Bu şirkətlər işçilər axtarır – MAAŞ 500-600-700-800-1000-1500-2000 MANAT – 10 VAKANSİYA

278

VAKANSİYA 1

Azprotein Foods Group

Mühasibatlıq operatoru

Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

Namizədə Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Yaş həddi:  23 – 35 yaş
  • Staj: 1 – 3 il sahə üzrə
  • Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək mütləqdir (Word, Excel, MS Outlook)
  • 1C mühasibatlıq proqramında işləmək bacarağı və proqram üzrə minimum 1 il təcrübə.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
  • Elektron qaimə-fakturaların tərtib olunması və göndərilməsi
  • Müştəri müqavilələrin hazırlanması
  • Müştərilərdən sifarişlərin qəbulu, həmin sifarişlərin 1C proqramına daxil edilməsi
  • 1C proqramı üzrə günlük və aylıq sifariş hesabatlarının hazırlanması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və layiqincə yerinə yetirilməsi.

Əmək haqqı: 500 manat

İş qrafiki: 6 günlük.

Nahar və servis (Koroğlu metrosundan) şirkət tərəfindən təmin olunur.

Müəssisə Buzovnada yerləşir.

Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 2

Quba Palace Hotel

İnformasiya texnologiyaları üzrə kiçik mütəxəssis

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İT İnfrasturkturun – server, iş stansiyaları, avadanlıq və proqram təminatınn fasiləsiz fəaliyyətini təşkil və təmin etmək;
  • Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olmaq
  • Yedəkləmə sistemləri (Backup) haqqında nəzəri və praktiki biliklər
  • Müvafiq təhlükəsizlik qaydaları və prosedurlarına riayət etmək və onların riayət olunmasına nəzarət etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi- yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.
  • Ofis avadanlığının quraşdırılması və konfiqurasiyası və bununla əlaqəli problemlərin aradan qaldırılması.
  • Əməliyyat sistemlərinin yazılması.
  • Şirkətə məxsus kompüter və printer avadanlıqlarının fəaliyyətini təmin etmək və avadanlıqlarda baş vermiş nasazlıqları yerində həll etmək.
  • Müxtəlif əməliyyat sisteminin yüklənməsi və sazlanması (Windows 10/11).
  • E-poçtun quraşdırılması və konfiqurasiyası
  • Kabelləri sonlandırmaq (rj45, patch-panel və data yuvasına).
  • Program təminatında texniki probemləri aradan qaldırmaq;
  • Şəbəkə printerlərinin quraşdırılması və idarə edilməsi.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə təcrübə mütləqdir
  • Müəssisə daxili nizam, intizam qaydalarına əməl edilməsi 

Nəqliyyat və yataqxana ilə təmin olunma;

Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;

Əmək haqqı: Qarşılıqlı razılaşma əsasında təyin olunacaq.

Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 3

GFC MMC

Növbə meneceri

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

İşəgötürən: “GFC” MMC,  Pizza Hut restoranlar şəbəkəsi

Əgər sən də ailəmizə qoşulmaq və karyeranı qurmaq istəyirsənsə, səni gözləyirik!  

Namizədə aid tələblər:

  • 25-40 yaş arasında;
  • Ali təhsilli olması;
  • Azərbaycan dili səlis, Rus dili bilikləri arzu olunandır;
  • Restoran idarəetmə sahəsində 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi (fast food sektoru təcrübə olanlara üstünlük verilir);
  • Microsoft Office proqramları üzrə mükəmməl biliklər;
  • Xərclərə nəzarət, hesabat və təhlil bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • Liderlik keyfiyyəti, komanda idarəetmə bacarığı;
  • Planlaşdırma bacarığına malik olmaq;
  • Məsuliyyət, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
  • Karyera qurmaq istəyi.

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Satış və məhsuldarlığın maksimum artırılmasını təmin etmək;
  • Qida təhlükəsizliyin qorunmasını təmin etmək;
  • Qonaqların tələbatlarını təmin etmək üçün şirkətin bütün standartlarına riayət etmək;
  • Qonaqların məmnuniyyətini yüksək səviyyədə təmin etmək;
  • Məhsulun keyfiyyətinin yüksək səviyyədə qalmasını təmin etmək və nəzarət etmək;
  • Avadanlığın istifadə olunmasına nəzarət etmək;
  • Restoran KPİ-larını hesablamaq;
  • Müvafiq aylıq hesabatları düzgün və vaxtında icra etmək;
  • Xarici görünüş standartlarına əməl etmək. 

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • Növbəli 5 günlük iş rejimi;
  • Əmək haqqı-600-670 azn;
  • Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
  • Təlim keçmə və karyera artımı imkanları.

CV göndərərkən mövzu yerinə vakansiyanın adı qeyd olunsun.

VAKANSİYA 4

Gerso Travel

Incoming Manager (кандидат женского пола, русскоязычный)

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

Информация о вакансии:

  • Возможность участвовать в выставках и мероприятиях, организуемых в разных странах в течение года;
  • Установление отношений с зарубежными и местными представителями туристической индустрии;
  • Своевременно и подробно отвечать на запросы клиентов;
  • Подготовка турпакетов и расчет их стоимости;
  • Бронирование места проживания, организация питания и проезда, оказание других услуг туристам и контроль проведения тура;
  • Исследование зарубежных туристических рынков и привлечение к сотрудничеству новых партнеров;
  • Часы работы: будние дни – 10:00 – 19:00, суббота – 11:00 – 16:00.

Требования:

  • Свободно писать, читать и разговаривать на азербайджанском, русском и английском языках;
  • Свободно владеть офисными программами (в частности Microsoft Word и Microsoft Excel);
  • Быть ответственным и работоспособным;
  • Умение работать в команде и быстро адаптироваться к окружению;
  • Коммуникабельность.

Зарплата в пределах 600-800 AZN. Также есть возможность обговорить сумму в зависимости от знаний и навыков кандидата во время собеседования. 

Телефон: +994 55 819 88 37

VAKANSİYA 5

Dövlət qurumu

Böyük Anbardar

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

İş Yeri: Səngəçal qəsəbəsi (Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur)

İş yerinə çatdırılma: Şirkət tərəfindən təmin olunur (20 yanvar m/s)

İş Şəraiti: Standart- ofis

İş Rejimi: 5 günlük 09:00-18:00 (istehsalat zərurəti ilə əlaqədar ikinci növbə ehtimalı var)

Sığorta: İcbari

Namizədə tələblər:

Təhsil: Ali Təhsil

Xüsusi biliklər:

  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
  • Müvafiq sahə min.2 il təcrübə (Qida sektorunda təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);
  • Komandada işləmək bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mal və materialların qəbulu;
  • Malın anbarda yerləşdirilməsi;
  • Anbarda olan mal və materialların saxlanması rejiminə, sənədləşməsinə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvil qaydalarına riayət olunmasını təmin etmək.

Dil bacarığı: Azərbaycan dilində səlis danışmaq və yazmaq bacarığı

Kompüter bacarığı: MS Office proqramları, 1 C

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Səngəçal-böyük anbardar” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

VAKANSİYA 6

Baku Electronics

İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 02 apr 2024 – Müraciət et

Tələblər:

  • İşə qəbul sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi olmalı; 
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (sərbəst), İngilis dili (İntermediate), Rus dili (arzuolunandır);
  • Yaxşı səviyyədə MS Excel bilikləri;
  • İşə qəbul sahəsi üzrə müxtəlif praktikalar, metodologiya və axtarış kanalları üzrə biliklər və təcrübə olmalı;
  • Analitik düşüncə və problem həlletmə bacarmalı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçi tələblərinə əsasən müvafiq elanların hazırlanmasına, daxili və xarici axtarış kanallarında yerləşdirilməsinə nəzarət etmək;
  • İşə qəbul planın icrası ilə bağlı bütün növ hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
  • Daxil olan CV müraciətlərinin vəzifə tələbləri üzrə əvvəlcədən yoxlanılması və potensial namizədlərin siyahıya almaq;
  • İlkin və panel müsahibələri təşkil etmək;
  • Gələcəkdə işə qəbul ehtiyaclarını proqnozlaşdırmaq üçün şöbə müdirləri ilə ehtiyac üzrə planın hazırlamaq;
  • Karyera sərgilərində və əmək yarmarkalarında iştirak etmək;
  • İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq

Müraciət etmək üçün karyera platformasında şəxsi kabinet yaradaraq müvafiq vakansiya üzrə müraciətinizi ünvanlaya bilərsiniz.

VAKANSİYA 7

Oil Supply LLC

Daxili satınalma üzrə mütəxəssis

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Bazar araşdırmalarının aparılması, yeni tədarükçülərin tapılması və satınalınması tələb olunan məhsulun bazarda ən münasib qiymətə və ən uyğun keyfiyyətdə əldə olunmasının təmin edilməsi 
  • Tender üçün və ya qiymətin müəyyən olunması üçün qiymət sorğularının keçirilməsi
  • Qiymət təklifinə dair sorğuya/tender sənədlərinə əlavə edilməli olan bütün texniki sənədləri əldə etmək; 
  • Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanması və müqavilə şərtlərinin müəyyən edilməsində iştirak edilməsi
  • Müqavilə şərtləri üzrə öhdəliklərin vaxtında icra edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Fəaliyyət sahəsində bütün sənədlərin (uyğunluq sertifikatlarının, texniki göstəricilərin və s.) düzgün tərtibi və sənədləşmə işlərinin aparılması

Vəzifənin tələbləri:

  • Bakalavr və ya daha yüksək təhsil dərəcəsi 
  • Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
  • Dövlət satınalmaları haqqında yeni qanunun tətbiqinə dair biliklər
  • Dövlət və korporativ tenderlərdə iştirak təcrübəsi
  • Yerli bazar üzrə aktiv tədarükçü bazası

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 5 gün, 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin olunacaq
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Salyan şossesi 32
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır. 

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Daxili Satınalma üzrə Mütəxəss” sözlərini qeyd edərək elektron ünvanına göndərsinlər

VAKANSİYA 8

Figensoft Azərbaycan

Korporativ satış üzrə mütəxəssis

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Toplu sms və proqram satışının həyata keçirilməsi
  • Elektron ödəniş sisteminin satışı
  • Şirkətlər ilə görüşlərin alınması.(Banklar, mağazalar və digər müəssələr ilə.)
  • Yüksək səviyyədə təqdimat
  • Həftənin 5 iş günü 09:00-dan -18:00 dək
  • Şənbə və bazar istirahət günü

Namizədə tələblər:

  • Yaş həddi 25-35
  • Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq qabiliyyəti
  • E-commerce üzrə çalışmış şəxlərə üstünlük verilir
  • Müştəri ilə rahat ünsiyyət qurmaq, xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların təqdim etmək
  • Satış planlaması
  • B2B satış üzrə çalışmış şəxslər
  • Bu sahə üzrə minumum 2 ildən çox təcrübəyə malik əməkdaşlar
  • Aktiv və çalışqan
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilər
  • Kompüter bilikləri (excel, world və s.)

Əmək haqqı: 800-1000

Ünvan: World Biznes Mərkəzi 8 mərtəbə 1 ci otaq.

Qeyd: Uyğun namizədlər, ŞƏKİLLİ CV-lərini qeyd olunan ünvana göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 9

Xalq Bank

Kredit İdarəsinin Hesabatlıq şöbəsinin Mütəxəssisi

 Son tarix 04 apr 2024 – Müraciət et

Təsvir:

  • Bankın müvafiq bölmələrinin və banka nəzarətedici orqanın və ya bankla əməkdaşlıq edən təşkilatların (dövlət orqanları və s.) tələbi ilə lazımi hesabat və arayışların hazırlanması, təhlili və təqdim edilməsi, sorğuların cavablandırılması;
  • Bankın kredit portfelinin müxtəlif meyarlar üzrə təsnifləşdirilməsi və ayrı-ayrı dövrlər üzrə müqayisəli təhlilinin aparılması məqsədilə hesabatların hazırlanmasının və təqdim olunmasının təmin edilməsi;
  • Effektliyin artırılması məqsədilə hesabatların hazırlanması prosesinin optimallaşdırılması istiqamətində təkliflərin verilməsi;
  • Daimi olaraq proseslərin və hesabatların avtomatlaşdırılması işlərinin aparılması.
  • Hesabatların avtomatlaşdırılması üçün aidiyyatı funskional strukturlar ilə işlərin aparılması:
  • Bankın kredit sahəsi üzrə təhlillər aparılması və detallı, geniş analitik hesabatların hazırlanması;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər işlərin görülməsi.

Tələblər:

  • Maliyyə və ya İqtisadiyyat sahəsi üzrə ali magistr təhsili;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək (rus və ingilis dilini bilmək arzuolunandır);
  • Təhlil etmə və hesabatların hazırlanması bacarıqları;
  • Bank təcrübəsi olanlara üstünlük verilə bilər (kiçik mütəxəssis tələbi üzrə);
  • Microsoft Office proqramları üzrə sərbəst işləmək bacarığı (xüsusilə peşəkar səviyyədə Microsoft Excel-dən istifadə bacarığı);
  • SQL proqramlaşdırma dili və Power BI üzrə biliklərin olması arzuolunandır;
  • Bank modulları (əsasən FlexCube), BI prosesləri və ya analitik məlumatların emalı sistemləri ilə iş təcrübəsi (kiçik mütəxəssis tələbi üzrə);
  • Bank proqram təminatlarına yüksək adaptasiya qabiliyyəti;
  • Güclü analitik, alqoritmik düşünmə və riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
  • Komanda işini bacarmalı və bankın digər funskional strukturları ilə işləmək qabiliyyəti;
  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq, digər əməkdaşlarla biliklərini bölüşmək qabiliyyəti;
  • İşdə dəqiqlik, məsuliyyətlilik, təqdimat bacarığı və detallara fikirvermə qabiliyyəti;
  • Yüksək qavrama, öyrənmə, yenilikləri intensiv və dərindən mənimsəmə qabiliyyəti.

VAKANSİYA 10

Company

PR and Marketing Manager

 Son tarix 04 apr 2024 – [email protected]

Salary: 1500-2000 AZN

Requirements:

  • Higher education in the field of marketing,
  • Work experience in the position of marketing manager (1-3 years).
  • Must have work experience in digital marketing
  • Word, Excel, Outlook. Working in Power Point and other programs
  • Fluent written and oral knowledge in Azerbaijani, Russian and English languages

Responsibilities:

  • The Marketing Manager ensures the creation of requirements for the correct establishment of assistance issues related to the marketing activity of the enterprise and supervises their implementation.
  • Advertises all kinds of current products and services that the product offers in the market.
  • Conceptualizes, develops and develops market advertising plans, including product development, strategy, evaluation, construction and branding.
  • Expands customer base and responds to customer inquiries.
  • Strategy is developed in the direction of new product production, market and industrial needs.
  • Effective internal communication is maintained with other parts of the company to ensure marketing security.
  • Prepares the annual marketing plan and works according to it.
  • The development of the field of marketing is constantly searching for new and informs the rule of control.
  • Based on external sales channels (Internet, SMS, Mobile, web portals, etc.), prepares, implements, monitors and determines their process, strategy and development plan projects.
  • The company constantly monitors the existing marketing companies and submits a report to the company about its progress.
  • Supervises the preparation of PR and advertising text for sales.
  • Strategy is developed in the direction of new product production, market and industrial needs.

If you are interested in this role and for more info please send your CV (indicate your salary expectation) to e-mail.

fed.az