Çində 2026-cı ilədək Suezmax” ölçülü tankerlərin tikintisi üçün heç bir imkan yoxdur

307

Çində 2026-cı ilə qədər “Suezmax” ölçülü neft tankerlərinin tikintisi üçün heç bir imkan yoxdur.

Bunu “Seanews.az” gəmi brokeri “Gibson”-a istinadən xəbər verir.

“Buna görə də gəmi sahibləri Koreya və Çin tərsanələri ilə 2026-cı il üçün tikinti xərcləri ilə bağlı danışıqlar aparırlar. Koreya gəmiqayırma zavodları “Suezmax” tankerinin tikintisinin dəyərini 85 milyon dollar qiymətləndirir ki, bu da rekord qiymətdir. Tutumun olmaması və yeni gəmilərin yüksək qiymətləri təkrar bazarda gəmilərin qiymətlərinin artmasına səbəb olur. Məsələn, yeddi yaşlı “Suezmax” bu yaxınlarda 72 milyon dollara satılıb”, – “Gibson” qeyd edir.

Dedveyti 157 min ton olan “Suezmax” gəmisinin tikintisinə indi 85 milyon dollar lazımdır ki, bu da 2022-ci ilin sonundakı göstəricidən 30 milyon dollar çoxdur. Hazırda 55 “Suezmaks” və ya bu ölçülü tankerlərin mövcud parkının 8,3%-i sifariş olunub.

“Bu il ərzində yeni “Suezmax” tankerlərinin qiymətləri, mövcud gəmiqayırma qabiliyyətinin olmaması (tərsanələr üç il yarım əvvəldən yüklənir) və inflyasiya təzyiqi fonunda yalnız artıb”, – “Clarksons Research” qeyd edir. – “Ötən illə müqayisədə qiymətlər 9% yüksəkdir”.

Gəmi tikintisi üçün sərbəst tutum çatışmazlığı ilə üzləşən təkcə “Suezmax” sahibləri deyil. Ümumi tonaj baxımından qlobal sifariş kitabının demək olar ki, 50%-i yalnız iki seqment – LNG daşıyıcıları və konteyner gəmilərinin tikintisi ilə bağlıdır.  Balkerlər və tankerlər tikinti meydançasının boşalmasını gözləməli olurlar.

“Maritime Strategies International”-ın hesabatına görə, dünya tərsanəninin gücü 2022-ci ildə 1,8% artaraq 67,1 milyon tona çatıb. Proqnozlara görə, 2025-ci ildə onlar 69 milyon tona qədər artacaq və 2030-cu ildə 81 milyon tona çatacaq, lakin bu da 2011-ci il səviyyəsindən 26% aşağı olacaq.