Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300 – 1500 manat – 30 VAKANSİYA

712

VAKANSİYA 1

Rodrigo mağazalar şəbəkəsi

Mağaza Administratoru

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Tələblər:

  • Geyim sektorunda ən azı 2 il idarəetmədə təcrübəsi mütləqdir;
  • Dil bilikləri : rus dili arzuolunandır;
  • Koordinasiya qura bilən ;
  • Kompüter bilikləri: MC Office –  sərbəst işləmək;
  • İdarəçilik qabiliyyəti;

Vəzifələr:

  • Mağaza idarəetmə qabiliyyətinə malik olmalı;
  • Tabeliyində olan personalı doğru şəkildə yönləndirməli;
  • Motivasiya verə bilmə potensialına malik olmalı;
  • İş saatlarına uyğun olmalı;
  • Mağazanın görsəl standartlarını tətbiq etmək;
  • Müştərilərin kampaniyalar haqqında agah olmalarını təmin etmək;
  • Verilən hədəflərə çatmaq;
  • Satışları artırmaq məqsədi ilə malların detallı analizin hazırlamaq ;
  • Çatışmayan mallar haqda bilgi vermək;
  • Satışı zəyif olan mallarda təkliflər irəli sürmək;
  • Günlü və aylıq raporları hazırlamaq;

Növbəli iş qrafiki

Həftədə 6 gün

Rəsmi qeydiyyat

Əmək haqqı 600-1000 azn.

VAKANSİYA 2

Akabe İnşaat

Tikintidə iş icraçısı (Prorab)

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil (İnşaat sektoru)
  • Məsuliyyətli, dəqiq, ciddi
  • Kompüter biliyi: MS office (Word, Excel) və AutoCad
  • İş təcrübəsi- tikintidə minimum 3 il
  • Gəncə və Göygöl zonasından olmasına üstünlük verilir

İş barədə məlumat:

  • Sahənin istehsal-təsərrüfat fəaliyyətini yerinə yetirmək . Obyektin müəyyən edilmiş vaxtda istismara verilməsi üzrə tapşırıqların, eləcədə tikinti-quraşdırma və buraxılış-sazlama işlərinin yerinə yetirilməsini təmin etmək.
  • Tikinti-quraşdırma işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, texnoloji xəritələr, əmək proseslərinin xəritələrinə və digər normativ sənədlərə uyğun təşkil etmək.
  • Sahədə tikinti-quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasını təmin edir.
  • Tikinti obyektləri üçün texniki sənədin alınmasını və saxlanmasını təmin edir.
  • İşlərin istehsalat layihəsinə uyğun yerinə yetirilməsini təmin edir. İşlərin icrası üzrə jurnal və yerinə yetirilmiş işlərin uçotu üzrə sənədləri hazırlayır. 
  • İnşası başa çatmış obyektlərin, eləcə də tikililərin obyektlər üzrə ayrı-ayrı hazır mərhələ iş komplekslərinin sifarişçiyə təhvil verilməsində iştirak edir.
  • Subpodrat (xüsusiləşdirilmiş) təşkilatları işə cəlb etmək üçün, obyektlərin təhvil alınmasında iştirak edir. Mühafizə olunan zonalarda işlərin istehsalına icazə verən buraxılışları tərtib edir. Tikinti-quraşdırma və buraxılış-sazlama işlərinin həcmini, əmək məhsuldarlığı və əmək haqqın fondu ustalara, icrası nəzərdə tutulan, tapşırıqları müəyyən edir və onların icrasına nəzarət edir. 
  • Fəhlələrin əmək mühafizəsi təlimatlarına əməl etməsinə nəzarət edir. 

İş şəraiti:

  • 6 günlük iş rejimi
  • Əmək haqqı: 1200 AZN (net)

İş yeri: Namizədlərin seçimi və təlimatlandırılması Bakı şəhərində yerləşən baş ofisdə keçiriləcək. İş yeri şirkətin Göygöl rayonunda yerləşən tikinti layihəsində yerləşir.

Müraciət etmək üçün vakansiyanın tələblərinə uyğun olan namizədlər e-mail ünvanına “İş icraçısı” qeyd etməklə CV göndərə bilər. 

VAKANSİYA 3

INEO Group

Бухгалтер

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

График работы:    09:00-18:00, пятидневный 

Основные обязанности:

  • Ведение первичного бухгалтерского учета в программе 1С Бухгалтерия.
  • Ведение налогового и управленческого учета
  • Составление и сдача налоговой отчетности
  • Составление и сдача статистической отчетности
  • Умение отвечать на письма 

Требования к соискателю:

  • Высшее профильное образование
  • Опыт работы на соответствующей позиции от 2-х лет
  • Возраст 22-30 лет
  • Знание 1С Бухгалтерии, отличное владение Microsoft Office 
  • Свободное владение азербайджанским и русским языками 
  • Умение работать с Elektron Hökümət Portalı ( e-taxes.gov.az , e-gov.az )
  • Знание Трудового и Налогового Кодекса.

Зарплата – 700 azn

Заинтересованных просьба отправлять CV,с указанием названия позиции в теме письма.

VAKANSİYA 4

Başak Group

Korporativ satış şöbəsinin müdiri

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Namizədə aid tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
  • Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
  • Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
  • Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
  • Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Bazarın araşdırılması;
  • Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
  • Müştəri bazasının formalaşdırılması
  • Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
  • Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
  • Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
  • İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
  • Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.

İş qrafiki:

  • Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
  • Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir,
  • Korporativ nömrə (korporativ paket),
  • Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.

Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 5

Webzool Creative

Marketing Specialist Intern (Fully Remote)

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Salary: Competitive.

About Intership Period:

During the 1st month of internship candidates will be taught and trained with required skills and tools. First month will be unpaid, starting from 2nd month salary will be 700 AZN monthly for full-time job. Upon completion of 5th month at this position, salary will be increased to 1100 AZN

Job  Responsibilities:

  • Around 3-4 months’ SMM experience
  • Be in a constant state of research and learning in  order to remain on top of industry trends and best practices
  • Intermediate level written and spoken English is required.
  • Trainings will be held over online meetings daily, and you will be required to spend weekly 40 hours on your tasks and learning materials.

If you think you are a good fit and if you would like to become part of a growing company and grow with us, please don’t hesitate to send your resume now. Candidates should send their CVs by including vacancy name in subject field.

VAKANSİYA 6

AzerFloat

SƏTƏM meneceri

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Azerfloat komandası olaraq biz sizə vəd edirik:

  • Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
  • Müvəffəqiyyətli karyera üçün sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
  • Daim araşdırmaq, yeniliyə və təşşəbüskarlığa önəm verən xarici və yerli peşəkarlarla təcrübə mübadiləsi imkanı;
  • Davamlı inkişafda olan peşəkar komandanın üzvü olmaq imkanı;

İş yeri: Azerfloat QSC Sumqayıt Kimya Sənaye Parkı

Vəzifə və Öhdəlikləri:    

  • Cəmiyyətdə əməyin mühafizəsi üzrə işlərin əlaqələndirilməsini təmin etmək, struktur bölmələrdə və obyektlərdə yanğın təhlükəsizliyi və əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və normativ hüquqi aktlara riayət olunmasına nəzarəti təşkil etmək;
  • İş yerlərində əmək şəraitinin öyrənilməsi, təhlükəli və zərərli istehsal amillərinin parametrlərinin ölçülməsi üzrə işlərin təşkili, iş yerlərinin və istehsalat avadanlıqlarının təhlükəsizlik və əməyin mühafizəsi tələblərinə uyğunluğunun attestasiyası və sertifikatlaşdırılması, nəzərdə tutulan tədbirlərin vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
  • Peşə və ya vəzifəyə uyğun olaraq tələb olunan təlimlərin təşkil və təmin edilməsi, həmçinin müvafiq təlimlərin təmin edilməsində məsləhətlər vermək;
  • Zərərli və təhlükəli istehsal amillərinin təsirindən mühafizə vasitələrinin daha təkmil layihələrinin işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi. Təhlükəsiz və sağlam əmək şəraitinin yaradılması üzrə tədbirlərin işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi üzrə təkliflərin hazırlanmasında və təqdim edilməsində iştirak etmək;
  • Əməyin mühafizəsi təlimatlarının, müəssisə standartlarının vaxtında işlənib hazırlanmasını və onlara yenidən baxılmasını təmin etmək;
  • Giriş təlimatlarının keçirilməsini təmin etmək, iş yerində ilkin və təkrar təlimatlarının keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Şirkətin SƏTƏM baxımından fəaliyyətini təhlil etmək və bütün SƏTƏM məsələləri üzrə rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək və fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və ya düzəldilməsi üçün tədbirlər təklif etmək;
  • SƏTƏM-ə dair statistik məlumatların toplanılmasını təşkil və təmin etmək və risklərin qiymətləndirilməsi prosesinə nəzarət etmək, rəy bildirmək; Hadisələrin və qəzaların səbəblərinin təhlili, onların qarşısının alınması üçün tədbirlərin işlənib hazırlanması və bu hadisələrdən örnək dərslərinin çıxarılması üçün hadisələrin araşdırılmasına rəhbərlik etmək;
  • Şöbə işçilərinin idarə edilməsi: tapşırıqların bölüşdürülməsi, nəzarət, SƏTƏM üzrə illik məqsədlər və hədəflər qoymaq və həyata keçirmək.

Tələblər:

  • Texniki sahə üzrə ali ixtisas təhsili;
  • Tələb olunan vəzifə üzrə istehsalatda minimum 5 il iş təcrübəsi; 
  • Müvafiq vəzifə üzrə beynəlxalq sertifikatlara (NEBOSH / IOSH) malik olması
  • Rus dili vacibdir*
  • MS Office proqramları
  • Planlama və təşkiletmə bacarığı
  • Məsuliyyət götürmə və hesabat vermə bacarığı

İş şəraiti: 

  • İş qrafiki: 09:00- 18:00
  • Tibbi sığorta
  • Servis (20 yanvar) və nahar  ilə təmin edilir
  • Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır

Mövzü yerinə “SƏTƏM meneceri” yazıb elektron poçt ünvanına  göndərməyiniz xahiş olunur.

Müsahibəyə dəvət olunan şəxslər ünvanla bağlı aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərlər: https://waze.com/ul/htp5myd3m0 

VAKANSİYA 7

Global Management

SMM mütəxəssis

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • SMM sahəsində minimum 1 il iş təcrübə
  • Xəbər mənbələrini və gündəmi izləmək
  • Sosial media platformalarında işləyə bilmək və yeniliklərini izləmək
  • Verilən kontentləri sosial media platformalarının hazır şablonuna salmaq və paylaşmaq

Tələblər:

  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi və yüksək qrammatik yazı qabiliyyəti / Rus dili biliyi üstünlükdür
  • Photoshop proqramını orta səviyyədə bilmək
  • İşində diqqətli və operativ olmaq, verilən tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
  • Komandada işləməyi bacarmaq

İş rejimi: Həftədə 5 gün,  

Əmək haqqı: 500-600 AZN (təcrübə üzərindən təyin olunacaq)

Namizədlərdən “SMM specialist” yazaraq öz portfolio və CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 8

ArchiCO

Tender üzrə mütəxəssis

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Daxil olan tender təkliflərinin, kotirovkaların qeydiyyatını aparmaq və onların aidiyyatı üzrə saxlanılmasını təşkil etmək;
  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət sahəsi ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Tender tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə hesabatın hazırlanması;
  • Tender zamanı şirkəti təmsil etmək;
  • Xarici şirkətlər və müştərilər ilə yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək;
  • Tender təkliflərinin toplanması prosesinin idarə olunmasını təmin etmək;
  • Tender prosesini icra etmək və nəzarətdə saxlamaq;
  • Müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələr hazırlamaq. 

Vəzifə ilə bağlı tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Rus və ingilis dillərində orta səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı; 
  • MS Office (MS Word, MS Excel) üzrə biliyin olması; 
  • Müvafiq sahədə azı 3 ( üç ) ildən az olmayan iş təcrübəsi;

Əlavə məlumat:

  • Əməkhaqqı müsahibənin nəticəsinə görə müəyyən oluna bilər.

CV-lərinizi “tender üzrə mütəxəssis ” başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur. 

VAKANSİYA 9

Servier Azerbaiajn LLC

Tibbi nümayəndə (Bakı, Qəbələ)

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Seçilmiş namizəd mütəmadi olaraq xəstəxana və klinikalarda həkimlərə baş çəkəcək, şirkətin preparatlarını təşviq edəcək və təqdimatları orqanizə edəcəkdir.

Namizədə dair tələblər: ali tibbi təhsil/əczaçılıq təhsili, azərbaycan və rus dillərini səlis bilmə və sürücülük vəsiqəsinin olması. Şəxsi keyfiyyətlər: ünsiyyətcillik, məsuliyyətlilik, işgüzarlıq, doğruculluq, özünə nəzarət və özünütəkmilləşdirmə, komanda atmosferində çalışma bacarığı.

Müsahibədən keçən namizədlərə rəqabətli əmək haqqı təklif ediləcək, eləcə də preparatlara dair treyninq keçiləcəkdir. Hazırki vəzifə peşəkar inkişaf üçün əla imkanlar verir. 

Xahiş edirik ingilis dilində tərtib olunmuş CV-nizi e-mail ünvanımıza 18 Aprel 2022-ci il tarixinə qədər göndərəsiniz.

Требования к кандидату: высшее медицинское/фармацевтическое образование, свободное владение Азербайджанским и Русским языками. Знание Английского языка является преимуществом. 

Личные качества: коммуникабельность, ответственность, исполнительность, честность, самоорганизация, самообразование, умение работать в команде.

Прошедшим интервью кандидатам будет предложена конкурентоспособная заработная плата и также кандидаты пройдут тренинг по препаратам. Данная должность даёт отличную возможность для дальнейшего профессионального развития. 

Пожалуйста, направляйте свои резюме на Английском языке с фотографией до 18 Апреля, 2022 года.

VAKANSİYA 10

Collezione Italia

Qeydiyyatçı (Hostess)

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Namizədə dair əsas tələblər:

  • Yaş: 22-dən yuxarı;
  • Təhsil: Ali
  • Cinsi: Qadın; 
  • Boy: 170
  • Xoş xarici görkəm;
  • Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst) və ingilis dili (orta) səviyyədə bilmək 
  • Yüksək ünsiyyət qurmaq bacarıqları və gülərüzlülük.

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək, eləcə də telefonla danışıqları sifariş vermək;
  • Şirkətə daxil olan müştəriləri və qonaqları qarşılamaq;
  • Gələnlərin qeydiyyatını aparmaq;
  • Qonaqların gəlişi barəsində onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq 
  • Bütün qonaqlara xüsusi diqqətlə yanaşmaq və onlara yüksək keyfiyyətli xidmət, diqqət və yardımının göstərilməsini təşkil etmək;
  • Şirkətlə bağlı daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə  həmin informasiyanın çatdırılması;
  • Showroom üzrə gündəlik müştəri fiksasiyası hesabatını hazırlayıb struktur üzrə aidiyyatı bölməyə təqdim etmək
  • Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası;
  • Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları tərtib edərək hazırlamaq;
  • Daxil və xaric olan informasiyanın konfedensiallığının qorunması;

İş şəraiti:

  • AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə.
  • Saat 09:00 – 18:00
  • Saat 11:00 – 20:00 
  • Karyera yüksəlişi imkanları.
  • Əmək haqqı 500-600 AZN

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Qeydiyyatçı (Hostes)”, sözlərini qeyd edərək e-mail ünvanına göndərsinlər. 

İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 11

MKT İstehsalat Kommersiya MMC

Biznes proseslərin idarə olunması üzrə mütəxəssis

Son tarix 10 apr 2022 – 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı biznes proseslərlə bağlı məlumatların əldə edilməsi üçün müvafiq struktur bölmələr və digər maraqlı tərəflərlə müsahibələrin keçirmək və proseslər üzərində müşahidə və xronometraj aparmaq;
  • Biznes prosesləri analiz edərək mövcud problemlər və riskləri, təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyən etmək, proseslərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək, proses sahibi və digər maraqlı tərəflərin iştirakı ilə proseslərlə bağlı dəyişiklik ehtiyacını müəyyən etmək;
  • Biznes proseslərin mövcud (as-is) və arzu olunan (to-be) vəziyyətini sənədləşdirmək üçün proses xəritələri (axış diaqramları), məsuliyyət bölgüsü (RACI) matrisləri və digər zəruri sənədləri  hazırlamaq;
  • Biznes proseslərin monitorinqini həyata keçirmək, mövcud problemlər və onların səbəblərini müəyyən etmək, korrektiv tədbirləri müəyyən etmək və həyata keçirmək;
  • Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı normativ-tənzimləyici sənədlərin – siyasət, qayda və təlimatların müvafiq struktur bölmələrin iştirakı ilə hazırlanması və ya müvafiq struktur bölmələr tərəfindən bu növ sənədlərin hazırlanmasını təşkil etmək;
  • Normativ-tənzimləyici sənədlərin daxili qaydalara uyğun olaraq razılaşdırılması və təsdiq olunmasını təmin etmək, müvafiq sənədlərlə bağlı reyestrdə qeydiyyat aparmaq;
  • Təsdiq edilmiş normativ-tənzimləyici sənədlərin müvafiq hədəf kütləyə (əlaqədar struktur bölmələr və digər maraqlı tərəflər) çatdırılmasını təmin etmək;
  • Şirkətin fəaliyyətinin rəqəmsallaşdırılması və biznes proseslərin avtomatlaşdırılması üçün proqram təminatlarının hazırlanması və təkmilləşdirilməsi üçün müvafiq struktur bölmələrin iştirakı ilə funksional tələblərin müəyyən edilməsi, texniki tapşırıqların hazırlanması və texniki tapşırıqla bağlı müvafiq təsdiqlərin alınması;
  • Təqdim olunmuş texniki tapşırıq əsasında hazırlanmış proqram təminatlarının son istifadəçi struktur bölmələrin iştirakı ilə test edilməsi, testlər nəticəsində aşkar edilmiş problemlərin aradan qaldırılması və proqram təminatının tətbiqini təşkil etmək.
  • Proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə biznes tələblərini öyrənmək, müvafiq formada sənədləşdirmək və proqramlaşdırma qrupuna çatdırmaq.

Tələblər:

  • Sənaye mühəndisliyi, Biznesin idarə olunması, İqtisadiyyat və digər müvafiq ixtisaslar üzrə ali təhsil;
  • Azərbaycan və İngilis dillərində şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
  • Biznes proseslərin idarə olunması, əməliyyat araşdırması sahələrində bilik və bacarıqların olması arzu olunandır.
  • Biznes proseslərin analizi və yenidən layihələndirilməsi metodları.
  • Axış diaqramları və blok sxemlərin tərtib edilməsi bacarığının olması; (BPMN v2.0 modelləşdirmə dilini bilməsi üstünlükdür)
  • MS Office (Word, Excel, Power point) proqramlarını yüksək səviyyədə istifadə edə bilmək; (MS Visio proqramından istifadə bacarığının olması üstünlükdür)
  • Güclü analitik düşünmə və problemləri həll etmə qabiliyyəti;
  • Dəyişikliyə açıq olma və dəyişiklikləri idarə edə bilmə bacarığı;
  • Qərar qəbul etmək və məsuliyyət götürmək qabiliyyəti;
  • Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti.

Səriştələr:

  • Məsuliyyətli
  • Şəxsi inkişafa meylli
  • Pozitiv
  • Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
  • Nailiyyət yönümlülük
  • Etibarlılıq
  • Dürüstlük

Əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı razılaşma əsasında; 
  • İş qrafiki:  Beş günlük iş həftəsi
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz. 

“MKT İK” MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.

VAKANSİYA 12

Collezione Italia

Dizayner

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Vəzifə barədə məlumat:

  • Müxtəlif dizayn işlərinin hazırlanması;
  • Kreativ düşüncəli, zövqlü olmalı;
  • Verilmiş təlimatlar və informasiya əsasında, dizayn işlərinin zamanında və yüksək keyfiyyətlə həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • Korporativ üsul və brenddən istifadə qaydalarına uyğun olaraq müvafiq dəyişiklikləri tətbiq etmək;
  • Aparılan işlər üzrə hesabatlar hazırlamaq;
  • Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların işlənib təqdim edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (Memarlıq sahəsi üzrə ali təhsilinin olması arzu olunandır)
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi arzu olmalı;
  • Proqram bilikləri: – Autocad , Photoshop, 3D max mükəmməl bilməli. 
  • SketchUp Pro və Archicad- proqramlarını bilməsi üstünlükdür
  • Dil bilgiləri: Azərbaycan, Rus dillərində yüksək yazılı və şifahi nitq; 
  • Zəruri hallarda ölçü götürmək üçün məkana  getməli;
  • Planlaşdırma, analiz bacarığı, dəqiqlik, səbrlilik və punktuallıq; 
  • Stresə davamlılıq, nəticə yönümlülük;
  • Komandayla çalışmağı bacarmalı, sürətli ve praktik olmalı.

Şərtlər:

  • AR Əmək Qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
  • Lyuks brendlərlə çalışmaq imkanı;
  • Həftə ərzində 6 iş günü; Bazar günü – istirahət
  • İş saatı: 10:00-19:00.
  • Əmək haqqı: 1000-1200 AZN

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Dizayner” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər. 

İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.

VAKANSİYA 13

Güvənli MMC

Lombard kreditləri üzrə mütəxəssis (Təcrübə Proqramı)

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Quba, Xaçmaz, Lənkəran filialları.

İş haqqında məlumat:

  • Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir,müştəriləri cəlb edir,birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirir;
  • Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə məlumat verir;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət edir;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək.         

Tələblər:

  • Cins: Kişi namizədlər;
  • Şəhər: Quba, Xaçmaz, Lənkəran
  • Ali təhsil müəssisəsini yeni bitirməli;
  • Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
  • Satış bacarığına malik olmaq;

Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Təcrübəçi” başlığı və Regionu qeyd edərək göndərə bilər. 

VAKANSİYA 14

Legno Group

İnteryer Dizayner

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Verilmiş təlimatlar və informasiya əsasında gündəlik dizayn işləri ilə bağlı tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
  • Lazım olan ölçüləri adresə gedərək ölçəbilmə bacarığı;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
  • Müştərilərlə işləmə bacarığı;
  • Verilən öhdəlikləri vaxtında və tam edəbilməli;

Tələblər:

  • Təhsil : Ali vəya Orta;
  • İnteryer Dizayneri olaraq  iş təcrübəsi;
  • Özünü ifadə etmə bacarığı;
  • Kollektivlə işləmə bacarığı;
  • Kreativ olmalı;
  • Microsoft Office, Adobe PhotoShop, Adobe Acrobat, Autocad, 3DS Max kimi qrafik proqramlarda işləmək bacarığı;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;

Biz Sizə Nə Təklif Edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • Həftənin 6 günü iş rejimi 
  • Karyerada yüksəliş imkanı 
  • Maaş təcrübə əsasında

NOT: Portfolyo göndərməyən namizədlər görüşə çağrılmayacaqdır. CV-lərinizi mail ünvanına mövzu qismində “  İnterier Dizayner” yazaraq göndərməyiniz xahiş olunur. CV-də maaş skalanızı qeyd etməyiniz xahiş olunur. 

VAKANSİYA 15

FINCA Azerbaijan

Risk, Internal Control and Compliance Manager

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Role Purpose:

The major purposes of the role are to establish, implement and enforce a robust risk management framework and systems (policies, processes and tools) covering the key risk families defined by FINCA”s Global Risk Management function. The Risk, Internal Control and Compliance Manager assists Management to create and maintain a sound risk and internal control environment within the agreed risk appetite determined by the subsidiary”s management board and approved by the Board of Directors. S/he will assist Management to improve the overall performance and activities of the FINCA subsidiary, and in making decisions on the issues of risk identification, analysis, mitigation and prevention. Working within the framework of the subsidiary”s regulatory requirements and in coordination with FINCA functional heads, the Risk, Internal Control and Compliance Manager will manage and monitor control activities and recommend corrective actions to remediate identified control deficiencies. S/he will also develop work plans in coordination with Management that are aligned with the subsidiary”s strategic and operational objectives and any requirements of external governance bodies.

Accountabilities:

  • Support business in developing appropriate Risk Management strategies/tools and disseminating appropriate risk management practices in line with developments in the market/industry, laws, regulations, etc;
  • Oversee and enforce risk management policies and established risk limits to close significant gaps in risk management capabilities (policy monitoring);
  • Conduct analysis of operations of the subsidiary to identify risks and make recommendations for preventive actions;
  • Complete timely investigation, analysis and reporting of compliance issues and/or instances of fraud which can negatively affect the Company’s operations and reputation;
  • Manage evaluation of the possible risks (including third-party risks associated with vendor selection and management, as applicable) for the proposed projects, new products and services, processes and functions, set up and manage internal control tools and instruments during implementation;
  • Support the implementation and execution of the responsibilities and activities articulated in the Internal Control Manual;
  • Implement and supportAML/KYC compliance and Fraud management directives;
  • Reinforce subsidiary standards for a Risk Control Self-Assessment (RCSA) program. Collaborate with business process owners to ensure clear understanding and documentation of business processes, risk exposures, and control environments;
  • Manage control activities and reporting of the subsidiary, including the monitoring, and reporting of progress against corrective action plans that address control deficiencies/findings identified by management risk and control self-assessment or internal/external audit activities;
  • Provide an independent view of proposed business plans and appropriate reporting on risks identified to the Management;
  • Support Management in ensuring compliance of Internal Control functional activities with the Charter/bylaws of the Company, policies, procedures, plans and agreements, decisions of Company’s governing bodies as well as headquarter and regional office supervisors;
  • Manage regular evaluation process of all Company’s regulatory documentation to ensure completeness, accuracy, and efficiency;
  • Preparation of monthly and quarterly Risk reports for the subsidiary-level and FMH Board reporting;
  • Supervise and monitor subsidiary Risk Management, Internal Control and Compliance staff;
  • Support the training and development of subsidiary Risk and Internal Control staff, including AML/KYC compliance and Fraud Management responsibilities;
  • Conduct periodic branch reviews of the operational and credit processes in accordance with the procedures described in the Internal Control Manual;
  • Proactively engage the subsidiary management board to support key projects by providing insights that address inherent risks and residual risks after consideration of mitigating controls or other activities.

Job Requirements:

Qualification:

  • Bachelor’s Degree or equivalent in Business Administration, Finance, Economics, Management or related fields of study; advanced or graduate-level degree is desirable;
  • Additional qualification/certification in Risk Management, AML/KYC Compliance & Internal Control is preferred.

Experience:

  • At-least 5 years’ experience on a similar role in banking, microfinance, audit or insurance sector;
  • Experience of leading a team is required.

Knowledge and Skills:

  • Selfconfidenceand ability to express and prove opinion;
  • Strong business acumen;
  • Strong inter-personal and communication skills;
  • Decision-making skills;
  • Strong Critical thinking and analytical skills;
  • Strong understanding of ERM and/or internal controls framework (e.g. COSO);
  • Conceptual skills including ability to adopt a horizontal portfolio approach of ERM;
  • Strategic planning and project management skills.

Language Skills: Fluency in Azerbaijani and English is required.

Travel Requirements: Ability to travel to periodic regional and/or global conferences and visit branches within the country.

VAKANSİYA 16

Askona

Topdan satış üzrə mütəxəssis

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Namizəd üçün tələblər:

  • Təhsil: Orta ixtisas təhsili və ya ali təhsil (mütləq)
  • Təcrübə: Eyni vəzifədə ən azı 3 il iş təcrübəsi (mebel sənayesində müvafiq təcrübəyə üstünlük verilir)
  • Yaş: 28-45
  • Dil bilikləri: Rus dili tələb olunur, ingilis dili arzuolunandır (Müəssisə rəhbərliyinin Rus milliyəti olmasını və Müəssisənin Baş ofisinin Belarusiyada yerləşməsini nəzərə alaraq)
  • Kompüter bilikləri: MS Excel, MS Outlook, 1C

Vəzifələr:

  • Bakıda və Azərbaycanın regionlarında topdan satışın qurulması, müştəri bazasının formalaşdırılması;
  • Matras, çarpayı və yuxu məhsullarının topdan satışı üzrə danışıqların aparılması, müqavilələrin bağlanması;
  • Bağlanmış müqavilələrin tələblərinin vaxtında və tam şəkildə yerinə yetirilməsinə nəzarət, müqavilənin icrasının bütün mərhələlərində Sifarişçi ilə qarşılıqlı əlaqə (bütün yaranan problemlərin həlli);
  • İstehlak bazarının öyrənilməsində, istehlakçılarla kommersiya əlaqələrinin formalaşmasında və genişləndirilməsində, istehlakçıların tələb və tələblərinin ödənilmə dərəcəsinin, məhsulların istehsalı və satışı üzrə uzunmüddətli və illik planların layihələrinin hazırlanmasında, satış proqnozlarının hazırlanmasında iştirak;
  • Görülən işlərin qeydinin aparılması

İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki

Əmək haqqı: müsahibə zamanı müəyyən olunacaq

(franchise üçün, lakin bu gələn il üçün)

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Topdan Satış Mütəxəssisi” adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 17

Güvənli MMC

Lombard kreditləri üzrə mütəxəssis (Təcrübə Proqramı)

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Quba, Xaçmaz, Lənkəran filialları.

İş haqqında məlumat:

  • Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir,müştəriləri cəlb edir,birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirir;
  • Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə məlumat verir;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət edir;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək.         

Tələblər:

  • Cins: Kişi namizədlər;
  • Şəhər: Quba, Xaçmaz, Lənkəran
  • Ali təhsil müəssisəsini yeni bitirməli;
  • Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
  • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
  • Satış bacarığına malik olmaq;

Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Təcrübəçi” başlığı və Regionu qeyd edərək göndərə bilər. 

VAKANSİYA 18

Advent Distribution

Korporativ satış şöbəsinin müdiri

 Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Tabeliyində olan işçilərə rəhbərlik etmək
  • Satış proqramının hazırlanmasına nəzarət etmək
  • Korporativ müştəri bazasının formalaşdırılması
  • Potensial müştərilər ilə əlaqə qurmaq və görüşlər keçirmək və digər satış təmsilçilərinin bu sahədəki işlərinə nəzarət etmək
  • Rəqib şirkətlər və onların satdıqları məhsullar haqqında məlumatlı olmaq və rəhbərlik etdiyi digər satış təmsilçiləri ilə bu barədə müzakirələr aparmaq
  • Satış gücünü idarə etmək
  • Satış təmsilçiləri arasında iş bölgüsünü aparmaq
  • Satışın satış təmsilçiləri tərəfindən düzgün aparılmasına nəzarət etmək
  • Satış prosesini yaxından izləmək və bu prosesin gedişatı barədə rəhbərliyə məlumat vermək
  • Sənədləşmə prosesinə nəzarət etmək.
  • Şöbədə çalışan işçilərin gördükləri işin effektivliyinin yüksəldilməsi istiqamətində işləmək
  • Şirkətin keyfiyyət siyasəti və hədəfləri istiqamətində işləməli
  • Yeni məhsullar, onların xüsusiyyətləri, digər məhsullardan fərqli cəhətləri barədə şirkət tərəfindən təşkil olunmuş seminar və təlimlərdə mütamadi iştirak etmək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Mövcud sahədə iş təcrübəsi- 5 il
  • Şirkətin satış siyasətini idarə etmək təcrübəsi olmalı
  • Potensial müştərilər ilə əlaqə qurmaq və görüşlər keçirmək bacarığı olmalı
  • Yerli bazarın tələbatlarından xəbərdar olmalı
  • MS Office bilikləri – əla
  • Azərbaycan dili -əla, Ingilis dili və Rus dili- arzuolunandır
  • Sürücülük vəsiqəsi: B
  • Ezamiyyətlərə açıq
  • Kollektivdə işləməyi və işçilər arasında yaranan problemləri həll etməyi bacarmalıdır

İş şərtləri:

  • İş saatı: I-V günlər 09:00-dan 18:00-dək, VI gün 12:00-dən 15:00-dək 
  • İstirahət günü bazar günüdür 
  • Şirkət tərəfindən yanacaq və korporativ nömrə ilə təmin edilir 
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığı əsasən müsahibə əsnasında dəyişəcəkdir
  • Aylıq bonus və rüblük motivasiya

CV-ləri aşağıda qeyd olunmuş e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. 

VAKANSİYA 19

BESAN MMC

Hüquqşünas

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Müqavilələrin hazırlanması;
  • Hüquqi sənədlərin tərtib edilməsi;
  • Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərin tərtib edilməsi və Şirkətə daxil olan məktub və ərizələrə müvafiq qaydada müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması;
  • Qarşı tərəfin təqdim etdiyi müqavilələrin qanunvericiliyə və Cəmiyyətin maraqlarına uyğunluğunun yoxlanması;
  • Tenderlə bağlı iştirak məktubunun və tender təklifinin tərtibatı;
  • Keyfiyyəti idarə etmə sistemi üzrə sənədlərin yoxlanılması.
  • Əmək haqqı razılaşma əsasında
  • İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır.

Tələblər:

  • Ali hüquq təhsili;
  • Azərbaycan dilində səlis, mükəmməl şifahi və yazılı nitq;
  • İngilis dilli biliyi (Intermediate level) zəruridir, Rus dili arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli, ünsiyyətcil, komandada işləmə bacarığı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 20

Avromed Company QSC

Mühasib köməkçisi (təcrübəçi)

Son tarix 01 apr 2022 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Elektron portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması.
  • E-qaimə yazılması və Vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı.
  • Sənədlərə əsasən mühasibat yazılışı etmək.
  • Mühasibat proqramına Bank əməliyyatlarını işləmək.

Tələblər:

  • Təhsil: Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə bakalavr dərəcəsi
  • Dil bilikləri:
  • Azərbaycan – əla.
  • Rus dili – başa düşmək-orta,danışıq orta
  • İngilis dili – başa düşmək-orta,danışıq orta
  • Kompüter bilikləri:  
  • MS office

Maraqlananlar CV-lərini elektron ünvanına 31.03.2022-ci il tarixinə qədər göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində Mühasib köməkçisi (təcrübəçi) yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. 

VAKANSİYA 21

Realest

Marketinq menecer

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mövcud və gələcək məhsullara qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Alıcıların tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizinin hazırlanması;
  • Yeni və mövcud məhsullar üzrə marketinq planlarının və layihələrinin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Marketinq plan və layihələrinin məhsuldarlığının idarə edilməsi;
  • Razılaşdırılmış büdcə çərçivəsində marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi;
  • Müştəri bazası, mövcud məhsul və xidmətlərin analiz prosesinin təşkilinə nəzarət  edilməsi;
  • Reklamların sifarişinə, hazırlanmasına nəzarət edilməsi;
  • Kütləvi informasiya və reklam vasitələri ilə əlaqələrin yaradılması;
  • Reklamların sifarişinə, hazırlanmasına nəzarət edilməsi;
  • Bir başa rəhbərinin ona həvalə edilmiş səlahiyyətlərindən irəli gələn işlərin yerinə yetirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsinin təşkil edilməsi;
  • Müştəri bazası, mövcud məhsul və xidmətlərin analiz prosesinin təşkilinə nəzarət  edilməsi;
  • SMM fəaliyyətinə nəzatətin edilməsi;
  • WEB-saytda daimi yeniliklərin işlənilməsinə nəzarət;

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Rus dili-yaxşı,ingilis dili-yaxşı
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Stessə davamlı olmalı
  • Problem həll etmə bacarığı olmalı

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mail ünvanına mövzu hissəsinə “Marketing manager” qeyd edərək göndərə bilər.

VAKANSİYA 22

INEO Group

Администратор магазина

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

График работы:  2 или 3 дня рабочее время. Один день выходной

Основные обязанности:

  • Обеспечение исполнения плана продаж магазина
  • Координация работы персонала магазина, обеспечение высокого уровня клиентского сервиса
  • Адаптация, обучение и мотивация консультантов 
  • Обеспечение бесперебойной работы магазина по всем направлениям деятельности (мерчандайзинг, прием партий товара, проведение инвентаризационных проверок, координация проведения рекламных акций)
  • Участие в формировании заказа продукции
  • Ведение необходимой отчетности 

Требования к соискателю:

  • Девушки, возраст 25 – 35 лет
  • Опыт работы в розничной торговле и на данной позиции не менее 3-х лет 
  • Свободное владение азербайджанским и русским языками (английский приветствуется)
  • Знание правил и методов обслуживания покупателей, психологии и принципов продаж
  • Уверенный пользователь 1С, Excel
  • Высокий уровень ответственности, инициативность и исполнительность
  • Четкая, грамотная речь
  • Презентабельный внешний вид

Условия и компенсации:

  • Заработная плата – по результатам собеседования (от 600 – 800 azn)
  • Гибкая бонусная система
  • оформление по трудовому законодательству АР, социальное страхование

Заинтересовавшихся   просьба отправлять CV по адресу с указанием названия позиции в теме письма.

VAKANSİYA 23

EGE Consulting LLC

Бухгалтер

 Son tarix 10 apr 2022 – 

Обязанности:

  • Работа с поступающими звонками
  • Закупка, учет, хранение канцелярских товаров, их инвентаризация и организация выдачи работникам;
  • Документальный оборот: оформление, регистрация, а также хранение документов;
  • Своевременно выполнять поставленные руководством задачи 
  • Вводить первичную информацию в программы
  • Выполнять банковские опреации

Требования к кандидату:

  • Хорошее владение языками:  Азербайджанский, Русский- обязательно, Английский как преимущество
  • Компьютерные навыки: MS Office
  • Умение работать в коллективе
  • Опыт работы в этой сфере как минимум 3 года
  • Исполнительность, аккуратность, активность, коммуникабельность
  • Умение   работать в 1С (8.3)
  • Возраст старше 30-ти лет

Условия работы:

  • Рабочее время: Понедельник – Пятница 09:00-18:00
  • Оформление по Трудовому Кодексу Азербайджанской Республики
  • Дружный коллектив и условия развития карьеры
  • Первые (1-3) месяца испытательный срок . 
  • Зарплата обговаривается во время собесебдования(минимум 500 АЗН).

VAKANSİYA 24

Webzool Creative

Marketing Specialist Intern (Fully Remote)

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Salary: Competitive.

About Intership Period:

During the 1st month of internship candidates will be taught and trained with required skills and tools. First month will be unpaid, starting from 2nd month salary will be 700 AZN monthly for full-time job. Upon completion of 5th month at this position, salary will be increased to 1100 AZN

Job  Responsibilities:

  • Around 3-4 months’ SMM experience
  • Be in a constant state of research and learning in  order to remain on top of industry trends and best practices
  • Intermediate level written and spoken English is required.
  • Trainings will be held over online meetings daily, and you will be required to spend weekly 40 hours on your tasks and learning materials.

If you think you are a good fit and if you would like to become part of a growing company and grow with us, please don’t hesitate to send your resume now. Candidates should send their CVs by including vacancy name in subject field.

VAKANSİYA 25

GSP Logistics

Baş Mühasib

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Mühasibatlığa dair məlumatları təhlil edərək rəhbərliyə maliyyə məruzələrini təqdim etmək; 
  • Hesabatlar üzrə məlumatların qeydiyyatını apararaq maliyyə əməliyatlarını sənədləşdirmək;
  • Mühasibatlıq üzrə fəaliyyət imkanlarını təhlil edərək uyğun məsləhətlər vermək;
  • Cari maliyyə vəziyyətini məruzə etmək məqsədiylə balans hesabatı, mənfəət və zərər hesabatı və s. hazırlamaq; 
  • Şirkətin FTP Məlumat bazasında və 1C proqramında mühasibatlığa dair gündəlik yenilənmiş qeydlər aparmaq, məlumat bazasının ehtiyat nüsxələnməsini apararaq maliyyə məlumatlarını qorumaq;
  • Təhvil verilmiş işlər üzrə hesab-faktura kəsmək və ödənişlərin vaxtlı-vaxtında edilməsindən əmin olmaq;
  • Şirkətin adına kəsilən hesab-fakturalar üzrə vaxtı-vaxtında ödənişlər etmək;
  • Öz icrasında olan tələbatların ehtiyaclarını proqnozlaşdırmaq; 
  • Proqnozlaşdırılan daxili satınalma və ya təchizat planlarında işin icrası zamanı meydana çıxan fərqləri araşdırmaq və şöbə müdirinə təqdim etmək;
  • Potensial təchizatçıların siyahısının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Şöbələrdən gələn satınalma və ya təchizat sorğu formalarını nəzərdən keçirmək.

Namizədlərdən tələblər:

  • Məruzə etmə bacarığı
  • Maliyyə hesabatları yığa bilmək bacarığı
  • İFRS-dən ümumi anlayış
  • Sənədlərlə işləmə
  • Dəqiqlik
  • Vaxtın idarə edilməsi
  • Detallara diqqət etmə
  • Son-tarixlərə riayət etmə
  • Maliyyə və mühasibatlıq üzrə Bakalavr dərəcəsi
  • ACCA F2 və F3 sertifikatı
  • Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq, rus dilində və ingilis dillərində iş əsaslı ünsiyyət bacarığı
  • Güclü riyazi biliklər
  •  INCOTERM bilmə
  • Logistika və gömrük işi üzrə ilkin biliklər
  • AR Vergi Məcəlləsi və əlaqədar normativ aktlardan xəbərdar olma
  • Adiyyatı iş üzrə (mühasibatlıq) minimal 2 il iş təcrübəsi

Vakansiyaya müraciət etmək istəyən şəxslər öz CV-lərini mövzu hisssəsində “GSP Logistics_ Baş Mühasib” yazıb e-mail ünvanına  göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 26

Proshine

Satış təmsilçisi

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

 Tələblər:

  • Ali təhsil (arzuolunandır);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Korporativ satış bilikləri;
  • Rus dili biliyi (səlist), ingilis dili (arzuolunandır)
  • Yaş həddi: 20-45;
  • Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtolmobil;
  • Bakı şəhərinin satış nöqtələrini yaxşı tanımalı;
  • Yaxşı ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına malik olmalı.
  • Ofis, Word, EXCEL proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı

Vəzifələr:

  • Şirkətlərlə korporativ danışıqların aparılması;
  • Potensial müştəriləri araşdırmaq və əməkdaşlığa cəlb etmək;
  • Şirkət məhsullarının satışını həyata keçirmək
  • Mövcud müştərilər ilə əlaqələri qoruyub saxlamaq və sifarişləri qəbul etmək;
  • Müştərilərin istəklərini, tələblərini və şikayətlərini daima araşdırmaq, dəyərləndirmək və onlar haqqında rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Gürülmüş işlər barəsində gündəlik hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək.

İş şəraiti:

  • Həftəlik 5 günlük tam (9:00-18:00) və 1 gün yarı iş rejimi;
  • Müntəzəm təlimlərin verilməsi;
  • Yanacaq kartı və korporativ nömrənin verilməsi;
  • Karyera inkişafı imkanı;
  • Rəqabətə davamlı əmək haqqı və satışdan bonus.
  • Ünvan: Qafqaz Biznes mərkəzi. (Bakı, H.Əliyev pr-ti) 

VAKANSİYA 27

Araznet MMC

Satış meneceri

Son tarix 10 apr 2022 – [email protected]

Gələcək karyeranızı Videomüşahidə_kamera_sistemləri , şəbəkə_avadanlığı, IP və TV kameralarının satışı sahəsində inkişaf etdirmək istəyirsiniz?

ABV şirkəti İngilis və rus dillərindən birini irəli səviyyədə bilən biznes, menecment, və s. oxşar sahələrin məzunlarını komandamızın üzvü olmağa dəvət edir.

Namizədə tələblər:

  • Biznes, menecment, və s. oxşar sahələrin məzunları
  • İngilis və rus dillərindən birini irəli səviyyədə bilməli

Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Satış meneceri” başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.

fed.az