опыт в сфере продаж от 3 лет (обязательно)
  • Знания офисных программ (MS Word, Excel)
  • Коммуникабельность и умение работать в дружной команде
  • Приветливость и улыбчивость
  • Умение грамотно излагать мысли
  • Инициативность в выдвижении идей по улучшению и развитию.

Условия работы:

  • Магазины вблизи центра города
  • Заработная плата: 600 азн
  • Оформление в соответствии с Трудовым Кодексом АР
  • График работы: 6 рабочих дней 09:00 – 19:00, 1 выходной день среди недели
  • Возможность обучения и карьерный рост

Всех заинтересованных лиц просьба присылать CV(резюме) с фотографией с указанием специальности в разделе “Subject”.

VAKANSİYA 30

StudyLab

Xaricdə Təhsil üzrə Baş Mütəxəssis

 Son tarix 14 okt 2023 – info@studylab@az

İş barədə məlumat:

  • Şirkət haqqında məlumatların qəbulunu və ötürülməsini təmin etmək (telefon, elektron poçt, birbaşa müştəri ilə ünsiyyət);
  • Xaricdə təhsil departamentinin bütün xidmət və fəaliyyətlərini effektiv şəkildə icra etmək;
  • Xaricdə təhsil xidmətləri ilə bağlı Müştəri müraciətlərini qəbul etmək və onlara konsultasiya xidmətləri göstərmək;
  • Xarici universitetləri ilə partnyorluq əlaqələrini müntəzəm şəkildə genişləndirmək;
  • Xaricdə təhsil ilə bağlı yenilikləri araşdırmaq və bu yenilikləri vaxtında tətbiq etmək;
  • Valideynlərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq və onlara icra edilən işlər haqqında məlumatlar vermək;
  • Rəhbərliyin tələb etdiyi dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Rəhbərlik tərəfindən təsdiq edilmiş Şirkətin daxili qaydalarına və prosedurlarına riayət etmək
  • Ölkə üzrə/ Xaricdə keçirilən tədbirlərdə StudyLab şirkətini təmsil etmək;

Namizədə tələblər:

  • İngilis dilini yüksək səviyyədə bilməlidir (min İntermediate)
  • Sorğuların operativ cavablandırılması qabiliyyəti
  • Güclü araşdırma qabiliyyəti/ Satış bacarığı
  • Xaricdə təhsil üzrə iş təcrübəsi (min 2 il)

Şərtlər:

  • Ödəniş: Əmək haqqı –  1500 AZN + Rüblük Bonus
  • Bazar ertəsi – Cümə 09:30 -18:00  / Şənbə 10:00  – 16:00
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi 
  • “StudyLab” Mərkəz Ofis / Ünvan:  Cəlil Məmmədquluzadə 102A, City Point Baku

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində  “Xaricdə Təhsil üzrə Baş Mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilər. (Cover letter arzuolunandır)

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər müsahibəyə dəvət olunacaqlar!

CV-in son göndərilmə tarixi: 20 Oktyabr 2023.

VAKANSİYA 31

Company

Ofis Meneceri

 Son tarix 28 okt 2023 – 

İş barədə məlumat:

  • Gündəlik kargüzarlıq və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi, icrasına nəzarət
  • E-mail və telefonların cavablandırılması
  • Sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən məktubların qeydiyyatı
  • Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək
  • Ümumi məhsul sifarişi üçün xarici şirkətlərlə yazışmaların aparılması
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması
  • Ofis daxili inzibati işlər
  • Kuryer şirkətlərlə iş prosesini təşkil etmək
  • Rəhbərliyn qərarlarının icrasına nəzarət etmək
  • İş qrafiki: B.e.-C- 09:00-dan 18:00-dək , Şənbə qısa iş günü (6 günlük iş qrafiki)
  • Nahar vaxtı: 13.00-dan 14.00-dək
  • Rəsmi əmək müqaviləsinə əsasən işə qəbul.
  • Uyğun namizədlər üçün birinci ay ödənişli sınaq müddəti kimi qeyd ediləcək.
  • Aylıq maaş net olaraq 800 – 1000 AZN arası.

Namizədə tələblər:

  • Cins: Qadın
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti , ingilis dili biliyi orta səviyyədə danışıq və yazı qabiliyyəti (Rus biliyi üstünlükdür)
  • Mühasibatlıq üzrə baza məlumatlara malik olmaq.
  • Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
  • Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil
  • Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarığı
  • Müqavilələrin və müxtəlif hesabatların hazırlanması təcrübəsi
  • Ofis avandanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etmə bacarığı
  • Ms Office proqramlarında işləmək bacarığı, (Word, Excel mütləqdir)
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi

Uyğun namizədlərdən mail ünvanına şəkilli CV atmağınız xahiş olunur.

VAKANSİYA 32

Camal LTD

Debitor Borclar üzrə Mühasib

 Son tarix 27 okt 2023 

İş barədə məlumat:

  • Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
  • Şübhəli Debitor borclarının müəyyən edilməsi;
  • Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvlikləri və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
  • Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
  • Debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
  • Digər gündəlik və aylıq debitor hesablar üzrə əməliyyatların yerinə yetirilməsi və iclasların təşkili;
  • Debitorların izlənilməsi, gündəlik E-qaimə tərtib edilib göndərilməsi;

Namizədə tələblər:

  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • Yaş : 27 – 45
  • Cins : Kişi
  • Ali təhsil;
  • Maliyyə sahəsində 1-3 illik təcrübə;
  • Microsoft Word, Excel, 1C(8.3)
  • Mühasibat uçotu ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilmək;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Yay mövsümü I-VI günlər
  • Əmək haqqı: 1200 AZN-dən başlayaraq
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır
  • Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur

Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-ni göndərə bilərsiniz. CV göndərən zaman vəzifənin adını “Debitor borclar üzrə mühasib” Mövzu bölməsində göstərin

VAKANSİYA 33

Soliton

Daxili audit üzrə mütəxəssis

 Son tarix 27 okt 2023 

Vəzifə ödəlikləri:

  • Sayım keçirilmiş mağazalarda anbar tərəfindən göndərilən sənədlərin və mağaza tərəfindən işlənilən sənədlərin qarşılaşdırılmasını icra etmək;
  • Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;
  • Mağazalar üzrə mövcud mal və materialların sayımını həyata keçirmək;
  • İnventarizasiya zamanı, sayım dövriyyəsinə aid bütün sənədlərin yoxlanılmasını təmin etmək;
  • Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək.

Tələblər:

  • Təhsil : Ali təhsilli (İqtisadiyyat, maliyyə) olmalı
  • Kompüter biliyi: MS Office proqramları 
  • Cins: Kişi
  • Yaş həddi: 22-30
  • Ezamiyyətlərə hazırlıqlı olmalı
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti
  • Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək
  • Problemləri operativ həll etmək bacarığına, yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq
  • Etibarlılıq, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə

İş şəraiti:

  • İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
  • İş rejimi: Tam
  • İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
  • Əmək haqqı: 500- 800 AZN
  • Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.

VAKANSİYA 34

Telcon

Təhlükəsizlik sistemləri üzrə IT mütəxəssis

 Son tarix 27 okt 2023 – 

Namizədə dair tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (Kompüter mühəndisliyi, İnformasiya texnologiyaları)
  • Təhlükəsizlik sistemləri, “Access control” və müşahidə kameraları, ilə bağlı texniki biliklərin olması üstünlük hesab olunur.
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarığı.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili; digər dil bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur.
  • Yaş həddi: 22-26.
  • Səlis və aydın nitq qabiliyyəti.
  • Təcrübə tələb olunmur.

İşin təsviri:

  • Kamera, access control, domofon, turniket, kart oxuyucu və s təhlükəsizlik avadanlıqlarının    ayarlanması və onlara hər növ texniki dəstəyin göstərilməsi.     
  • Təhlükəsizlik sistemlərində meydana çıxan nasazlıqların və yaramış problemlərin aradan qaldırılması.
  • Müştərilərə avadanlıqlar haqqında texniki məlumatların verilməsi.
  • Layihə öncəsi və layihə gedişatında müvafiq obyektlərə baxışların keçirilməsi.
  • Şirkətə daxil olan sorğu və sifarişlərin texniki parametrlərinin təhlil edilərək satış komandasına düzgün təklifin hazırlanmasında kömək göstərilməsi.

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə     
  • İş qrafiki : 6  günlük iş həftəsi (6-cı gün yarım iş günü)
  • İş saatı : 09:00 dan -18:00 dək             
  • İş yeri : Bakı şəhəri Əhməd Rəcəbli
  • Nahar : şirkət tərəfindən ayrılan xüsusi vəsait hesabına.
  • Əmək haqqı : 700+ AZN.

VAKANSİYA 35

Providence Doytch Limited

Automation Engineer

 Son tarix 27 okt 2023 – 

Work Location: Baku, Azerbaijan

Type of Assignment: Contract

Contract Duration: Permanent

Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.

Start Date: ASAP

Salary: 1500 azn

Job Responsibilities:

  • Exploring and implementing new ways to automate systems
  • Designing and testing automation equipment and processes
  • Programming new automated components
  • Identifying quality issues and writing reports
  • Eliminating defects and errors with product and software development
  • Installation, start-up/commissioning, maintenance, troubleshooting, documenting of a wide variety of industrial instrumentation
  •  Electronic monitoring, metering, controlling and signaling devices used in the production of goods and services with the lead of the Company Engineer
  • Maintain optimum electrical and process control equipment facilities to meet the established objectives of the business
  • Must be able to troubleshoot automation controls, document adjustments made, increase machine reliability, perform the physical work necessary for automation implementation and maintenance, and any other duty related to controls and machine reliability.
  • Work closely with the maintenance team to train and guide them through troubleshooting measures
  • Comply with all safety and environmental regulations (Internal & External) and applicable Company standards
  • Record all electrical power distribution and automation modifications and update the appropriate drawings as per company specifications
  • Ensure process instruments are properly calibrated and functional
  • Maintain liaisons with other departments, disciplines, and facilities to provide necessary support and maintenance for optimal company operations

Job Requirements:

  • Bachelor’s degree in electrical engineering / Automation Systems
  • 3 years of experience in Automation systems  
  • Upper intermediate level of English language
  • Proficiency in maintaining automation equipment
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Creative thinking skills
  • Knowledge of reporting/documentation.

Please, indicate position name (“Automation Engineer” ) in the subject line of your mails.

VAKANSİYA 36

AGRO-VEST RETAIL

Mağaza Müdiri

 Son tarix 27 okt 2023 

İşçiyə qoyulan tələblər:

  • Komanda ilə işləmə və heyyəti idarəetmə bacarığı olmalı;
  • İşgüzar davranış etikası olmalı;
  • İş təcrübəsi: 5 ildən çox (Qeyd edilən vəzifə üzrə);
  • Yaş: 27-50;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşin başlanmasına iyirmi dəqiqə qalmış satış nöqtəsində olmalıdır, mağazanın fasiləsiz satış işini təmin etməlidir.
  • Mağazanın xərcini, stokunu və sifarişlərini nəzarətdə saxlamalı, doğru idarə etməli, düzgün qərarlar verməlidir.
  • Satış hədəfinə çatmaq üçün xərclərin, stokun, satışların, sifarişlərin optimallaşdırma sistemlərini doğru idarə etməlidir.
  • Satış komandasını motivasiya etməli, müştəri məmnuniyyətini üst səviyyədə tutaraq hədəfə çatmalıdır.
  • Rəqiblər barəsində, rəqiblərin məhsul və qiymət siyasəti barəsində ətraflı məlumat toplamalı və buna uyğun təkliflər hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etməlidir.
  • Tabeçiliyində olan işçilərin müraciətlərini, təklif və şikayətlərini dinləməli, onları səlahiyyətləri çərçivəsində həll etməli, səlahiyyətlərini aşan məsələlər barəsində tabe olduğu rəhbərinə yazılı müraciət etməlidir.
  • Müştərilərlə nəzakətli rəftar edilməsi, müştərilərin məhsullarla ətraflı tanış olmasına şəraitin yaradılmasını təmin etməlidir;
  • Mağazanın və anbarın təmiz və səliqəli saxlanılmasını, hər gün satışdan əvvəl malların tam yoxlanışının (adlar, qiymətlər, malın xarici görünüşü, son istifadə tarixi və s.) keçirilməsini təmin etməlidir;
  • Mağazada soyuducunun, tərəzinin və s. avadanlıqların işlək vəziyyətdə olmasını təmin etməlidir;
  • Malların vitrin və ya rəflərdə səliqəli düzülməsini, əlavə vasitə və avadanlıqların yerində olmasını, vitrində boşluqların olmaması təmin etməlidir:
  • Marketlərdə keçirilən inventarizasiyada iştirak etməlidir, ona təhkim olunan inventarlara cavabdehdir;
  • Mağazanın anbarındakı malların tamlığını, doğru şərait və şərtlərlə saxlanılmasını, itmə, oğurlanma və zədələnmə hallarının olmamasını təmin etməlidir;
  • Qaytarmalara, onların firmalara vaxtında təhvil verilməsinə nəzarət etməlidir.
  • Mağazaya aid sənədlərin yığılıb mühafizə edilməsi, mərkəzə çatacaq qaimə və fakturaların əksiksiz olması və vaxtında göndərilməsini təmin etməlidir.
  • İş zamanı mağaza müdiri üçün təyin edilmiş korporativ geyimdə olmalı, xarici görünüşünə şəxsi gigiyenasına fikir verməli və iş saatlarında ona verilən yaxa kartını daim üzərində saxlamalıdır.

İş şərtləri:

  • Stabil iş
  • İcbari sığorta
  • Əmək haqqı: 1500-2000 azn
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
  • İş vaxtı:  9.00 – 18.00
  • İstirahət günləri: Həftə ərzində 1 dəfə.

Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Mağaza Müdiri” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 37

SpektrMed

Satış və marketinq üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 27 okt 2023  

İş yeri: Bakı

İş rejimi: 6  günlük (şənbə günü 10:00-13:00)

Əmək haqqı: Satış və marketinq üzrə mütəxəssis üçün başlanğıc 500 AZN + satışdan bonuslar / Satış və marketinq üzrə aparıcı mütəxəssis üçün başlanğıc 700 AZN + satışdan bonuslar. Müsahibə əsasında, namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq əmək haqqı məbləği təkrar nəzərdən keçirilə bilər.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış hədəflərinə çatmaq üçün biznes planlarının hazırlanmasında və həyata keçirilməsində aktiv iştirak etmək;
  • Şirkət strategiyalarına uyğun olaraq müəyyən edilmiş satış hədəflərinin reallaşdırılması istiqamətində aktiv müştəri ziyarətlərinin təşkili, mövcud və potensial müştərilər qarşısında məhsulların tanıtımını həyata keçirmək;
  • Bazar araşdırması fəaliyyətinin effektiv şəkildə aparılması, yeni müştərilərin tapılması və yaradılmış portfelin effektiv idarə olunması;
  • Məsul olduğu bölgələrdə bazar, rəqabətlilik və müştəri analizləri etmək;
  • Zəruri hesabatların rəhbərliyə mütəmadi olaraq təqdim edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Səhiyyə sahəsində xüsusəndə laborator tibbi diaqnostika bölümündə təcrübə sahibi olmaq;
  • Tibbi və ya bioloji təhsili olmaq mütləqdir;
  • Problemlərə həll yönümlü yanaşma;
  • Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma və təqdimat bacarığı;
  • Kompüter və ofis proqramlarından yaxşı istifadə etmək bacarığı;
  • İngilis və rus dili bilikləri;
  • Tibbi laborator diaqnostik cihazların satışında ən az 1 il təcrübəyə sahib olan namizədlərə üstünlük verilir.

Üstünlüklər:

  • Dərin bilik və bacarıqların inkişaf etdirilməsi üçün korporativ mühit;
  • Əməkdaşlıq etdiyimiz dünyanın aparıcı şirkətlərinin təcrübəsini öyrənmək;
  • Gələcəyin bu sahə üzrə peşəkar mütəxəssisinə çevrilmə imkanı;
  • Kariyera yüksəlişi imkanı;
  • Yerli və beynəlxalq tədbirlərdə iştirak;
  • Cari fəaliyyət nəzərə alınaraq satışlardan bonus əldə etmək.

Gözləntilər:

  • Stress və təzyiq altında işləmək bacarığı;
  • Daim öyrənməyə meyilli olmalı;
  • Kollektivin üzvləri ilə mehriban münasibətlərin qorunmasına diqqət;
  • Rəhbərlik və şöbələr arası subordinasiya qaydalarına əməl edilməsi.

Yuxarıda qeyd edilən kriteriyalara uyğun namizədlər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində “Satış və marketinq üzrə mütəxəssis / Satış və marketinq üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda müraciətlərə baxılmayacaq.

fed.az