“Hapag-Lloyd” Hamburq limanının əsas konteyner operatoru olan “Hamburger Hafen und Logistik AG” (“HHLA”) şirkətində pay almaq təklifi verməyəcək.
Xəttin rəhbəri Rolf Habben Yansenin “Reuters”-ə müsahibəsində dediyi kimi, bu, şirkətin maraqlarına uyğun deyil. Əksinə, “Hapag-Lloyd Hamburq” vasitəsilə Mərkəzi Avropaya konteyner daşımalarını cari həcmlərin 70-80%-i qədər azalda bilər.
“Reuters”-in sitat gətirdiyi başqa bir “Hapag-Lloyd” mənbəsi daha sərt olub: “Ən böyük rəqibimizə terminal ödənişləri ödəmək təhqir olardı.”
“Hapaq-Lloyd” bu günə qədər Hamburq şəhəri və limanı hesab olunurdu. “HHLA” kimi, xəttin kapitalı şəhərə məxsusdur. “Hapag-Lloyd” bu gün limanın konteyner ötürmə qabiliyyətinin yarıdan çoxunu təşkil edir.
Bu arada, törəmə şirkəti vasitəsilə “HHLA”-da pay almaq təklifi ilə çıxış edən “MSC”, müqavilə çərçivəsində Hamburq vasitəsilə daşımanı 1 milyon TEU artırmağı təklif edib. Ötən il 8,3 milyon TEU olan illik göstəriciyə əsasən, bu, limanda konteynerlərin aşırılmasını 12% artıracaq.
R.Habben Yansen Hamburqun imkanlarının hüdudsuz olmadığını söyləyib və əlavə edib ki, müəyyən coğrafi xüsusiyyətlərə görə Hamburq rəqibi Vilhelmshavendən geri qalır.
Ümumilikdə R.Habben Yansen hesab edir ki, “MSC”-nin “HHLA”-da pay alması limanda rəqabət dinamikasının dəyişməsinə gətirib çıxaracaq.
“MSC”-nin bir “HHLA Class A” səhmi üçün təklif etdiyi məbləği nəzərə alaraq, “Reuters” əməliyyatın ümumi dəyərini 1,3 milyard avro (1,4 milyard dollar) qiymətləndirir.
“Seanews.az”
“Hapag-Lloyd” Hamburq limanının əsas konteyner operatoru olan “Hamburger Hafen und Logistik AG” (“HHLA”) şirkətində pay almaq təklifi verməyəcək.
Xəttin rəhbəri Rolf Habben Yansenin “Reuters”-ə müsahibəsində dediyi kimi, bu, şirkətin maraqlarına uyğun deyil. Əksinə, “Hapag-Lloyd Hamburq” vasitəsilə Mərkəzi Avropaya konteyner daşımalarını cari həcmlərin 70-80%-i qədər azalda bilər.
“Reuters”-in sitat gətirdiyi başqa bir “Hapag-Lloyd” mənbəsi daha sərt olub: “Ən böyük rəqibimizə terminal ödənişləri ödəmək təhqir olardı.”
“Hapaq-Lloyd” bu günə qədər Hamburq şəhəri və limanı hesab olunurdu. “HHLA” kimi, xəttin kapitalı şəhərə məxsusdur. “Hapag-Lloyd” bu gün limanın konteyner ötürmə qabiliyyətinin yarıdan çoxunu təşkil edir.
Bu arada, törəmə şirkəti vasitəsilə “HHLA”-da pay almaq təklifi ilə çıxış edən “MSC”, müqavilə çərçivəsində Hamburq vasitəsilə daşımanı 1 milyon TEU artırmağı təklif edib. Ötən il 8,3 milyon TEU olan illik göstəriciyə əsasən, bu, limanda konteynerlərin aşırılmasını 12% artıracaq.
R.Habben Yansen Hamburqun imkanlarının hüdudsuz olmadığını söyləyib və əlavə edib ki, müəyyən coğrafi xüsusiyyətlərə görə Hamburq rəqibi Vilhelmshavendən geri qalır.
Ümumilikdə R.Habben Yansen hesab edir ki, “MSC”-nin “HHLA”-da pay alması limanda rəqabət dinamikasının dəyişməsinə gətirib çıxaracaq.
“MSC”-nin bir “HHLA Class A” səhmi üçün təklif etdiyi məbləği nəzərə alaraq, “Reuters” əməliyyatın ümumi dəyərini 1,3 milyard avro (1,4 milyard dollar) qiymətləndirir.
“Seanews.az”