Bu şirkətlər işçilər axtarır – MAAŞ 350-500-600-700-800-900-1000-3000 MANAT – 25 VAKANSİYA

417

VAKANSİYA 1

Baku Coffee

Мастер кофе аппаратов

 Son tarix 20 noy 2023 [email protected]

В компанию «Baku Coffee» требуется мастер по ремонту кофе-аппаратов.

Рабочий график — понедельник-пятница с 10:00-19:00 суббота-10:00-15:00

Желательно опыт работы в этой сфере до 3-х лет

Зарплата — 500 азн.

VAKANSİYA 2

Mega Insurance

Mühasib

 Son tarix 20 noy 2023 [email protected]

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək haqqı və işçilərlə bağlı digər hesablaşma əməliyyatlarının aparılması.
  • Mühasibat uçotunu qaydalarına uyğun muxabirləşmələrin verilməsi.
  • Sınaq balansının hazırlanması.
  • Dövlət orqanlarına və Mərkəzi Banka hesabatların verilməsi.     
  • Hesabatların Beynəlxalq uçota uyğun (İFRS) hazırlanmasında yaxından iştirak etmək
  • Vəzifə təlimatına uyğun digər işlərin yerinə yetirilməsi.

Vəzifə üzrə əsas tələblər:

  • Təhsil: Ali (Mühasibatlıq və Maliyyə ixtisası).
  • Maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA)
  • Vergi Məcəlləsini, Əmək Məcəlləsini, Sığorta Fəaliyyəti haqqında Qanunu, Milli Mühasibat uçotu standartlarını və digər tənzimləyici sənədləri bilmək.
  • Sığorta sahəsində 3 illik iş təcrübəsi.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan,  İngilis dili B2.
  • Kompüter bacarıqları: MS Word və MS Excel – sərbəst istifadəçi. Elektron portallarla işləmək bacarığı.
  • Şəxsi və işgüzar  keyfiyyətləri: İnkişaf yönümlü,  dəqiq, məsuliyyətli, operativ, təmkinli, analitik düşüncəli, yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları ilə.

Əmək şəraiti və şərtləri:

  • Əmək müqaviləsi əsasında 5 günlük iş həftəsi.
  • Əmək haqqı namizədin səriştə və peşəkarlıq dərəcəsinə uyğun müsahibə zamanı razılaşdırılır.  

Müraciət qaydası:

  • Müraciət üçün e-mail ünvanına mövzu hissəsində Mühasib yazaraq CV göndərə bilərsiniz.
  • Tələblərə cavab verən namizədlə 3 iş günü ərzində əlaqə saxlanılır.

VAKANSİYA 3

Irshad Electronics

Mühasib

 Son tarix 20 noy 2023 [email protected]

Vəzifə və öhdəliklər:

  • 1C biliklərinin olması mütləqdir;
  • Hesab fakturaların hazırlanması;
  • E-qaimələrin hazırlanması,göndərilməsi və təsdiqi;
  • Satış və anbar əməliyyatlarının 1C sisteminə daxil edilməsi;
  • Müştərilər tərəfindən edilən ödənişlərin uçotu və gündəlik nəzarət edilməsi;
  • Daxil olan qaimələrin üzləşdirilərək yoxlanılması və 1C əməliyyat sisteminə işlənməsi;
  • Üzləşməyən əməliyyatların araşdırılması və qarşı tərəflərlə razılaşdırılması;
  • Üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi.

Tələblər:

  • Yaş: 23-29 yaş arası;
  • Maliyyə və mühasibat sahəsində Ali təhsil arzu olunandır)
  • Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi mütləqdir;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
  • Kompüter bilikləri (MS Office,və 1C proqramları ilə işləmə bacarığı mütləqdir)
  • Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik;

AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;

İş günləri: 6 iş günü, (şənbə günü 14.00-dək);

Əmək haqqı: 900 Azn

CV-ləri  şəkil əlavə etməklə mövzü bölməsində “Mühasib-operator” qeyd edərək göndərin.

VAKANSİYA 4

Azərşəkər LLC

Əməliyyatlar üzrə təcrübəçi

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Vəzifə ilə bağlı biliklər:

  • Əməliyyatlar şöbəsində gedən işlərin statuslarının izlənilməsi.
  • Yeni lahiyələrin icra prosseslərin izlənilməsi.
  • Bazar araşdırmalarının aparılmasında dəstək.

Namizədə tələlər:

  • Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat sahəsi üzrə ali ixtisas təhsili;
  • Kompüter biliyi: Microsoft Office proqramlarında ilkin işləmə bacarığıı;
  • Mükəmməl ünsiyyət və danışıq bacarıqları;
  • Vaxtın düzgün idarə edilməsi qabiliyyəti;
  • Dil biliyi: Azərbaycan, Rus, İngilis dili;

Əlavə məlumat:

  • İş yeri: BEGOC Plaza
  • İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək

Son tarix: 20 noyabr, 2023-ci il.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını “’təcrübəçi” başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.

VAKANSİYA 5

Ferrum Capital

Mühasib

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?

  • İqtisadi sahədə ali təhsil (maliyyə və audit sahəsi arzuolunandır)
  • 21-30 yaş aralığı
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili (Rus dili biliyi üstünlükdür)
  • 1C proqramından istifadə bacarığı
  • MS Office proqramları üzrə biliklər (xüsusilə Excel)
  • Yaxşı səviyyədə riyazi biliklər və analitik qabiliyyət  
  • Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı 
  • Mühasibatlıq sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • BTP işləmək bacarığı

Mühasib nə iş görür?

  • Debitor və kreditor sənədlərin 1C-ə işlənməsi
  • Mal – materialların uçotu
  • Mühasibat əməliyyatları ilə bağlı müxabirləşmələrin düzgün verilməsi
  • MVHH, MZHH və PVHH ilə bağlı əməliyyatların düzgün, vaxtında tərtib və təqdim olunması
  • Gömrük əməliyyatları üzrə hesablaşmalara nəzarət edilməsi
  • Dövlət orqanlarına hesabatların təqdim olunması (Vergi bəyannamələri – ƏDV, ÖMV, MV, DSMF, Statistika hesabatları)
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Əlavə məlumat:

  • 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı: 600 – 800 AZN

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd  etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

VAKANSİYA 6

Azebirja

Risklərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət üzrə mövcud olan, potensial risklərin araşdırılması və vaxtında müəyyən edilməsi;
  • Risk insidentləri üzrə səbəb təhlillərinin aparılması və uyğun nəzarət mexanizmlərinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Biznes proseslərinin İT və əməliyyat risklərə məruz qalma dərəcəsinin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və monitorinqi;
  • İT risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət;
  • Dəyişikliyin idarə olunması prosesində iştirak;
  • Biznes prosesləri üzrə İT və əməliyyat risklərinin təhlili və dəyişiklik təkliflərinin hazırlanması;
  • Müəssisədə risklərin idarə edilməsi proqramının İT risk komponentinin icra edilməsi;
  • Müştəri məlumatlarının araşdırılaraq yüksək, orta və aşağı risk qrupu üzrə bölmək
  • Maliyyə və qeyri-maliyyə riskləri üzrə reyestr, əsas risk indikatorları və risk xəritəsinin hazırlanması, onların mütəmadi olaraq nəzərdən keçirilməsi;
  • Keyfiyyətə Nəzarət Planının icrasına nəzarət;
  • İş prosesində keyfiyyətin idarə edilməsi üzrə işlərin və uyğunsuzluqların uçotunun aparılması və hesabatların tərtib olunması.

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Risklərin idarə edilməsi, keyfiyyətə nəzarət, İT risklərinin idarə edilməsi və ya İT təhlükəsizlik üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Dil biliyi üstünlükdür
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Beynəlxalq standartlar və qabaqcıl təcrübələr (PCI, ISO, NIST, Cobit, ITIL) üzrə biliklər; 
  • Kompüter və şəbəkə təhlükəsizliyi, Əsas şəbəkə servislərini anlamaq;
  • Proqram təminatlarının, tətbiqlərin hazırlanma prinsipləri barədə baza biliklər; 
  • İT risk, audit və ya daxili nəzarət sahələri üzrə sertifikatların olması arzuolunandır.

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Risklərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 7

AZERMASH

Mühasib

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Mühasibatlıq əməliyyatları və uçotunun 1C proqramında səlist şəkildə işləmək; 
  • e-qaimələrin tərtib edilməsi, təhvil-təslim aktlarının, hesab-fakturaların yazılması; 
  • Debitor-kreditor borclar  üzrə  hesabatların aparılması,nəzarət
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməsi, 
  • 1c üzərindən alış,satış və digər əməliyyatların aparılması

Tələblər:

  • Cins: Bəy
  • Dil biliyi: Azərbaycan dili. Rus dili (arzuolunandır) 
  • Təhsil: İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya maliyyə sahəsində ali təhsil; 
  • Müvafiq sahədə minimum 1 il aktiv təcrübəsinin olması; 
  • 1C əməliyyat sistemində sərbəst işləmə bacarığı; 
  • Ofis proqramlarını (Word, Excel) bilmək; 
  • Fərdi qaydada və komandada işləmək bacarığına malik olmaq; 
  • Məsuliyyətli və məsələlərin həllində təşəbbüsün göstərilməsi bacarığına malik olması. 
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti; 
  • İşə yaradıcı və təşəbbüskar yanaşma.

Sair məlumat:

  • İş yeri: Dərnəgül pr. Ziya Bünyadov 71C 
  • İş qrafiki/saatı : Bazar ertəsi – Şənbə, 09:00 – 18:00 (Şənbə qısa iş günü) 
  • Əmək haqqı:800 Azn

CV-ləri mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 8

SOCAR Downstream Management

Executive senior specialist

 Son tarix 04 noy 2023 – [email protected]

Summary:

Executive senior specialist will be responsible for ensuring that executive office operations are efficient and effective while providing administrative support to the executive staff.

Responsibilities:

  • Consolidating data from different disciplines and preparing reports and presentations for the management;
  • Reviewing and updating (checking for accuracy and making corrections) outgoing documents;
  • Participating in meetings, preparing minutes and presentation summaries, planning meeting agendas, organizing, and managing meeting logistics;
  • Maintaining a variety of records requiring classification and compilation of varied information;
  • Compiling special reports or studies where analysis of complicated or technical data is required; identifying sources and extracting necessary information; performing specialized calculations;
  • Drafting correspondence; responding to queries on behalf of management;
  • Responding to technical administrative questions ensuring necessary follow-up is performed;
  • Reviewing reports and printouts to identify and trace source of error and making necessary corrections;
  • Recommending changes to policies or procedures affecting assigned function;
  • Preparing and/or coordinating the preparation of recurring and special reports, tabulations or budgets unique to assigned function;
  • Planning and prioritizing workload to meet set deadlines;
  • Assisting manager with other tasks.

Requirements:

  • Master’s degree in International Relations, Public or Business Administration or related field;
  • Minimum 5 year experience in relevant field;
  • Experience in similar roles is an advantage;

Any other specific requirements:

  • Fluent Azerbaijani and English language skills;
  • Microsoft Office knowledge;
  • Thorough understanding of, or ability to quickly learn, the SDM management system, coordination and communication issues, protocol standards; 
  • Excellent verbal and written communication skills; 
  • Professional and tactful interpersonal skills with the ability to interact with a variety of personalities; 
  • Excellent organizational skills and attention to detail; 
  • Excellent time management skills with proven ability to meet deadlines.

Application Instruction:

Kindly submit your CV and indicate the position you are applying for in the Subject line. All applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.

Application closing date: 03.11.2023

VAKANSİYA 9

Clover MMC

Sales person (female)

 Son tarix 31 okt 2023 – [email protected]

Location: Baku, Azerbaijan.Zarifa Aliyeva 59A.Clover Kids Store

Salary: 700 AZN gross (Bonuses and additional payments subject to store monthly revenue)

Working Hours: One of two shifts – 10:00-18:00 or 12:00-20:00 (One day off during weekdays)

Languages Required: Azerbaijani (Fluent), Russian (Fluent), English (Basic)

We are seeking a motivated and customer-oriented Salesperson to join our team. The store is offering a wide variety of selection from different European democratic kids brands.

Responsibilities:

  • Provide exceptional customer service, assisting customers in finding and selecting products that meet their needs
  • Demonstrate in-depth knowledge of our product range, including clothing, accessories, toys, and other children’s items
  • Maintain a clean and organized sales floor, ensuring merchandise is properly displayed and stocked
  • Maintain positive and friendly attitude to all customers
  • Process sales transactions accurately and efficiently, utilizing our point-of-sale system
  • Collaborate with team members to achieve sales targets and contribute to the overall success of the store
  • Stay up-to-date with current trends and product knowledge to effectively communicate with customers
  • Handle customer inquiries, feedback, and complaints in a professional and timely manner
  • Assist with inventory management, including receiving and organizing merchandise shipments
  • Adhere to all company policies and procedures, including visual merchandising guidelines and loss prevention measures

Requirements:

  • Previous experience in retail sales, preferably in the children’s product industry (2 years)
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Strong customer service orientation and ability to build rapport with customers
  • Fluent in Azerbaijani, Fluent in Russian, and basic English language skills
  • Proactive and results-driven attitude with a passion for achieving sales targets
  • Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks simultaneously
  • Basic computer skills and familiarity with point-of-sale systems is a plus
  • Positive and non-conflict personality

Salary and Benefits:

  • Competitive gross salary of 700 AZN (subject to tax deductions)
  • Bonuses and additional payments based on store monthly revenue (to be discussed)
  • Opportunities for growth and advancement within the company

To apply for this position, please submit your CV with image.

Note: Only shortlisted candidates will be contacted for interviews. We appreciate your understanding in this matter.

Please send your application.

Application deadline: 30.10.2023

VAKANSİYA 10

Ibis Baku city

Front Office Supervisor

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bütün ön büro siyasəti və prosedurlarına riayət olunmasını təmin edir;
  • Qonaq məmnuniyyətini təmin edir və işçilərin səlahiyyətlərinə uyğun olaraq problemləri həll edir;
  • Ön büro işçilərinin seçimində iştirak edir. Şöbəyə motivasiya verir və gündəlik əlaqə qurur;
  • Ön büro işçilərinin növbə cədvəllərini tərtib edir;
  • Ön büro işlərini planlaşdırır;
  • Otaq vəziyyəti haqqında dəqiq məlumatın qorunub saxlanıldığını və düzgün şəkildə çatdırıldığını yoxlayır;
  • Qonaq problemlərini tez, səmərəli və nəzakətlə həll edir;
  • Bütün nağd pul, çek nağdlaşdırma və kredit siyasətini tətbiq edir;

Namizədə bağlı tələblər:

  • Otel təcrübəsi mütləqdir;
  • MS Office, OPERA PMS proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • Azərbaycan, Rus, İnglis dillərini əla səviyyədə bilməli;
  • Məsuliyyətlik, gülərüzlülük, operativlilik, pozitiv və ünsiyyətcil olmaq.

İş Şəraiti:

  • İş vaxtı: həftədə 5 gün;
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Front Office Supervisor” yazmaqla öz CV-lərini email ünvanına göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 11

VAKANSİYA 12

Corn Processing Company

Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

İş yeri: Oğuz şəhəri
İş vaxtı: I – V günlər 09:00 – 18:00
Əmək haqqı: Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıq səviyyəsinə əsasən təyin ediləcəkdir
Tabeçilik: Keyfiyyətə Nəzarət və Laboratoriya şöbəsinin müdirinə

İşin təsviri:

  • İstehsal olunan məhsulların qablaşdırılması, yüklənməsi və daşınmasına nəzarət edilməsi;
  • Ümumi keyfiyyət sisteminin yaradılması və tətbiqinə nəzarət etmək;
  • Keyfiyyətə Nəzarət Planının hazırlanması;
  • Keyfiyyətə nəzarət proseduralarının tətbiq edilməsi;
  • Müəssisədaxili intizam qaydalarına, prosedura və təlimatlara, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət edilməsi;
  • Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim edilməsi;
  • Keyfiyyət idarəetmə sisteminə aid olan prosedur, qayda, təlimat, qeyd formaları və digər sənəd layihələrinin hazırlanmasına, onların vaxtında və düzgün şəkildə tətbiq olunmasına nəzarət etmək;
  • Sınaq laboratoriyasında aşkar edilmiş uyğunsuzluqlarla bağlı açılmış düzəlişedici və qabaqlayıcı fəaliyyət hesabatlarının son vəziyyətlərini izləməli və edilən dəyişiklikləri yoxlamaq

Namizədə dair tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
  • Sahə üzrə minimum 1 il 3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramları üzrə bilik;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq .

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV – lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin).

VAKANSİYA 13

AZZA Cake House

Satıcı

 Son tarix 20 noy 2023 – Müraciət et

Tələblər:

  • Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
  • Satış sahəsində təcrübə  (üstünlükdür).
  • Komandada işləmə bacarığı.

Vəzifələr:

  • Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
  • Alqı – satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
  • Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
  • Satış üçün malların hazırlanması.
  • Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
  • Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
  • Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.

Səlahiyyətlər:

  • məsuliyyət
  • dəqiqlik
  • stresə dözümlülük
  • ünsiyyətlilik
  • müştəriyə diqqətçilik

Şirkət təklif edir:

  • əmək haqqı 500-550 manat
  • növbəli iş cədvəli ilə beş günlük iş həftəsi
  • peşəkar inkişaf və irəliləyiş 
  • rəsmi qeydiyyat

Namizələrdən mövzu yerində “Satıcı” vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

VAKANSİYA 14

Breeze Hotel

SMM менеджер

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Заработная плата: Ожидания успешного кандидата будет рассматриваться

Обязанности:

  • Создание SMM-стратегии;
  • SMM-продвижение: администрирование официальных групп бренда в социальных сетях, подбор и создание контента;
  • составление контент-плана, организация конкурсов, опросов, акций;
  • создание креативного контента, регулярные публикации и интерактивное взаимодействие с аудиторией, навык съемки и монтажа live-контента собственными силами;
  • привлечение целевой аудитории, увеличение количества посетителей, подписчиков, участников групп;
  • запуск и ведение рекламных кампаний в социальных сетях;
  • анализ эффективности рекламных кампаний, конкурентов в сфере SMM;
  • работа с блоггерами в соц.сетях;
  • ведение отчетности.

Требования:

  • Опыт работы SMM  менеджером от 3х лет;
  • Опыт съемки и монтажа live-контента собственными силами.
  • Знание русского, азербайджанского. Преимущество – знание английского;
  • Навыки написания текстов, новостей;
  • Уверенное владение ПК. 

Резюме высылать (CV отправлять с указанием названия вакансии)

Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование.

VAKANSİYA 15

MediClub

Həkim-dermatoloq

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Vəzifəyə qoyulan tələblər:

  • Qeyd olunan ixtisasa uyğun Ali təhsil; 
  • Praktik tibb fəaliyyəti ilə məşğul olmaq hüququnu təsdiq edən sertifikasiya şəhadətnaməsi;
  • Dil bilikləri : Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili;
  • İxtisas üzrə azı 3 il iş təcrübəsi.

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə ;
  • 6 günlük iş rejimi ;
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq razılaşma əsasında təyin edilir. Minimal olaraq 1000 manatdan başlayır.

Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər, mövzu hissəsində iddia edilən vəzifənin adını qeyd etməklə, CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

VAKANSİYA 16

Xurcun

Korporativ satış meneceri

 Son tarix 20 noy 2023 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Korporativ satışla bağlı bazar araşdırmasının aparılması və tələblərin müəyyən edilməsi
  • Potensial müştərilərin aktiv axtarışının həyata keçirilməsi  və məhsulların təqdimatı 
  • Müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması üçün yeni təkliflərin   verilməsi və korporativ satış planının hazırlanması
  • Müştərilərlə münasibətdə satış prosesinin  gedişatına nəzarət olunması
  • Müntəzəm olaraq hesabatların rəhbərliyə təqdim olunması.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Yaş: 21-40
  • Azərbaycan və  rus dilini  mükəmməl səviyyədə bilməli
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il təcrübəyə malik olmalı (bank və siğorta sahəsində təcrübə arzuolunandır)
  • Premium  brendlərlə çalışmış olmalı
  • Səlis nitq və xoş görünüşə sahib olmalı
  • Müştərilərlə düzgün ünsiyyətin qurulması və güclü təqdimat bacarığı
  • İşgüzar etik qaydalara riayət olunması
  • Sürücülük vəsiqəsinin olması mütəqdir (avtomobili olanlara üstünlük veriləcək)

İş şərtləri:

  • İş qrafiki : 5 günlük iş qrafiki
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq müəyyən olunacaq.

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin. 

VAKANSİYA 17

Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti

Təchizat üzrə kiçik mütəxəssis

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Namizədə olan tələblər:   

  • Təhsil: Ali;  
  • Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi 2 il; 
  • Aqrar sahə üzrə biliklərin olması arzuolunandır;  
  • Kompüter bilikləri: Excel bilikləri (orta səviyyədə), 1C proqramı üzrə baza biliklər;  
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst, Rus dili – orta;   
  • Analitik düşüncə.  

Vəzifə öhdəlikləri:  

  • Satışla bağlı sifarişlərin logistika şirkətləri vasitəsilə çatdırılmasının təmin edilməsi və koordinasiyası;
  • Sifarişlərin analiz edilməsi və aidiyəti ünvana yönləndirilməsi;
  • Sifarişlərin statusunu mütəmadi olaraq izləmək və müvafiq hesabatlarda qeyd etmək;
  • Sifariş edilmiş malların/xidmətlərin vaxtında təhvil-təsliminin təşkili, tələbə uyğun olub-olmamasının müəyyən edilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Regional anbarlardan və satış nöqtələrindən gələn müraciətlərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
  • Sənədlərin reyestrinin aparılması;
  • Mütamadi olaraq stokdakı malları analiz edilməsi.

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 731 – 842 AZN;
  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:30-17:30.   

Ünvan: Ziya Bünyadov 1965, Çinar Park Biznes Mərkəzi 1-ci bina, 3-cü mərtəbə. 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Təchizat üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən  namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.    

VAKANSİYA 18

AAC MMC

İR üzrə mütəxəssis

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə, nizamnamə və təlimatlara əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən çıxarılması, bir vəzifədən başqasına keçirilməsi və bu kimi digər rəsmiləşmə işlərinin aparılması;
  • Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun bütün əmrlərin hazırlanması;
  • Tabel uçotunun aparılması;
  • Namizədlər bazasının yaradılması;
  • Kadrların ştat cədvəlinə əsasən düzgün yerləşdirilməsi;
  • Vəzifə təlimatlarının hazırlanmasında iştirak;
  • İnsan Resursları şöbəsinin bütün prosedurlarının icrasında iştirak; 
  • Əmək məzuniyyəti qrafikinin tərtib edilməsi;
  • İşçilərin giriş-çıxışını xüsusi proqram vasitəsilə nəzarətdə saxlamaq və uyğunsuzluq aşkar etdikdə birbaşa rəhbərinə bildirmək;
  • UYUMSOFT üzərində İR-na dair əməliyyatların icra olunması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
  • İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi və tələb olunan yerə vaxtında təqdim edilməsi;
  • İnsan Resursları şöbəsinin cari və perspektiv planlarının hazırlanmasında iştirak edir;
  • Şirkətin personalı ilə bağlı keçirilən tədbirlərin təşkilində və icrasında iştirak edir;

Tələblər:

  • Ali təhsili;
  • Kompüterlə işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərini bilmək;
  • İnsan resursları sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Diqqətlilik;
  • Ünsiyyətcil olmalıdır;
  • Analitik bacarıq.

İş yeri Qaradağ ray, Bakı-Salyan şosesinin 47-ci km-də yerləşir.

Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur

Əmək haqqı -Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.

İş rejimi – 5 günlük

Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini mövzu hissəsində vəzifəninin adını qeyd edərək elektron ünvanına göndərməlidirlər.

VAKANSİYA 19

AZERMASH

Mühasib

 Son tarix 20 noy 2023 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Mühasibatlıq əməliyyatları və uçotunun 1C proqramında səlist şəkildə işləmək; 
  • e-qaimələrin tərtib edilməsi, təhvil-təslim aktlarının, hesab-fakturaların yazılması; 
  • Debitor-kreditor borclar  üzrə  hesabatların aparılması,nəzarət
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməsi, 
  • 1c üzərindən alış,satış və digər əməliyyatların aparılması

Tələblər:

  • Cins: Bəy
  • Dil biliyi: Azərbaycan dili. Rus dili (arzuolunandır) 
  • Təhsil: İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya maliyyə sahəsində ali təhsil; 
  • Müvafiq sahədə minimum 1 il aktiv təcrübəsinin olması; 
  • 1C əməliyyat sistemində sərbəst işləmə bacarığı; 
  • Ofis proqramlarını (Word, Excel) bilmək; 
  • Fərdi qaydada və komandada işləmək bacarığına malik olmaq; 
  • Məsuliyyətli və məsələlərin həllində təşəbbüsün göstərilməsi bacarığına malik olması. 
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti; 
  • İşə yaradıcı və təşəbbüskar yanaşma.

Sair məlumat:

  • İş yeri: Dərnəgül pr. Ziya Bünyadov 71C 
  • İş qrafiki/saatı : Bazar ertəsi – Şənbə, 09:00 – 18:00 (Şənbə qısa iş günü) 
  • Əmək haqqı:800 Azn

CV-ləri mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

VAKANSİYA 20

Code Academy

Game Development Internship Program

 Son tarix 20 noy 2023 Müraciət et

Code Academy Game Lab Team is looking for passionate and creative individuals to join our Game Development Internship Program. This is a great opportunity to reveal the secrets of Game World and level up your game development skills. With this program you will learn basics of Game Development and apply them in real projects.

Requirements:

  • 18 years of age or older;
  • Availabililty for a full-time internship;
  • Availability to work at the office during the week (Monday-Friday);
  • Excellent interpersonal skills;
  • Ability to multitask, prioritize, and work independently with minimal supervision;
  • Innovative and self-motivated to complete tasks;
  • Participating in the daily, weekly or monthly meetings of Scrum teams, drive your team’s tasks to done, and collaboratively work in a team environment.

Technical knowledge:

  • Proficiency in Unity 2D/3D;
  • Strong knowledge of Object-Oriented Programming in C#;
  • Familiarity with software design patterns;
  • Capable of working with Code Architecture;
  • Preferably working with Dotween, Scriptable Objects, UI Implementation, Legacy Codes.

We Offer:

  • An opportunity to hone and improve your skills by applying them to a diverse variety of engaging gaming projects;
  • The chance to work closely with professionals in game industry;
  • Valuable and transferable work experience in the game industry;
  • Ongoing training and professional self-improvement opportunities.

VAKANSİYA 21

FS Code

Tech Lead PHP Developer

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

İş rejimi:

  • 7 saatlıq iş qrafiki
  • I-V günlər, 10:00-19:00
  • 2 saat fasilə 13:00-15:00
  • Həftə sonu istirahət

Vəzifə öhdəlikləri:

  • PHP ilə yazılmış sistemə yeni funksionallıqlar əlavə etmək və hazırda var olan özəllikləri inkişaf etdirmək;
  • Proyektdəki digər komandalarla (menecment və dizayn) sıx əlaqədə olmaq və proyektin vaxtında təhvil verilməsi üçün lazımi texniki dəstəyi göstərmək
  • Cari kod arxitekturasını inkişaf etdirmək, lazım gələrsə fərqli arxitekturalar tətbiq etmək
  • Səliqəli, optimal kod yazmaq, sistemin modulyarlığını qorumaq, ehtiyac olarsa cari kodlara da bunları tətbiq etmək
  • Digər proqramçılar tərəfindən yazılan kodlar product-a əlavə olunmazdan öncə incələmək, lazımi geridönüşlər etmək, yeni yazılan kodların standartlara cavab verdiyinə əmin olmaq
  • Komandaya qoşulan yeni developerlərə mentorluq etmək, proyekti öyrənməsini təmin etmək
  • Proyekt üçün dokumentasiya hazırlamaq və cari dokumentasiyanı inkişaf etdirmək

Tələblər:

  • Obyekt-yönümlü proqramlaşdırmada (OOP) və MVC arxitekturasında uzunmüddətli təcübə (minimum 5 il)
  • Yuxarı səviyyə MySQL bilikləri
  • Yuxarı səviyyə Front-end texnologiyaları ilə (HTML, CSS, Javascript, jQuery, React) biliklər
  • Yuxarı səviyyə Git/GitHub bilikləri
  • Agile metodologiyası ilə tanışlıq və task management bacarıqları
  • Güclü alqoritmik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları
  • Komanda ilə işləmək və sıx kommunikasiyada olmaq

Əməkhaqqı: 3,000+ AZN.

VAKANSİYA 22

World Class

Stüart

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

Namizədlər üçün tələblər:

  • Cinsi – Qadın/Kişi
  • Yaş – 18-30 yaş aralığı
  • Dil biliyi – Azərbaycan dili, Rus dili unsiyyət qura biləcək səviyyədə
  • Təmizlik vasitələri ilə işləməyi bilmək
  • Təmizlik məhsullarını tanımaq
  • Təcrübə – Müvafig sahədə 6 ay-1 il iş təcrübəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mətbəxin təmizliyinin təmin edilməsi
  • Mətbəx ləvazimatlarının düzgün və keyfiyyətlə təmizlənməsi
  • Şirkətin daxili intizam və təhlükəsizlik qaydalarına əməl edilməsi 
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən birbaşa işi ilə əlaqədar digər işlərin yerinə yetirilməsi 

İş şəraiti:

  • Əmək qanunvericiliyinə əsasən işə qəbul həyata keçirilir.
  • Həftədə 2 gün istirahət günü təyin edilir.
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
  • İş saatı dəyişən qrafik üzrədir.

Maraqlananlar mövzu yerinə “Stüart” yazaraq CV-ləri göndərə bilərlər.

VAKANSİYA 23

Baku Hotel Company

Əsas vəsaitlər üzrə mühasib

 Son tarix 01 noy 2023 – [email protected]

Vəzifə haqqında məlumat:

Struktur bölmə: Maliyyə şöbəsi

İş haqda məlumat:

  • İş rejimi: 5 gün, 09:00-18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Tibbi sığorta ;
  • Son müraciət tarixi: 31.10.2023

Vəzifə tələbləri:

  • Maliyyə/mühasibat uçotu/riyaziyyat üzrə ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Verilən sahə üzrə Vergi Məcəlləsi, NK Qərarları və s. müvafiq biliklər;
  • Analitik təhlil qabiliyyəti;
  • MS Excel proqramı ilə yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
  • 1С Proqramında işləmək bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əsas vəsaitlərin müvafiq qaydada qeydiyyatının aparılması;
  • Əsas vəsaitlərin xüsusiyyətləri (marka, istehsal tarixi və s.) üzrə məlumatların dəqiq əks etdirilməsi;
  • Əsas vəsaitlərin istehsalata və layihələrə yönəldilməsinə nəzarət etmək;
  • Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinə nəzarət;
  • Əsas vəsaitlərin vaxtaşırı inventarizasiyası (rüb, il);
  • Əsas vəsaitlərin yerdəyişməsi prosedurlarının əməl olunmasına nəzarət;
  • Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və 1C proqramına daxil edilməsi;
  • Əsas vəsaitlərin səmərəli istifadə olunması üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Əsas vəsaitlərin sənədləşdirilməsi üzrə vaxtaşırı təftişi;
  • Əsas vəsaitlər üzrə uçot məlumat bazasının saxlanılması və saxlanması ilə bağlı tədbirlərin həyata keçirilməsi;

Digər məlumatlar:

Vakansiya üçün müraciət qaydası: Müraciət etmək istəyən namizədlər mövzu hissəsində “Əsas vəsaitlər üzrə mühasib” qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərməlidirlər.

*Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA 24

Smart RM

Kuryer

 Son tarix 20 noy 2023 – [email protected]

İş barədə məlumat:

  • İş vaxtı 09:00-dan 18:00-dək (1-5ci günlər)
  • Əmək haqqı 350azn + bonus
  • Gündəlik sənədlərin çatdırılması
  • Telefon danışıqlari şirkət tərəfindən ödənilir
  • Gündəlik yol xərci şirkət tərəfindən ödənilir

Namizədə tələblər:

  • Yaş həddi: 20-35
  • A kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
  • Verilən tapşırıqların düzgün yerinə yetirilməsi
  • Telefonla səlist danışıb informasiyanı çatdırmaq
  • Qoyulan hədəfə çatmaq
  • Azərbaycan dilində səlist danışmalı
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı.

Nömrə: 0552253232

Mail: [email protected][email protected]

fed.az