Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 350-500-700-800-900-1000-1300-1500-1800-3000-3500 manat – 25 VAKANSİYA

3648

VAKANSİYA 1

Paris Gallery

Satış təmsilçisi (xanım)

 Son tarix 15 iyn 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Yaş həddi 18-30.
  • İş etikasına sahib olmaq
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Satış va menecer qabiliyyəti olmalı;
  • Nizam-intizam

Əsas vəzifələr:

  • Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri qurmaq, yeni müştərilər qazanmaq;

İş qrafiki 10:00’dan 20:00’a qədər.

Əmək haqqı: 700 AZN

Ünvan: Heydər Əliyəv mərkəzinin yaxınlığı, Qədirbəyov 63 A

Ətraflı malumat üçün : 055 393 07 07

VAKANSİYA 2

Unitrade Group MMC

Audit şöbəsinin rəhbəri

 Son tarix 15 iyn 2023 [email protected]

Öhdəliklər:

  • Vergi məsələlərin həllində birbaşa iştirak və vergi hesabatlarının təhlili;
  • Büdcə-proqnoz işlərinin təşkili, şirkətin mailiyyə hesabatlılıq sisteminin təhlil və təqibi;
  • Aktivlərin sayımında iştirak və təhlil;
  • Daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Təsisçinin göstərişinə əsasən plandan kənar auditlərin aparılması, monitorinqlərin həyata keçirilməsi;
  • Audit zamanı müəyyən olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının icrasının təqib edilməsi, filiallarda (regionlarda) yoxlamaların aparılması.
  • Auditin nəticələri barədə rəhbərliyə hesabat vermək və müəssisənin fəaliyyətində dəyişikliklərə dair tövsiyələr təqdim etmək;
  • Şirkətin risklərin idarə edilməsi, daxili nəzarət və korporativ idarəetmə proseslərinin səmərəliliyi və adekvatlılığını sistemli və ciddi bir yanaşma ilə dəyərləndirmək və təkmilləşdirmək;
  • Risk əsaslı yanaşma ilə təminat və məsləhət xidmətlərinin göstərilməsi və nəticələrinin hesabat olaraq təqdim edilməsi;
  • Meydana çıxan kənar təsir amillərini nəzərə almaq və alternativ hədəflər müəyyən etmək məqsədi ilə fəaliyyət planına düzəliş etmək üçün təkliflər vermək;
  • Beynəlxalq mühasibat uçotu standartları əsasında məlumatların (hesabatların ) əldə edilməsini təmin etmək məqsədi ilə daxili nəzarət sistemlərinə düzəlişlər etmək üçün təkliflər vermək;
  • Rəhbərliyin tapşırığı əsasında növbədənkənar (xüsusi) yoxlamalar keçirmək;
  • Təşkilati proseslərin güclü və zəif cəhətlərini təhlil etmək, habelə cari və gələcək imkanlar da daxil olmaqla fəaliyyət planına tövsiyələr vermək;
  • Maliyyə hesabatlarına təsir edə biləcək hüquqi məsələləri nəzərdən keçirmək və tövsiyələr vermək;
  • Beynəlxalq daxili audit standartlarına uyğun olaraq audit layihələrini icra etmək;
  • Maliyyə hesabatlarının dəqiqliyini və etibarlığını qiymətləndirmək;
  • Audit müşahidəsi, tövsiyələr və müəyyən edilmiş tədbirlərin yer aldığı hesabatları tərtib etmək;
  • Beynəlxalq daxili audit standartlarına uyğun olaraq audit layihələrini icra etmək

Tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil;
  • Vergi qanunvericiliyi, BMU sistemi ilə yaxindan tanışlıq, beynəlxalq sertifikatları olanlara üstünlük veriləcək;
  • MS Office proqramlarını bilməli;
  • 1C, Micro proqramları ilə işləmək bacarığı;
  • Müvafiq sahədə 5-10 il iş təcrübəsi; (Distribusiya sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili və ingilis dili əla səviyyədə bilməli;
  • Təhlil, analitik düşüncə və yüksək ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
  • Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
  • AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.
  • İş yeri: Koroğlu m., Anbarım (Əli Vəliyev küç.1)

VAKANSİYA 3

Unitrade Group MMC

Satış təmsilçisi (Apteklər üzrə)

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Bəy və xanm namizədlər
  • Aptek kanalında satış üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır
  • 22 – 38 yaş arası
  • Səliqəli xarici görünüş
  • Səlis nitq bacarığı
  • Fikirlərini aydın ifadəetmə bacarığı
  • Ünsiyyətcil
  • İnandırma qabiliyyəti
  • Komanda ilə işləmə bacarığı
  • Satış bacarığı
  • Məsuliyyətli

İş barədə məlumat:

  • İş saatı: 09:00-dan – 18:00-dək
  • 1-5 günlər iş, şənbə və bazar istirahətdir
  • Əmək haqqı 350 net + 600 Bonus
  • Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi
  • Ərazisində olan Apteklərdə məhsul ehtiyacının müəyyənləşdirilməsi
  • Ehtiyac müəyyənləşdikdən sonra sifarişin götürülməsi
  • Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi
  • Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi
  • Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin (Merçendayzinq) təşkil edilməsi
  • Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi
  • Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi.

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi (Apteklər üzrə)” vakansiyanın adını göstərilməklə elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur

VAKANSİYA 4

Pin Travel

Travel manager

Son tarix 14 iyn 2023 – [email protected]

Vakansiyaya dair tələblər:

  • Online Travel platformaları və sistemlərində işləmə bacarığı; 
  • Satış meneceri bacarığı;
  • Müxtəlif ölkələrə fərdi və qrup turlarının hazırlanması;
  • Mövsümlərə və istəklərə uyğun turların hazırlanması;
  • Otellərdə rezervasiyaların təşkil olunması;
  • Müştərilərlə danışıqların aparılması, münasibətlərin yüksək səviyyədə qurulması;
  • Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və operativ formada cavablandırılması,

Namizədə tələblər:

  • Travel menecer kimi turizm sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Mükəmməl satış bacarığı;
  • İngilis və ya rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir);
  • Səlis və işgüzar danışıq bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmə;
  • Məsuliyyət və diqqət;
  • Komandada işləmə qabiliyyəti;
  • Yaranan problemləri vaxtında və operativ həll etmək.

İş günləri:  Bazar ertəsi-şənbə 

İş vaxtı: 10:00-18:00

İstirahət günü – Bazar günü 

CV-lərinizi “Travel menecer” başlığı altında e-mail adresini göndərə bilərsiniz.

VAKANSİYA 5

GreenPlast MMC

Mühasib

Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Debitor və Kreditorlarlahesablaşmalar;;
  • Yük gömrü kbəyannamələrinin işlənməsi;,
  • Xammal və materialların  eləcədə hazır məhsulun hərəkətinin uçotu;
  • Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir və onları hesabı emala hazırlayır;
  • Əmlakın və mal-materiallarınin iventarizasiyası;
  • Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirir.

Tələblər:

  • Təhsil : Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
  • İş təcrübəsi : vacib deyil,ali məktəbə yüksək balla daxil olmuş və yeni məzun olmuş ,iş axtarışında olan namizədlər üstünlük tələb edir.
  • Yaş : 23-30
  • MS Office,  mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq;
  • Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik;
  • Qanunvericiliyi bilməlidir və daimi izləməlidir
  • Nəzərdə tutulan əmək haqqı 500 AZN. 

 Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzü yerinə “Mühasib“yazaraq göndərilməsi xahiş olunur. tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.

VAKANSİYA 6

Mərtəbələr MMC

Офис-менеджер

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Основные обязанности:

  • Высокий уровень организованности, быстрота мышления;
  • Коммуникабельность, аккуратность, высокая ответственность;
  • Знание стандартов деловой переписки;
  • Хорошие коммуникативные навыки, грамотная речь;
  • Прием входящих звонков;
  • Уровень знания компьютера — «продвинутый пользователь»;
  • Знание делового этикета, доброжелательность, вежливость, внимательность, пунктуальность;         
  • Работа с оргтехникой (принтер, факс, сканер);
  • Обработка входящей и исходящей информации;
  • Консультирование клиентов по телефону;
  • Выполнение прямых поручений директора
  • Соблюдение стандартов обслуживания компании; 
  • Выполнение поставленных руководством задач;
  • Исполнительность, ответственность, активность, инициативность.
  • Опыт работы на данной позиции обязателен!

Требования к кандидатам: 

  • Пол женский
  • Приятная внешность
  • Образование высшее
  • Возраст от 20 до 35 лет
  • Знание азербайджанского и русского языка

График работы: 

  • Оплата труда (по итогу собеседования)
  •  Работа с 09:00 по 18:00  
  • Пятидневный график работы
  • Оформление по трудовому договору

VAKANSİYA 7

De-Luxe MTK

Mühəndis-Prorab

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Tələb olunan təhsil və biliklər:

  • İnşaat sahəsində Ali təhsil (İnşaat fakultəsi/ İnşaat mühəndisi);
  • Microsoft Office (Excel, Word), AutoCad proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilməli;
  • İşin vaxtında və keyfiyyətli təhvil verilməsi, komandada işləmək bacarığı, diqqətli, məsuliyyətli, müstəqil olmalı.

Tələb olunan iş bacarığı:

  • Təyin edilmiş obyektdə ( ərazidə ) tikinti – quraşdırma işləri planının işçi çertyojlara, işlərin aparılması layihəsinə , istehsalat planınına və normativ sənədlərə uyğun olaraq yerinə yetirilməsini təmin etmək.
  • Tikinti-quraşdırma işlərinin istehsalı və təhvil olunmasına dair texniki reqlamentlər, tikinti norma və qaydalarını və texniki şərtləri bilmək;
  • Tikinti işlərin aparılmasında texnoloji ardıcılığın riayət olunmasına və tikinti işlərin müvafiq keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək
  • Materialların, konstruksiaların və məmulatların qəbul olunmasını təşkil etmək və onların anbarda yerləşdirilməsini,qeydə alınması və aparılmasını təşkil etmək
  • Obyektdə işləyən işçi briqadaları və onların tərkibinə daxil olmayan dəstə və ayrı-ayrı işçiləri təyin etmək ,onların istehsalat tapşırıqlarını müəyyənləşdirmək,onlara iş təlimatını keçmək .
  • Tikinti işlərinin istehsalı üçün işçilər tərəfindən texnoloji əməliyyatlarının aparılması zamanı təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmələrinə nəzarət etmək.
  • Tikinti işlərinin aparılmasına dair metodik və normativ sənədləri və həmçinin tikinti istehsalının texnologiya və təşkilini və sahədə işinb planlaşdırılması prinbsiplərini bilmək.
  • Tikinti- quraşdırma işlərinin istehsalı və təhvil olunmasına dair texniki reqlamentlər, tikinti norma və qaydalarını və texniki şərtləri bilək və s.

İş rejimi – 6 günlük

Əmək haqqı : 1500-1800.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Mühəndis-Prorab” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 8

IMA Energy

Mühasib

 Son tarix 15 iyn 2023 [email protected]

İş barəsində məlumat: 

  • Alış əməliyyatları üzrə daxil olan sənədlərin (Müqavilə, İnvoice, Xidmət aktı, mal qaiməsi) yoxlanılması, qəbulu; 
  • Qəbul edilmiş Alış sənədlərinin ERP sistemə işlənməsi;
  • ERP Sistemə işlənmiş sənədlərin fiziki olaraq sistemli qovluqlarda toplanması, qorunması;
  • Alış əməliyyatları üzrə müəyyən edilmiş hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi;
  • Layihə gəlir əməliyyatları üzrə ilkin uçot sənədlərinin yoxlanması, qəbulu və onlar üzərindən İnvoice yazılması;
  • Qəbul edilmiş Satış sənədlərinin ERP sistemə işlənməsi və Sifarişçilərə göndərilməsi;
  • ERP sistemə işlənmiş və təsdiq edilmiş sənədlərin fiziki sistemli formada qovluqlara toplanması və qorunması;
  • Satış əməliyyatları üzrə müəyyən edilmiş hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi;
  • Baş mühasibin işlə əlaqədar digər tapşırıqlarının vaxtında və tələb olunan formada yerinə yetirilməsi.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə sahəsində olanlara üstünlük verilir);
  • İş təcrübəsi: Maliyyə/Mühasibatlıq sahəsində 1-3 il 
  • Yaş həddi: 22-30
  • Microsoft Office proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus və ingilis dilləri arzuolunandır
  • Kompüter bilikləri: MS Office/Excel (əla)/1C 8.3 (əla)

Fərdi keyfiyyətlər:

  • Fərdi və komandada işləmək bacarığı 
  • Effektiv yazılı və şifahi ünsiyyət qurma
  • Xoşməramlı olması
  • Peşəkar münasibətlərin qurulması
  • Dəqiqilik və operativlik

İş qrafiki: 5 günlük iş rejimi  

İş saatları: 9:00 dan 18:00 dək

İş yeri: Royal Park yaşayış kompleksi

Tabe olduğu departamenti: Maliyyə Departamenti

Əmək haqqı: Namizədin bilik, iş təcrübəsi və şəxsi keyfiyyətləri əsasında təyin olunacaq.

VAKANSİYA 9

Olivia Beauty & Care

Satış Məsləhətçisi (Kosmetika və baxım)

 Son tarix 15 iyn 2023 – Müraciət et

Yeni açılmış və tez inkişaf edən “Olivia” Beauty & Care multibrend mağazalar şəbəkəsinə Beauty konsultant axtarırıq. Gülərüz, daim baxımlı və pozitiv enerji ilə aşıb-daşan, özgüvəni yüksək olan birisənsə, onda bizə lazım olan şəxs məhz sənsən!

  • Gözəllik sahəsində özünü görürsənsə;
  • İnsanlarla ünsiyyət qurmağı bacarırsansa;
  • Faydalı məsləhətlər vermək və gözəllik sirrlərini aşılamağı arzulayırsansa;
  • Cavan, sürətlə böyüyən və çevik komandaya qoşulmaq istəyirsənsə,

onda sən bizim axtardığımız beauty konsultantsan!

Biz sənə maraqlı iş və başqa nələr təklif edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə və ödənişli məzuniyyət;
  • 1000 AZN-ə qədər qazanma imkanı;
  • 6 iş günü, 1 gün istirahət (növbəli iş qrafiki);
  • Evinə yaxın işləmə imkanı;
  • Şirkət daxili ödənişsiz təlimlər;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı (sən mentor, müavin, müdir ola bilərsən)!

Biz səndən nə gözləyirik:

  • Satış etmə bacarığı;
  • Azərbaycan dilində səlis ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Rus dili biliyi üstünlükdür!

Sən də bizim komanda üzvü olmaq istəyirsənsə sadəcə aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərsən.

VAKANSİYA 10

NBA Technologies International LLC

Zəng mərkəzinin kiçik mütəxəssisi

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Namizədə dair tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil,
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları və digər kömpüter bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili; digər dil bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
  • İş təcrübəsi: Zəng mərkəzi operatoru kimi (call center) 6 aydan az olmayaraq iş stajı.
  • Səlis danışıq qabiliyyəti,
  • Stresə davamlı, Punktual, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, işində çevik və dəqiq olması.
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Elektron avadanlıqlardan istifadə etmə bacarığı;
  • Qrammatik yazı yazma bacarığı;
  • Etik davranış qaydaları biliyi;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
  • Müştəriləri məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya etmək, yaranan problemlərin həll olunmasında köməklik göstərmək;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək;
  • Statistik məlumatların hazırlanması, aidiyyəti üzrə şöbəyə məlumatın verilməsi;
  • Xidmət keyfiyyətinin ölçülməsi üçün geridönüşlərin edilməsi. 
  • Müştərilərin istəklərini qeydə alınması və müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi;
  • Birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən vəzifə öhdəliklərinə aid olan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi;

İş qrafiki: bazar ertəsi- cümə 09:00-18:00 (növbəli iş qrafiki müəyyən edilə bilər)

İş yerinin ünvanı: Bakı şəh., A. Quliyev küç., 1131, Babək Plaza

Əmək haqqı: 450 AZN

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən  Azərbaycan dilində tərtib edilmiş CV-lərini mövzu  (subject) hissəsinə “kiçik mütəxəssis (zəng mərkəzi)” adını qeyd edərək göndərmələri  xahiş olunur.

Qeyd: Müsahibə mərhələli şəkildə təşkil edilir.

Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

VAKANSİYA 11

Restaurants by Emin Agalarov

Повар холодного цеха

 Son tarix 15 iyn 2023 [email protected]

Заработная плата – от 900 АЗН

Обязательства:

  • Изготовление холодных блюд;
  • Контроль качества входящего сырья;
  • Обновление блюд в соответствии с текущим спросом;
  • Получение и контроль ассортимента;
  • Организация рабочего места, наведение и поддержание порядка..

Требования к кандидату:

  • Высшее/средне-специальное образование.
  • Владение русским и азербайджанским языками.
  • Опыт работы в данной сфере не менее 2 лет.
  • Опыт работы с морепродуктами
  • Вежливость, аккуратность, профессионализм, желание расти и развиваться в перспективном коллективе.

Тип занятости:

  • Полная занятость, полный рабочий день 
  • Оформление согласно ТК АР.
  • График работы 6/1
  • Компания предоставляет обед и сервисный автобус.

CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.

VAKANSİYA 12

Finlex Services

Mühasib (Balaxanı)

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Yaş həddi: 45 yaşa kimi
  • Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, mühasibat uçotu)
  • Dil biliyi: Azərbaycan, Rus, İngilis (yaxşı səviyyədə)
  • İş təcrübəsi: Mütləq qeyd olunan vəzifədə 5 ildən artıq
  • Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər
  • Kompüter bilikləri: MS Office / Excel, 1C proqramında mükəmməl işləmə bacarığı
  • Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq

İş haqda məlumat:

  • Dövlət orqanlarına hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
  • Vergi orqanları ilə yazışmalar
  • Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
  • Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
  • Əməliyyatların 1C proqramında işlənməsi
  • Vergi hesab fakturaların yazılması
  • Bank və kassa əməliyyatları

İş şəraiti:

  • İş yeri – Balaxanı
  • İş qrafiki : Həftənin 5 günü saat 9.00-17.00 –dək,şənbə və bazar günləri istirahət
  • Şəxsi maşını olanlara üstünlük verilir, yanacaq xərci ödəniləcək
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır
  • Əmək haqqı 800 AZN

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 13

AAS – ATE

Site Supervisor

Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Location of work: Garadagh district, Sahil settlement 
Salary: 1500 AZN (NET)
Working schedule: Day/night shift

Job Responsibilities: 

  • Supervise all site staff 
  • To ensure that documentation for segregated waste is in order 
  • Supervise all the waste is identified and described/labelled accurately on all paperwork and documentation
  • To store all wastes in a safe manner, without risk to people and the environment 
  • Ensuring all wastes are stored in containers of a suitable size, shape and material composition
  • Receive all wastes and return empty containers in time
  • Ensuring sufficient skips are provided
  • Control of general stock, such as skips, containers and etc.
  • Supervision of storage and safe maintenance of the inventory of waste at the Site.
  • To ensure that the site operators are working within the company policies and procedures
  • To conduct Risk assessments and issue permits to work
  • Control of daily  attendance sheet  
  • Any other duties if required by management

Benefits:

  • Relevant Training
  • Lunch
  • Mobile phone 
  • Medical insurance

Qualifications:

  • Relevant work experience (3-5 years)
  • Languages skills in English and Azerbaijani
  • Computer skills (MS Word, Excel, Outlook, 1C)
  • Relevant training certificates
  • Excellent communication and organizational skills
  • Interpersonal skills & team member

Interested candidates are requested to submit their CV by specifying the Job Title in the subject line. 

VAKANSİYA 14

Başak Group

Satınalma üzrə mütəxəssis

 Son tarix 12 iyn 2023 – [email protected]

Namizədə aid tələblər:

  • Ali təhsil;
  • 3-5 illik analoji iş təcrübəsi
  • Ünsiyyət qurma bacarığı,  dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti,
  • İngilis və ya rus dilində ünsiyyət bacarığı,
  • MS Office proqramları üzrə biliklər,
  • Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi və bençmarkinq, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
  • Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
  • Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
  • Hesabat, təqdimat, memorandum və s. hazırlanması;
  • Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;
  • Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması.

İş qrafiki:

  • Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00,
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir,
  • Korporativ nömrə (korporativ paket),
  • Əmək haqqı: 1000 AZN+Bonus (KPİ)
  • Ünvan: Bakı şəh, Ziya Bünyadov 13.

Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 15

1st Fitness

İdman və SPA mərkəzinə təcrübəli massajist

Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Massaj otağına qonaqları qəbul edir, onlar barəsində zəruri məlumatları (travmalar, xəstəliklər, həkimin təyinatı (fitness-təlimatçısının), əks göstərişlər, məqsəd və s.) öyrənir;
  • Massajın tipini və növünü müəyyən edir;
  • Sertifikatlaşdırılmış massaj avadanlığı və inventardan istifadə edir, massaj avadanlığını və inventarını massaj seansı üçün hazırlayır;
  • Massaj seansını (ümumi sağlamlıq, idman, anti-sellülit,klassik,aromaterapiya,ekzotik,kosmetoloji və digər növləri) masaj qaydalarına riayət etməklə keçirir;
  • Qonağın “problemli” yerlərini müəyyənləşdirir və seqment massajı edir;
  • Qonaqlara özünü-massaj etmək imkanları və digər peşəkar məsələlər barəsində tövsiyyələr verir;
  • Qonaqlardan öyrəndiyi məlumatların konfidensiallığını təmin edir;
  • Massaj otağında zəruri təmizlik və səliqəni təmin edir; Massaj sahəsində yerli və xarici təcrübəni öyrənir,həmçinin öz ixtisasını sistematik olaraq artırır;
  • Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirir

Namizədə tələblər: 

  • Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə
  • Rus dili əla səviyyədə
  • Səlis danışıq qabiliyyəti
  • Analoji sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (4 və 5 ulduzlu otellərdə iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Enerjili,punktual,məsuliyyətli,kreativ, ünsiyyətcil və işinə qarşı həvəsli
  • Mehriban və kollektiv ilə birgə işləmə bacarığının olması
  • Vəzifə öhdəliklərinin tam və vaxtında icra etmə bacarığının olmas
  • Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;

Əmək haqqı: 700-800 Azn

Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər 

VAKANSİYA 16

AF Hotel Aqua Park Complex

Menecer

 Son tarix 12 iyn 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Yaş 35-45;
  • İş təcrübəsi minimum 2 il;
  • Cinsi – fərq etmir;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus ( İngilis dili arzuolunandır);
  • İş rejimi:09:00-19:00 (mövsüm zamanı bitmək vaxtı dəyişə bilər);
  • Maaş danışıq əsasında olacaq.

Vəzifələr:

  • Tabeliyində olan işçilərin işlərini qurmaq və nəzarət nəzarət etmək; 
  • Otel qonağlarının məmuniyyətini təmin etmək üçün işlərin qurulması; 
  • Oteldə yaranacaq problemlərin aradan qaldırılması; 
  • Rəhbərliyin  digər tapşırıqlarını icra etmək;
  • Öz sahəsinə aid məsələlərə cavabdehlik daşımaq; 

Xahiş olunur uyğun namizədlər öz CV-lərini göndərsinlər.

Əlaqə nömrəsi: 051 789 55 55.

VAKANSİYA 17

Logistics Company

Senior Tax Accountant

Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Key responsibilities:

  • Preparation and submission of tax, statistics and DSMF reports;
  • Compilation and submission of accounting (financial) reports within the specified periods;
  • Correctly reflecting all economic operations carried out by the enterprise in the accounting account (as well as in the accounting registers);
  • Organization of accounting of financial reporting and credit operations, the results of economic and financial activity of the enterprise;

Requirements:

  • Higher education in the relevant field
  • Must know tax accounting at a high level;
  • Work experience in the field of financial operations;
  • Must be able to master the local legislation related to accounting, the tax code;
  • Must know international accounting standards;
  • Knowledge of the Russian language is desirable;
  • Must be able to work at a high level in MS Office, 1C programs;

Salary: 3000-3500 AZN Net

VAKANSİYA 18

Ekvita

Office Coordinator / Receptionist

 Son tarix 12 iyn 2023 [email protected]

Job Description:

  • Greet clients, visitors soon as they arrive and connect them with the appropriate party 
  • Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices 
  • Organizing daily office operations, meetings and arranging appointments 
  • Copy, file and maintain paper or electronic documents and records 
  • Receive, sort and distribute daily mail/deliveries 
  • Ensure office area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material
  • Provide administrative duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
  • Conduct other related daily works defined or assigned by Employer 

Position Requirements:

  • Bachelor’s degree is required.   
  • 2-3 years of experience in respective field  
  • Fluency in Azerbaijani and English (both written and spoken); Russian would be an asset 
  • Energetic and proactive 
  • Excellent organizational skills 
  • Effective communication and presentation skills 
  • Good listener – able to listen carefully and comprehend all given instructions 
  • Effective writing and verbal communication skills – able to express ideas concisely, unambiguously and consistently 
  • Professional skills to work with Microsoft Office 
  • Excellent team-player 
  • Discipline, punctuality and responsibility 

Interested candidates are requested to submit their resumes.

Only candidates who noted vacancy name in the subject line (Office Coordinator/Receptionist) will be considered.

İşin təsviri:

  • Gələn müştərilərin, ziyarətçilərin qarşılanması və onların müvafiq şəxslərlə əlaqələndirilməsi 
  • Telefonlara vaxtında cavab verilməsi və zənglərin düzgün istiqamətlərə yönləndirilməsi 
  • Gündəlik ofis əməliyyatlarının, görüşlərin təşkili və görüş otaqlarının rezerv edilməsi
  • Kağız və ya elektron sənədlərin və qeydlərin surətinin çıxarılması, sənədləşdirilməsi və saxlanılması 
  • Gündəlik poçt/çatdırılmaların qəbul edilməsi, çeşidlənməsi və paylanılması 
  • Ofis sahəsinin bütün lazımi dəftərxana ləvazimatları və materialları ilə səliqəli və baxımlı olmasının təmin edilməsi
  • Sənədləşdirmə, surət çıxarma, transkripsiya və faks göndərmə kimi inzibati vəzifələrin təmin edilməsi
  • İşəgötürənin müəyyən etdiyi və ya təyin etdiyi digər əlaqəli gündəlik işlərin yerinə yetirilməsi

Vəzifə Tələbləri:

  • Bakalavr dərəcəsi tələb olunur
  • Müvafiq sahədə 2-3 il iş təcrübəsi 
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (yazılı və şifahi); Rus dili arzuolunandır
  • Enerjili və təşəbbüskar 
  • Əla təşkilatçılıq bacarığı 
  • Effektiv ünsiyyət və təqdimat bacarıqları 
  • Dinləmə qabiliyyəti və verilən bütün göstərişləri düzgün yerinə yetirmək 
  • Effektiv yazı və şifahi ünsiyyət bacarıqları – fikirləri qısa, birmənalı və ardıcıl ifadə edə bilmək 
  • Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı 
  • Komanda ilə işləməyi bacarmaq
  • İntizam, punktuallıq və məsuliyyət 

Maraqlı tərəflərdən CV- lərini göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız mövzu hissəsində (Ofis Koordinatoru/Receptionist) vakansiya adını qeyd etmiş namizədlər nəzərə alınacaq.

VAKANSİYA 19

Login International

Mühasib (xanım)

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Əsas iş öhdəlikləri və məsuliyyətlər:

  • Mühasibat və vergi uçotu ilə bağlı əməliyyatların icrası;
  • Muhasibatlıq-maliyyə üzrə ilkin sənədləşmələrin aparılması;
  • Daxili mühasibatlıq işlərinin görülməsi, (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
  • Bank hesabları,daxil olan və çıxan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsinin təmin edilməsi 
  • Ödəniş tapşırıqlarının internet banking vasitəsilə həyata keçirilməsi
  • Dövlət portallarından sərbəst istifadə etmə bacaraığının olması (e-gov.az, e-taxes.gov.az və s.)
  • Debitor ve kreditorlarla hesablaşmalar uçotunun təşkili; 
  • Hesabat üçün məlumatları hazırlanması, mühasibat sənədlərinin saxlanılıb qorunması, lazım olan vaxtda arxivləşdirilməsi
  • Rüblük və illik, DSMF, ÖMV hesabatlarının hazırlanması və müvafiq dövlət orqanlarına elektron təqdim olunmasında iştirak etməli
  • Vergi orqanlarından gələn məktublara nəzarət edilməsi və məktubların cavablandırılması;
  • Şəxsi həsab vərəqəsinə mütəmadi nəzarət edilməsi
  • Şirkət Rəhbəri və Maliyyə departamentinin müdiri tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək

Tələblər:

  • Təhsil – Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit üzrə  ali təhsil ( Magistratura təhsilinin olması üstünlükdür) 
  • Mühasibatlıq üzrə minimal 3-5 il təcrübənin olması ;
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadəçi səviyyəsində bilməli (İngilis dili biliyi arzuolunandır).
  • Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli 
  • 1C ERP və 8.3 yüksək səviyyədə bilməli
  • Vergi məcəlləsi, mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik üzrə geniş biliklər
  • ACCA FA sertifikatı və peşəkar mühasib sertifikatının olması əlavə üstünlükdür.
  • Analitik düşüncə və təhlil bacarığı, peşəsinə yüksək motivasiya ilə yanaşma, səbrli, məsuliyyətli və gərgin iş rejimində çalışma qabiliyyəti 

Əlavə məlumatlar:

  • Əmək haqqı: 1300-1500, artandır
  • İş qrafiki:  5 gün, 09:00 – 18:00
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə

VAKANSİYA 20

Asfarma

Tibbi Nümayəndə (Bakı)

 Son tarix 12 iyn 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Daha əvvəlcə İnvaziv Radiologiya-Urologiya- Onkologiya-Hematologiya həkimləri ilə çalışması və onları tanıması önəmlidir.
  • Xəstəxanların daxili təchizatlarını ziyarət etmək  və onlara satış etmək
  • Bakı bölgəsi və ətraf rayonlarının tibbi müəssisələrində adı çəkilən branş həkimlərə məhsulları tanıtmaq
  • Verilmiş marketinq strategiyasının tətbiq etmək
  • Bazarı, rəqibləri araşdırılmaq və tələbatı müəyyənləşdirilmək
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
  • Günlük və aylıq hesabatlar vermək
  • Stabil əmək haqqı və mükafatlar
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İl ərzində staja uyğun olaraq şirkət hesabına məzuniyyət
  • Şirkət tərəfindən yol xərclərinin verilməsi
  • İş rejimi: I – V günlər 09:00-dan 18:0-dək
  • Şənbə və Bazar – istirahət günləri
  • Vakansiya yalnız Bakı bölgəsi  üzrə nəzərdə tutulur

Namizədin təcrubə və bacarıqlarına əsasən:

  • Yaş – 25 yuxarı
  • İş təcrübəsi: 3 ildən yuxarı
  • Dərman sektorunda təcrübə mütləq tələbdir.
  • Öncələr Tibbi cihaz satışı sektorunda  çalışması üstünlük hesab olunur
  • Ali və ya orta ixtisas təhsil mütləqdir (tibbi təhsili olanlara üstünlük veriləcək)
  • Təcrübəli işcilərə üstünlük veriləcək
  • Səlis nitq qabiliyyəti
  • Nizam-intizamlı olmaq
  • Ünsiyyət qurma bacarığı
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Məqsədəyönlülük
  • Xoş xarici görkəm ( dres koda riayət olunması)
  • Dürüstlük.
  • Məsuliyyətli olmaq
  • Qoyulan tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
  • Hərəkətli iş rejimində işləyəməyi bacarmaq

Əmək haqqı 800-1000 AZN

P.S.Müsahibədən keçən namizədlərə rəqabətli əmək haqqı təklif ediləcək və işə başlamazdan öncə preparatlara dair müvafiq treninqlər keçiriləcək (keçirilən treninqlər şirkət tərəfindən odəniləcək)

Uyğun namizədlər məktubun mövzusunda “Tibbi nümayəndə” göstərməklə öz şəkilli CV-lərini qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Telefon (012) 563-50-15/17.

VAKANSİYA 21

Caspident

Texniki işçi

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Texniki işçi
  • Şirkətin rentgen şöbəsində qeydiyyat sisteminə nəzarət etmək
  • 2D 3D rentgen çəkilişləri etmək
  • Mütəmadi olaraq görülən işlər barədə hesabatın təqdim edilməsi

İş rejimi:

  • İş qrafiki: həftə içi  5 gün 9:00-18:00,6-cı gün 10:00-15:00
  • Əmək haqqı: 500 AZN  və bonus sistemi

Namizədə tələblər:

  • Yaş: 22-33
  • Təcrübə: 1 ildən artıq
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (mütləq),rus dili biliyi(üstünlükdür)
  • Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarığı

VAKANSİYA 22

Company

Supervisor

 Son tarix 12 iyn 2023 – [email protected]

İş məlumatları:

  • 6 günlük iş həftəsi.
  • İş saatı: 09:00-dan 19:00-dək
  • Əmək haqqı: 800-1000 Azn

Namizədə tələblər:

  • Heyətin idarəolunmasında təcrübəsinin olması;
  • Yüksək danışıq qabiliyyəti və idarəetmə bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Punktuallıq
  • İdarəçilik bacarığı
  • Layihə idarəetmə bacarığının olması;

İş barədə məlumat:

  • Sifarişlərin qaydalara əsasən qəbulunu tənzimləmək və nəzarət etmək;
  • İşçi heyəti arasında daxili-nizam intizam qaydasına əməl olunmasına nəzarət etmək;
  • Restoranın fasiləsiz fəaliyyətinin təşkili;
  • Restoranın müəyyən olunmuş standartlara uyğun olaraq idarə edilməsində iştirak etmək;
  • Heyətin iş qrafiki, istirahət və məzuniyyət qrafiklərini müəyyənləşdirmək;
  • Müştəri məmnuniyyətini maksimum səviyyədə təmin edərək bütün restoran işçi qrupunu bu istiqamətdə təlimləndirib inkişaf etdirilməsində iştirak etmək;
  • Müştəri şikayətlərinin peşəkar şəkildə həll edilməsi;

Mövcud vakansiya üzrə müraciət edərkən mövzu hissəsində vakansiyanın adını yazmağınız mütləqdir. 

VAKANSİYA 23

İnvestel Group

Mühasib

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Debitor və Kreditorlarlahesablaşmalar;;
  • Yük gömrük bəyannamələrinin işlənməsi;,
  • Xammal və materialların  eləcədə hazır məhsulun hərəkətinin uçotu;
  • Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir və onları hesabı emala hazırlayır;
  • Əmlakın və mal-materiallarınin iventarizasiyası;
  • Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirir.

Tələblər:

  • Təhsil: Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
  • İş təcrübəsi: mühasib kimi ən azı 1 il iş təcrübəsi.
  • Hökməli qəsəbəsinə yaxın ərazilərdən(Müşviq,Sulutəpə,Xocasən) olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
  • Yaş: 22-30 (Kişi namizəd)
  • MS Office, mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq;
  • Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik;
  • Qanunvericiliyi bilməlidir və daimi izləməlidir
  • Nəzərdə tutulan əmək haqqı 600-700 AZN. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzü yerinə “Mühasib” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur. tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.

VAKANSİYA 24

Mesa Group

Korporativ Satış Mütəxəssisi

 Son tarix 12 iyn 2023 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Azərbaycan daxili klinikalar,hospitallar,spa mərkəzləri və estetik mərkəzlərin bazası üzrə işləmək,təkliflərin edilməsi və görüşlərin təşkili
  • Özünə ayrılmış olan avadanlıq şöbəsi üzrə məhsulların tanıtımı,prezentasiyası və satışı
  • Görüşlər və iş məqsədli gedişlər şirkət tərəfindən ödənilir
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • İş rejimi: 9:00-dan 18:00-dək
  • Həftənin 6 günü
  • Bayramlar qeyri iş günüdür
  • Əmək haqqı + yüksək məbləğdə satış premiyası
  • Perspektivli və artan vəzifə imkanı

Namizədə tələblər:

  • İntensiv və dolu iş rejimində işləmək qabiliyyəti
  • Cəld,effektiv və aktiv
  • ”Həkimi necə tapım”, ”görüş necə alım”, ” Satışı necə edim”,
  • sualini verməməli
  • Sürücülük vəsiqəsinin olması üstünlükdür
  • Ezamiyyətlərə hazır olmaq.
  • Əmək haqqı 800-1000 azn ( Namizədin təcrübəsi və potensialına görə dəyişir)
  • Bonus məbləği isə Namizəd şirkətin yazılan tələblərinə uyğundursa və vəzifə öhdəliyini həqiqətən yerinə yetirə bilirsə illik minimal olaraq 25 000 azn Bonus məbləği qazana bilir.  

Əlaqədar Şəxs Məhərrəm Əhmədli

Tel: 077 414 0990

VAKANSİYA 25

Unitrade Group MMC

Merçendayzer

 Son tarix 15 iyn 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Satış nöqtələrində olan vitrinləri mütəmadi olaraq təlimatlara uyğun olaraq səliqəyə salmaq;
  • Məhsulların son istifadə tarixlərinə nəzarət etmək və bu barədə satış təmsilçilərini məlumatlandırmaq;
  • Satış nöqtələrində və mağazasında deponu məhsul çeşidlərinin kifayətliliyi ilə bağlı mütəmadi yoxlamaq;
  • Şirkətin məhsul çeşidləri haqqında məlumatlı olmaq və onları düzgün təbliğ etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirməsi
  • Əməkhaqqı 500 AZN + 100 AZN cheklist
  • İş qrafiki: 5 günlük, saat 09:00-dan – 18:00-dək
  • Ünvan: Bakı və Sumqayıt şəhəri üzrə satış nöqtələri.

Namizədə tələblər:

  • 1 ildən 3 ilə qədər iş təcrübəsi
  • 22-35 yaş
  • Azərbaycan dili səlis.
  • Məsuliyyətli, dəqiq, analitik düşüncəli
  • Komandada işləmək bacarığı

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Merçendayzer” vakansiyanın adını göstərilməklə elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.

fed.az