Bu şirkətlər işçilər axtarır – MAAŞ 500-600-750-800-970-1100- MANAT – 15 VAKANSİYA

237

VAKANSİYA 1

Company

Xarici əlaqələr üzrə mütəxəssis

 Son tarix 05 mar 2024 – [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tələb olunan məhsul/xidmət üzrə bazar araşdırmasının aparılması və analiz edilməsi;
  • Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması;
  • Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması;
  • Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
  • 1C proqramı üzərindən əməliyyatların həyata keçirilməsi;
  • Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
  • Ölkə xarici logistika işlərinin təşkil edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Məhsulların xaricdən gətirilib anbara təhvil verilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Görülən işlər barədə aylıq və illik hesabatların aparılması;
  • Təqdim olunan qiymət təkliflərinin kommersiya analizinin edilməsi;
  • Tədarükçü bazasının yaradılması və idarə edilməsi;
  • Kənd təsərrüfatı qanunvericiliyində yeniliklərin izlənməsi;
  • Mallar üçün ödəmə şərtlərinə riayət olunmasına nəzarət edilməsi;
  • Anbar qalıqlarını təqib etmək və satınalma yolu ilə alınacaq məhsulları müəyyən edərək müvafiq planlama həyata keçirmək;

Tələblər:

  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il;
  • Təhsil: Ali;
  • 1C proqramından istifadə bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dili – sərbəst, İngilis dili – yaxşı səviyyədə;
  • Kənd təsərrüfatı sahəsində təhsil və təcrübə üstünlükdür;
  • Problem həll etmə qabiliyyəti;
  • Komandada işləmək bacarığı;

Əməkhaqqı: 500-600 AZN

İş şərtləri:

  • 6 günlük (şənbə günü qısa iş günüdür) iş həftəsi;
  • İstirahət günü: Bazar

Müraciət qaydaları: 

CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını – “Xarici əlaqələr üzrə mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.

VAKANSİYA 2

Retail Group Azerbaijan

Satış konsultantı (Tam ştat və yaxud yarım ştat üzrə)

Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Gözləntilər:

  • Dil bilikləri əsas seçim kriteriyasıdır!!!
  • Azərbaycan dili mükəmməl, ingilis və rus dili danışıq səviyyədə
  • Kommunikasiya bacarıqları: aktiv, gülərüz,ünsiyyətcil,stresə davamlı

Vəzifə funksiyaları:

  • Mağazaya daxil olan müştəriləri qarşılamaq
  • Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək, onlara məhsul seçimi üçün optimal şərait yaratmaq, məhsullar üzrə məsləhətlər vermək, alış üçün seçim variantları təklif etmək-İş zonasını səliqəli şəkildə saxlamaq.
  • Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək​
  • Mağazadakı vitrin təmizliyini təmin etmək

Şərtlər:

  • Əmək qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə
  • Həftədə 5 iş günü, yarım gün (4 saatlıq dəyişən növbəli)- Yarım ştat
  • Həftədə 6 iş günü, tam gün (8 saatlıq dəyişən növbəli)- Tam ştat
  • Əmək haqqı + % bonus

Qeyd: Uyğun namizədlər anketlərini elektron poçt ünvanına “Satış-konsultantı” başlığı ilə göndərə bilərlər.Həmçinin başlıqda Tam ştat və yaxud Yarım ştat qeyd etməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 3

AutoCity.Kr

Satış təmsilçisi

Son tarix 05 mar 2024 [email protected]

İş barəsində məlumat:

  • Xairici bazardan avtomobillərin satışını təşkil etmək;
  • Müştərilərin tələbatını öyrənmək, olunan müraciətlərə uyğun təkliflər vermək;
  • Xidmətlərimiz haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək;
  • Müştərilərlə daim əlaqə saxlaması və onların ehtiyac və tələblərinə uyğun analiz edilməsi;
  • Günlük müştəri müraciətləri haqqında rəhbərliyə hesabat vermək;
  • Sosial şəbəkə üzərindən olunan müraciətləri cavablandırmaq və müştəri istəyinə uyğun təkliflər vermək;
  • Müştəri bazası yaradaraq, mütəmadi olaraq əlaqə saxlamaq;
  • Xarici bazarlanrdan şirkətin qoyduğu satış planlarını yerinə yetirmək.

Namizədə tələblər:

  • Təhsil: Ali,
  • Dil biliyi: Azərbaycan, Rus dili, İngilis dili (arzuolunandır),
  • İş təcrübəsi: Satış sahəsi üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi,
  • Mc office proqramları: Word, Excel
  • Güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı
  • Təşəbbüskarlıq, məsuliyyət və nəticə əldə etmək istəyi

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: 5 günlük,
  • İstirahət günü: həftənin 2 günü
  • İş vaxtı: 09:30-18:30
  • Əmək haqqı: 600 AZN (net) + satışdan bonus

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Satış məsləhətçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 4

Courtyard by Marriott Baku

Doorman

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Ünvan: Füzuli və Ə. Topçubaşov küçələrin kəsişməsi, 300-303

İşin təsviri:

  • Mehmanxanaya gələn qonaqları qarşılamaq, qapıların açılmasını təmin etmək, salamlamaq, onların məmnun etmək və baqajlarının cəld şəkildə otaqlara göndərilməsini təmin etmək.
  • Mütəmadi olaraq daxili fəaliyyətlər, restoran konsepsiyaları və mehmanxana haqqında məlumatlardan xəbərdar olmaq və qonaqlara tövsiyyə etmək.
  • Hər zaman məlumatın effektiv və çevik şəkildə çatdırılmasını təmin etmək.
  • Paketlərin imzalanması, baqajın daşınması və və qonaqlar üçün taksi çağırmaq kimi digər nəzakətli xidmətlər göstərəcəklər.
  • Qonaqlara peşəkar və müştəri yönümlü xidmət göstərmək, qonaqların hər səfərinin yaddaqalan olmasını təmin etmək.
  • Peşəkar, mehriban, isti və cəlbedici xidmət təklif etmək.
  • Qonaqların gəlişi zamanı mehribanlıqla qarşılanmasını etmək. 
  • Gələn və gedən qonaqlar üçün avtomobil qapılarını açmaq və onları vestibülə qədər müşayiət etmək.
  • Qonaqların avtomobil açarlarına nəzarət etmək və qonaqların tələbi ilə avtomobillərin müvafiq qaydada  çatdırılmasını təmin etmək.
  • Bütün qonaq şikayət və ya problemlərini həll etmək və rəhbərliyi bu barədə məlumatlandırmaq.
  • Növbələr arasında effektiv təhvil-təslim edilməsini təmin etmək.
  • Otelin qayda və prosedurları, habelə xidmət standartlarını bilmək və həyata keçirilməsini təmin etmək.

Namizədə olan tələblər:

  • Qonaqpərvərlik sahəsində iş təcrübəsi olması arzuolunandır;
  • Müxtəlif iş qrafiklərində işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində şifahi  ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq;
  • Komandada işləmək bacarığı, gülərüz, çevik, ünsiyyətcil olmaq;

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Doorman” qeyd edərək CV-lərini elektron ünvanına 06.03.2024-dək  göndərmələri xahiş olunur. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər. 

VAKANSİYA 5

Unicons

Satış üzrə mütəxəssis

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Şəhər: Bakı

Yaş: 25-35 

İş təcrübəsi: 3-5 il

Əlaqədar şəxs: Gülşən xanım

Telefon: +994503660002

İş barədə məlumat:

  • Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması
  • Müştərilər ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması
  • Satış prosesinin planlaşdırılması və təşkil edilməsi
  • Müştəridən daxil olan sorğuların / sifarişlərin qəbul edilməsi, qeydiyyatı və təhlili
  • Müştəri sifarişləri əsasında kommersiya təklifinin hazırlanması
  • Müəyyən edilmiş satış planı çərçivəsində müntəzəm olaraq həftəlik və aylıq hesabatların verilməsi
  • Müştəri ilə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması, şikayətlərin idarə edilməsi
  • Müştərinin sifarişinin çatdırılması mərhələrinin izlənməsi və proses zamanı yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması
  • Şirkətin rəhbərliyinin satışla əlaqədar ona həvalə etdiyi layihələri idarə etmək və digər işləri görmək
  • Rəhbərin verdiyi digər tapşırıqların icra edilməsi

İş rejimi:

  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • Həftə içi 6 iş günü (bazar günü istirahət)
  • Saat : 09:00-dan – 18:00-dək
  • Əmək haqqı: 600 azn + bonus
  • Ünvanı: Bakı Ağ Şəhər, Mərkəzi Bulvar küç 6

Namizədə tələblər:

  • Ofis texnikası ilə işləmə bacarığı (ofis proqramlarında işləmə bacarığı)
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı
  • Rus dili (yaxşı)
  • Korporativ ünsiyyət bacarıqları
  • Satış sahəsinin nəzəri və praktiki bilikləri
  • İnşaat materialları sahəsində satış bacarığı olanlara üstünlük verilir.
  • B kateqoriya sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobili olan şəxslərə üstünlük veriləcək (yol və telefon xərcləri şirkətimiz tərəfindən qarşılanacaqdır)

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Satış üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur

VAKANSİYA 6

Moss Group

Mühasib operator

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

İş barədə:

  • Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və kompüterə köçürülməsi;
  • Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
  • Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materiallarınvə  başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotuna əks etdirmək;
  • Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək

Namizədə tələblər:

  • Yaş həddi 24 yaş üzəri
  • Müvafiq sahə üzrə 1 ilə yaxın iş təcrübəsi
  • MS Office (MS Excel, MS Word) bilməli
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili,Rus dili(arzuolunandır)
  • İşi planlamaq bacarığı
  • Aktivlik və dəqiqlik
  • Təşkilati, analitik  bacarıqlar; 

Əlaqədar şəxs: Sərxan

Əlaqə nömrəsi: 050 2555707

VAKANSİYA 7

RD Cosmetics

Tibbi nümayəndə

 Son tarix 06 mar 2024 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Gözəllik salonlarınə və tibb müəssisələrini ziyarət etmək. 
  • Şirkətin məhsullarını tanıtmaq
  • Gözəllik salonlarında və tibb müəssisələrində məhsulların təqdimatını həyata keçirmək və məhsulları tanıtmaq
  • Kosemtoloq və dermotoloqları araşdırıb tapmaq və məhsulları təqdim etmək
  • Şirkət və onun məhsulları haqqında düzgün təqdimatların edilməsi
  • Mövcud bazarı öyrənmək, izləmək və təhlil etmək
  • Yeni müştərilər axtarmaq, tapmaq və onları qiymətləndirmək
  • Müştərilərlə əlaqələr qurmaq, onların istəklərini təhlil etmək
  • Müştərilərin potensial sifarişlərini qiymətləndirmək və təhlil etmək
  • Əmək haqqı – 750 AZN – 1000 AZN
  • Həftə içi 5 gün saat 9:00-dan – 18:00-dək
  • Şənbə: 09:00-dan – 13:00-dək
  • Bazar günü istirahət
  • Yaş: 28 – 40

Namizədə tələblər:

  • Yalnız xanım namizədlər
  • Kollektivdə işləmə bacarığı
  • İntizamlı
  • Bakı üzrə gözəllik salonlarını və tibb müəssissələrini araşdırmalı
  • Ünsiyyət qurma qabiliyyəti olmalıdır
  • Müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Müştərilərlə danışıqlar aparmaq, onları inandırmaq qabiliyyəti
  • Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq
  • “B” kateoqoriya vəsiqəsi və avtomobili olanlara üstünlük veriləcək 
  • Satışdan əlavə bonuslar hesablanacaq

CV -lərinizi “Tibbi nümayəndə” başılğı altında e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.

VAKANSİYA 8

Umico (Competo MMC)

Data analitik

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Aparıcı layihələr – proseslər, məlumatlar və monitorinq üçün biznes tələblərinin formalaşdırılmasından tutmuş analitik vasitələrin tətbiqinə qədər 
  • Məhsulun keyfiyyətini əks etdirən şəffaf hesabatların hazırlanması
  • KPI-lərə (CPO, performans, SLA, vaxtında, c2d və s.) nəzarət etmək və planlaşdırmaq 
  • Amillə məşğul olmaq. hədəf göstəricilərdən kənarlaşmaların təhlili 
  • Komandaya layihələri işə salmazdan əvvəl qiymətləndirməkdə və sonra nəticələri qiymətləndirməkdə köməklik etmək 
  • Müxtəlif bölmələrdə logistik prosesləri təhlil etmək: çatdırılma kanalları, kuryerlər, coğrafi mövqelər üzrə 
  • Anbarda və çatdırılmada prosesləri optimallaşdırmaq

Tələblər:

  • 3-5 ildən data analitikası sahəsində təcrübə.
  • Excel, Tableau, Power BI, Qlik, DataLens, Python və SQL daxil olmaqla proqram təminatı üzrə biliklər.
  • Effektiv ünsiyyət bacarıqları və fikirlərinizi aydın və aydın şəkildə izah etmək bacarığı.
  • Məlumatların təhlilinə planlı yanaşma və vaxtı səmərəli idarə etmək bacarığı.
  • Ünsiyyət bacarıqları və digər komanda üzvləri ilə uğurla qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı.
  • Təfərrüata diqqət və yüksək keyfiyyətli məlumat təhlilinə sadiqlik.
  • Azərbaycan və rus dillərini peşəkar ünsiyyət üçün kifayət qədər səviyyədə bilmək.
  • Məlumat analitikası və ya əlaqəli sahədə universitet dərəcəsi.

Şərtlər:

  • İş qrafiki – 5/2
  • Əmək haqqı müsahibənin nəticələrinə əsasən müəyyən edilir

Namizədlərdən CV-lərini “Data analitik” başlığı ilə ingilis və ya rus dilində elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 9

Food Packing

Satınalma üzrə assistent

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Potensial təchizatçıları araşdırmaq
  • Təchizatçı tərəfindən təklif olunmuş qiymətləri dəyərləndirmək və daha yaxşı qiymət üçün danışıqlar aparmaq
  • Qiymətləri analiz etmək
  • Təchizatçılarla razılaşmalar üzrə müqavilələrin hazırlanmaq, qeydiyyatı və müqavilə üzrə işləri icra etmək
  • Vaxtı bitmədən satınalma müqavilələrini yeniləmək
  • Təchizatçılarla sifarişləri təsdiqləmək və ya dəyişiklikləri etmək
  • Satınalma ilə əlaqəli sənəd dövriyyəsinə dair digər işlərin icra etmək
  • Alış sənədləşdirmələrinin yoxlanılması
  • Əmək haqqı: 600 – 800 AZN 
  • İş yeri ünvanı: Səttar Bəhlulzadə 111
  • İş saatı: 9-dan – 18:00-dək. Şənbə günü: 9:00-dan – 13:00-dək
  • Yaş: 20 – 30 arası

Namizəddən tələblər:

  • İngilis və Rus dili biliyi mükəmməl olmalıdır
  • Emosional bacarıqlar və vərdişlər:
  • Problemlərin həllində proaktiv davranmaq
  • Araşdırma bacarıqları, inkişafa açıq olma
  • Analitik düşünmə və detallara fokuslanma

CV-lərinizi “Satınalma üzrə assistent” qeyd etməklə mailə göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 10

Prior Leasing

Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili arzuolunandır;
  • Satış və Partnyor şəbəkəsi ilə iş təcrübəsi olmalı; 
  • Ofis proqramlarını (MS Word, MS Excel, MS Outlook) bilməli;
  • Ezamiyyətlərə hazır olmalı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Partnyor, qeyri-partnyor olan təşkilatlara vizitlərin edilməsi və partnyor ola biləcək müştərilərlə görüşlərin təşkili;
  • Potensial müştərilərə şirkətin məhsulları barədə təqdimatın keçirilməsi və müştəri tələbinin formalaşdırılması;
  • Məhsullarını əldə etmək istəyən potensial müştərilərin müəyyən edilməsi, ilkin təhlili, qiymətləndirilməsi və lazım gəldiyi təqdirdə şirkətin filiallarına yönləndirilməsi;
  • Şirkətin məhsullarını əldə etmiş müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin ölçülməsi və həmin müştərilər vasitəsi ilə digər potensial müştərilərin cəlbi imkanlarının dəyərləndirilməsi;
  • Satış prosesi və bazar araşdırması ilə bağlı müvafiq hesabat və təqdimatların hazırlanması;
  • Mövcud partnyorlarla əlaqələrin möhkəmləndirilməsi, satışlara nəzarət və partnyorlar üzrə satış həcminin artırılması;
  • Yeni partnyorlarla görüşlərin keçirilməsi və əməkdaşlığa cəlb edilməsi;
  • Partnyorların tələblərini nəzərə alaraq şirkətin məhsullarının təklif edilməsi,  şərtləri və təminatı haqqında məlumatların verilməsi;
  • Partnyor satışları bölməsi üzrə müəyyən olunmuş satış planlarının yerinə yetirilməsi.

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 970-1108 AZN;
  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:30-17:30;
  • Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Ziya Bünyadov prospekti, Məhəllə 1965, Çinar Park, Bina 1.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis” yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır

VAKANSİYA 11

Nardaran İnvest

Семейный водитель

 Son tarix 06 mar 2024 [email protected]

Заработная плата: от 800 АЗН.

Требования:

  • опыт работы в иностранных компаниях и семейным водителем;
  • отличное знание русского и азербайджанского;
  • наличие диплома или сертификата;
  • опыт работы от 5 лет;
  • возраст 35-50;
  • аккуратная и презентабельная внешность;
  • Деловые и личные поездки руководителя и его семьи;
  • Соблюдение конфиденциальности при работе;

CV отправлять с указанием названия вакансии.

Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование.

VAKANSİYA 12

GROW Audit and Consulting

Intern Audit

 Son tarix 06 mar 2024 – [email protected]

Job Description:

  • Taking part in different stages of Audit projects 
  • Implement sound analytical procedures and report to management
  • Preparation of financial statements under the International Financial Reporting Standards
  • Establish working relationships with client personnel
  • Ability to perform analytical review of audit documents
  • Implement the set tasks in the required time and quality 
  • Identify accounting and auditing issues; perform research to solve issues that arise

Job Requirement Essential:

  • Be a graduate or last-year student; have an interest in accounting and audit 
  • Knowledge of audit theory is an advantage 
  • Readiness for intensive work and learning 
  • Certifications on CIA, ACCA, CFE, CFA, CPA levels is an advantage.
  • Good analytical ability and strong communication skills.
  • Time management skills
  • Opportunity to work full time
  • Foreign Language: English (intermediate), Russian is an advantage 
  • Good MS Office skills particularly strong capabilities in MS Excel.

VAKANSİYA 13

El Med Service

Dezinfektor

 Son tarix 06 mar 2024 [email protected]

Vəzifəyə dair əsas tələblər:

  • Stresə davamlı;
  • Təmizkar, intizamlı, məsuliyyətli və komandada işləmək bacarığı;
  • Müştərilərlə işləmək və ünsiyyət qura bilmə bacarığı;
  • Yaş həddi: 22-50 yaş arası;
  • Davamlı inkişaf və öyrənməyə yönəlməli;
  • Tam orta təhsil (müvafiq peşə üzrə arzuolunandır);
  • Fiziki cəhətdən sağlam olmalı;
  • Bu sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xüsusi maşın və avadanlıqların köməyi ilə dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya edilməsi;
  • Dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya üçün maşın və avadanlıqları hazırlayır, onlara qulluq edir, təlimata uyğun olaraq kimyəvi preparatlar və digər vasitələri tətbiq edilməsi;
  • Mövcud və potensial müştərilərə Cəmiyyət tərəfindən təsdiq olunmuş standartlara əsasən xidmət göstərilməsi;
  • Çalışdığı sahəyə aid prosesləri optimallaşdırılması (razılaşma əsasında);
  • Komandanın uğuru üçün çalışması;
  • Əməyin təhlükəsizliyi və işçinin sağlamlığı ilə əlaqədar sanitariya, ekoloji və yanğından mühafizə qaydalarına riayət olunması

İş şəraiti:

  • İş günü: həftənin 5 günü
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Aylıq əmək haqqı: 500-700 AZN 

Ünvan: Khatai district, Ayaz İsmayılov Str, 8A Classic MTK Business Center

Əlaqə nömrəsi: +994518745425

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Dezinfektor” yazaraq e-mail ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

VAKANSİYA 14

Retail Solutions

Texniki servis üzrə menecer

 Son tarix 06 mar 2024 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Servis işlərinin planlanmasi;
  • Obyektlərdə oğurluğa qarşı sistemlərə gündəlik servisin göstərilməsi
  • Servis koordinatorun verdiyi gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
  • Anti thieft  və CCTV sistemlərinin quraşdırılması , İP yönləndirilməsini və internetə qoşulmasını
  • DVR və NVR ın quraşdırılması , İP yönləndirilməsini və internetə qoşulması

Tələblər:

  • Ali təhsil.
  • Məsuliyyətli, dəqiq, ciddi olmalı;
  • Kamera, şlaqbaum, turniket, kart oxuyucu və s təhlükəsizlik avadanlıqlarının quraşdırmaşından anlayışı olmalı
  • Cat5-7 fiber obtik kabellər haqqında məlumat
  • Daxili və xarici kabelləsməni bacarmaq
  • Kabelləri sonlandırmaq (rj45, patch-panel və data yuvasına)
  • Səliqəli işləmək
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Rayonlara ezamiyyətə gedə bilmək
  • IP və analoq kameraları qurasdırma bilməli
  • Rack-lərin yığılması və İT avadanlıqların quraşdırılmasını bilməli
  • İş təcrübəsi- minimum 1 il;
  • Yalnız bəy namizədlər.

Əmək haqqı: Başlanğıc 500.00 AZN

Müraciət etmə qaydası:

Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur: 

CV-lər mail ünvanına göndərilməlidir;

Mövzu sətrində “ Texniki servis üzrə işçi” qeyd olunmalıdır;

Diqqət: Qeyd olunan tələblərə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən, cv-sində şəkili olmayan və son tarixdən gec müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.

VAKANSİYA 15

Food Packing

Satınalma üzrə assistent

 Son tarix 06 mar 2024  [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Potensial təchizatçıları araşdırmaq
  • Təchizatçı tərəfindən təklif olunmuş qiymətləri dəyərləndirmək və daha yaxşı qiymət üçün danışıqlar aparmaq
  • Qiymətləri analiz etmək
  • Təchizatçılarla razılaşmalar üzrə müqavilələrin hazırlanmaq, qeydiyyatı və müqavilə üzrə işləri icra etmək
  • Vaxtı bitmədən satınalma müqavilələrini yeniləmək
  • Təchizatçılarla sifarişləri təsdiqləmək və ya dəyişiklikləri etmək
  • Satınalma ilə əlaqəli sənəd dövriyyəsinə dair digər işlərin icra etmək
  • Alış sənədləşdirmələrinin yoxlanılması
  • Əmək haqqı: 600 – 800 AZN 
  • İş yeri ünvanı: Səttar Bəhlulzadə 111
  • İş saatı: 9-dan – 18:00-dək. Şənbə günü: 9:00-dan – 13:00-dək
  • Yaş: 20 – 30 arası

Namizəddən tələblər:

  • İngilis və Rus dili biliyi mükəmməl olmalıdır
  • Emosional bacarıqlar və vərdişlər:
  • Problemlərin həllində proaktiv davranmaq
  • Araşdırma bacarıqları, inkişafa açıq olma
  • Analitik düşünmə və detallara fokuslanma

CV-lərinizi “Satınalma üzrə assistent” qeyd etməklə mailə göndərməyiniz xahiş olunur.

fed.az