Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-800-1200-1500 manat – 15 VAKANSİYA

767

VAKANSIYA 1

Super Toys

İT administrator

Son tarix 26 yan 2022 

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Şirkətin İT infrastrukturunun (serverlər, daxili şəbəkənin VLAN) fasiləsiz işləməyinin təmin olunması
  • Fərqli ünvanlarda olan ofisləri bir korparativ şəbəkədə idarə olunması. (İPsec, GRE, OpeVPN, ANyconnect)
  • Nasazlıqları vaxtında aşkara çıxarmaq məqsədi ilə şəbəkə avadanlığının və kompyuterlərin montorinq və diaqnostika işlərinin yerinə yetirilməsi.
  • Windows server, Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması.
  • Şəbəkə avadanlıqlarla işləmə bacarığı və administrasiyası.
  • İp telefoniya sisteminin idarə olunması.
  • İnformasiya təhlükəsizliyinin təmin olunması.
  • Yeni texniki vasitələrin təyini və tətbiqi məsələlərində iştrak edilməsi.
  • Kamera avandanlıqlarının , fingerprint, qurulması.

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Şirkətin İT infrastrukturunun (serverlər, daxili şəbəkənin VLAN) fasiləsiz işləməyinin təmin olunması
  • Fərqli ünvanlarda olan ofisləri bir korparativ şəbəkədə idarə olunması. (İPsec, GRE, OpeVPN, ANyconnect)
  • Nasazlıqları vaxtında aşkara çıxarmaq məqsədi ilə şəbəkə avadanlığının və kompyuterlərin montorinq və diaqnostika işlərinin yerinə yetirilməsi.
  • Windows server, Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması.
  • Şəbəkə avadanlıqlarla işləmə bacarığı və administrasiyası.
  • İp telefoniya sisteminin idarə olunması.
  • İnformasiya təhlükəsizliyinin təmin olunması.
  • Yeni texniki vasitələrin təyini və tətbiqi məsələlərində iştrak edilməsi.
  • Kamera avandanlıqlarının , fingerprint, qurulması.

Namizədə Tələblər:

  • Ali təhsil (arzuolunandır)
  • Şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırma və işləmə bacarığı.(VLAN, LACP, NAT, Routes, Firewall, ACL)
  • Virtual platformalarla işləmə bacarığı. CİTRİX, WMVARE
  • Linux əməliyyat sistemlərinin idarə olunması (Proxy, Firewall, VPN server)
  • Cloud sistemlərində işləmə bacarığı
  • Şəbəkə texnologiyalarının biliyi VPN
  • Bu sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Dil tələbi: – Azərbaycan dili, Rus dili (arzuolunandır)

Şirkət təklif edir:

  • Əmək haqqı – 1000-1500 Azn
  • Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə

Komandamızda olmaq istəyən maraqlı olan namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində vəzifə adını “İT administrator “ qeyd etməklə göndərə bilər – [email protected].

VAKANSIYA 2

Başak Group

Satış təmsilçisi (Mağaza)

Son tarix 24 yan 2022 

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə,
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
  • 23-30 yaş aralğı,

Öhdəliklər:

  •  Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi,
  • Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi,
  • Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi,
  • Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi,
  • Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi,
  • Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi,

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
  • Əmək haqqı: 400 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər ([email protected]). 

VAKANSIYA 3

AzəriMed QSC

Angular Front-End Developer

Son tarix 24 yan 2022 

Tələblər:

  • Təhsil: Müvafiq sahədə ali təhsil;
  • Təcrübə: Angular 2+  framework  ilə üzrə  iş təcrübəsi;
  • HTML5, JS, Bootstrap, Typescript programlarını yüksək səviyyədə bilməli;
  • GIT programlarından istifadə bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • İşində dəqiq və məsuliyyətli;
  • Fərdi və komandada işləmə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni layihələrin hazırlanması;
  • Hazır proqramlarda əlavələrin edilməsi və dəyişikliklərin icra olunması olunması;
  • Programda yaranan xətaların aradan qaldırılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: 500-900 AZN (gross)
  • Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/11A

Qeyd: CV ilə birlikdə portfolionun göndərilməsi mütləqdir.

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində  “Angular Front-end developer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz – [email protected]

VAKANSIYA 4

Başak Group

Mağaza müdiri

Son tarix 24 yan 2022 

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Premium Geyim, mebel sektorunda minimum 3-5 il təcrübə,
  • Azərbaycan və rus dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı,
  • MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
  • Komandada işləmə bacarığı.
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mağaza müştəri xidmətləri bölmələrinin fəaliyyəti ilə bağlı mərkəzlə mağaza arasında koordinasiyanı təmin etmək və izləmək,
  • İşçi məmnuniyyətini və satış performansını artırmaq,
  • Mağazada müştəri portfelinin yaradılması,
  • Müştəri şikayət / təklif sisteminin idarə edilməsi,
  • Mağazanı sərfəli və nümunəvi bir müəsissəyə çevirmək,
  • Lazımi hesabatların vaxtında və dəqiq şəkildə verilməsini təmin etmək,
  • Məhsulları sayaraq stok izləməsini həyata keçirmək,
  • Mağazadakı lojistik tətbiqetmələri həyata keçirmək.

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı: 1000 AZN (arta bilər) + bonus (KPİ)
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir,
  • Korporativ nömrə,
  • Ünvan: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
  • İş günlərinin sayı 6 gün, şənbə günü qısaldılmış.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Mağaza müdiri” yazaraq göndərə bilərlər ([email protected]).

VAKANSIYA 5

Бухгалтер

Son tarix 24 yan 2022 

Описание работы:

  • Опыт работы на должности  бухгалтера от 3-х до 5 лет.
  • Знание 1С (8.3)
  • Знание законодательства АР в областях налогового и бухгалтерского учета и отчетности.
  • Знание азербайджанского и русского языка
  • Коммуникабельность и умение быстро обрабатывать большой объём информации
  • Пол женский

Обязанности:

  • Первичная документация
  • Расчет заработной платы
  • Базовые знания HR
  • Переписка с налоговыми органами.
  • Контроль и разнос документации в 1С.
  • Контроль расчетов с поставщиками и заказчиками.
  • Контроль за приемом и хранением документации по соответствующим участкам  бухгалтерского учета
  • Работа с дебиторами и кредиторами: проверки, сверка остатков
  • Составление актов сверки по продажам с дебиторами на конец месяца
  • Ведение кассовой документации.
  • Отчеты в гос. Органы.(Налоговая, Пенсионный фонд, Статистика)
  • Выполнение поручений руководства.

Условия работы:

  • Заработная плата 600-800 азн
  • Работа с 08:00 до 17:00 (Понедельник-пятница)
  • Оформление по трудовому договору

Всех заинтересованных лиц просьба присылать CV с фотографией, с указанием специальности в разделе “Subject” – [email protected]

VAKANSIYA 6

Super Toys

Sayım mütəxəssisi

Son tarix 26 yan 2022 

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Sayım keçirilmiş mağazalarda anbar tərəfindən göndərilən sənədlərin və mağaza tərəfindən işlənilən sənədlərin qarşılaşdırılmasını icra etmək;
  • Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;
  • Mağazalar üzrə mövcud mal və materialların sayımını həyata keçirmək; 
  • İnventerizasiya zamanı, sayım dövriyyəsinə aid bütün sənədlərin yoxlanılmasını təmin etmək;
  • Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək.

Namizədə Tələblər:

  • Müvafiq sahədə (Pərakəndə satış) azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Aktiv, məsuliyyətli və diqqətli olmalı;
  • Əl terminalları ilə işləmə bacarığı olmalı;

Şirkət təklif edir:

  • İş rejimi : Həftədə 6 gün;
  • İş yeri : Sədərək Ticarət Mərkəzi;
  • Əmək haqqı 800-1200 AZN;
  • Rəsmi qeydiyyat;

Qeyd: Namizədlərdən mövzu hissəsində “ Sayım mütəxəssisi” vakansiya adını göstərməklə öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik. Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcəklər – [email protected].

VAKANSIYA 7

Retail Company

Marketing Specialist

Son tarix 24 yan 2022 

Responsibilities:

  • Research and analysis of market trends and competitors
  • Management of advertising projects
  • Management and development of social media
  • Organization and management of PR and Events

Requirements:

  • Education: Higher
  • Age range: 25-35
  • Language skills: Must be fluent in Azerbaijani, knowledge of English is desirable
  • Computer skills: MC Office Ability to work independently
  • Work experience: At least 2 years of work experience in the field of marketing
  • High communication and organizational skills
  • Interest in the field of fashion

Salary: 1200-1500 AZN net – [email protected]

VAKANSIYA 8

Avto-Express Baku

Mühasib

Son tarix 24 yan 2022 

İcra edəcəyi iş:

  • Mühasibat uçotunun aparılması

Tələb olunan peşə – ixtisas səviyyəsi:

  • Ali təhsil 
  • Analoji sahə üzrə 1 ilə kimi
  • Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramı orta səviyyədə
  • Vergi məcəlləsini bilməli  
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq
  • Komandada işləmək bacarığı 

İş şəraiti:

  • İş rejimi: həftə içi 6 gün, 9:00-18:00 –dək 
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə -600 azn
  • İş yeri: : Bakı şəh., Yeni Yasamal 1, Dadaş Bünyatzadə 1 (Gülüstan Şadlıq Sarayının yanı)

Xahiş olunur  namizədlər CV-sini  “Mühasib” başlığı ilə ünvanına göndərsinlər – [email protected]

VAKANSIYA 9

AZZA Cake House

Anbardar

Son tarix 23 yan 2022 

Namizədə tələblər:

  • Anbardar vəzifəsində ən az 1 il iş təcrübəsi 
  • MS Office bilikləri
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Ciddi, məsuliyyətli, punktual, diqqət, ünsiyyətcil və çalışqan 

İş barədə məlumat:

  • Anbara daxil olan məhsulların qəbulunu, qeydiyyatını və saxlanılmasını təmin etmək (spirtli içkilər, çay, şokolad və xammal) 
  • Malları anbara qəbul edərkən, müvafiq sənədlər əsasında malların faktiki miqdarının (yer sayının), qablaşdırılmanın vəziyyətini yoxlamaq 
  • Malların xüsusiyyətindən asılı olaraq anbarda düzgün yerləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil etmək  
  • Anbardan mal çıxışına nəzarət etmək
  • Anbarın səmərəliliyinin artırılması və sifarişlərinin icrasını sürətləndirməyə dair işin aparmaq 
  • Malların yüklənilməsi/boşaldılması
  • Malların yerdəyişdirilməsini təmin etmək
  • Sifarişə uyğun olaraq malların yığılaması və göndərilməsi

Əlavə məlumatlar:

  • Əmək haqqı: 450 azn
  • 6 günlük iş rejimi
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir
  • Rəsmiləşdirilmə
  • İş yeri: Məhəmmədli qəsəbəsi

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Anbardar” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər – [email protected].

VAKANSIYA 10

Inci Group Of Companies

Beynəlxalq əlaqələr üzrə mütəxəssis

 Son tarix 24 yan 2022 

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil / Bakalavr;
  • Müvafiq sahədə  iş təcrübəsinin olması; 
  • Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);
  • SAP, ERP sahəsində təcrübə (arzu olunandır);
  • İngilis və ya Rus dili biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir;
  • Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
  • 23-35 yaş aralığı;

İş barədə məlumat:

  • Xarici ölkələrdən malların vaxtında alınması,ölkəyə çatdırılması (yazışma və danışıqların aparılması) ;
  • Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
  • Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi; 
  • Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti; 
  • Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi; 
  • İş saatı  09 :00-18:00;
  • İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Şənbə və Bazar istirahət günü;
  • İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında) ;

Təminatlar:

  • Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi;
  • Adekvat əmək haqqı;
  • Korporativ telefon danışıqları  haqqının ödənilməsi;
  • AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;

Müraciət etmək istəyənlər  CV formanızı –  [email protected] və ya [email protected]  emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı mütləq yazılmalıdır. 

VAKANSIYA 11

Reсeptionist (female)

Son tarix 23 yan 2022 Требования к кандидату:

  • Возраст 21-30 лет
  • Приятной внешности
  • Опыт работы более года
  • Знание русского, азербайджанского и английского языков
  • Пунктуальность, ответственность, улыбчивость

Мы предлагаем:

  • Работу в крупном международном холдинге
  • Оформление в соответствии с нормами Трудового законодательства
  • График: 5 рабочих дней (Понедельник – Пятница) 09:00 до 18:00

Зарплата: 650азн – [email protected]

VAKANSIYA 12

BDO Azerbaijan LLC

Accounting Consultant

 Son tarix 24 yan 2022 

Responsibilities:

  • Verification and reconciliation of GL balances, including debtors’ and creditors’ ledgers
  • Verification and reconciliation of general ledger’s tax balances such as sales/purchase tax account, VAT account, corporate income tax, withholding tax, etc.
  • Posting of period-end journal entries
  • Undertaking month-end/year-end close process
  • Preparation and submission of management accounting reports, as may be required by client
  • Use of 1C, Sage, SAP
  • Control of cash flow and bank balances
  • Maintenance of fixed asset register, including depreciation calculation
  • Maintenance of inventory records
  • Maintenance of spot-on trial balance and adjustment of postings if required
  • Assistance with reconciliation of tax and GL balances
  • Assistance with the preparation of financial statements
  • Review and approval of submitted error logs
  • Plan, direct and coordinate work activities of subordinates
  • Plan, assign and oversee tasks carried out by accounting assistants/bookkeepers in line with established standards, internal procedures and applicable laws
  • Performance of a regular check of postings made into accounting system by subordinates
  • Carry out regular progress meetings with project team members as may be required
  • Evaluation of subordinates’ staff performance in line with procedures and as may be required
  • Liaising with clients with regard to day-to-day routine matters
  • Participation in conference calls and meetings with clients
  • Assistance with development of accounting policies to maintain and strengthen internal control of deliverables
  • Assistance with development and documenting of business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls.  

Duties:

  • Represent BDO in a professional manner through punctuality and appearance
  • Ability to meet project deadlines
  • Keep management aware of any risks arising from mistakes and errors
  • Keeping accurate records of time spent for a project
  • Stay align with BDO corporate policies and procedures
  • Stay align with Service Delivery Procedures
  • Adhere to confidentiality of data processing 

Requirements:

  • Bachelor’s degree in finance, accounting or math
  • 3 + years of proven experience as a financial controller, accounting supervisor, chief or senior accountant
  • Familiarity with financial accounting statements
  • Experience with general ledger functions and the month-end/year-end closing process
  • Experience with accounting software packages like QuickBooks, 1C: Accounting, Sage 50 Accounts, SAP
  • Understanding of IFRS or US GAAP
  • Good communication, writing and time management skills
  • Ability to work on various stages of projects
  • Upper intermediate level of English
  • Excellent knowledge of Excel (working with big data exploiting functions and other tools)
  • Attention to detail
  • Personal ethics and integrity

Interested candidates are requested to send their updated resumes with AC9187 mentioned in the subject of their e-mail ([email protected]).

VAKANSIYA 13

Inci Group Of Companies

Bölgə Müdiri (Bakı, Şirvan)

Son tarix 24 yan 2022 

Namizədə dair tələblər: 

  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübə
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarında işləmək bacarığı
  • İdarəetmə, analiz və təhlil etmə, yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və inandırma bacarığı
  • Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət qura bilmə bacarığı vacibdir
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və inkişafa meyilli olma
  • Yaş həddi: 25-40
  • Sürücülük vəsiqəsi (B kategoriya), 

İş barədə məlumat: 

  • Satış kanalları üzrə ümümi iş prinsipini müəyyənləşdirilməsi, satış hədəflərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət
  • Tabeliyində olan satış təmsilçilərinin satış marşrutunun müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsinə nəzarət
  • Mövcud müştərilərə əlaqələrin qorunub saxlaması, mütəmadi ziyarət olunması və sifarişlərin qəbulu, yeni məhsulların onlara təqdimatı və satışı
  • Müştərilərdə yaranan problemlərin həlli, avadanlığa dair təlimatlandırmaların aparılması
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsi; mütəmadi olaraq potensial müştəriləri axtarılması, müəyyənləşdirilməsi, onlarla işgüzar əlaqələrin qurulması, məhsulların təqdimatı və satışının həyata keçirilməsi
  • Mövcud bazarın vəziyyətinin təhlil edilməsi, yeni satış həmlələri ilə çıxış etmə və onların rentabeliiyinin proqnozlaşdırılması və hesablanması
  • Satış və müştərilərlə əlaqədar hesabatların rəhbərliyə verilməsi

Təminatlar:

  • Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi
  • Adekvat əmək haqqı və satışa görə bonuslar
  • Korporativ telefon danışıqları və yanacaq haqqının ödənilməsi
  • Şəxsi avtomobili ilə işləyənlərin amortizasiya xərclərinin ödənilməsi
  • AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə

Əmək haqqı fiks fond və satışdan bonuslar  əsasında müəyyən olunur və əmək haqqının verilməsində heç bir halda gecikmə ola bilməz;

Müraciət etmək istəyən əməkdaşlardan CV formanızı göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı yazılmalıdır – [email protected]

VAKANSIYA 14

Woerwag Pharma

Tibbi nümayəndə

Son tarix 23 yan 2022 

Bakı; Gəncə və Qazax (və s.) zonaları; Aran zonaları (Şamaxı, Şirvan və s.) üçün. 

Əmək haqqı: 1300 AZN

İş barədə məlumat:

  • Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatı
  • Təqdim edilən dərmanlara olan tələbatın öyrənilməsi
  • Gündəlik tibb müəssisələrinə baş çəkmək
  • Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi
  • Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
  •  09:00-dan dan 18:00-dək 5 günlük iş qrafiki, Şənbə və Bazar istirahət günləri, 13:00-dan 14:00-dək nahar fasiləsi

Namizədə tələblər:

  • Ali Tibbi Təhsil (Ali Tibbi Təhsili olmayan şəxslərin CV-lərinə baxılmıyacaq)
  • Tibbi nümayəndə vəzivəsində iş təcrübəsi (mütləqdir!)
  • Azərbaycan və Rus Dili Bilikləri, İngilis dilini bilən şəxslərə üstünlük veriləcək
  • Microsoft Office proqramların biliyi ( Word,Excel, Power Point)
  • Səlis nitq qabiliyyəti
  • Nizam-intizamlı olmaq
  • Ünsiyyət qurma bacarığı
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Məqsədəyönlülük
  • Xoş xarici görkəm
  • Sürücülük vəsiqəsi

Şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.

Əlaqə nömrəsi:(012) 497 15 81.

Əlaqədər şəxs: Leyla xanım – [email protected]

VAKANSIYA 15

Kəpəz BOKT

Avtomobil krediti üzrə mütəxəssis

Son tarix 23 yan 2022 

  • Şəhər: Bakı
  • Əmək Haqqı: Razılaşma yolu ilə
  • Yaş: 18 – 30 arası
  • Təhsil: Ali Təhsil
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilədək
  • Cins: Kişi
  • Dil bilikləri: Rus dili, ingilis dili bilən arzu olunandır
  • Komputer bilikləri: MS Office proqramları.

Tələblər:

  • Gülərüz.
  • Səliqəli.
  • Məsuliyətli.
  • Çevik.
  • Dəqiq.
  • İnsanlarla ünsiyyət bacarığı.
  • Avtomobil kreditləri üzrə portfoliosu olanlara üstünlük veriləcək.

İş haqqında məlumat:

  • Müştəriləri qarşılamaq.
  • Yeni müştəriləri cəlb etmək üçün aktiv marketing təbliğatını həyata keçirtmək.
  • Müştərilərə təşkilatın kredit məhsulları haqqında məsləhət vermək.
  • Müştərilərin sorğularını cavablandırmaq.
  • Rəhbərin verdiyi tapşırıqların vaxtında icra edilməsi.

Əlaqədar şəxs: Arzu xanım – (+994) 51 230 27 36 – [email protected]

fed.az